quote:Fuel Consumption: City: 10.1 L/100 km
Fuel Consumption: Highway: 6.9 L/100 km
Remote power door locks
Power windows
Cruise controls on steering wheel
Cruise control
4-wheel ABS Brakes
Front Ventilated disc brakes
1st and 2nd row curtain head airbags
Passenger Airbag
Side airbag
Rear spoiler: Lip
Bluetooth wireless phone connectivity
Audio system security
Digital Audio Input
In-Dash single CD player
Audio system memory card slot
MP3 player
SiriusXM AM/FM/Satellite Radio
Radio Data System
SiriusXM Satellite Radio(TM)
Speed Sensitive Audio Volume Control
Total Number of Speakers: 6
Braking Assist
ABS and Driveline Traction Control
Stability control: with anti-roll control
Privacy glass: Deep
Silver aluminum rims
Wheel Diameter: 17
Wheel Width: 7
Front fog/driving lights
Plastic/vinyl steering wheel trim
Metal-look shift knob trim
Metal-look dash trim
Metal-look door trim
Video Monitor Location: Front
Trip computer
External temperature display
Engine block heater
Tachometer
Power remote driver mirror adjustment
Heated driver mirror
Heated passenger mirror
Electrochromatic rearview mirror
Power remote passenger mirror adjustment
Dual illuminated vanity mirrors
Compass
Daytime running lights
Audio controls on steering wheel
OnStar Directions & Connections
Front reading lights
Anti-theft alarm system
Cloth seat upholstery
Bucket front seats
Rear bench
Fold forward seatback rear seats
Rear seats center armrest
Tilt and telescopic steering wheel
Speed-proportional electric power steering
Suspension class: Regular
Interior air filtration
Manual front air conditioning
Remote activated exterior entry lights
Cargo area light
Max cargo capacity: 1,809 L
Vehicle Emissions: ULEV II
Fuel Type: Regular unleaded
Fuel Capacity: 71 L
Instrumentation: Low fuel level
Clock: In-radio display
Headlights off auto delay
Dusk sensing headlights
Coil front spring
Regular front stabilizer bar
Independent front suspension classification
Strut front suspension
Four-wheel Independent Suspension
Coil rear spring
Rear Stabilizer Bar: Regular
Independent rear suspension
Multi-link rear suspension
Front and rear suspension stabilizer bars
Variable intermittent front wipers
Steel spare wheel rim
Spare Tire Mount Location: Inside under cargo
Black grillechrome surround
Center Console: Full with covered storage
Permanent locking hubs
Curb weight: 1,794 kg
Gross vehicle weight: 2,300 kg
Overall Length: 4,711 mm
Overall Width: 1,850 mm
Overall height: 1,684 mm
Wheelbase: 2,857 mm
Front Head Room: 1,012 mm
Rear Head Room: 995 mm
Front Leg Room: 1,046 mm
Rear Leg Room: 1,013 mm
Front Shoulder Room: 1,416 mm
Rear Shoulder Room: 1,404 mm
Front Hip Room: 1,399 mm
Rear Hip Room: 1,304 mm
Four 12V DC power outlets
Transmission hill holder
Seatbelt pretensioners: Front
Rear center seatbelt: 3-point belt
Door reinforcement: Side-impact door beam
Engine immobilizer
Cargo tie downs
Floor mats: Carpet front and rear
Rear quarter windows: Wiper park
Cupholders: Front and rear
Door pockets: Driver, passenger and rear
Seatback storage: 2
Tires: Width: 235 mm
Tires: Profile: 60
Tires: Speed Rating: T
Diameter of tires: 17.0"
Type of tires: AS
Tires: Prefix: P
Left rear passenger door type: Conventional
Rear door type: Liftgate
Right rear passenger door type: Conventional
Body-coloured bumpers
Integrated roof antenna
4 Door
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Tis datquote:
Ja, want je rijd een BX.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef 2cv het volgende:
Dan is dat onderdeel bij mijn BX al 580.000km niet in actie gekomen. Moet ik mij nu ongerust gaan maken ?
we dachten al... die Densmee is wel actief deze nachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen vannacht is hier de politie beschoten.
Bandjes besteldquote:Product - Priis per stuk - Aantal - subtotaal
Uniroyal RainSport 2 195/45 R16 84V XL met velgrandbescherming - EUR 76,30 - 2 - EUR 152,60
Totaal - 2 - EUR 152,60
Ik zit hier al bijna twee weken niks te doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:42 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb nu al niks meer te doen. Dit wordt een laaaaaaaaaaaaange dag.
En dat zijn allemaal nuttige stage-uren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik zit hier al bijna twee weken niks te doen
Volgende week hoor ik eindelijk of het project wat ik heb mag door gaan
Naja, ik doe nog wel wat, alleen hoort het niet echt bij mijn opleiding.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal nuttige stage-uren?
Dat moet je wel echt een keertje aankaarten als dat niet veranderd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Naja, ik doe nog wel wat, alleen hoort het niet echt bij mijn opleiding.
vaatwasser inruimen, helpen met klussen, enz.
Oh, dat was gisterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef .Neovo. het volgende:
Normaal sneeuwt het altijd eerst in het zuiden van NL.
Dit soort problemen zijn er ook echt in ieder bedrijf hequote:Op donderdag 21 maart 2013 08:30 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, als het zo de hele tijd doorgaat niet. Maargoed dat zei de praktijkbegeleider ook tegen mij, hij kon er niks aan doen, de directie stelt het telkens weer uit.
Je legt op zich ook niks vat toch? alleen zal er op een gegeven moment op basis van de manager en beschikbaarheid een datum vastgezet worden. Je kunt wijzigen achteraf, en last minute afzeggen is volgens mij standaard bij elke meetquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:19 schreef daNpy het volgende:
Ik durf niet te zeggen wanneer ik kan of niet
Kan zomaar wat tussenkomen.
Het Paasweekend (over 2 weken) staat ook op losse schroeven ivm het weer.
Maar met de 24u ben ik er zeker de hele week te vinden (maar die staat niet in de manager),
Voor de rest weet ik nog niet wanneer ik in Duitschland zit voor het werk en wanneer ik andere weekend invullingen heb
Ik wil de manager dus best invullen, maar dan staat er dus heel veel groen wat op het laatste moment nog kan veranderen
Had het hier mee te maken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 06:47 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen vannacht is hier de politie beschoten.
Mjah, aangezien ik vaak wat organiseer heb ik nogal een schurft gekregen aan mensen die altijd mee willen maar er nooit zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je legt op zich ook niks vat toch? alleen zal er op een gegeven moment op basis van de manager en beschikbaarheid een datum vastgezet worden. Je kunt wijzigen achteraf, en last minute afzeggen is volgens mij standaard bij elke meet
Je kan wel zie wie er hier de broek aan heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:46 schreef Anne het volgende:
Die heeft dezelfde data als ik, dus dat maakt qua aantallen dan verder niet uit. Want op de dagen dat we niet kunnen, kan het merendeel ook niet, dus dan gaan we niet. Punt.
Ik men dat, met als toppunt een stand op Automaxx regelen voor 20 auto's (met 23 toezeggingen) en dan puntje bij paaltje met 7 auto's daar staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mjah, aangezien ik vaak wat organiseer heb ik nogal een schurft gekregen aan mensen die altijd mee willen maar er nooit zijn
Daarom zeg ik gewoon eerlijk dat ik hem best in wil vullen maar dat ik in de week vooraf de uiteindelijke datum nog kan afzeggen
Wat Anne zegtquote:
Uhuhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan wel zie wie er hier de broek aan heeft.
Sommige mensen zitten nog op pagina 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Zeiken over de OP na page 1 is not done
yuuuupquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, als je alles op 1 pagina gooit zit je altijd op pagina 1
Kutwijfquote:
Er moet een vergissing in het spel zijn, je quote de verkeerde.quote:
Nog even verder oefenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef Anne het volgende:
Nou.. de oefening is mislukt..
[ afbeelding ]
De helikopters deden mee aan een oefening in de buurt van het olympisch stadion..
Jammer voor je; die kwoot was spot onquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er moet een vergissing in het spel zijn, je quote de verkeerde.
Leuke bouwpakkettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef Anne het volgende:
Nou.. de oefening is mislukt..
[ afbeelding ]
De helikopters deden mee aan een oefening in de buurt van het olympisch stadion..
Zo zagen dit soort plastic bouwpakketten er bij mj wel uit als ik ermee klaar was.quote:
^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er moet een vergissing in het spel zijn, je quote de verkeerde.
Wat zieligquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:07 schreef Anne het volgende:
Ik doe even een Neovootje: IK VERVEEL ME!
Nog maar 4 uur...![]()
.
Slecht zicht door een sneeuwstorm blijkbaar:quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee wat ze aan het uitspoken waren, maar als ik zo de foto bekijk hebben die sufkutten elkaar geraakt met de wieken.
Een keer met die rotor over het gezicht scheren helpt goed hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Slecht zicht door een sneeuwstorm blijkbaar:
Offenbar hatte einer der Piloten im dichten Schneetreiben die Orientierung verloren und krachte bei der Landung auf einen anderen Helikopter unter ihm.
Edit: en het ging om een oefening voor het aanpakken en vervolgen van voetbalhooligans. Kweetnie precies hoe ze dat met helikopters doen, maar het zal wel.
Ziel der Übung war nach Angaben der Bundespolizei gewesen, konsequent gegen Fußball-Randalierer vorzugehen und die Strafverfolgung sicherzustellen.
Daarom vlogen ze zo laagquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een keer met die rotor over het gezicht scheren helpt goed hoor.
Beetje laag erboven hangen en flink aan de collect trekken lijkt me ook wel grapzaam; dan wapperen ze alle kanten op benedenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een keer met die rotor over het gezicht scheren helpt goed hoor.
Duidelijk; het had allang terrasjes weer moeten zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens allemaal de schuld van Moeder Natuur.
Die heeft zeker PMS ofzo.
Als je 5000W terrasheaters en windschermen hebt hangen is het hier prachtig terrasjesweer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duidelijk; het had allang terrasjes weer moeten zijn
Nou, ik had vanavond best op het terras, in het ondergaande zonnetje aan een wijntje willen nippenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duidelijk; het had allang terrasjes weer moeten zijn
Goed ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik had vanavond best op het terras, in het ondergaande zonnetje aan een wijntje willen nippen.
Ja, zoiets idd, en liefst een flinke vuurkorf erbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je 5000W terrasheaters en windschermen hebt hangen is het hier prachtig terrasjesweer.
Kan best, als je maar genoeg kleding aantrektquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ik had vanavond best op het terras, in het ondergaande zonnetje aan een wijntje willen nippen.
Het is iig best mooi en helder hier, maar zo stervenskoud.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, zoiets idd, en liefst een flinke vuurkorf erbij
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, ik mag om 05:00 eruit om de krant te bezorgen
Mwoah, daar valt over te twistenquote:
Tsja, k ,vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Anne het volgende:
Willen trouwens nog wat mensen (Bara, M5, danpiej, Paladijn, Dingest?) de manager invullen, want het is nu wel lastig om een dag te kiezen aangezien er meer op 4 staan.
[ link | afbeelding ]
Of we doen het op 4 of 5 mei (![]()
) !
Ik zal eens vragen of Tjabs, BoJo enzo ook mee willen.
KijkShop.nl heeft nog 7 uur een 7" Sampsung Tab2 p3110 in de aanbiedingquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat zielig
Ik vermaak me nu wel, ben even aan het kijken voor een leuke tablet ofzo.
Wil graag een 10.1, 7 vind ik wat te klein eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Freezer het volgende:
[..]
KijkShop.nl heeft nog 7 uur een 7" Sampsung Tab2 p3110 in de aanbieding
Zeker weten? Ik gebruik de 10" juist amper sinds ik de 7" hebquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wil graag een 10.1, 7 vind ik wat te klein eerlijk gezegd.
En er moet 3G op zitten, altijd handig.
Lees de eerste zin eens van mijn topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef daNpy het volgende:
DS heeft geen Pors meer
Misschien wel daarom
Hou op......... ik heb een Tab2 en nog geen steeds geen JB beschikbaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb zelf een (slecht gesupporte) galaxy tab 10.1 .
Geen tijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees de eerste zin eens van mijn topic. Sjees!
Probleem met Samsung is dat ze de markt proberen te veroveren door voor elke scheet een nieuwe tablet/telefoon uit te brengen. Op zich is het dan logisch dat je maar een paar toestellen support, maar dat lijkt zich alleen te beperken tot de galaxy SII/III.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hou op......... ik heb een Tab2 en nog geen steeds geen JB beschikbaarKoop volgende keer echt Samsung meer
Helaas hebben een hoop bedrijven die filosofie, er zijn helaas te weinig bedrijven die hun product gedurende een langere tijd ( zeg 2 jaar) blijven updaten met de laatste Android versie. Zelfde gezeik heb ik ook met een Sony telefoon, gestopt bij ICS en dat is het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Probleem met Samsung is dat ze de markt proberen te veroveren door voor elke scheet een nieuwe tablet/telefoon uit te brengen. Op zich is het dan logisch dat je maar een paar toestellen support, maar dat lijkt zich alleen te beperken tot de galaxy SII/III.
Ik gebruik hem alleen binnenshuis en dan vind ik de 10.1 geen bezwaar, de 7 vind ik daar zelfs te klein voor.quote:De tab doet momenteel dienst als e-reader trouwensvoor andere dingen is ie gewoon te groot om mee te slepen.
Was al naar de transformer aan het kijken, lijkt heel veel op mijn asus laptopquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik gebruik de 10" juist amper sinds ik de 7" heb
In het geval je android met per se 10" wilt zou ik naar een aarsus transformer kijken, anders is de Nexus 7 een mooie optie.
Heb zelf een (slecht gesupporte) galaxy tab 10.1 en een nexus 7.
jep inderdaad,quote:
ik denk van een toyota landcruiserquote:
de teringzooi?quote:
Valt mee toch? Je ziet het blok nog gewoon.quote:
E type inderdaadquote:
en dat blok staat nog wel een jaartje in de wachtquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Valt mee toch? Je ziet het blok nog gewoon.
Ik herken het logo. Is alleen zo slecht te zien dat je moet weten om welk merk het gaat om het logo te kunnen herkennen.quote:
ook goedemorgen.quote:
Wat doe jij in bedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:47 schreef .Neovo. het volgende:
Nee, mijn buren ligt het niet aan. De meesten zijn al aardig op leeftijd.
Maar verder weet ik het ook niet. Die kussens sloop ik ook allemaal, geen 1 kussen die heel blijft bij mij
Best wel kut, ga je vroeg naar bed (21:15 gisteravond), kom je nog vermoeider uit je nest. Dus nieuw matras gekocht, helpt ook niks.
Ik ben typisch iemand die overal last van heeft blijkbaar.
Bij mij duurdt het dan nog even voordat de wekker gaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:18 schreef daNpy het volgende:
Ik wordt de hele week ook al om 5:20u wakker
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij duurdt het dan nog even voordat de wekker gaat.
Neh, tis niet elke week feest. SD gaf laatst aan dat ie een bakkie kip met kerrie had weg moeten gooien (ik neem die altijd mee van de supermarkt) en dat er nog meer bakkies in de koelkast stonden met een houdbaarheidsdatum van maart, dus:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ik verwacht binnen enkele minuten vast een foto van de McDonald's, ofniet?
Dit keer voor mij een broodje hamburger speciaal
Net een lekker eitje gebakken; ging er best inquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef .Neovo. het volgende:
Boh, ik heb nu zin in een pistoletje met Filet Americain en peper
heulemaal niequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:43 schreef Anne het volgende:
Nu hebben jullie 'm aan het huilen gemaakdt.
Nehquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Zou hij zo'n teer zieltje hebben ja?
Ik heb straks nachtmerries van collega's die van mijn broodje aan het genieten zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:55 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat ie vannacht niet zal slapen en er weer een kussen stuk zal gaan..
De één is boven op de ander geland. De piloot heeft niet gezien dat er al een helikopter stond. Op het moment dat een heli de grond nadert met losse sneeuw (ook bij stof/zand) wordt de sneeuw weg geblazen waardoor er even geen goed zicht is. In sneeuw noemt men dat een 'white-out' bij stof/zand een 'brown-out'. Neemt niet weg dat er beter op gelet had moeten worden. Maar het is niet de eerste keer dat ik dit soort ongelukken met heli's zie helaasch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee wat ze aan het uitspoken waren, maar als ik zo de foto bekijk hebben die sufkutten elkaar geraakt met de wieken.
Als ik kippenvel krijg bij een stem is het vaak goed, dus dit is goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:36 schreef Anne het volgende:
Ik vind Pink echt een lekkere stem hebben (en die meneer trouwens ook).
Ik wist wel dat jij het ook goed zou vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik kippenvel krijg bij een stem is het vaak goed, dus dit is goed
Is een terras met schnitzels en/of käsekuchen in DE ook goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel naar een Terras in Monaco met appeltaart he
Ik denk gewoon met de kanariequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:56 schreef daNpy het volgende:
Gaan jullie met de motor of met de kanarie?
Als ik dit soort artiesten bezig zie, weet je meteen waarom die prutsers bij die talenten programma's na 3 weken vergeten zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij het ook goed zou vinden.
Het is geen Monaco, maar zal ook vast goed zijnquote:Is een terras met schnitzels en/of käsekuchen in DE ook goed![]()
?
Voor Monaco moeten we wat meer dagen erop uit.
Ik zoek bij nieuwe toffe nummers altijd direct een live versie. Als die zuigt (lees: ze kunnen niet zingen) vind ik het nummer ineens een stuk minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik dit soort artiesten bezig zie, weet je meteen waarom die prutsers bij die talenten programma's na 3 weken vergeten zijnAls je goed bent komt je er wel op een normale manier.
De enige die ik kan waarderen via idols of xfaxtor is Kelly Clarkson geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zoek bij nieuwe toffe nummers altijd direct een live versie. Als die zuigt (lees: ze kunnen niet zingen) vind ik het nummer ineens een stuk minder.
Daarom hou ik ook zo van bijvoorbeeld een Beyoncé, die zingt ook precies zoals ze op opgenomen nummers zingt (of misschien zelfs nog wel beter/mooier).
Dat doen die xfactortalentjes inderdaad niet na.
Het kost mij bijna moeite om ze te vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
Konden we in NL de files maar niet vinden eh?
Ik had een Simon and Garfunkel op Madison Square concert op DVDquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ouwe lullen, maar voor mij een van de mooiste live acts.
Heel dat concert rock and roll hall of fame 25th anniversary is voor mij trouwens het concert der concerten
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet zo vaak last van heb eigenlijk. Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het kost mij bijna moeite om ze te vinden
Waar meeten jullie altijd?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met de kanarie.
Deze Cupra heeft de ring nog niet gezien; de vorige keer waren we met de benz van SD z'n ex.
Het is goed.quote:
Wat een depressieve uitstraling heeft de foto.quote:
Goede smaak jijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had een Simon and Garfunkel op Madison Square concert op DVD![]()
.
Maar volgens mij was dat niet deze, maar ook gewoon gaaf.
Ik heb al mijn dvd's zo in één hups aan mijn vader gegeven, ik check alles tegenwoordig toch online.
Daar wil ik ook heen eigenlijk deze zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje van afgelopen weekend.
Ja, je wordt daar niet echt vrolijk. Het is wel een mooie plek, op een heuvel, met op de achtergrond de zee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een depressieve uitstraling heeft de foto.
Goed gelukt dan toch?.
Ja, klopt. En een dag langs de landingsstranden gereden. Een complete D-Day-industrie daar! Maar wel indrukwekkend, en koud!quote:Maar je bent in Normandië geweest! Interessant.
Ik ben daar ook ooit geweest, maar kan mij er te weinig van herinneren. Toen was ik nog een jonge tiener.
Uhm, de keren dat ik er ben geweest waren we altijd later en hebben we op het welbekende grasengrindparkeerplaats afgesproken:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar meeten jullie altijd?
Gewoon Brunnchen of elders?
Ik denk dat het me wel leuk lijkt om er samen met SD op de motor naartoe te rijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, je wordt daar niet echt vrolijk. Het is wel een mooie plek, op een heuvel, met op de achtergrond de zee.
[..]
Ja, klopt. En een dag langs de landingsstranden gereden. Een complete D-Day-industrie daar! Maar wel indrukwekkend, en koud!
Dat is gewoon bij de TF toegang dus. Niet veel te zien eigenlijk (qua actie)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhm, de keren dat ik er ben geweest waren we altijd later en hebben we op het welbekende grasengrindparkeerplaats afgesproken:
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat het deze keer wel een beetje moet lukken om aan te sluiten onderweg en samen te rijden.
We sjien wel. Even telefoonnummers uitwisselen en het komt wel goed.
Het is ook niet dat we daar de hele dag hangenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is gewoon bij de TF toegang dus. Niet veel te zien eigenlijk (qua actie)
Ja, dat is wel leuk, maar het is een pokke-eind rijden nog, van ons vandaan zo'n 7 uur (incl. stops). En dat is via de autoroutes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel leuk lijkt om er samen met SD op de motor naartoe te rijden.
Beetje langs de kust inderdaad.
Ah zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is ook niet dat we daar de hele dag hangenik dacht dat je vroeg waar we afspraken
.
daar kunnen er nog wel een paar bij...quote:
ik heb juist erg goed geslapen, maar daar hebben de alcoholische versnaperingen dan ook wel sterk aan bijgedragenquote:
Lul niet, dak eraf en open rijden!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb begrepen dat het een dag is om binnen te blijven
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:05 schreef Anne het volgende:
Hiephoi!
Hej Anne,
Vanaf vandaag staan onze heerlijke gehaktballetjes van goede kwaliteit weer op het menu in het IKEA restaurant. En natuurlijk worden ze weer op z'n Zweeds geserveerd, met roomsaus, vossenbessenjam en frites.
Was, net uitgeschrevenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef Anne het volgende:
Hihi, jij bent ook geabonneerd op de nieuwsbrief.
Kasten staan weer vol hier, Albert is net geweestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Anne het volgende:
Ik neem gewoon 7up.
Ik krijg trek van deze slowchat.
Laat ze al een behoorlijk tijd komen, ik heb zo'n graftakke hekel aan boodschappen doen. Krijsende kut-koters die niet in bedwang gehouden kunnen worden door hun ouders, bejaarden met rollator die het hele gangpad versperren en als je alles hebt moet je in de rij staan om te mogen betalenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Anne het volgende:
Laat je het bezorgen ja? Hier kan dat geeneens..
Wij moeten nog de deur uit zo meteen. Geen zin [ afbeelding ].
Ah, u gaat naar de Jumboquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
en als er meer dan 4 mensen voor de kassa staan gaat er per direkt een extra kassa open..
Klopt, lokale held hier in N-L.. de Jumbo zit erboven, goed voor de prijzenquote:
¤7.95 per keer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:15 schreef BaraCuda het volgende:
Is dat niet duur, de AH laten bezorgen?
Dat doe je dat 1x per week voor de grote meuk neem ik aan ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
¤7.95 per keer.
( de irritatie in de supermarkt is dat mij al meer dan waard)
Verse zooi gaat verbazingwekkend goed, meestal echt vers en lang houdbaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat doe je dat 1x per week voor de grote meuk neem ik aan ofzo?
Verse zooi moet je toch nog wel voor op pad?
Geen gemier! Dak er af en rijden maar.:Pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi man windkracht 8 miljoen en sneeuw
7,95 per week zou ik zelf ook wel doen geloof ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verse zooi gaat verbazingwekkend goed, meestal echt vers en lang houdbaar.
Mocht ik toch wat nodig hebben zit er tegenover mijn werk een C1000 waar ik de kleine dingen eventueel nog haal.
Sneeuw komt hier verticaal voorbij en ik moet de dakpannen vast houdenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen gemier! Dak er af en rijden maar.:P
Hier schijnt de zon overigens, geen sneeuw te bekennenWel ook windkracht 8 miljoen, je waait zo uit je panty.
en dan kom je buiten en dan staan er van die koters die je met knuppels te lijf gaan voor je Ah-mini's/voetbalplaatjes/dierenplaatjes of andere zutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
7,95 per week zou ik zelf ook wel doen geloof ikDat gezeul met die zooi en de ergernissen die jij beschrijft zijn vreselijk
Zijn die dingen echt zo goed te eten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:05 schreef Anne het volgende:
Hiephoi!
Hej Anne,
Vanaf vandaag staan onze heerlijke gehaktballetjes van goede kwaliteit weer op het menu in het IKEA restaurant. En natuurlijk worden ze weer op z'n Zweeds geserveerd, met roomsaus, vossenbessenjam en frites.
qft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen gemier! Dak er af en rijden maar.:P
Ik verwacht dat het grotendeels hetzelfde recept is en een kwestie van opwarmen - blijft wel IKEA natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
Ik heb ze alleen nog maar in het restaurant gegeten, met saus.
Dus ik heb geen idee of ze lekker zijn als je ze zelf maakt.
Wat eet je dan dat je voor 8 euro 3 dagen boodschappen kan doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef Dingest het volgende:
Ik ga meestal naar de C1000 en daar krijg je een soort spaarzegeltjes in je handen gedrukt, en als je ze niet spaart moet je ze doneren aan het goede doelEn ik doe altijd op de dag boodschappen dat zowel bij de Aldi als AH een daklozenkrantverkoper staat te 'alsjeblieeeft'-en
![]()
8 euro voor bezorgkosten... dat is voor mij voor 3 dagen boodschappen
Owww, dan. Dan zou ik zeggen: Doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef Dingest het volgende:
Die zit ook gewoon in hun koop-assortiment
Ik ben doordeweeks niet zo culinair en heb een klein budget; wat rijst, mais, kruiden en hamburgers kan ik 's avonds prima eten. Dat is omgerekend een euro per maaltijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat eet je dan dat je voor 8 euro 3 dagen boodschappen kan doen?
Ik zal een boodschappenlijstje maken voor de volgende keer dat ik langs de IKEA kom. Op zich passeer ik er 2 als ik mijn oma ophaal, maar ik heb er nooit over nagedacht om er voedsel te halenquote:
Sim-only met Voda Friends&Family; 225 minuten en 4Gb per maand voor 2 joetjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef BaraCuda het volgende:
Dat lease gebeuren bij telefoonaanbieders is dat wat?
Anders moet ik namelijk overstappen van KPN naar t-mobile of Vodaphone geloof ik?
Dat zijn naar mijn weten de enige die niet dat systeem hebben?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben doordeweeks niet zo culinair en heb een klein budget; wat rijst, mais, kruiden en hamburgers kan ik 's avonds prima eten. Dat is omgerekend een euro per maaltijdVoor de rest gewoon brood/beleg/sap/fruit/drinken. Het weekend is dan voor de uitgebreide maaltijden
En meters daarmee maken want per 1/4 gaan die ook over naar die idiote Red abbonementen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sim-only met Voda Friends&Family; 225 minuten en 4Gb per maand voor 2 joetjes![]()
Toestel gewoon zelf los kopen
Ik wilde net zeggen, alles bij Vodafone is Red dit en Red dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En meters daarmee maken want per 1/4 gaan die ook over naar die idiote Red abbonementen.
Ow, dan moek hem effe snel bestellenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En meters daarmee maken want per 1/4 gaan die ook over naar die idiote Red abbonementen.
Nice in de laatste bochtquote:
Yep!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow, dan moek hem effe snel bestellen
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/faqquote:Wanneer worden de Vodafone RED abonnementen bij Friends & Family geïntroduceerd?
De Vodafone RED abonnementen worden geintroduceerd per 2 april. Tot die tijd zullen de huidige kortingen blijven bestaan.
Ik leef 4 dagen van de week vrij low-budget qua boodschappen, 1 dag eet ik bij mijn ouders en dus in het weekend gaat erin wat ik wil. Soms wat lekkers extra. Met mijn inkomsten vind ik dat wel een aardige balansquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
Wij hebben dan een ruimer budget, ik koop simpel wat ik lekker vind en kijk dan niet bijna niet naar de prijs. Wat niet wil zeggen dat ik met geld smijt, bijvoorbeeld een smartphone van 500/600/700 euro koop ik absoluut niet en vind ik zonde van mijn geld.
Inderdaad, de baan op met de race-Mazda'squote:
Ja, goed te doen!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
Ik heb ze alleen nog maar in het restaurant gegeten, met saus.
Dus ik heb geen idee of ze lekker zijn als je ze zelf maakt.
Ze hebben er nog veel meer lekkere dingiesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zal een boodschappenlijstje maken voor de volgende keer dat ik langs de IKEA kom. Op zich passeer ik er 2 als ik mijn oma ophaal, maar ik heb er nooit over nagedacht om er voedsel te halen
naar welke Ikea ga jij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:55 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben er goed eten. Ook knäckebröd dat je hier niet bij de supermarkten kunt krijgen (Leksand, lekker). De chocoladerepen vond ik niks trouwens, zoete meuk, niet knapperig.
Barendrecht en Utrecht zijn even ver... Delft is irritant.quote:
irritant druk..... maar dat is Barendrecht ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Barendrecht en Utrecht zijn even ver... Delft is irritant.
en wat is er irritant aan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |