Jo, Lien, Kaatje, Tuitje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie speelden resp. de banjo, de mandoline, de mondharmonica en de luit in 'De wandelclub'?
Ik was in die dagen ook veelvuldig dronken terwijl ik het studentenleven ontdekte....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zong Truitje, maar vooruit:
robdriessen +1
Van de ene club naar de anderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door methodmich op 26-03-2013 17:53:54 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:
quote:The song, a happy uptempo pop song in the Euro disco vein of that time, quickly hit the Top 10 in their native the Netherlands and gathered some momentum and interest around the European Continent. The video was also aired frequently in the UK on the now defunct music video request channel Lifestyle Satellite Jukebox in 1991–1992.
Nee, ook deze vraag gaat over een club.quote:
1991, pfff. Dat is het geen Sunclub en ook geen Club Bizarre van U96.... *hoofd pijnigt*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nee, ook deze vraag gaat over een club.
Oh hell no. Pin Up Clubquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:14 schreef bartrid het volgende:
Het was de titelsong van een tv programma dat redelijk laat op de avond werd uitgezonden.
robdriessen +1quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh hell no. Pin Up ClubBarbarella.
quote:Hello, how are you?
It's great to see you too.
Let's grab a sock, it's time to rock.
And afterwards you never wanna talk.
We always agree,
who's in charge here is me.
We never fight you know I'm right,
it's always straight between you and me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |