Gestapelde frustraties denk ik, valt gelukkig wel mee maar wel aanwezig.quote:
Ah vandaar, geen boksbal om je even op uit te leven? Of andere fysieke oefeningen doen kan ook altijd wat helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gestapelde frustraties denk ik, valt gelukkig wel mee maar wel aanwezig.
De neiging om bepaalde mensen wat aan te doen, maar verder is het virtueel afreageren afdoendequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:56 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ah vandaar, geen boksbal om je even op uit te leven? Of andere fysieke oefeningen doen kan ook altijd wat helpen.
Das hier de keerzijdequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:57 schreef Andromache het volgende:
hmmm rozig, lichtelijk aangeschoten, vage vlinders....
heb je daar zelf invloed op of een ander?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Stoned en verder weet ik niet hoe ik me voel. Ergens nog steeds verdrietig, twijfels etc.
Niet meegekregen waarom je verdrietig en vertwijfeld voelt. Maar hoop dat het snel beter wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Stoned en verder weet ik niet hoe ik me voel. Ergens nog steeds verdrietig, twijfels etc.
Huh?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
heb je daar zelf invloed op of een ander?
Thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Niet meegekregen waarom je verdrietig en vertwijfeld voelt. Maar hoop dat het snel beter wordt.
Nooit leuk, sterktequote:
Klote ja, wordt gelukkig met de tijd wel weer beter maar dat zul je zelf vast ook wel al weten.quote:
Ja begin is gewoon kut. Maar kom er wel weer over heen hahaquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:18 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Klote ja, wordt gelukkig met de tijd wel weer beter maar dat zul je zelf vast ook wel al weten.
Ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:35 schreef Catnip het volgende:
Mwah, niet geweldig. Moet nog een ruzie bijleggen.
Via whatsapp een ruzie bijleggen is stomquote:
Snap ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Via whatsapp een ruzie bijleggen is stomDoe ik liever live.
Dat zeg ik: daarom luister ik daar niet meer naarquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje treurig bij het horen van Tori Amos' Winter op de radio...
Soms kan dat ook wel een soort van fijn zijn vind ik tenminstequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zeg ik: daarom luister ik daar niet meer naarIk vind dat 1 van haar mooiste nummers, maar je wordt er zo droevig/melancholiek van...
Sluit Fok af, je kan het.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh nog niet goed, gevoel dat ik niks kan afsluiten
Toch eens gaan proberen, je leven gaat er zo ontzettend veel gemakkelijker op wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
meh nog niet goed, gevoel dat ik niks kan afsluiten
Weet je waarom dat is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Damn, ben overmorgen jarig, maar zo voelt het nog totaal nietDit heb ik nog nooit gehad.
Betekent dit dat ik oud word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Goed. Alleen probeerde iemand me weer te versieren op het werk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja het zal wel moeten, proberen veel dingen te doen dan maar, mijn gedachten verzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Toch eens gaan proberen, je leven gaat er zo ontzettend veel gemakkelijker op worden![]()
OT; prima
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je waarom dat is?2e keer dezelfde persoon of ehh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Goed. Alleen probeerde iemand me weer te versieren op het werk.Rustig aan.
Nee, twee keer een andere.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2e keer dezelfde persoon of ehh?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je waarom dat is?Ik heb je al belooft dat we dat een ander keertje goedmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Goed. Alleen probeerde iemand me weer te versieren op het werk.!!
Cuz I'm Mr. Brightside
+1quote:
Niemand gaat het je toeschuiven, je moet er zelf wat van makenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:00 schreef NomanIW het volgende:
Niet dat ik me al te veel wil vertonen in een draad als deze, maar ik ben benieuwd wanneer en of ik weer eens lol krijg in het leven. Want op deze manier ben ik er wel op uitgekeken.
Maarja... Je weet nooit.
Veel mensen maken wel eens een periode mee waarin zulke gedachten opborrelen, maar vaak komen daarna weer mooie perioden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:00 schreef NomanIW het volgende:
Niet dat ik me al te veel wil vertonen in een draad als deze, maar ik ben benieuwd wanneer en of ik weer eens lol krijg in het leven. Want op deze manier ben ik er wel op uitgekeken.
Maarja... Je weet nooit.
Die realisatie heb ik al gehad en ik ben het daar helemaal mee eens. Maar er valt bijna niets van te maken, das het probleem. Zit tussen mn oren, maarja... Met die kennis is het nog niet weg natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niemand gaat het je toeschuiven, je moet er zelf wat van maken
Het is bij mij al jaren ellende wat dat betreft. Was net aan het opkrabbelen van 2 jaar geestelijke ellende, maar lijkt erop dat ik niet meer de oude word. En zelfs die had een hoop problemen het hoofd te bieden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Veel mensen maken wel eens een periode mee waarin zulke gedachten opborrelen, maar vaak komen daarna weer mooie perioden.Helaas is dat op zo'n moment moeilijk te geloven.
Ingesleten denkpatronen zijn inderdaad enorm lastig om tegen op te boksen, maar het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Die realisatie heb ik al gehad en ik ben het daar helemaal mee eens. Maar er valt bijna niets van te maken, das het probleem. Zit tussen mn oren, maarja... Met die kennis is het nog niet weg natuurlijk.
[..]
Het is bij mij al jaren ellende wat dat betreft. Was net aan het opkrabbelen van 2 jaar geestelijke ellende, maar lijkt erop dat ik niet meer de oude word. En zelfs die had een hoop problemen het hoofd te bieden.
Op een gegeven moment klopt er gewoon helemaal niets meer van je persoonlijkheid of je denkpatronen.
Van de GGZ hoef ik zo te merken ook niet veel te verwachten. Meer dan pillen verkopen lijken ze niet te kunnen.
Excuses voor het gedoe, mobiel Fokken laat kanaalzwemmen een seniorenhobby lijken.
Tuurlijk zijn die twee met elkaar verstrengeld, dat kan niet anders. Maar gelukkig zijn ze te ontwarren, het zal helaas alleen niet van de ene op de andere dag gebeuren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef NomanIW het volgende:
Jawel, weet ik ook. Maar los van het denkpatroon is er ook de realiteit. En die staat niet geheel los van die denkpatronen. Ik functioneer gewoon heel slecht en het is maar de vraag hoe en of ik daar iets aan kan veranderen
That's the spirit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:05 schreef NomanIW het volgende:
Ja daar wordt aan gewerkt, dat wel. Laatste strohalm zo'n beetje. Werkt dat ook niet dan kunnen we langzaam aan afkeuring gaan denken, dan wordt het pas echt feest
Maar ik geef mezelf redelijke kans op succes.
Mwah... Dan heb ik 1 van vele problemen voorlopig getackeld.quote:
één probleem minder is altijd goed nieuwsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Mwah... Dan heb ik 1 van vele problemen voorlopig getackeld.
Ik ga mn bed inkijken wat ik waard ben als ik wakker word.
I feel your pain. Ik word ook elke keer weer toegetakeld door incompetente kappers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Pony is te kort geknipt door incompetente kapper![]()
/firstworldproblem
Ze zouden een knipverbod moeten krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef jerney het volgende:
[..]
I feel your pain. Ik word ook elke keer weer toegetakeld door incompetente kappers.
Gelukkig groeit het uiteindelijk wel weer terug, maar het blijft zuur.
Ja en bovendien zou het een universitaire opleiding moeten zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zouden een knipverbod moeten krijgen![]()
Gelukkig groeit mijn haar altijd wel snel
Bij twijfel altijd doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:52 schreef theKiD het volgende:
Ik ben aan het twijfelen... Zondag een date, of zal ik dat niet doen?
Als je er nu al over twijfelt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:52 schreef theKiD het volgende:
Ik ben aan het twijfelen... Zondag een date, of zal ik dat niet doen?
Juist wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je er nu al over twijfelt...
Niet doen dus
quote:
Jaja nou weten we het welquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef nicknicknickname het volgende:
Goed! Eindelijk een paar dagen vrij
oh okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:29 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Is de eerste keer dat ik het zeg
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:33 schreef Andromache het volgende:
slecht. gespannen. eenzaam. heb het gevoel dat ik bij niemand met mijn emoties en twijfels en zorgen terecht kan. faalangst. morgen sollicitatiegesprek. ik geloof dat ik door de mand ga vallen. dat ik het slecht zal doen.
o help, ik zou toch beter moeten weten met mijn 30 jaar.
ik wil zo graag een gelukkig leven en het gaat heus wel wat beter dan een paar jaar geleden, maar dan toch, die eeuwige wanhoop over dat ik altijd alleen ben en telkens eenzamer als iedereen om me heen ouder wordt, overlijdt, of geen tijd meer voor me heeft als ze gesetteld zijn.... bah bah bah ik voel me KUT.
Alles en nog veel meerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:28 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik ook weet?
Vervelendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:51 schreef minthy het volgende:
Slowchat, jongens!
OT: wakker, moet om 6:30 op.
Diepzinnig hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 02:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alles is veel he?! Maar veel is niet alles
En dan ben ik nog nuchterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 02:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Diepzinnig hoor![]()
OT: moe maar wel ok
Ohquote:Op vrijdag 22 maart 2013 02:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dan ben ik nog nuchterWord alleen maar diepzinniger als ik gedronken heb
![]()
Gefeliciteerd mènquote:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
verdietig, chagrijnig, kutdromen en lekker werken op vrijdagavond
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mèn![]()
OT: ik voel me... vaag. Maar wel positief en goed.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Happy B-Day
OT: blij, vriendin vroeg of ik mee wou naar everybody dance now vanavond![]()
Dankjulliewelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik voel me okeMijn wekker doet het niet meer, dus ik 'schrok' vanochtend wakker. En dan voel ik mij daarna altijd zo brakjes.. Maar goed; Bijna weekend
.
Precies dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef ArnosL het volgende:
Nogal moe. Maar een keer op tijd naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lente zal er wel aankomen ofzo
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Dat gaat gewoon door, ongeacht hoe je in je vel hangt...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en je hebt nog wel zo lekker zitten schijten
Het verstand (onverstandig) uitgeschakeld, de wil toch doorgezet en na etentje nog even alleen de kroeg ingelopen, waar ik vervolgens onverwacht oog in oog contact stond met een collega. Vervelende confrontatie, kat in het nauw gevoel, ondanks ok-reactie van haar. Voel me schuldig/aansteller en voel me zelfs nu nog vrij goed, en daardoor nog meer aansteller.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hmm, even een vlaag zin om gewoon een hele avond/nacht de kroeg in te gaan of volop te dansen...
Balen dat ik weet dat ik daar de energie niet voor heb
Goed nieuws!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Geen idee waarom het nu pas tot me doordringt, maar ik kan wel huilen van geluk.
Haar tumor is succesvol verwijderd.
Geniet van het goede nieuwsquote:Op zondag 24 maart 2013 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Geen idee waarom het nu pas tot me doordringt, maar ik kan wel huilen van geluk.
fijnquote:Op zondag 24 maart 2013 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Top! Gefeliquote:Op zondag 24 maart 2013 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Tot 10 tellenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Pissig!Dingen in huis die niet gaan zoals ze moeten gaan
Zat ie klem tussen je gulp?quote:
Ik durf dat inkoppertje niet te maken. Te flauw.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik durf dat inkoppertje niet te maken. Te flauw.
Nou vooruit:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou vooruit:
Ik vroeg of ie klem zat tussen je gulp, toen schreef jij: "mijn hoofd", dus dan zeg jij eigenlijk dat je hoofd klem zat tussen je gulp, wat dus betekent dat je hebt geprobeerd om jezelf oraal te bevredigen.
Ja, ik zei toch dat ie flauw was.
Want je bedoelde natuurlijk gewoon dat je pijn in je hoofd hebt.
Jij ook bedankt!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Top! Gefeli
Ik voel me prima hoorrrrr
Er staat nergens "en waarom voel je je zo?"quote:
interesse!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat nergens "en waarom voel je je zo?"![]()
Als iemand dat had willen delen, dan had het er wel bij gestaan, denk je niet?quote:
Mag toch wel interesse tonen poppedopquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als iemand dat had willen delen, dan had het er wel bij gestaan, denk je niet?
Poppedopquote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag toch wel interesse tonen poppedop
Succes!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Luxuria het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek voor een functie die ik heeeel graag wil.
Spannend!!!
Thnx!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes!
OT: Ik voel me vrij okay eigenlijk
quote:
Daar zou ik dan ook niet meer in trappen eerlijk gezegdquote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, weet niet goed wat ik hiervan moet vinden.
Woon in een studentenhuis en er wordt altijd wel wat geld ingezameld om een kadootje te kopen als iemand van ons jarig is. Ik was vrijdag jarig en buiten een paar felicitaties heb ik niets gekregen. Niet erg hoor, het hoeft ook niet.
Maar deze week zijn 2 andere huisgenoten jarig en nu word ik gevraagd om geld bij te leggen voor hun... Beetje jammer
Maar wat moet ik dan zeggen?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Daar zou ik dan ook niet meer in trappen eerlijk gezegd
"na mijn verjaardag dacht ik dat we hier niet meer aan deden? Doei"quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan zeggen?
"Nee, want jullie hebben ook niks voor mij gekocht" - klinkt ook zo kinderachtig..
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan zeggen?
"Nee, want jullie hebben ook niks voor mij gekocht" - klinkt ook zo kinderachtig..
Dit dus. Het is kinderachtig om voor iemand niks te kopen en dan wel meteen geld vragen voor een andere verjaardag. Zou ik dus nevernooitniet doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
"na mijn verjaardag dacht ik dat we hier niet meer aan deden? Doei"
En, hadden ze nog een logisch excuus?quote:
Geen idee of het door mn whatsapp berichtje kwam, maar een uurtje later stond diezelfde huisgenote voor mn deur met een V&D kadobon namens alle huisgenotenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:14 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En, hadden ze nog een logisch excuus?
Nog gefelicteerd trouwens!
OT: Met mij wel prima. Voor het eerst sinds tijden weer een dienstje gekregen via het uitzendbureau. Dus even een paar uurtjes kunnen werken. Lekker.
Pijn is inderdaad kut. Ik heb het momenteel in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
Kut. Oorpijn, matige dag gehad op het werk.
En pijn in mijn voeten.
Grgr opa.
Thanksquote:Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Nog feli Neo
OT, hier gaat het wel, vandaag weer iets gewerkt. Nu wel meer last, dus even hopen dat dat morgen weer minder is.
Pittig,succes!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 04:06 schreef Toekito het volgende:
Beetje moe....nog tot 7 uur werken en daarna nog ff naar "school"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |