Nou mooi nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
U kunt uw beklag doen en uw bezwaren richten tot mijn ambtgenoot. Sideshowbobbie.
Dat heb je dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mooi nietIk stap naar het EHRM, ervan uitgaande dat ik alle nationale procedures doorlopen heb.
Blijkbaar heb je dat dus niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou mooi nietIk stap naar het EHRM, ervan uitgaande dat ik alle nationale procedures doorlopen heb.
Bobbie, skklquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoor. Zolang het maar niet wordt behandeld door de beslisser in eerste instantie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Dat acht ik onverbindend omdat ik daarmee in beroep ga bij dezelfde instelling die mijn beroep in laatste instantie reeds heeft beoordeeld.
Nee hoor. Bobbie zal geheel objectief en onafhankelijk van mij opnieuw naar de casus kijken. Probeer het maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Dat acht ik onverbindend omdat ik daarmee in beroep ga bij dezelfde instelling die mijn beroep in laatste instantie reeds heeft beoordeeld.
Administratief beroep heet zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Het is je gegund.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Speedy_T het volgende:
Net m'n nieuwe pak opgehaald en een financiële meevaller gehad.
Today is a good day.
Altijd leuk. Allebei.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:22 schreef Speedy_T het volgende:
Net m'n nieuwe pak opgehaald en een financiële meevaller gehad.
Today is a good day.
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Hey Etsu, je kon dat lokaal ja gewoon vanaf buiten inIk ben helemaal omgelopen.
Groningsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Hey Etsu, je kon dat lokaal ja gewoon vanaf buiten inIk ben helemaal omgelopen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ookKwam er ook pas achter toen ik weer buiten stond.
Oh is dat er morgen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga niet naar HC hoor, geen tijd voor die gastsprekers. Ik zie je 's avonds wel gok ik.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
GroningsJe kon dat lokaal ja
Alsof ik mijn tante hoor praten.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
GroningsJe kon dat lokaal ja
Alsof ik mijn tante hoor praten.
Uh geen idee, iets van een OvJ ofzo? Of iets met politie, ik weet het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh is dat er morgen?Waar gaat die het over hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |