Ik kan u verzekeren dat deze procedures niet bevorderlijk zijn voor je aspiraties om novietenhoeder te worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaker ik in procedures betrokken word, hoe bekender ik word, hoe meer kans ik maak op novietenhoederschap.
Mijn ma die toch altijd de focus moet leggen op alles wat ik toch vooral niet doe. Ik ruim namelijk niet op en ik heb mijn administratie niet op orde. Bovendien sta ik altijd veel te laat op, ga ik te laat weg van huis en strijk ik niet.quote:
Studentikoos zijn als student? Hoe is dat niet goed?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn ma die toch altijd de focus moet leggen op alles wat ik toch vooral niet doe. Ik ruim namelijk niet op en ik heb mijn administratie niet op orde. Bovendien sta ik altijd veel te laat op, ga ik te laat weg van huis en strijk ik niet.
Oh, en ik ben ook nog vreselijk studentikoos volgens mijn ma![]()
Neejoh, 40+ uur stage lopen, voltijd college volgen, zaterdag baantje, eigen zaak en minstens 15 uur per week in het ov.
Wat ben ik toch vreselijk onverantwoordelijk en studentikooswant ik ga nu even een biertje drinken
Loopt wel los, als je ziet hoeveel 1ste jaars er nu zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat er rond september wel weer nieuwe users komen, anders is het topic over een paar jaar uitgestorven...
Nee geen nieuwe mensen!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat er rond september wel weer nieuwe users komen, anders is het topic over een paar jaar uitgestorven...
Misschien wel in Bobbie's ogen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren dat deze procedures niet bevorderlijk zijn voor je aspiraties om novietenhoeder te worden.
Acta blijft hier eeuwig ronddwalen, zoekend naar novieten om te hoedenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Wat houdt studentikoos zijn eigenlijk praktisch in?
Nou, ik had gisteren nogal wat lol, met mijn pa bovendien. Jullie hebben de foto vast wel op fb gezien, 2 kratten bier in mijn fietstassen van de postquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Studentikoos zijn als student? Hoe is dat niet goed?
Dan kunnen we ze uitkafferen, hoe vet is datquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Aha, en dat vond ze niet oké?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik had gisteren nogal wat lol, met mijn pa bovendien. Jullie hebben de foto vast wel op fb gezien, 2 kratten bier in mijn fietstassen van de post
" studentikoosquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Wat houdt studentikoos zijn eigenlijk praktisch in?
We zijn geen ouderejaars van Vindicat ofzo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we ze uitkafferen, hoe vet is dat
Daar word je niet heel veel wijzer vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
" studentikoos
studentikoos bijv.naamw.Uitspraak: [stydɛnti'kos] met gespeelde voornaamheid zoals kenmerkend voor een bepaald type (mannelijke) student Voorbeelden: `studentikoze grappen`, `studentikoos taalgebruik` ..."
"STUDENTIKOOS
1) Studentachtig 2) Zoals past bij echte studenten "
Levert Google mij op.
Euh nee. Als ik afgestudeerd ben stop ik met novietenhoeder zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Acta blijft hier eeuwig ronddwalen, zoekend naar novieten om te hoeden
Niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar word je niet heel veel wijzer van
Zoals past bij studenten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet?Die tweede is vrij duidelijk.
Blijf je wel in het topic?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Euh nee. Als ik afgestudeerd ben stop ik met novietenhoeder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |