abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124348701
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Klopt. Ach, Paxcon is de zwakkere partij in deze, dus mijns inziens kon het geen kwaad. Het is aan Paxcon of hij alsnog schikt of niet. Ik wacht nog even een ondubbelzinnige reactie af.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik wacht op een deugdelijke uitspraak met betrekking tot door beide partijen ingebrachte standpunten.
Alea iacta est.
pi_124348746
Wijn erbij om m'n overwinning op burgerlijk recht bonustoets te vieren en vanavond stappen *O*
pi_124348996
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
Wijn erbij om m'n overwinning op burgerlijk recht bonustoets te vieren en vanavond stappen *O*
Niet te vroeg juichen...
pi_124349047
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen...
Kan haast niet fout gaan :') Zelfs een kind van 3 kon dit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 20:33:44 ]
pi_124349087
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen...
Ik ben benieuwd of je ook wint in de procedure tegen Giku.
pi_124349089
Recht zo die gaat, Etsu, recht zo die gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ja doei.
pi_124349125
Kan ik ook een procedure tegen moblo beginnen?
pi_124349195
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
Nee dan word je niet ontvankelijk verklaard omdat onze rechtsmacht niet zo ver reikt.
pi_124349210
Mijn humor zou inderdaad strafbaar moeten zijn.
Ja doei.
pi_124349250
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
Sowieso lay low for a while Etsu. Je hebt al genoeg geprocedeerd voor even. Denk aan je ambities.
pi_124350042
broodjes shoarma maken (ja zelf, Etsu).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 20:52:41 ]
pi_124350063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Lekker :o :9
Broodje!!
pi_124350225
Zo, dat was blok 4. En ik heb een scriptieonderwerp :)
pi_124350491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
Vertel! :o
Lekker vroeg trouwens :P of voor je bachelorthesis?
pi_124350621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Yreal het volgende:
Wat wordt jouw subject?
Generaal?? Pardon??
pi_124350739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Onze smileyman heeft deel 314 overgeslagen :')
Sorry!

Ik betaal straks wel dwangsom
Generaal?? Pardon??
pi_124350911
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Sorry!

Ik betaal straks wel dwangsom
Als je noviet was had je een procedure aan je broek gehad.
pi_124350932
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Vertel! :o
Lekker vroeg trouwens :P of voor je bachelorthesis?
aandelen zonder winstrecht in verhouding tot 4:6 van de ib.

of een van de andere varianten in fiscale wetten waar wordt verwezen naar aandelen en rechten.
pi_124351000
Beslissing in de zaak Giku tegen Paxcon.

Giku voert aan dat Paxcon hem willens en wetens heeft genegeerd ten aanzien van het begroeten jegens hem. Derhalve vordert Giku primair een dwangsom van ¤1,- (zegge: één euro) per overtreding in het geval Paxcon verzuimt hem, dan wel een voor Paxcon bekend persoon te begroeten. Subsidiair vordert Giku rectificatie. Overwegende echter hetgeen Paxcon heeft aangevoerd, te weten naarstig op zoek te zijn naar een vrije studieplek kan niet worden gezegd dat Paxcon onbetamelijk heeft gehandeld, daar, zeker ten tijde van een tentamenperiode, een studieplek in een studieruimte zeer schaars is en men zodoende vluchtig, zonder anderen in ogenschouw te nemen, een studieruimte "scant' om een vrije plek te kunnen bemachtigen. Hetgeen Giku heeft aangewend faalt dan ook.

Partijen kunnen eventueel beroep aantekenen bij Actaeon.

Dixi.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_124351106
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

of een van de andere varianten in fiscale wetten waar wordt verwezen naar aandelen en rechten.
Is dit voor je master of bachelorthesis?

Wat zou dan precies je onderzoeksrichting/vraag worden? :) En wat boeit je in het onderwerp? Ben gewoon benieuwd, niet negatief opvatten ofzo :P

De IB noteert artikelen met een enkele punt. Dus 4.6 IB. ;)
pi_124351158
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar kan je veel over schrijven. Je zou ook de de veranderingen in het bv recht kunnen meenemen.
Generaal?? Pardon??
pi_124351168
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Beslissing in de zaak Giku tegen Paxcon.

Giku voert aan dat Paxcon hem willens en wetens heeft genegeerd ten aanzien van het begroeten jegens hem. Derhalve vordert Giku primair een dwangsom van ¤1,- (zegge: één euro) per overtreding in het geval Paxcon verzuimt hem, dan wel een voor Paxcon bekend persoon te begroeten. Subsidiair vordert Giku rectificatie. Overwegende echter hetgeen Paxcon heeft aangevoerd, te weten naarstig op zoek te zijn naar een vrije studieplek kan niet worden gezegd dat Paxcon onbetamelijk heeft gehandeld, daar, zeker ten tijde van een tentamenperiode, een studieplek in een studieruimte zeer schaars is en men zodoende vluchtig, zonder anderen in ogenschouw te nemen, een studieruimte "scant' om een vrije plek te kunnen bemachtigen. Hetgeen Giku heeft aangewend faalt dan ook.

Dixi.
Vergeet niet de partijen op eventuele rechtsmiddelen te wijzen. :o

Ik denk dat Paxcon wel blij is deze keer trouwens :D
pi_124351208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik had ook shoarma op :+
pi_124351252
Ik kan uiteraard niet en plein public mijn mening over de uitspraak geven. Voor het geval Giku of Paxcon in beroep gaan.
pi_124351265
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Vergeet niet de partijen op eventuele rechtsmiddelen te wijzen. :o

Ik denk dat Paxcon wel blij is deze keer trouwens :D
Done.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_124351311
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Done.
Held.
pi_124351327
Paaaaaax!!! Er is een uitspraak voor je.
pi_124351343
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Is dit voor je master of bachelorthesis?

Wat zou dan precies je onderzoeksrichting/vraag worden? :) En wat boeit je in het onderwerp? Ben gewoon benieuwd, niet negatief opvatten ofzo :P

De IB noteert artikelen met een enkele punt. Dus 4.6 IB. ;)
iets in de trend van kwalificeer je nog als aandeelhouder in het kapitaal wanneer je geen recht hebt op,winst. Maar dat mag nog even uit kristalliseren.

vanmiddag wat,zit lezen over de potentie van stem of winstrechtloze aandelen.. Je kan ze eindeloos uitgeven om bepaalde % criteria te ontlopen, hoe zitten die verschillende soorten in zeggenschap, ect ect.

ik heb een lijst met alle "vragen". Erg interessant. Dit zijn de dingen waarom ik rechten zo prachtig vind:)
pi_124351395
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Daar kan je veel over schrijven. Je zou ook de de veranderingen in het bv recht kunnen meenemen.

logisch. Aandelen zonder winstrecht zijn immers een voortvloeiende uit de nieuwe bv wetgeving
pi_124351493
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:16 schreef Yreal het volgende:

[..]

iets in de trend van kwalificeer je nog als aandeelhouder in het kapitaal wanneer je geen recht hebt op,winst. Maar dat mag nog even uit kristalliseren.

vanmiddag wat,zit lezen over de potentie van stem of winstrechtloze aandelen.. Je kan ze eindeloos uitgeven om bepaalde % criteria te ontlopen, hoe zitten die verschillende soorten in zeggenschap, ect ect.

ik heb een lijst met alle "vragen". Erg interessant. Dit zijn de dingen waarom ik rechten zo prachtig vind:)
Sinds de Flex BV kun je inderdaad een hoop dingen doen ja. Dus je bent wel van mening dat een AH zonder winstrecht maar met stemrecht eigenlijk fiscaal gezien geen AH is? :P
Winstrechtloze aandelen moeten per definitie wel stemrecht hebben trouwens. En vice versa. Een leuke vraag is dan ook hoe 'echt' het winstrecht moet zijn bij stemrechtloze aandelen voordat je het hele begrip aandeelhouder eigenlijk hol maakt.
Really? :o Dus dit is jouw passie zegmaar :) cool.
pi_124351533
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Euh hoe moest je onder het oude recht winstloze aandelen maken dan?
pi_124351580
Eindelijk weer naar de gym geweest
voel me weer helemaal top
pi_124351692
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Sinds de Flex BV kun je inderdaad een hoop dingen doen ja. Dus je bent wel van mening dat een AH zonder winstrecht maar met stemrecht eigenlijk fiscaal gezien geen AH is? :P

eigenlijk wel. Je hebt immers geen belang in het kapitaal van de vennootschap. Maar ook wel.. Niet in de traditionele zin van 4.6, gelet op wat er gelijk wordt gesteld met een ab.

en dit ja, lettende op fiscale aspecten.

oh en het hele natrekking/ vermeninging/zaaksvorming gedoe in goederenrecht.prachtig vind ik dat.
pi_124351726
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

logisch. Aandelen zonder winstrecht zijn immers een voortvloeiende uit de nieuwe bv wetgeving
Het is helaas wel een soort AB, wat wel nadelig is. Gebruikeloonregelingen en tbs situaties.
Edit: is al gezegd. Ik forum even via mijn ipad
Generaal?? Pardon??
pi_124351783
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Winstrechtloze aandelen moeten per definitie wel stemrecht hebben trouwens. En vice versa. Een leuke vraag is dan ook hoe 'echt' het winstrecht moet zijn bij stemrechtloze aandelen voordat je het hele begrip aandeelhouder eigenlijk hol maakt.
niks verbiedt stem en winstrechtloze aandelen. Wat je er aan hebt is een ander verhaal.
pi_124351839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

eigenlijk wel. Je hebt immers geen belang in het kapitaal van de vennootschap. Maar ook wel.. Niet in de traditionele zin van 4.6, gelet op wat er gelijk wordt gesteld met een ab.

en dit ja, lettende op fiscale aspecten.

oh en het hele natrekking/ vermeninging/zaaksvorming gedoe in goederenrecht.prachtig vind ik dat.
Hmm oke :) Maar is dit voor je bachelor of master?

Oke :D goederenrecht is ook leuk ja. Vooral zekerheden e.d. en dogmatische vraagstukken over eigendom/natrekking/zaaksvorming etc.

Ik heb er nog een edit bijgeschreven trouwens ^^ :P
pi_124351847
Y, ik snap het niet.
Je doet UvA 1ste jaar (?) en HBO laatste jaar (?)?
pi_124351855
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:24 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:

[..]

Het is helaas wel een soort AB, wat wel nadelig is. Gebruikeloonregelingen en tbs situaties.
Edit: is al gezegd. Ik forum even via mijn ipad
maar ab slaat voornamelijk op winstrecht. Dus is er nog ab zonder winstrecht.
pi_124351891
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
Y, ik snap het niet.
Je doet UvA 1ste jaar (?) en HBO laatste jaar (?)?
ik doe gewoon waar ik zin in heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')