Vraag het Henk ff op Feesboek andersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sowieso, wanneer is de volgende bingo? Ik heb de komende tijd iig geen concerten doordeweeks gepland staan.
Jaaa, nog meer zielen in de Takketaxi?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zul je zien dat we hem er in de auto weer aan moeten herinneren.
't is uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag het Henk ff op Feesboek anders
Ik weet het niet
Met wie?quote:
ja maar nu WEET je iets niet!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Met wie?
Ik zeik die gast al tig keer per week aan zijn hoofd over van alles en nog wat, sjoelclub, ESF meets etc, laat een ander dat van de bingo nou maar even vragen
zag het eerder voorbij komen. Was volgens mij na 2e esf meet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
sowieso hoor ik nu pas voor het eerst van Karaoke in deze reeks
Als ze dit leest gaat ze je slaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
als jij karaoke wil doen dan wil Greys dat best voor je regelen
ik heb besloten te wachten met het kopen van een nieuwe. Als er een geschikte met toetsenbord op de markt verschijnt, sla ik mijn slag. Dit wordt dan mijn reserve foon. Hoef ik niet te verkopen en doen, veel te moeilijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
*negeert bovenstaande posts*![]()
Oh trouwens moemoe, over je foon. Ze maken nog amper smartphones met een toetsenbord *jank*.
Echt, tis een drama. Ik heb ook altijd alleen maar met toetsenbord (en dan zo'n uitschuifding ook nog echt) maar ze zijn er dit jaar bijna niet
Slim. Want op het moment zijn er écht te weinig met toetsenbordquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
ik heb besloten te wachten met het kopen van een nieuwe. Als er een geschikte met toetsenbord op de markt verschijnt, sla ik mijn slag. Dit wordt dan mijn reserve foon. Hoef ik niet te verkopen en doen, veel te moeilijk.
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en typen met swype is echt superfijn. Gaat veel sneller en makkelijker dan typen met een toetsenbord.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Slim. Want op het moment zijn er écht te weinig met toetsenbord![]()
Ik zou nooit meer zonder willen. Als je alleen even op Facebook wilt loeren doe je gewoon met je touch screen, als je een post wilt typen of wilt whatsappen klap je je toetsenbord uit![]()
[ afbeelding ]
welke heb je nu dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Slim. Want op het moment zijn er écht te weinig met toetsenbord![]()
Ik zou nooit meer zonder willen. Als je alleen even op Facebook wilt loeren doe je gewoon met je touch screen, als je een post wilt typen of wilt whatsappen klap je je toetsenbord uit![]()
[ afbeelding ]
Waarom is remlof geband?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef moemoe het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat ik mezelf kan opnemen. Moemoe in concert.... Coming to you soon!
Ik krijg dat niet onder de knie, dat swypenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en typen met swype is echt superfijn. Gaat veel sneller en makkelijker dan typen met een toetsenbord.
Sony Ericsson Xperiaquote:
Je weet beter na al die jaren op FOK! dan deze vraag zo te stellenquote:
dat is toch dat je gaat vegen? Ik heb nog niet ontdekt hoe ik meerdere vensters tegelijk open kan hebben, anders had ik het even opgezocht :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en typen met swype is echt superfijn. Gaat veel sneller en makkelijker dan typen met een toetsenbord.
rozequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
En hiervoor had ik een Samsung 551 metroze
toetsenbord.
Maar toen kreeg ik een pup en die vond hem wel lekker![]()
[ afbeelding ]
Easy as pie. Kom op, Greys, met je tijd meegaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet onder de knie, dat swypen![]()
Lees: ik wil het niet leren
Klopt, je vinger op het toestel houden en de letters afgaan. Op menu klikken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
dat is toch dat je gaat vegen? Ik heb nog niet ontdekt hoe ik meerdere vensters tegelijk open kan hebben, anders had ik het even opgezocht :p
ah, nu kan ik het wel. Ik kan bijna een dagboek bijhoudenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
dat is toch dat je gaat vegen? Ik heb nog niet ontdekt hoe ik meerdere vensters tegelijk open kan hebben, anders had ik het even opgezocht :p
Doet ie vanzelf goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Ja maar als ik van de ene letter naar de andere swype zitten er soms heul letters in de weg/tussen die ik niet wil
Oké, dit ga ik nu even testen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet die foon nou of ik poep of piep wil typen dan?
Klopt, ja, moet je ergens instellen. Even instellingen doorsnuffelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik zal het morgen wel eens proberen. Moet er eerst iets voor instellen denk ik want als ik bv in whatsapp zit en ik zie mijn on-screen toetsenbord dan kan ik vegen en doen wat ik wil maar mooi dat ie niet swaipt. En tis gewoon android dus ik moet het vast ergens instellen dan.
Of ik houd het gewoon bij mijn toetsenbord, maar ik wil het wel effe testen
Gewoon in een groepsappquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef moemoe het volgende:
We gaan toch wel praten met elkaar op de meet jongens?
Of gaan we real life whatsappen?
Irl kun je geen smileys gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef moemoe het volgende:
We gaan toch wel praten met elkaar op de meet jongens?
Of gaan we real life whatsappen?
Die heeft dan gewoon gezelschap thuis, da's al geregeld, want ik blijf ook in het hotel slapen (al woon ik tien minuten verderop).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt, ja, moet je ergens instellen. Even instellingen doorsnuffelen.
Even heel wat anders: wat doe je met je hond als je het Songfestival in de kroeg gaat kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |