Nee snap ik, het staat er wat krom zie ik nu (ben nog dufquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
oh neeeeeeezo bedoel ik het dus juist niet
Juist omdat de ESF meeters zo lief zijn wil ik ZELF niet dat ze 'tekort komen' of 'teveel betalen'
Maar komt wel goed idd.
Tja, niks aan te doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Stom geld.
Reactie op Erik zijn budgettaire issues dus.
Niet te druk om maken Greys! Je doet hartstikke je best!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
oh neeeeeeezo bedoel ik het dus juist niet
Juist omdat de ESF meeters zo lief zijn wil ik ZELF niet dat ze 'tekort komen' of 'teveel betalen'
Maar komt wel goed idd.
Zul je zien dat we hem er in de auto weer aan moeten herinneren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt Steve ook? Want die heeft nou al een aantal meets drank-gummibeertjes beloofd.
Ik zit het NET 2 seconden geleden te kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
Giraffe gaat los tijdens safari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_safari__.html
met filmpje
En toch werp je je elke keer op als organisatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Ja thanks![]()
Maar ik vind geld 'bietsen' altijd een beetje moeilijk/lastig
Ohquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit het NET 2 seconden geleden te kijken
Maar dan de youtube versie
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het geheime recept van Henk zn chocoladetaart ontdekt!
Ik al heel lang geleden:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het geheime recept van Henk zn chocoladetaart ontdekt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!quote:
Ooh die taart is zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!
Supereenvoudig en heeeeeeeeeeel erg zwaar.
Die had ik gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!
Supereenvoudig en heeeeeeeeeeel erg zwaar.
Dat artikel er omheenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
Giraffe gaat los tijdens safari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_safari__.html
met filmpje
Want giraffen zijn ook van die vleesetersquote:"Eerst werd er gelachen. Toen ontstond er spanning en uiteindelijk pure angst", aldus Schimpf tegenover het Britse tabloid Daily Mail. De krant vergeleek het avontuur van de toeristen met de achtervolging van een T-Rex uit Jurassic Park: "Giraffic Parc."
Das nog het mooistequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat artikel er omheendoodsbange toeristen
.
[..]
Want giraffen zijn ook van die vleeseters.
*proest*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat artikel er omheendoodsbange toeristen
.
[..]
Want giraffen zijn ook van die vleeseters.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Chocoladetaart.Ik glij hier bekant van m'n stoel af.
Oh nou dan moet je van die ovb af, want de chocotaart van Henk is wereldberoemdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Chocoladetaart.Ik glij hier bekant van m'n stoel af.
Welke bingo was dat!? Want dan schrijf ik me NU in.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Greys het volgende:
Dat doet me denken aan die bak ijs die we aan ons tafeltje kregen daar bij de bingo![]()
![]()
Zelfgemaakt ijs met daarop hele grote brokken van de chocotaart.
Heeft iemand even een doekje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |