Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij inquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vorderingen ingesteld natuurlijk, misschien helpt dat?
Moet ik hier echt op ingaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij in
Kluwer navigatorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kluwer natuurlijk, als een baas.
Het is nooit te laatquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde heel vroeger ook rechten gaan studeren en kinderrechter worden.
Het zat er al vroeg in, de kinderhaat.
Ohquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh jawel, mijn portemonnaie is leeg!
Ik kan ook met de Kluwer omgaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe jeBegon ik je lief te vinden, ga je voor Vermande.
Het is stiekem tóch een dorp?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssss, pas even op je woorden jij.
ik wil jou best wel wat geld geven. Kan jij al je vorderingen betalen. Ik wil wel alle toekomstige en bestaande vorderingen verpanden. Ook wil ik een volmacht hebben, zodat ik ook jouw absolute toekomstige vorderingen kan verpanden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom stelt iedereen vorderingen tegen mij in
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is stiekem tóch een dorp?
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssss, pas even op je woorden jij.
Ah tof, rekeningnummer per dm verstuurd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik wil jou best wel wat geld geven. Kan jij al je vorderingen betalen. Ik wil wel alle toekomstige en bestaande vorderingen verpanden. Ook wil ik een volmacht hebben, zodat ik ook jou absolute toekomstige kan verpanden.
Die van burgerlijk recht?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Of zoals mijn wg-docente zou zeggen: dan ben je flink zuur.
Dan was ze geknipt voor d'r vak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
Ze had geen werkervaring(ze was heel de tijd kapster), maar ze werd wel beėdigd.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die van burgerlijk recht?Met d'r kak-stemmetje?
Ik vermoed midden 20-30quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Maar ik mag haar opzich wel. Hoe oud zou ze zijn?
is ze lekker? Zo ja, post een foto.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die van burgerlijk recht?Met d'r kak-stemmetje?
Ik dacht even dat Paxcon dit postte en dacht "OH NEE, NOG EEN HOMMO!"quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vermoed midden 20-30Ze is wel erg jong. Als ik hetero was, zou ik d'r wel doen.
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vermoed midden 20-30Ze is wel erg jong. Als ik hetero was, zou ik d'r wel doen.
Heb je er iets tegen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Paxcon dit postte en dacht "OH NEE, NOG EEN HOMMO!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |