SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen![]()
Ik vind de reactie van Paxcon te overdreven, dus ik vind dat je hem hard moet straffen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rustig Etsu.
In beginsel is het verheffen van de stem ongepast en onbetamelijk gedrag voor een heer. Ik vraag mij alleen nog af of de reactie van Paxcon(het negeren) proportioneel is of niet.![]()
Was ook meer analogische toepassing dan. Je hebt uiteraard gelijk dat de Awb niet van toepassing is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zie mijn vorige reactie. U zou beter moeten weten![]()
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Giku het volgende:
Heb ik het zo goed gedaan? Heb in ieder geval wat in de OP hersteld.
UvA-ers die proberen RuG onderuit halen![]()
![]()
Je hebt alleen de UvA als laatste gezet. Gij vuig jong!quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Giku het volgende:
Heb ik het zo goed gedaan? Heb in ieder geval wat in de OP hersteld.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Geen klachten hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Giku het volgende:
Heb ik het zo goed gedaan? Heb in ieder geval wat in de OP hersteld.![]()
Het behoeft natuurlijk geen betoog dat het negeren van iemand die jou vriendelijk wil groeten geenszins tot billijke resultaten leidt. Echter weet Etsu zo'n psychische druk op mij te leggen dat van mij naar alle redelijkheid niet verwacht mag worden gehoor te geven aan die ongeschreven rechtsnorm, het teruggroeten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rustig Etsu.
In beginsel is het verheffen van de stem ongepast en onbetamelijk gedrag voor een heer. Ik vraag mij alleen nog af of de reactie van Paxcon(het negeren) proportioneel is of niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 15:57:39 ]![]()
U betwist niet dat uw stemverheffing in het openbaar onbetamelijk gedrag is voor een heer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Paxcon te overdreven, dus ik vind dat je hem hard moet straffen.
U meent dat uw mening voor mij van doorslaggevende betekenis is?![]()
Etsu, uw reactie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het behoeft natuurlijk geen betoog dat het negeren van iemand die jou vriendelijk wil groeten geenszins tot billijke resultaten leidt. Echter weet Etsu zo'n psychische druk op mij te leggen dat van mij naar alle redelijkheid niet verwacht mag worden gehoor te geven aan die ongeschreven rechtsnorm, het teruggroeten.![]()
Wellicht valt zo'n stemverheffing in het openbaar onder onbetamelijk gedrag, maar men had in dit geval goede bedoelingen en het zou onlogisch klinken dat men dan wordt gestraft. Het negeren van een vriendelijke, goedaardige groet is niet echt een proportionele beslissing.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
U betwist niet dat uw stemverheffing in het openbaar onbetamelijk gedrag is voor een heer?
U meent dat uw mening voor mij van doorslaggevende betekenis is?Psychische druk? Daar ben ik me niet van bewust. Daarnaast komt het misschien zo over, maar gezien de omstandigheden (de afstand van ca. 20 meter en de partijen elkaar al een hele week niet hebben gesproken/gezien in het dagelijkse leven) en de relatie die de partijen in casu ondergaan, vind ik dat daar geen sprake van is.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 16:11:54 ]![]()
Actaeon, ik zou ook willen meegeven dat de mores zoals die gelden in de groep waartoe Etsu en Paxcon behoren eerder een nadruk leggen op het vriendelijk (zij het dan ook joviaal) groeten van groepsleden dan op de betamelijkheid. De betamelijkheid die zoals gezegd toch al afwijkt op basis van zowel de mores van de groep, de nauw met de groep verwante omgeving en tenslotte de omstandigheden van het geval. Een zekere uitgelatenheid mag van adolescenten verwacht worden na afloop van een college.![]()
Een man komt bij de dokter met een bal die helemaal blauw is. De dokter maakt zich dusdanig zorgen dat hij de bal amputeert en opstuurt voor onderzoek. Nog voor de uitslag van het onderzoek bekend is meldt de man zich weer met een bal die helemaal blauw is. Ook de tweede bal wordt geamputeerd en opgestuurd voor onderzoek.
De week daarna komt de man terug om de uitslag van het onderzoek aan te horen. De dokter zegt: "Ik heb goed nieuws voor je"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een man komt bij de dokter met een bal die helemaal blauw is. De dokter maakt zich dusdanig zorgen dat hij de bal amputeert en opstuurt voor onderzoek. Nog voor de uitslag van het onderzoek bekend is meldt de man zich weer met een bal die helemaal blauw is. Ook de tweede bal wordt geamputeerd en opgestuurd voor onderzoek.
De week daarna komt de man terug om de uitslag van het onderzoek aan te horen. De dokter zegt: "Ik heb goed nieuws voor je"hihahoooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 16:12:24 ]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De week daarna komt de man terug om de uitslag van het onderzoek aan te horen. De dokter zegt: "Ik heb goed nieuws voor je"auSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Etsu, zelfs als men goede bedoelingen heeft dient men de regels van etiquette in acht te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wellicht valt zo'n stemverheffing in het openbaar onder onbetamelijk gedrag, maar men had in dit geval goede bedoelingen en het zou onlogisch klinken dat men dan wordt gestraft. Negeren op een vriendelijke, goedaardige groet is niet echt een proportionele beslissing.
[..]
Psychische druk? Daar ben ik me niet van bewust. Daarnaast komt het misschien zo over, maar gezien de omstandigheden (de afstand van ca. 20 meter en de partijen elkaar al een hele week niet hebben gesproken/gezien in het dagelijkse leven) en de relatie die de partijen in casu ondergaan, vind ik dat daar geen sprake van is.
Echter overwegende dat het feit dat u en Paxcon elkaar een week niet in het dagelijks verkeer gesproken hebben en overwegende dat u en Paxcon in een bijzondere relatie tot elkander staan en uw intenties vriendelijk waren rest mij niets anders dan te besluiten dat u, Etsu, overmandt door emotie uw stem verhief in het openbaar (u dient er vanaf heden zorg voor te dragen dat zulks niet meer voor zal komen) en de reactie van Paxcon niet proportioneel is. Paxcon dient de groet beleefd doch discreet te beantwoorden.
Dixi.
[ Bericht 0% gewijzigd door Actaeon op 20-03-2013 16:21:45 ]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, zelfs als men goede bedoelingen heeft dient men de regels van etiquette in acht te nemen.
Echter overwegende dat het feit dat u en Paxcon elkaar een week niet in het dagelijks verkeer gesproken hebben en overwegende dat u en Paxcon in een bijzondere relatie tot elkander staan en uw intenties vriendelijk waren rest mij niets anders dan te besluiten dat u, Etsu, overmand door emotie uw stem verhief in het openbaar (u dient er vanaf heden zorg voor te dragen dat zulks niet meer voor zal komen) en de reactie van Paxcon niet propprtioneel is. Paxcon dient te groet beleefd doch discreet te beantwoorden.
Dixi.![]()
![]()
![]()
Wat is dezequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, zelfs als men goede bedoelingen heeft dient men de regels van etiquette in acht te nemen.
Echter overwegende dat het feit dat u en Paxcon elkaar een week niet in het dagelijks verkeer gesproken hebben en overwegende dat u en Paxcon in een bijzondere relatie tot elkander staan en uw intenties vriendelijk waren rest mij niets anders dan te besluiten dat u, Etsu, overmand door emotie uw stem verhief in het openbaar (u dient er vanaf heden zorg voor te dragen dat zulks niet meer voor zal komen) en de reactie van Paxcon niet propprtioneel is. Paxcon dient te groet beleefd doch discreet te beantwoorden.
Dixi.Zijn we al in cassatie?!
![]()
Zie hierboven mijn mening over de casus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Actaeon, ik zou ook willen meegeven dat de mores zoals die gelden in de groep waartoe Etsu en Paxcon behoren eerder een nadruk leggen op het vriendelijk (zij het dan ook joviaal) groeten van groepsleden dan op de betamelijkheid. De betamelijkheid die zoals gezegd toch al afwijkt op basis van zowel de mores van de groep, de nauw met de groep verwante omgeving en tenslotte de omstandigheden van het geval. Een zekere uitgelatenheid mag van adolescenten verwacht worden na afloop van een college.![]()
U kunt uw beklag doen en uw bezwaren richten tot mijn ambtgenoot. Sideshowbobbie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dezeZijn we al in cassatie?!
![]()
Nou mooi nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
U kunt uw beklag doen en uw bezwaren richten tot mijn ambtgenoot. Sideshowbobbie.Ik stap naar het EHRM, ervan uitgaande dat ik alle nationale procedures doorlopen heb.
![]()
Dat heb je dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mooi nietIk stap naar het EHRM, ervan uitgaande dat ik alle nationale procedures doorlopen heb.
![]()
Blijkbaar heb je dat dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mooi nietIk stap naar het EHRM, ervan uitgaande dat ik alle nationale procedures doorlopen heb.
![]()
Bobbie, skklquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Dat acht ik onverbindend omdat ik daarmee in beroep ga bij dezelfde instelling die mijn beroep in laatste instantie reeds heeft beoordeeld.![]()
Dat is geen probleem hoor. Zolang het maar niet wordt behandeld door de beslisser in eerste instantie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Dat acht ik onverbindend omdat ik daarmee in beroep ga bij dezelfde instelling die mijn beroep in laatste instantie reeds heeft beoordeeld.![]()
Nee hoor. Bobbie zal geheel objectief en onafhankelijk van mij opnieuw naar de casus kijken. Probeer het maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Administratief beroep heet zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Het is je gegund.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Speedy_T het volgende:
Net m'n nieuwe pak opgehaald en een financiële meevaller gehad.
Today is a good day.![]()
Altijd leuk. Allebei.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Speedy_T het volgende:
Net m'n nieuwe pak opgehaald en een financiële meevaller gehad.
Today is a good day.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Hey Etsu, je kon dat lokaal ja gewoon vanaf buiten inIk ben helemaal omgelopen.
Kwam er ook pas achter toen ik weer buiten stond.
![]()
Groningsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Hey Etsu, je kon dat lokaal ja gewoon vanaf buiten inIk ben helemaal omgelopen.
Je kon dat lokaal ja
Alsof ik mijn tante hoor praten.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ookKwam er ook pas achter toen ik weer buiten stond.
![]()
![]()
Oh is dat er morgen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga niet naar HC hoor, geen tijd voor die gastsprekers. Ik zie je 's avonds wel gok ik.Waar gaat die het over hebben dan?
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
GroningsJe kon dat lokaal ja
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
GroningsJe kon dat lokaal ja
![]()
Uh geen idee, iets van een OvJ ofzo? Of iets met politie, ik weet het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh is dat er morgen?Waar gaat die het over hebben dan?
![]()
Is dat tentamenstof?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh geen idee, iets van een OvJ ofzo? Of iets met politie, ik weet het niet.![]()
Ik zie je nu voor me als een ontzettende boerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens geen accent ofzo als jullie dat soms denken nu![]()
Weet ik. Maar dat "ja" er tussen plakken is wel echt Gronings.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lijkt me nietDaarom ga ik ook niet.
Uitslapen jeweetz.
![]()
Wrong!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een ontzettende boerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat "ja" er tussen plakken is wel echt Gronings.Kan best, nooit bij stil gestaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 16:27:59 ]![]()
jwzz chillen voor de leven gquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet.Uitslapen jeweetz.
![]()
Ik heb de eerste twaalf jaar van mijn leven ja in Uithuizen vakantie gevierd. I would know.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wrong!
[..]Kan best, nooit bij stil gestaan.
![]()
Uithuizen... dode boel lijkt mequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twaalf jaar van mijn leven ja in Uithuizen vakantie gevierd. I would know.![]()
![]()
Vertel (te lui om terug te lezenquote:)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vertel (te lui om terug te lezen)
Pax wil tegen deze beslissing in beroep. Ik heb gezegd dat jij er opnieuw naar zou kijken. De casus staat op pagina 1.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Echter overwegende dat het feit dat u en Paxcon elkaar een week niet in het dagelijks verkeer gesproken hebben en overwegende dat u en Paxcon in een bijzondere relatie tot elkander staan en uw intenties vriendelijk waren rest mij niets anders dan te besluiten dat u, Etsu, overmandt door emotie uw stem verhief in het openbaar (u dient er vanaf heden zorg voor te dragen dat zulks niet meer voor zal komen) en de reactie van Paxcon niet proportioneel is. Paxcon dient de groet beleefd doch discreet te beantwoorden.
Dixi.![]()
Hm ja true... ik lag het liefste de hele dag in een zwembad ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Retesaai. Maar als je twaalf of jonger bent speelt dat allemaal niet zo.![]()
Sideshow, doe geen moeite en stel mij in het gelijk o.g.v. verder niet ter zaken doende overwegingen.![]()
Geachte Sideshowbobbie,
Hierbij een verzoek om Paxcon niet-ontvankelijk te verklaren na aanleiding van zijn bezwaar.
Hoogachtend,
Etsu
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 16:39:13 ]![]()
naar aanleiding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
Geachte Sideshowbobbie,
Hierbij een verzoek om Paxcon niet-ontvankelijk te verklaren na aanleiding van zijn bezwaar.
Hoogachtend,
Etsu![]()
Ik vind mijn beslissing toch redelijk kloppend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Sideshow, doe geen moeite en stel mij in het gelijk o.g.v. verder niet ter zaken doende overwegingen.![]()
Ik zal één en ander heroverwegen. Uitspraak in de zaak Paxcon tegen Etsu zal later vandaag worden gepubliceerd, doch niet later dan hedenavond 23.59u.
Hoogachtend,
Sideshowbobbie LL.BOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
LL.B is geen titel hequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zal één en ander heroverwegen. Uitspraak in de zaak Paxcon tegen Etsu zal later vandaag worden gepubliceerd, doch niet later dan hedenavond 23.59u.
Hoogachtend,
Sideshowbobbie LL.B![]()
Nee, maar ik mag 'm wel achter mijn naam zettenquote:
Dat dwingt inderdaad respect af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag 'm wel achter mijn naam zettenFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
mr. mag ik nog niet voeren, dus tjaquote:
Waarom is dit het antwoord? Ik dacht zowel aan college als burgemeester o.g.v. art. 147 lid 1 Gemeentewet.quote:De gemeenteraad wil zijn bevoegdheid om de tarieven voor ligplaatsen in de gemeentelijke haven vast te stellen, overdragen aan het college. Hij wil verder de bevoegdheid om een parkeerreglement voor het haventerrein vast te stellen overdragen aan de burgemeester. Naar Nederlands gemeenterecht:
b. kan slechts de delegatie aan het college plaatsvinden;![]()
Nog even een uurtje rammen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag
Ben al de hele middag bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog even een uurtje rammen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag![]()
![]()
tmi..quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nog even een uurtje rammen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag![]()
Wat is een 'wed' ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga maar eens even een nieuwe wed halen![]()
Ah! Deze weet ik toevallig uit mijn hoofd. Art 147 lid 1 Gmw heeft er niets mee te maken, kijk eens in art 156 lid 1 Gmw..quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is dit het antwoord? Ik dacht zowel aan college als burgemeester o.g.v. art. 147 lid 1 Gemeentewet.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Ik ken een jongen die oprecht kaartjes had laten drukken met Bsc na het halen van zijn bachelor bedrijfseconomie. Dat heeft hem volgens mij weinig opgeleverd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
mr. mag ik nog niet voeren, dus tjaFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Valt dat een beetje in hetzelfde straatje als docenten die naast de dr. titel ook drs. blijven noteren?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die oprecht kaartjes had laten drukken met Bsc na het halen van zijn bachelor bedrijfseconomie. Dat heeft hem volgens mij weinig opgeleverd.![]()
Ah thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah! Deze weet ik toevallig uit mijn hoofd. Art 147 lid 1 Gmw heeft er niets mee te maken, kijk eens in art 156 lid 1 Gmw..
Wel kut hoor, hoe moet je dat weten als je die bepaling niet kent...![]()
Nee, dat kan net even anders zijn als het gaat om rechtsgeleerden. De aanduiding dr. mr. drs. Ryon betekent dan dat ik ben gepromoveerd in het recht en een graad heb behaald in de wetenschap.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:59 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Valt dat een beetje in hetzelfde straatje als docenten die naast de dr. titel ook drs. blijven noteren?
Volgens mij vervalt de doctorandus titel wanneer men een dokters titel behaalt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ja, de truc is altijd om de wet door te lezen. Er is altijd wel een bepaling te vinden waar het een en ander in geregeld is. Zeker in het geval van delegatie (dat moet bij of krachtens de wet gebeuren).quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah thanks
Wel kut hoor, hoe moet je dat weten als je die bepaling niet kent...
Is er niets te vinden in de algemene wet (zoals de gemeentewet) dan moet je zelfs nog verder kijken in de bijzondere wetten of in besluiten.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Twee tentamens op één dag is erg slecht voor mijn bloeddruk, maar de keerzijde is dat ik zelfs voor mijn eindexamens niet zo veel motivatie kon opbrengen lange tijd er voor![]()
![]()
Is dat echt zo? Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat dr. drs. tezamen onzin is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dat kan net even anders zijn als het gaat om rechtsgeleerden. De aanduiding dr. mr. drs. Ryon betekent dan dat ik ben gepromoveerd in het recht en een graad heb behaald in de wetenschap.
Volgens mij vervalt de doctorandus titel wanneer men een dokters titel behaalt.
Taaladvies lijkt daar hetzelfde over te denken?http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/219quote:Mr. en ir. gaan voor drs.: mr. ir. drs. C. van Putten. De doctorandustitel vervalt als iemand promoveert; de combinatie dr. drs. komt dus niet voor, ook niet als het om titels gaat die in verschillende faculteiten zijn behaald.![]()
Sinds 9u incl een wgquote:
Dat ligt eerder aan jou.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ken het verschijnsel om eerlijk te zijn alleen maar bij rechtsgeleerden. Dat het onlogisch is dat dr. en drs. gelijktijdig te voeren (dat kan inderdaad niet) ben ik ook helemaal mee eens. Maar ik begrijp wel waarom men dat zou willen doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat dr. drs. tezamen onzin is.
Taaladvies lijkt daar hetzelfde over te denken?
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/219For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Als je gepromoveerd bent in het recht voer je volgens mij mr.dr. en als je in een ander vakgebied gepromoveerd bent dr.mr.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dat kan net even anders zijn als het gaat om rechtsgeleerden. De aanduiding dr. mr. drs. Ryon betekent dan dat ik ben gepromoveerd in het recht en een graad heb behaald in de wetenschap.
Volgens mij vervalt de doctorandus titel wanneer men een dokters titel behaalt.![]()
Raar dat ze dat dan zo plannen als dat allemaal hoofdvakken zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:04 schreef Tchock het volgende:
Twee tentamens op één dag is erg slecht voor mijn bloeddruk, maar de keerzijde is dat ik zelfs voor mijn eindexamens niet zo veel motivatie kon opbrengen lange tijd er voorFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Maar ik las 147 lid 1 gemw en dacht dat ik er daarmee wel was. Wat houdt dat in dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de truc is altijd om de wet door te lezen. Er is altijd wel een bepaling te vinden waar het een en ander in geregeld is. Zeker in het geval van delegatie (dat moet bij of krachtens de wet gebeuren).
Is er niets te vinden in de algemene wet (zoals de gemeentewet) dan moet je zelfs nog verder kijken in de bijzondere wetten of in besluiten.![]()
Maar is het toch hoe dan ook tegenstrijdig om jezelf zowel doctor als 'doctor in wording'. te noemen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken het verschijnsel om eerlijk te zijn alleen maar bij rechtsgeleerden. Dat het onlogisch is dat dr. en drs. gelijktijdig te voeren (dat kan inderdaad niet) ben ik ook helemaal mee eens. Maar ik begrijp wel waarom men dat zou willen doen.
Het feit dat je twee studies hebt gedaan komt ook prima op je CV naar voren lijkt me.![]()
Inderdaad. Al snap ik het net als Ryon wel. Je cv ziet ook niet meteen iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar is het toch hoe dan ook tegenstrijdig om jezelf zowel doctor als 'doctor in wording'. te noemen?
Het feit dat je twee studies hebt gedaan komt ook prima op je CV naar voren lijkt me.![]()
Dat gaat om de bevoegdheid om verordeningen te stellen door de raad. Deze kan gelegeerd worden 'krachtens de wet' aan BG en college. Dus je moet dan een andere bepaling zoeken waarin de delegatie is geregeld. Dat is dus art 156. Daarin wordt alleen college en bestuurscommissie genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik las 147 lid 1 gemw en dacht dat ik er daarmee wel was. Wat houdt dat in dan?
In art 151b wordt de burgemeester genoemd waaraan de noodverordeningsbevoegdheid gedelegeerd kan worden. Maar daar gaat het in jouw vraag niet om.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ja, het klopt ook niet. Hoewel er een principiële discussie kan ontstaan m.b.t de wetenschappelijke status van het recht voor de echte hardliners.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:11 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar is het toch hoe dan ook tegenstrijdig om jezelf zowel doctor als 'doctor in wording'. te noemen?
Het feit dat je twee studies hebt gedaan komt ook prima op je CV naar voren lijkt me.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Aah zo, thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat gaat om de bevoegdheid om verordeningen te stellen door de raad. Deze kan gelegeerd worden 'krachtens de wet' aan BG en college. Dus je moet dan een andere bepaling zoeken waarin de delegatie is geregeld. Dat is dus art 156. Daarin wordt alleen college en bestuurscommissie genoemd.
In art 151b wordt de burgemeester genoemd waaraan de noodverordeningsbevoegdheid gedelegeerd kan worden. Maar daar gaat het in jouw vraag niet om.![]()
![]()
Eentje is een herkansing. Je zou kunnen zeggen dat je vakken uit de vorige periode in de herkansing niet naast die van dit blok moet zetten, maar ja. Had ik maar gewoon de eerste kans moeten halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Raar dat ze dat dan zo plannen als dat allemaal hoofdvakken zijn.![]()
![]()
Ik heb sowieso het idee dat je sinds 884 veel eerder de sjaak bent als je de eerste kans heb gemist/gefaald.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eentje is een herkansing. Je zou kunnen zeggen dat je vakken uit de vorige periode in de herkansing niet naast die van dit blok moet zetten, maar ja. Had ik maar gewoon de eerste kans moeten halen
Vroegah had je gewoon tentamens verspreid over 3 weken![]()
Weddenset?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
weddenset
net gehaald, was maar 46 euro!![]()
Kijk trouwens ook goed naar de uitzonderingen die genoemd worden in art 156 lid 2 Gmw. Deze zijn niet limitatief van aard!quote:
Voor een inleidend vak gaat het denk ik te ver - dit is al lastig zat - maar een aantal verordeningen kunnen niet worden gedelegeerd omdat de Raad het enige democratische orgaan is binnen het gemeentebestuur. De aard van bevoegdheid verzet zich er dan tegen wanneer deze naar een ander BO gedaan wordt.
Wat echter wel zou kunnen is dat men een vraag bedenkt waarin de raad de wethouder een strafbepaling laat verzinnen. Dat mag dus niet.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Nice!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik mag volgende week een prijs ophalen die ik heb gewonnen door het invullen van een JFV-enqueteWeet je al wat het is of nog niet?
![]()
Klopt ook helemaal. Herkansingen móet je de tentamenperiode direct er na maken, en dat ze op dezelfde dag vallen als je normale vakken is blijkbaar eerder regel dan uitzondering. Plus dat iedere tentamenperiode teruggebracht is tot één week en je geen collegevrije week er voor of er na meer hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat je sinds 884 veel eerder de sjaak bent als je de eerste kans heb gemist/gefaald.
Vroegah had je gewoon tentamens verspreid over 3 weken
Behoorlijk versoberd dus. Ik had beter vorig jaar kunnen falen en dit jaar alles kunnen halen![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat moet ik mijzelf daar bij voorstellen?![]()
![]()
Elke keer verbaas ik het mij weer hoe veel jij van bestuursrecht weet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kijk trouwens ook goed naar de uitzonderingen die genoemd worden in art 156 lid 2 Gmw. Deze zijn niet limitatief van aard!
Voor een inleidend vak gaat het denk ik te ver - dit is al lastig zat - maar een aantal verordeningen kunnen niet worden gedelegeerd omdat de Raad het enige democratische orgaan is binnen het gemeentebestuur. De aard van bevoegdheid verzet zich er dan tegen wanneer deze naar een ander BO gedaan wordt.
Wat echter wel zou kunnen is dat men een vraag bedenkt waarin de raad de wethouder een strafbepaling laat verzinnen. Dat mag dus niet.![]()
![]()
Nee klopt, ik zat al even te kijken. (Ik dacht al, parkeerplan --> invoeren betaald parkeren --> financiele bepaling dus mag niet maar dat was een beetje vergezocht en waren ook geen aanknopingspunten voor a.d.h.v. de casus).quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kijk trouwens ook goed naar de uitzonderingen die genoemd worden in art 156 lid 2 Gmw. Deze zijn niet limitatief van aard!
Wat echter wel zou kunnen is dat men een vraag bedenkt waarin de raad de wethouder een strafbepaling laat verzinnen. Dat mag dus niet.![]()
Nee, ik heb geen idee meer. Kan de mail voor de uitnodiging van de enquete (waar het misschien instaat) ook niet zo 1, 2 3 terug vindenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice!Weet je al wat het is of nog niet?
![]()
![]()
Nouja surprise gift is ook leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee meer. Kan de mail voor de uitnodiging van de enquete (waar het misschien instaat) ook niet zo 1, 2 3 terug vinden![]()
![]()
De man doet niets voor niets een staats- en bestuursrechtmasterquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik het mij weer hoe veel jij van bestuursrecht weet.
Dat gebeurt vele malen vaker dan het stelen van de boot zelf. Motor is namelijk veel makkelijker mee te nemen en een stuk meer waard dan de boot zelf.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Speedy_T het volgende:
De motor van de boot van een stel vrienden van me is gejat.
Maar is wel kut.![]()
Dat is waar maar aangezien ik er vrij weinig van afweet is het heel mooi om te zien dat iemand er zo veel van afweet. Dat is vaak met zaken waar men zelf niet deskundig van is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De man doet niets voor niets een staats- en bestuursrechtmaster![]()
![]()
Ja dat hoef je mij niet uit te leggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurt vele malen vaker dan het stelen van de boot zelf. Motor is namelijk veel makkelijker mee te nemen en een stuk meer waard dan de boot zelf.
Maar is wel kut..
![]()
Jammer genoeg zijn de arbeidsrechtelijke vragen maar karigquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar maar aangezien ik er vrij weinig van afweet is het heel mooi om te zien dat iemand er zo veel van afweet. Dat is vaak met zaken waar men zelf niet deskundig van is.
Het zou een verplicht bachelorvak moeten worden
Je zei het op een toon alsof het net zo raar is als enkel de motor uit een auto jatten, vandaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja dat hoef je mij niet uit te leggen.
![]()
![]()
De rechtsgeschiedenis vragen komen ook niet vaak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de arbeidsrechtelijke vragen maar karig
Het zou een verplicht bachelorvak moeten worden![]()
![]()
Das echt kutquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Speedy_T het volgende:
De motor van de boot van een stel vrienden van me is gejat.Ik heb ook meegemaakt dat mn auto werd gejat, wat een kutgevoel heb je dan.
![]()
Ik dacht nog, zal ik het benoemenquote:
Teruggekregen? Bootmotoren zijn zo makkelijk te verduisterenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Das echt kutIk heb ook meegemaakt dat mn auto werd gejat, wat een kutgevoel heb je dan.
![]()
![]()
Ja, na 2 jaar masteronderwijs te hebben genoten is het inderdaad wel handig om iets te hebben opgestoken. Anders wordt het zo verdraaid lastig om ergens achter een gemeentelijke balie plaats te kunnen nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De man doet niets voor niets een staats- en bestuursrechtmasterIk verbaas mij daar heel erg over met de fiscale kwesties. Dat staat zo ongelooflijk ver van mij af dat ik geen enkel idee heb waar het over gaat. Terwijl het ook gewoon recht is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar maar aangezien ik er vrij weinig van afweet is het heel mooi om te zien dat iemand er zo veel van afweet. Dat is vaak met zaken waar men zelf niet deskundig van is.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Wut jij hebt al een autoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Das echt kutIk heb ook meegemaakt dat mn auto werd gejat, wat een kutgevoel heb je dan.
![]()
![]()
Nee, wel vergoed van de verzekering.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Teruggekregen? Bootmotoren zijn zo makkelijk te verduisteren![]()
![]()
Dat heb ik dus met jouw vak. Wel leuk dat we dat dan allebei met elkaars richting hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, na 2 jaar masteronderwijs te hebben genoten is het inderdaad wel handig om iets te hebben opgestoken. Anders wordt het zo verdraaid lastig om ergens achter een gemeentelijke balie plaats te kunnen nemen.
[..]
Ik verbaas mij daar heel erg over met de fiscale kwesties. Dat staat zo ongelooflijk ver van mij af dat ik geen enkel idee heb waar het over gaat. Terwijl het ook gewoon recht is.![]()
![]()
Gejat? Dat is inderdaad zwaar kut. Ingebroken is al aids.. maar dat iemand er mee wegrijdt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Niks ten nadele van Ryon (zo bedoel ik het zeker niet) - maar dit is toch vrij basic? Dit wist ik zelfs, en ik heb maar één vak bestuursrecht gehad. Voor iemand die een master in die richting doet is het logisch dat 'ie dit weetquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik het mij weer hoe veel jij van bestuursrecht weet.![]()
![]()
Dat Outlook werkt voor geen meter ja...
quote:Kan op dit moment geen verbinding maken met Outlook. Probeer het later opnieuw.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 17:49:36 ]![]()
Waarom vroeg je hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet een eind weg ofzo in ieder geval.![]()
![]()
Ik woensdag om 17.00quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihi ik ook, T291, as dinsdag om 10.40![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu bezig met week 3, morgen 4 en 5, dan is het goed geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga morgen de weekopdrachten doornemen![]()
Arresten doen ze vast niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met week 3, morgen 4 en 5, dan is het goed geweest.![]()
Wtfquote:Kan je de hele middag in de UB zitten
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 17:58:12 ]![]()
Ik mag er 's middags effe uit om m'n prijsje te halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
WtfKan je de hele middag in de UB zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen bonus voor staatsrecht, dus ik vind dat ik voor burgerlijk best bonus kan halen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Die bonustoets van burgerlijk stelt niet veel voor hoor![]()
Chillquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Die bonustoets van burgerlijk stelt niet veel voor hoor![]()
Waar is het op misgelopen? Black out?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen bonus voor staatsrecht, dus ik vind dat ik voor burgerlijk best bonus kan halen.![]()
Ik was ziek.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar is het op misgelopen? Black out?Dat weet je toch.
![]()
Ik had 1a foutIk vind het echt dom dat burgemeester aan gemeenteraad verantwoording moet afleggen als hij geen stempassen wil versturen
Dat is een rijkszaak verdomme, daar heeft de gemeenteraads niks mee te maken
![]()
FFFUU![]()
ubermenschquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ik ziek was, wil niet zeggen dat ik niet kan koken.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Yreal het volgende:
Volgens mij hebben de groningers het wel gezellig![]()
![]()
Tiesje is gewoon stik en stik jaloers dat hij niemand heeft die voor hem wil koken.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 18:02:29 ]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef Etsu het volgende:
Tiesje is gewoon stik en stik jaloers dat hij niemand heeft die voor hem wil koken.Ik moest lachen
![]()
Daar leg je de vinger op de zere plekquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef Etsu het volgende:
Tiesje is gewoon stik en stik jaloers dat hij niemand heeft die voor hem wil koken.![]()
Oh kut, ik heb T291 en die staat niet onder het stukje van ''De volgende lokalen zijn bij de sectie RGS''![]()
Het is gewoon helemaal bovenaan, die gang waar je ook JVC hebt ingeleverd. Niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
Oh kut, ik heb T291 en die staat niet onder het stukje van ''De volgende lokalen zijn bij de sectie RGS''![]()
Dankuquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is gewoon helemaal bovenaan, die gang waar je ook JVC hebt ingeleverd. Niet zo moeilijk doen.
Dit waren anders erg lastige vragenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Ties02 het volgende:
Pax begint op mij te lijken met zijn makkelijke vragen![]()
Je weet het niet he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een psycholoog nodig hebt![]()
![]()
Paxxie, je aantekeningen klopt niet
• De bezitter die te goeder trouw is, blijft te goeder trouw (3:188 lid 2)
En dat artikel gaat over schadevergoeding.![]()
![]()
Chanant!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
En dat artikel gaat over schadevergoeding.![]()
psst wil je dat voortaan via dm doen, sta nu zwaar voor schutquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
En dat artikel gaat over schadevergoeding.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 18:25:40 ]![]()
Ik ben kapot!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
psst wil je dat voortaan via dm doen, sta nu zwaar voor schut![]()
![]()
Zo'n ding lees je toch zo uit? Derhalve geen prestatie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:26 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben al over de helft van mijn Boom Basics! wat een prestatieOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n ding lees je toch zo uit? Derhalve geen prestatie.nouhouu
![]()
Hoiquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik zie zojuist een ontzettend lekkere vrouw d'r vinger in d'r neus stoppen om vervolgens haar vinger in haar mond te stoppen
Zooo, 2 weken gehad, nu eten koken en dan nog eentje doen dan morgen de rest en dan een dikke 10 scoren op de toets jwz g![]()
Weet ik veel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Ryon (zo bedoel ik het zeker niet) - maar dit is toch vrij basic? Dit wist ik zelfs, en ik heb maar één vak bestuursrecht gehad. Voor iemand die een master in die richting doet is het logisch dat 'ie dit weetBestuursrecht is qua parate kennis bij mij echt praktisch nul. Die basisdingen zijn voor het laatst in het eerste jaar aan de orde geweest. Ik hou mijzelf er ook echt nòoit mee bezig. Dat houdt je kennisniveau ook niet echt op peil. En ik had de vraag van Paxcon ook niet gelezen, ik zag alleen dat Ryon bijna meteen een heel antwoord met artikelen klaar had.
![]()
Hoi Actaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet ik veel?Bestuursrecht is qua parate kennis bij mij echt praktisch nul. Die basisdingen zijn voor het laatst in het eerste jaar aan de orde geweest. Ik hou mijzelf er ook echt nòoit mee bezig. Dat houdt je kennisniveau ook niet echt op peil. En ik had de vraag van Paxcon ook niet gelezen, ik zag alleen dat Ryon bijna meteen een heel antwoord met artikelen klaar had.
![]()
Ik ben er ook maar mee gestopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Nu weer lerenLukt alleen voor geen meter, geen zin meer.
![]()
Nice prijzenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef Paxcon het volgende:
Oh, het is een iPad, een iPod Shuffle of een van de vijf boekenbonnenIk hoop dat je de iPad wint Pax!
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice prijzenIk hoop dat je de iPad wint Pax!
quote:Dankje Acta
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Ik vul elk tentamen zo'n domme enquete in en ik krijg nooit wat!quote:![]()
Was van de JFVquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Ik vul elk tentamen zo'n domme enquete in en ik krijg nooit wat!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is dezeZo behandel je toch geen mede-RuG'er.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Ik vul elk tentamen zo'n domme enquete in en ik krijg nooit wat!![]()
Hoe anders?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Waarom noem je mij steeds "tiesje", noviet?![]()
Het niet gebruiken van hoofdletters voor namen ook Ties!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik vind het gebruik van verkleinwoorden enigszins denigrerend, etsu![]()
![]()
Het spijt me, dat was nooit m'n bedoeling geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik vind het gebruik van verkleinwoorden enigszins denigrerend, etsu
TIES dan?![]()
![]()
Nee, ik schik mij in jouw uitspraak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef Actaeon het volgende:
Pax heb je al een beslissing op je beroep of nog niet?![]()
Heb je je beroep ingetrokken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, ik schik mij in jouw uitspraak.![]()
![]()
Gooi je charmes in de strijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
Zou ik met mijn kapotte OV-chipkaart als ondersteuning mezelf de trein in kunnen lullen morgen?![]()
Nou en. Toch is het in mijn voordeel beslist en kan ik gewoon rustig PAKSON roepen als ik 'm zie morgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook een obiter dictum in mijn post zat ten aanzien van jouw gedrag.![]()
![]()
Denk 't niet, anders was dat inchecken niet verplicht..quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
Zou ik met mijn kapotte OV-chipkaart als ondersteuning mezelf de trein in kunnen lullen morgen?![]()
Dat waardeer ik. Hoewel ik begrijp dat het voor jou 'just business' is en het onze persoonlijke relatie niet aantast.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik anders stel dat jij niet capabel genoeg bent deugdelijke uitspraken te doen.Dat je dus maatregelen moet treffen dat stemverheffen in het openbaar niet meer voorkomt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou en. Toch is het in mijn voordeel beslist en kan ik gewoon rustig PAKSON roepen als ik 'm zie morgen.![]()
www.gratiskamersechtlegitiem.nl?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Yreal het volgende:
Wat een ellende weer thuis.
Hoe heet die studenten woning site nou ?![]()
Ik smijt wel met een blikje cola naar z'n gezicht om z'n aandacht te trekken, voldoet dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Hoewel ik begrijp dat het voor jou 'just business' is en het onze persoonlijke relatie niet aantast.
[..]
Dat je dus maatregelen moet treffen dat stemverheffen in het openbaar niet meer voorkomt.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou en. Toch is het in mijn voordeel beslist en kan ik gewoon rustig PAKSON roepen als ik 'm zie morgen.Neenquote:![]()
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Hoewel ik begrijp dat het voor jou 'just business' is en het onze persoonlijke relatie niet aantast.
[..]
Dat je dus maatregelen moet treffen dat stemverheffen in het openbaar niet meer voorkomt.![]()
Je moet echt minder nonchalant en meer duidelijk doen. Ik zit bij van alles en nog wat ingeschreven.quote:![]()
Paksonquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon
zeg nog een keer hoe je het uitspreekt dan
(let niet op de spelling van mijn username, neem maar aan dat het pakson is).
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 20:07:49 ]![]()
Uh oh... ik heb 1x een link van jouw kant voorbij zien komen die er wat officiëler uitzag dan de gemiddelde studentenkamer site.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet echt minder nonchalant en meer duidelijk doen. Ik zit bij van alles en nog wat ingeschreven.![]()
kamernet.nl? kamertje.nl? studentenwoningweb.nl? ymere.nl? een commerciele makelaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uh oh... ik heb 1x een link van jouw kant voorbij zien komen die er wat officiëler uitzag dan de gemiddelde studentenkamer site.![]()
Ja leuk, kan ik ook zeggen dat je mijn username uitspreekt als Hansquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pakson
(let niet op de spelling van mijn username, neem maar aan dat het pakson is).![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Yreal het volgende:
Wat een ellende weer thuis.
Hoe heet die studenten woning site nou ?![]()
Het is eigenlijk Paxson. Een C spreek je alleen uit als 'K' als 'ie na een klinker komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pakson
(let niet op de spelling van mijn username, neem maar aan dat het pakson is).
edit: Dit ezelsbruggetje klopt geen reet van. Negeer dit.![]()
Neen, dat voldoet niet. Wilt u wederom in een procedure betrokken worden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik smijt wel met een blikje cola naar z'n gezicht om z'n aandacht te trekken, voldoet dat?![]()
Ooh wauwquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Paxson. Een C spreek je alleen uit als 'K' als 'ie na een klinker komt.Dus toch goed gespeld Ties
![]()
![]()
Hoe vaker ik in procedures betrokken word, hoe bekender ik word, hoe meer kans ik maak op novietenhoederschap.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neen, dat voldoet niet. Wilt u wederom in een procedure betrokken worden?![]()
Ik kan u verzekeren dat deze procedures niet bevorderlijk zijn voor je aspiraties om novietenhoeder te worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in procedures betrokken word, hoe bekender ik word, hoe meer kans ik maak op novietenhoederschap.![]()
Mijn ma die toch altijd de focus moet leggen op alles wat ik toch vooral niet doe. Ik ruim namelijk niet op en ik heb mijn administratie niet op orde. Bovendien sta ik altijd veel te laat op, ga ik te laat weg van huis en strijk ik niet.quote:
Oh, en ik ben ook nog vreselijk studentikoos volgens mijn ma![]()
Neejoh, 40+ uur stage lopen, voltijd college volgen, zaterdag baantje, eigen zaak en minstens 15 uur per week in het ov.
Wat ben ik toch vreselijk onverantwoordelijk en studentikooswant ik ga nu even een biertje drinken
![]()
![]()
Ik hoop dat er rond september wel weer nieuwe users komen, anders is het topic over een paar jaar uitgestorven...![]()
Studentikoos zijn als student? Hoe is dat niet goed?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn ma die toch altijd de focus moet leggen op alles wat ik toch vooral niet doe. Ik ruim namelijk niet op en ik heb mijn administratie niet op orde. Bovendien sta ik altijd veel te laat op, ga ik te laat weg van huis en strijk ik niet.
Oh, en ik ben ook nog vreselijk studentikoos volgens mijn ma![]()
Neejoh, 40+ uur stage lopen, voltijd college volgen, zaterdag baantje, eigen zaak en minstens 15 uur per week in het ov.
Wat ben ik toch vreselijk onverantwoordelijk en studentikooswant ik ga nu even een biertje drinken
![]()
Loopt wel los, als je ziet hoeveel 1ste jaars er nu zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat er rond september wel weer nieuwe users komen, anders is het topic over een paar jaar uitgestorven...![]()
![]()
Nee geen nieuwe mensen!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Misschien wel in Bobbie's ogen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren dat deze procedures niet bevorderlijk zijn voor je aspiraties om novietenhoeder te worden.![]()
Acta blijft hier eeuwig ronddwalen, zoekend naar novieten om te hoedenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Wat houdt studentikoos zijn eigenlijk praktisch in?Nou, ik had gisteren nogal wat lol, met mijn pa bovendien. Jullie hebben de foto vast wel op fb gezien, 2 kratten bier in mijn fietstassen van de postquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Studentikoos zijn als student? Hoe is dat niet goed?![]()
Dan kunnen we ze uitkafferen, hoe vet is datquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
![]()
Aha, en dat vond ze niet oké?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik had gisteren nogal wat lol, met mijn pa bovendien. Jullie hebben de foto vast wel op fb gezien, 2 kratten bier in mijn fietstassen van de post![]()
" studentikoosquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Wat houdt studentikoos zijn eigenlijk praktisch in?
studentikoos bijv.naamw.Uitspraak: [stydɛnti'kos] met gespeelde voornaamheid zoals kenmerkend voor een bepaald type (mannelijke) student Voorbeelden: `studentikoze grappen`, `studentikoos taalgebruik` ..."
"STUDENTIKOOS
1) Studentachtig 2) Zoals past bij echte studenten "
Levert Google mij op.![]()
![]()
We zijn geen ouderejaars van Vindicat ofzo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze uitkafferen, hoe vet is dat![]()
Daar word je niet heel veel wijzer vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
" studentikoos
studentikoos bijv.naamw.Uitspraak: [stydɛnti'kos] met gespeelde voornaamheid zoals kenmerkend voor een bepaald type (mannelijke) student Voorbeelden: `studentikoze grappen`, `studentikoos taalgebruik` ..."
"STUDENTIKOOS
1) Studentachtig 2) Zoals past bij echte studenten "
Levert Google mij op.![]()
![]()
Euh nee. Als ik afgestudeerd ben stop ik met novietenhoeder zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Acta blijft hier eeuwig ronddwalen, zoekend naar novieten om te hoeden![]()
Niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar word je niet heel veel wijzer vanDie tweede is vrij duidelijk.
![]()
Zoals past bij studenten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet?Die tweede is vrij duidelijk.
![]()
Blijf je wel in het topic?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Euh nee. Als ik afgestudeerd ben stop ik met novietenhoeder zijn.![]()
![]()
volOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: