Begrijpelijk Greys! Wanneer wil je het uiterlijk weten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Ivm het andere eten deze keer moet ik alleen wel iets eerder dan anders (dus niet meer pas drie dagen van te voren) van iedereen weten of het ovb al weg mag, dus moet nog wel even kijken hoe we dat nou moeten gaan doen![]()
Anders komt er straks amper iemand en zit ik met de gehele kosten van die Ladage kar
Dit is dus niet alleen voor jou, maar moet even denken hoe we dat met álle (ovb)tjes gaan doen.
Dat kan niet 'gewoon'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef Maanvis het volgende:
je kunt ook gewoon de kosten verdelen onder de ovb'tjes
Ik ga even navragen wanneer ik uiterlijk ja of nee mag zeggen tegen de offertequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Begrijpelijk Greys! Wanneer wil je het uiterlijk weten?
Ook als je er niet van houdt is het heel tof, zo'n avondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:58 schreef Fascination het volgende:
En remlof, houd jij van het Songfestival?
het zou wel mensen over de streep kujnnen trekkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet 'gewoon'
Je kunt mensen die het nog niet zeker weten niet verplichten in de kosten mee te delen, dat werkt gewoon niet.
Ja maar in dit geval is dat wat ongezellig dan, dat de Ladage kar er dan wel staat en dat ze dan niet kunnen/mogen bestellen omdat het anders een financiële chaos wordtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Je moet denk ik niet gaan begroten op ovb. De ovbtjes die het op de deadline nog steeds niet weten zouden gewoon zelf wat te eten kunnen regelen als duidelijk wordt dat ze er definitief bij kunnen zijn. Want in de kroeg past het altijd wel.
Het zou tof zijn als Ladage er iets flexibels van kan maken, maar anders zie ik het toch echt als het 'probleem' van de ovbtjes. En als die vooraf weten hoe het in elkaar steekt kunnen ze zelf kiezen of ze het risico nemen te moeten betalen voor eten wat niet doorgaat of vooraf een frietjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval is dat wat ongezellig dan, dat de Ladage kar er dan wel staat en dat ze dan niet kunnen/mogen bestellen omdat het anders een financiële chaos wordt
Tis niet zo dat die dan nog gewoon 'los' kunnen bestellen daar ter plekke tegen eigen betaling bv. Dat zou het makkelijker maken. Maar dan deelt de ene helft wel mee in de 'vaste' kosten en de andere helft niet.
Dus ik ga dit weekend even goed nadenken over hoe ik dit nou het handigst kan doen. En wat de deadline wordt. Daarna doe ik gewoon een gok en wat er daarna dan gebeurt moet ik maar even zien hoe ik dat ga oplossenHet komt elke keer goed, dus deze keer vast ook
Ik weet het. Henk heeft normaal speesjaal frietjes voor ons maar dit keer wordt het aanpassen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Maanvis het volgende:
wordt wel lastig met die kar, ik als zuiderling kan daar geen friet bestellen
Is allang bekend.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Maanvis het volgende:
hey zeg je wel op tijd tegen iedereen wat de dresscode wordt? Anders is daar weer gezeik over
DE KROEG IS GESLOTEN VOOR ANDER PUBLIEK!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef Maanvis het volgende:
wel raar dat je daar niet los kunt bestellen. dat zal een hoop irritatie opleveren bij de vaste bzoekers van het halve maatje. vooral bij die schreeuwerds met teveel alcohol op.
huh wat? Dat was nou juist zo leuk vorige keer dat het allemaal locals aantrokquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DE KROEG IS GESLOTEN VOOR ANDER PUBLIEK!
Je moet echt even bijlezen vissie.
De kroeg is altijd dicht op dinsdag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huh wat? Dat was nou juist zo leuk vorige keer dat het allemaal locals aantrok
maar er zullen allicht mensen komen aanwaaien die met mij gaan praten en dan hun vriednen bellen met 'het is hier kei gezellig' etcquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De kroeg is altijd dicht op dinsdag.
Gaan speciaal voor ons open
Gekkiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar er zullen allicht mensen komen aanwaaien die met mij gaan praten en dan hun vriednen bellen met 'het is hier kei gezellig' etc
Dat zou kunnen, denk niet dat het veel gaat voorkomen, want ze weten niet beter al jaren als dat ie dicht is op dinsdag. Dus zomaar komen aanwaaien denk ik nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar er zullen allicht mensen komen aanwaaien die met mij gaan praten en dan hun vriednen bellen met 'het is hier kei gezellig' etc
We zullen zienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, denk niet dat het veel gaat voorkomen, want ze weten niet beter al jaren als dat ie dicht is op dinsdag. Dus zomaar komen aanwaaien denk ik niet
Kijk hier spreekt een proquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
![]()
ik jubel alvast voor het briljante plan van Tombo!
![]()
![]()
quote:
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Je kan toch de kosten voor de kar nu delen door het aantal mensen dat zeker komt, als dat een redelijk bedrag pp oplevert zeg je ja tegen de offerte, en dan kijk je 3 dagen van tevoren hoeveel man er dan bij komt en deel je t bedrag opnieuw (kan alleen maar minder worden) en geef je aan ladage door hoeveel personen er patat willen
Ah joh, dat wordt wel weer gecompenseerd met het goedkope drinken daarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.
Ik bedoel, dan zeggen mensen straks 'ja een losse patat en twee frikandellen hadden me minder gekost dan nu wanneer er nog (bv) 3 euro bij komt voor die kar'.
Dus misschien dat ik het hele plan maar om ga gooien naar iets anders te eten.
Even over nadenken nog... moet nu naar mijn werk![]()
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.
Ik bedoel, dan zeggen mensen straks 'ja een losse patat en twee frikandellen hadden me minder gekost dan nu wanneer er nog (bv) 3 euro bij komt voor die kar'.
Dus misschien dat ik het hele plan maar om ga gooien naar iets anders te eten.
Even over nadenken nog... moet nu naar mijn werk![]()
Dat!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoor
Euh ik denk dat je beter kunt vragen hoeveel mensen er friet willenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Je kan toch de kosten voor de kar nu delen door het aantal mensen dat zeker komt, als dat een redelijk bedrag pp oplevert zeg je ja tegen de offerte, en dan kijk je 3 dagen van tevoren hoeveel man er dan bij komt en deel je t bedrag opnieuw (kan alleen maar minder worden) en geef je aan ladage door hoeveel personen er patat willen
Binnen een week wil je niet meer anders.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Iemand nog een smartphone nodig? Gisteren mijn eerste ooit gekocht. Ik vind het touchscreen gebeuren maar niks, ik wil een toetsenbord!
Is echt wennen, duurde hier ook een aantal dagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Iemand nog een smartphone nodig? Gisteren mijn eerste ooit gekocht. Ik vind het touchscreen gebeuren maar niks, ik wil een toetsenbord!
Je mag mij ook betalen voor sfeerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoor
Geef het een week en beslis dan opnieuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Komt er dan ook friet bij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag mij ook betalen voor sfeer. Heb ik een reden om leuk te doen
.
Nee. Maar al helemaal geen patat!quote:
Ik neem het in beraad.quote:
HTC Wildfire S.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:31 schreef Fascination het volgende:
Binnen een week wil je niet meer anders.Welke trouwens?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is echt wennen, duurde hier ook een aantal dagen.
It has to go, mijn besluit staat vast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef het een week en beslis dan opnieuw. Het is gewoon heel erg anders en dat heeft even tijd nodig om in je systeem opgenomen te worden
.
Oké, dan heb ik alsnog geen interessequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
HTC Wildfire S.
[..]
[..]
It has to go, mijn besluit staat vast.
Vooraf niet op een leentoestel geprobeerd of touchscreen iets voor je was?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
HTC Wildfire S.
[..]
[..]
It has to go, mijn besluit staat vast.
Jawel, toen beviel het me ook al niet. Ik dacht alleen dat het wel los zou lopen als het eenmaal zover wasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooraf niet op een leentoestel geprobeerd of touchscreen iets voor je was?![]()
Duur grapje, dit.
En nu beslis je na een dag al dat het niks is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, toen beviel het me ook al niet. Ik dacht alleen dat het wel los zou lopen als het eenmaal zover was.
Nou ja, als je je telefoon een beetje fatsoenlijk weet door te verkopen oid, dan valt het qua kosten ook nog wel mee tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu beslis je na een dag al dat het niks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |