Haha, inderdaad zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Wat ben ik blij met mijn burgertrutten-mama
Daar ga ik gemakshalve wel evven van uit jaquote:
ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Wat ben ik blij met mijn burgertrutten-mama
Niemand hoort dat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
zelfs een 18 jarige hoort die kleding niet aan te hebben
Alweer?quote:
Als het AIDS is sta ik niet vreemd te kijkenquote:
Zowel niet japans als stijlquote:
quote:
Behalve in de Doe Maar tijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef vencodark het volgende:
Sowieso kunnen fluoriderende kleding echt nooit.
Daar worden ze volgens mij op geselecteerdquote:
Die draait zich om in haar graf.....oh wachtquote:
dat moet ze sowieso doen met die ontzettend lelijke lingerie van d'rquote:
Al die vrouwen hebben een abo op haar bh's, was vorig seizoen ook al zo.quote:
Wat een geklieder.quote:
die is echt kleurendoofquote:
Vaduzzzzzquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zapte en toen: wow, wat een kleurrijk geheel!
Klopt, meer een soort verlopen Daphe Deckers. Ook erg, maar toch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mwah het is geen lelijke vrouw en ze heeft een mooi lichaam (ondanks de tatoos).
Oma mag niet wandelen met het kind,quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zie het al, die dochter gaat het kind niet opvoeden, oma mag gaan wandelen
Gohquote:
Ik zie ze elk jaar op die jaarmarkten verschijnen (naast de MJ en Tupac t-shirts).quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef trovey het volgende:
Fluorkleurtjes zijn wel helemaal in dit seizoen.
Van haar dochter alleen maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oma mag niet wandelen met het kind,?
Ze is eigenlijk bijna volledig gekleedquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Te bloot vind ik het niet eigenlijk. Wel te lelijk.
Nou ik was op mijn 14e zo de deur niet uit gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk bijna volledig gekleed....probleem is wel dat het kleding van een 14-16 jarige is.
Eens!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef vencodark het volgende:
Hier vind ik Gordon toch best op zijn plek. Gezellig, lachen maar ergens ook betrokken en vriendelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |