quote:
Als ik eerlijk moet zijn, weet ik ook niet zo 1 2 3 meer hoe jij eruit ziet hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb me al sinds zaterdag of zondag niet geschoren! En jij had al geen baard, dus beide verweren kunnen niet.
Wil je nog verweren/grieven inbrengen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dezeIk heb je echt niet gezien! Misschien herken ik je niet meer zonder baard
Dat is ook het minste wat je kan verwachten toch!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, weet ik ook niet zo 1 2 3 meer hoe jij eruit ziet hoorAls ik je weer te zien krijg, dan denk ik weer van: OHJAAA.
Ooh baardloze novietquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb me al sinds zaterdag of zondag niet geschoren! En jij had al geen baard, dus beide verweren kunnen niet.
Ja maar ja, ik ken Pax al langer dan vandaag en ik weet hoe hij is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat is ook het minste wat je kan verwachten toch!
Ik ben toch geen noviet, noviet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh baardloze novietIk dacht dat je jou bedoelde. Ongelooflijk dat ik je niet zag, anders had ik natuurlijk vriendelijk doch discreet gegroet.
Ik had me vanochtend nog geschoren!
!?quote:
Ik wil enkel inbrengen dat ik niet willens en wetens niet gegroet heb, ik heb hem naar alle oprechtheid niet gezien. Daarnaast heb ik reeds meermaals berouw getoond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wil je nog verweren/grieven inbrengen?
?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ben toch geen noviet, noviet.
[..]
!?
Waarvan kennis genomen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil enkel inbrengen dat ik niet willens en wetens niet gegroet heb, ik heb hem naar alle oprechtheid niet gezien. Daarnaast heb ik reeds meermaals berouw getoond.
Personen & Familierecht, Huurrecht, Informatie- en Mediarecht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
Gik, welke tentamens heb je volgende week allemaal eigenlijk?
Zoveelquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Giku het volgende:
[..]
Personen & Familierecht, Huurrecht, Informatie- en Mediarecht.
Maandag 19:30,quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZoveelOok op maandag en woensdag toevallig?
Drie vakken veel noemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZoveelOok op maandag en woensdag toevallig?
Fixedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind 't veel voor in 1 week24 uur hoor.
nicholascage.jpgquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig om te weten dat bijna alle vakken eindigen met 'recht'
goederenkrom staat ook zo raarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
Krijg je zo een cijferlijst met overal 'recht' erop.
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik zat gisteren na die danni lowinski programma te kijken.
Kan je advocaat worden zonder dat je advocaat-stagiair bent geweest??
quote:[b]Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Yreal het volgende:[/b
[..]
goederenkrom staat ook zo raar
jij nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
50% van de kijkers in deze post.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Beetje krom wel, dat bij rechten alle vakken op recht eindigen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
Krijg je zo een cijferlijst met overal 'recht' erop.
Kluwer of Vermande?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Inb4 'ga eens naar je aanrecht'.
Heb jij je P alquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
Inb4 'ga eens naar je aanrecht'.
Maakt het complexer jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vorderingen ingesteld natuurlijk, misschien helpt dat?
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kluwer natuurlijk, als een baas.
Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij inquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vorderingen ingesteld natuurlijk, misschien helpt dat?
Moet ik hier echt op ingaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij in
Kluwer navigatorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kluwer natuurlijk, als een baas.
Het is nooit te laatquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde heel vroeger ook rechten gaan studeren en kinderrechter worden.
Het zat er al vroeg in, de kinderhaat.
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh jawel, mijn portemonnaie is leeg!
Ik kan ook met de Kluwer omgaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe jeBegon ik je lief te vinden, ga je voor Vermande.
Het is stiekem tóch een dorp?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssss, pas even op je woorden jij.
ik wil jou best wel wat geld geven. Kan jij al je vorderingen betalen. Ik wil wel alle toekomstige en bestaande vorderingen verpanden. Ook wil ik een volmacht hebben, zodat ik ook jouw absolute toekomstige vorderingen kan verpanden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij in
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is stiekem tóch een dorp?
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssss, pas even op je woorden jij.
Ah tof, rekeningnummer per dm verstuurd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik wil jou best wel wat geld geven. Kan jij al je vorderingen betalen. Ik wil wel alle toekomstige en bestaande vorderingen verpanden. Ook wil ik een volmacht hebben, zodat ik ook jou absolute toekomstige kan verpanden.
Die van burgerlijk recht?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Of zoals mijn wg-docente zou zeggen: dan ben je flink zuur.
Dan was ze geknipt voor d'r vak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
Ze had geen werkervaring(ze was heel de tijd kapster), maar ze werd wel beëdigd.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die van burgerlijk recht?Met d'r kak-stemmetje?
Ik vermoed midden 20-30quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Maar ik mag haar opzich wel. Hoe oud zou ze zijn?
is ze lekker? Zo ja, post een foto.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die van burgerlijk recht?Met d'r kak-stemmetje?
Ik dacht even dat Paxcon dit postte en dacht "OH NEE, NOG EEN HOMMO!"quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vermoed midden 20-30Ze is wel erg jong. Als ik hetero was, zou ik d'r wel doen.
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vermoed midden 20-30Ze is wel erg jong. Als ik hetero was, zou ik d'r wel doen.
Heb je er iets tegen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Paxcon dit postte en dacht "OH NEE, NOG EEN HOMMO!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |