Ook te lauw voor woorden uiteraardquote:
quote:
quote:
Arn0 + 1quote:
Nah, dit is ontwikkeld door een bekende gitarist, nog niet zo lang geleden.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Fender dan?
Anders geen idee, ken wel de merken, niet zo zeer de types...
Nee, maar de persoon is wel vrienden met J. Mascisquote:
cafca +1quote:Cheap Trick, Rick Nielsen
Nah, steken echt maanden optimalisatiewerk in van Marr. Normaal zijn dit soort "signature guitars" een standaarduitgave + handtekening maar dit is echt bijna zijn levenswerkquote:Op maandag 25 maart 2013 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrij standaard Jaguar in een saaie kleur.
Counting Crows - Mr. Jonesquote:
quote:Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum
All day long I'd biddy biddy bum
Welk nummer en van wie?quote:Well you go and you tell me your ambitions
But then you say Rome wasn't built in a day
But Thomas the Imposter he lived a lie
It didn't matter at all that was his way...
cafca +1quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:13 schreef bartrid het volgende:
Openstaande vraag opgezocht, ken het niet.
Openstaande vraag opgezocht, nooit van gehoord.
Wat van wie?quote:Sometimes everything seems awkward and large
Imagine a Wednesday evening in march
Future and past at the same time
I make use of the night start drinking a lot
Although not ideal for now it's all that I've got
It's nice to know your name
Ghosts of Princes in Towers van de Rich Kids was het. De band van Midge Ure en Glenn Matlock.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:39 schreef cafca het volgende:
Band is wel een bekende naam, maar ik zou het nummer nooit herkend hebben adhv de tekst.
Milow - You don't knowquote:
Wie waren deze helden?quote:This happened in Italy, during "Quelli che Il Calcio" a football tv show that goes on air on Sunday. They just did a great thing, showing how much Italian TV is crappy, and how senseless is playback playing. What's worth to say, is that NO ONE in the tv studio noticed they weren't playing their own instruments. Where're we going, if you can't recognise which member ofplays which instrument?
Klopt, bands willen dit wel eens uitvreten. Vandaar de extra info over Italiëquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:27 schreef Mark het volgende:
Is vaker gebeurd, ik heb het Iron Maiden in een Duitse show zien doen
quote:
Ian Brown dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:59 schreef Arn0 het volgende:
Ook niet. Niemand die de man die ik zoek adoreert?
Jaquote:
quote:is de eerste single van Folklore, het tweede album van de Canadese zangeres
. Met dit nummer maakte
een stevige comeback na de geboorte van haar eerste kind. Met dit nummer stond ze in Nederland maar liefst 18 weken in de Top 40, en ook in andere landen stond ze hoog in de lijsten.
Jo, Lien, Kaatje, Tuitje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie speelden resp. de banjo, de mandoline, de mondharmonica en de luit in 'De wandelclub'?
Ik was in die dagen ook veelvuldig dronken terwijl ik het studentenleven ontdekte....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zong Truitje, maar vooruit:
robdriessen +1
Van de ene club naar de anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door methodmich op 26-03-2013 17:53:54 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:
quote:The song, a happy uptempo pop song in the Euro disco vein of that time, quickly hit the Top 10 in their native the Netherlands and gathered some momentum and interest around the European Continent. The video was also aired frequently in the UK on the now defunct music video request channel Lifestyle Satellite Jukebox in 1991–1992.
Nee, ook deze vraag gaat over een club.quote:
1991, pfff. Dat is het geen Sunclub en ook geen Club Bizarre van U96.... *hoofd pijnigt*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, ook deze vraag gaat over een club.
Oh hell no. Pin Up Clubquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef bartrid het volgende:
Het was de titelsong van een tv programma dat redelijk laat op de avond werd uitgezonden.
robdriessen +1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh hell no. Pin Up ClubBarbarella.
quote:Hello, how are you?
It's great to see you too.
Let's grab a sock, it's time to rock.
And afterwards you never wanna talk.
We always agree,
who's in charge here is me.
We never fight you know I'm right,
it's always straight between you and me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |