Dat is ook wel een baggertelefoon, he.quote:
Want de ovb's kunnen niet apart bij henk zelf bestellen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou tof zijn als Ladage er iets flexibels van kan maken, maar anders zie ik het toch echt als het 'probleem' van de ovbtjes. En als die vooraf weten hoe het in elkaar steekt kunnen ze zelf kiezen of ze het risico nemen te moeten betalen voor eten wat niet doorgaat of vooraf een frietjehalen bij een andere tent als ze toch kunnen.
Eerst maar even horen wat de deadline voor Lagage is.
Is Henk wel bevoorraad als hij normaliter op dinsdag dicht is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Want de ovb's kunnen niet apart bij henk zelf bestellen?
Als Henk er was gingen we niet voor Ladage.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als Henk zijn keuken open was hadden we de Ladage kar niet nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uploading.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Over telefoons gesproken ik heb iLightr al geïnstalleerd zodat ik met een aansteker kan zwaaien.
Die kar kost 150 euro om uberhaupt daar te komen met personeel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vraag me een klein beetje af hoe ik die frietkar () moet voorstellen qua kosten, betalen we de kar en mogen we dan gratis eten
, of betalen we de kar en kopen we ter plekke het eten
?
Of ben ik heel dom dat ik dat niet al doorheb hoe zoiets werkt?
Aha, dan weet ik ongeveer waarover we aan het nadenken zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kar kost 150 euro om uberhaupt daar te komen met personeel.
Daarbij komen de gewone kosten per patatje enzo.
Dus ik had een totaalprijs willen maken bij bv 50 meeters van bv 12 euro pp waarvoor je dan:
En je krijgt er ook de allerallerallerlekkerste patat van heel Nederland voor, plus veel lol en chocotaart, maar snap je wat ik bedoel... ik wil niet dat men deze keer 'minder krijgt voor hun geld' dan andere kerenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik ongeveer waarover we aan het nadenken zijn, en ik vind het verder geen probleem om rond dezelfde kosten als het eten daar normaal te zitten (12/13 euro om en nabij)
.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik ongeveer waarover we aan het nadenken zijn, en ik vind het verder geen probleem om rond dezelfde kosten als het eten daar normaal te zitten (12/13 euro om en nabij)
.
Vorige keer waren we ook met zo'n 40 eters en we worden steeds populairder. Moet goed komen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
Maar dat komt wel goed, anders doe ik dat sowieso wel, die totaalprijs, en dan moet ik maar even kijken wat ik tekort kom aan het eind. Wie weet komen er nog wat mensen bij en redden we het makkelijkEn anders ga ik met de pet rond ofzo of iedereen nog 1 euro extra in wil leggen ofzo
Feit is, Henk verwent ons altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En je krijgt er ook de allerallerallerlekkerste patat van heel Nederland voor, plus veel lol en chocotaart, maar snap je wat ik bedoel... ik wil niet dat men deze keer 'minder krijgt voor hun geld' dan andere kerenDus ik denk er nog heel even over na.
Hoe meer mensen er komen des te goedkoper wordt het sowieso, maar daar durf ik dus (nog) niet op te gokken
Kijk, je kunt ook zeggen 'sorry mensen, keuken dicht dus regel zelf wat eten, doei'.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En je krijgt er ook de allerallerallerlekkerste patat van heel Nederland voor, plus veel lol en chocotaart, maar snap je wat ik bedoel... ik wil niet dat men deze keer 'minder krijgt voor hun geld' dan andere kerenDus ik denk er nog heel even over na.
Hoe meer mensen er komen des te goedkoper wordt het sowieso, maar daar durf ik dus (nog) niet op te gokken
Kom sjoelenquote:
Budgetair gezien is dat geen verstandige keuze helaas.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Budgetair gezien is dat geen verstandige keuze helaas.
Ik denk dat je dan de meeters tekort doet, want de kans lijkt me heel erg klein dat er geklaagd gaat worden als ik naar de liefheid van de gemiddelde ESF meeter kijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
oh neeeeeeequote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de meeters tekort doet, want de kans lijkt me heel erg klein dat er geklaagd gaat worden als ik naar de liefheid van de gemiddelde ESF meeter kijk
Nee snap ik, het staat er wat krom zie ik nu (ben nog dufquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
oh neeeeeeezo bedoel ik het dus juist niet
Juist omdat de ESF meeters zo lief zijn wil ik ZELF niet dat ze 'tekort komen' of 'teveel betalen'
Maar komt wel goed idd.
Tja, niks aan te doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Stom geld.
Reactie op Erik zijn budgettaire issues dus.
Niet te druk om maken Greys! Je doet hartstikke je best!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
oh neeeeeeezo bedoel ik het dus juist niet
Juist omdat de ESF meeters zo lief zijn wil ik ZELF niet dat ze 'tekort komen' of 'teveel betalen'
Maar komt wel goed idd.
Zul je zien dat we hem er in de auto weer aan moeten herinneren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt Steve ook? Want die heeft nou al een aantal meets drank-gummibeertjes beloofd.
Ik zit het NET 2 seconden geleden te kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
Giraffe gaat los tijdens safari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_safari__.html
met filmpje
En toch werp je je elke keer op als organisatie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Ja thanks![]()
Maar ik vind geld 'bietsen' altijd een beetje moeilijk/lastig
Ohquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit het NET 2 seconden geleden te kijken
Maar dan de youtube versie
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het geheime recept van Henk zn chocoladetaart ontdekt!
Ik al heel lang geleden:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het geheime recept van Henk zn chocoladetaart ontdekt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!quote:
Ooh die taart is zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!
Supereenvoudig en heeeeeeeeeeel erg zwaar.
Die had ik gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 'nm zelfs gemaakt dit weekend, alleen dan met de kitkats eromheen en de varkentjes erin!
Supereenvoudig en heeeeeeeeeeel erg zwaar.
Dat artikel er omheenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
Giraffe gaat los tijdens safari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijdens_safari__.html
met filmpje
Want giraffen zijn ook van die vleesetersquote:"Eerst werd er gelachen. Toen ontstond er spanning en uiteindelijk pure angst", aldus Schimpf tegenover het Britse tabloid Daily Mail. De krant vergeleek het avontuur van de toeristen met de achtervolging van een T-Rex uit Jurassic Park: "Giraffic Parc."
Das nog het mooistequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat artikel er omheendoodsbange toeristen
.
[..]
Want giraffen zijn ook van die vleeseters.
*proest*quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat artikel er omheendoodsbange toeristen
.
[..]
Want giraffen zijn ook van die vleeseters.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Chocoladetaart.Ik glij hier bekant van m'n stoel af.
Oh nou dan moet je van die ovb af, want de chocotaart van Henk is wereldberoemdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Chocoladetaart.Ik glij hier bekant van m'n stoel af.
Welke bingo was dat!? Want dan schrijf ik me NU in.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Greys het volgende:
Dat doet me denken aan die bak ijs die we aan ons tafeltje kregen daar bij de bingo![]()
![]()
Zelfgemaakt ijs met daarop hele grote brokken van de chocotaart.
Heeft iemand even een doekje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |