Kijk hier spreekt een proquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
![]()
ik jubel alvast voor het briljante plan van Tombo!
![]()
![]()
quote:
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Je kan toch de kosten voor de kar nu delen door het aantal mensen dat zeker komt, als dat een redelijk bedrag pp oplevert zeg je ja tegen de offerte, en dan kijk je 3 dagen van tevoren hoeveel man er dan bij komt en deel je t bedrag opnieuw (kan alleen maar minder worden) en geef je aan ladage door hoeveel personen er patat willen
Ah joh, dat wordt wel weer gecompenseerd met het goedkope drinken daarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.
Ik bedoel, dan zeggen mensen straks 'ja een losse patat en twee frikandellen hadden me minder gekost dan nu wanneer er nog (bv) 3 euro bij komt voor die kar'.
Dus misschien dat ik het hele plan maar om ga gooien naar iets anders te eten.
Even over nadenken nog... moet nu naar mijn werk![]()
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar met het aantal op dit moment vind ik dat nog iets teveel p.p.
Ik bedoel, dan zeggen mensen straks 'ja een losse patat en twee frikandellen hadden me minder gekost dan nu wanneer er nog (bv) 3 euro bij komt voor die kar'.
Dus misschien dat ik het hele plan maar om ga gooien naar iets anders te eten.
Even over nadenken nog... moet nu naar mijn werk![]()
Dat!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoor
Euh ik denk dat je beter kunt vragen hoeveel mensen er friet willenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Je kan toch de kosten voor de kar nu delen door het aantal mensen dat zeker komt, als dat een redelijk bedrag pp oplevert zeg je ja tegen de offerte, en dan kijk je 3 dagen van tevoren hoeveel man er dan bij komt en deel je t bedrag opnieuw (kan alleen maar minder worden) en geef je aan ladage door hoeveel personen er patat willen
Binnen een week wil je niet meer anders.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Iemand nog een smartphone nodig? Gisteren mijn eerste ooit gekocht. Ik vind het touchscreen gebeuren maar niks, ik wil een toetsenbord!
Is echt wennen, duurde hier ook een aantal dagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Iemand nog een smartphone nodig? Gisteren mijn eerste ooit gekocht. Ik vind het touchscreen gebeuren maar niks, ik wil een toetsenbord!
Je mag mij ook betalen voor sfeerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoeveel is het nu pp dan? Voor sfeer engemak wil uik best betalen hoor
Geef het een week en beslis dan opnieuwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:21 schreef moemoe het volgende:
Komt er dan ook friet bij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag mij ook betalen voor sfeer. Heb ik een reden om leuk te doen
.
Nee. Maar al helemaal geen patat!quote:
Ik neem het in beraad.quote:
HTC Wildfire S.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:31 schreef Fascination het volgende:
Binnen een week wil je niet meer anders.Welke trouwens?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is echt wennen, duurde hier ook een aantal dagen.
It has to go, mijn besluit staat vast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geef het een week en beslis dan opnieuw. Het is gewoon heel erg anders en dat heeft even tijd nodig om in je systeem opgenomen te worden
.
Oké, dan heb ik alsnog geen interessequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
HTC Wildfire S.
[..]
[..]
It has to go, mijn besluit staat vast.
Vooraf niet op een leentoestel geprobeerd of touchscreen iets voor je was?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
HTC Wildfire S.
[..]
[..]
It has to go, mijn besluit staat vast.
Jawel, toen beviel het me ook al niet. Ik dacht alleen dat het wel los zou lopen als het eenmaal zover wasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooraf niet op een leentoestel geprobeerd of touchscreen iets voor je was?![]()
Duur grapje, dit.
En nu beslis je na een dag al dat het niks is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, toen beviel het me ook al niet. Ik dacht alleen dat het wel los zou lopen als het eenmaal zover was.
Nou ja, als je je telefoon een beetje fatsoenlijk weet door te verkopen oid, dan valt het qua kosten ook nog wel mee tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu beslis je na een dag al dat het niks is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |