Is dat tentamenstof?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh geen idee, iets van een OvJ ofzo? Of iets met politie, ik weet het niet.
Ik zie je nu voor me als een ontzettende boerquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb trouwens geen accent ofzo als jullie dat soms denken nu
Weet ik. Maar dat "ja" er tussen plakken is wel echt Gronings.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
Dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lijkt me nietDaarom ga ik ook niet.
Wrong!quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een ontzettende boer
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat "ja" er tussen plakken is wel echt Gronings.
jwzz chillen voor de leven gquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet.Uitslapen jeweetz.
Ik heb de eerste twaalf jaar van mijn leven ja in Uithuizen vakantie gevierd. I would know.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wrong!
[..]Kan best, nooit bij stil gestaan.
Uithuizen... dode boel lijkt mequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twaalf jaar van mijn leven ja in Uithuizen vakantie gevierd. I would know.
Vertel (te lui om terug te lezenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:26 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vertel (te lui om terug te lezen)
Pax wil tegen deze beslissing in beroep. Ik heb gezegd dat jij er opnieuw naar zou kijken. De casus staat op pagina 1.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, zelfs als men goede bedoelingen heeft dient men de regels van etiquette in acht te nemen.
Echter overwegende dat het feit dat u en Paxcon elkaar een week niet in het dagelijks verkeer gesproken hebben en overwegende dat u en Paxcon in een bijzondere relatie tot elkander staan en uw intenties vriendelijk waren rest mij niets anders dan te besluiten dat u, Etsu, overmandt door emotie uw stem verhief in het openbaar (u dient er vanaf heden zorg voor te dragen dat zulks niet meer voor zal komen) en de reactie van Paxcon niet proportioneel is. Paxcon dient de groet beleefd doch discreet te beantwoorden.
Dixi.
Hm ja true... ik lag het liefste de hele dag in een zwembad ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Retesaai. Maar als je twaalf of jonger bent speelt dat allemaal niet zo.
naar aanleiding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
Geachte Sideshowbobbie,
Hierbij een verzoek om Paxcon niet-ontvankelijk te verklaren na aanleiding van zijn bezwaar.
Hoogachtend,
Etsu
Ik vind mijn beslissing toch redelijk kloppend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Sideshow, doe geen moeite en stel mij in het gelijk o.g.v. verder niet ter zaken doende overwegingen.
LL.B is geen titel hequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zal één en ander heroverwegen. Uitspraak in de zaak Paxcon tegen Etsu zal later vandaag worden gepubliceerd, doch niet later dan hedenavond 23.59u.
Hoogachtend,
Sideshowbobbie LL.B
Nee, maar ik mag 'm wel achter mijn naam zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |