Haha, inderdaad zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Wat ben ik blij met mijn burgertrutten-mama
Daar ga ik gemakshalve wel evven van uit jaquote:
ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Wat ben ik blij met mijn burgertrutten-mama
Niemand hoort dat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
zelfs een 18 jarige hoort die kleding niet aan te hebben
Alweer?quote:
Als het AIDS is sta ik niet vreemd te kijkenquote:
Zowel niet japans als stijlquote:
quote:
Behalve in de Doe Maar tijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef vencodark het volgende:
Sowieso kunnen fluoriderende kleding echt nooit.
Daar worden ze volgens mij op geselecteerdquote:
Die draait zich om in haar graf.....oh wachtquote:
dat moet ze sowieso doen met die ontzettend lelijke lingerie van d'rquote:
Al die vrouwen hebben een abo op haar bh's, was vorig seizoen ook al zo.quote:
Wat een geklieder.quote:
die is echt kleurendoofquote:
Vaduzzzzzquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zapte en toen: wow, wat een kleurrijk geheel!
Klopt, meer een soort verlopen Daphe Deckers. Ook erg, maar toch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mwah het is geen lelijke vrouw en ze heeft een mooi lichaam (ondanks de tatoos).
Oma mag niet wandelen met het kind,quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het al, die dochter gaat het kind niet opvoeden, oma mag gaan wandelen
Gohquote:
Ik zie ze elk jaar op die jaarmarkten verschijnen (naast de MJ en Tupac t-shirts).quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef trovey het volgende:
Fluorkleurtjes zijn wel helemaal in dit seizoen.
Van haar dochter alleen maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oma mag niet wandelen met het kind,?
Ze is eigenlijk bijna volledig gekleedquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Te bloot vind ik het niet eigenlijk. Wel te lelijk.
Nou ik was op mijn 14e zo de deur niet uit gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk bijna volledig gekleed....probleem is wel dat het kleding van een 14-16 jarige is.
Eens!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef vencodark het volgende:
Hier vind ik Gordon toch best op zijn plek. Gezellig, lachen maar ergens ook betrokken en vriendelijk.
Ultiem programma voor Gordon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef vencodark het volgende:
Hier vind ik Gordon toch best op zijn plek. Gezellig, lachen maar ergens ook betrokken en vriendelijk.
Ik ook niet...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik was op mijn 14e zo de deur niet uit gekomen
Dit zou mijn kind echt niet aan mogen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk bijna volledig gekleed....probleem is wel dat het kleding van een 14-16 jarige is.
Whutquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
er zijn tegenwoordig ook anus piercings
Ik ook. Hij is echt leuk met die mensen. Neemt ze niet in de maling, maar lacht lekker mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef vencodark het volgende:
Ah, tell me mo... Nee, toch maar niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
BadaBing.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
Gordon heeft een drummer nodig voor al die grappen
niks mis met die tattoos...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef kevin33 het volgende:
Die mevrouw ziet er op de tattoos, voor haar leeftijd er prima uit.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Dat is het formatquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En ja hoor, weer zon lekker-gek-doen-en-mezelf-zijn-en wie-maakt-mij-wat-na-jarenlang-mezelf-te-hebben-weggecijferd-voor-man-en-kinderen-typje.
Ik zeg ook niet in welk milieu zich dat kind begeeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit zou mijn kind echt niet aan mogen.
Ik googeldequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah, tell me mo... Nee, toch maar niet.
Roest dat niet met vochtig toiletpapier?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind d'r smerig eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind het wel een leuke vrouw eigenlijk.
Te laat, je kunt nu niet meer ontsnappen en blijft gebiologeerd kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat de neuk kijk ik nu naar?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind het wel een leuke vrouw eigenlijk.
Omg kidding right?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roest dat niet met vochtig toiletpapier?
whahaha ja leuk!quote:
ik heb piercings... ik zou nooit ergens willen werken waar mij verteld word dat ze uit moetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omg kidding right?
Dat mens komt natuurlijk ook nooit aan t werk buiten de tattoo shop. Ik zou zo iemand iig nooit aannemen.
Als ze 26 jaar jonger was.quote:
Parenclub is ook voor stellen en seksclub euh...niet? Geen idee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat is het verschil tussen een parenclub en een seksclub?
In een parenclub komen swingers, seksclub heeft danseressen en hoeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Wat is het verschil tussen een parenclub en een seksclub?
Zichtbaar als in je gezicht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb piercings... ik zou nooit ergens willen werken waar mij verteld word dat ze uit moeten![]()
dat is mijn leven, heeft een zaak niks mee te maken
Ik zou je nooit aannemen. Je moet representatief zijn en niet vol met metaal zitten (wat je ziet).quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb piercings... ik zou nooit ergens willen werken waar mij verteld word dat ze uit moeten![]()
dat is mijn leven, heeft een zaak niks mee te maken
OK weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
In een parenclub komen swingers, seksclub heeft danseressen en hoeren.
Dat hangt natuurlijk heel erg van het werk af. Op de ict-afdeling achter de schermen boeit het weer niets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou je nooit aannemen. Je moet representatief zijn en niet vol met metaal zitten (wat je ziet).
Geen probleem, de serie is al opgenomen.quote:
Dan zou je er bij mij op het werk ook niet in komenquote:
in andere landen doen ze er minder moeilijk overquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk heel erg van het werk af. Op de ict-afdeling achter de schermen boeit het weer niets.
Die heb ik net horen krijsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze heeft de stem van Fajah, dat meisje.
inderdaad ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag alleen een stukje bij DWDDquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was gister, wat een tv was dat.(helemaal gezien)
2quote:
Deux.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Topaflevering. Helaas geen topic op Fok van gezien.quote:
Vind ik wel. Leveranciers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk heel erg van het werk af. Op de ict-afdeling achter de schermen boeit het weer niets.
Had ze al, je zag het alleen niet.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Ach, die tattoos horen bij haar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Leveranciers.
Maar goed, hopelijk doen ze haar iig kleding aan die de tattoo's bedekt.
De dochter is zwanger?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Je moeder veroordelen om haar looks, maar zelf op je 18e aan kinderen beginnen lijkt me ook wat apart
Gave stropdas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Gordon ziet er altijd zo mooi uit in dit programma. In dat pak.
idd, ze lijkt op laura van gtstquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef ChatGirl het volgende:
Lelijk kapsel, ze ziet er ook een stuk ouder uit zo.
ditquote:
Vrijwel altijd bij make-overs op tv, helaas. Iedereen wordt er ouder op.quote:
In elk stadje een ander...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar is het neukertje van de dochter?
Haar vorige uiterlijk had veel beter gestaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Stickertje het volgende:
een leuk shirt op de broek had veel beter gestaan
Met extra scheerlijnen voor als het gaat stormen.quote:
Ze weet niet of het Rachid, Mo, of Faruk isquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze is zwanger hè?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef mootie het volgende:
Godsamme, ze hebben een zeekoe gemaakt van de dochter.![]()
Ze hebben wel een heel goed gezicht allebei.
Opsluiten idd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest lachen om die man met z'n tattoo op het achterhoofd.
Bee Gees.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Haar vorige uiterlijk had veel beter gestaan.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze weet niet of het Rachid, Mo, of Faruk is
Ze is gepakt door een grabber.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |