oude vrouw kijkt tegen een klein randje van een winscherm aan van de buren.. vind ze niet kunnenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Fuck te laat.
Iemand samenvatting tot dusver?
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja waar bleef t nieuwe topic zeg. 365 seconden gewacht.
"#85 Mooi rood is niet lelijk"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
En bijna niet te zien rood al helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"#85 Mooi rood is niet lelijk"
Het blokkeert 10 cm uitzicht op de lucht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
Als het schermpje nou een mooi uitzicht blokkeert dan kan ik het nog lichtelijk begrijpen.
Waarom zet ze haar stoel niet andersom dat ze de andere kant op kijktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oude vrouw kijkt tegen een klein randje van een winscherm aan van de buren.. vind ze niet kunnen
Het is bij de konijnen af!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan was ze 30 jaar geleden al in beton gestort in de kruipruimte verdwenen.quote:
Nou genieten met zo'n matig AOW pensioenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb je zo'n leeftijd bereikt, kun je heerlijk genieten van je leven en dan maak je je druk om wat schermen die je pas kunt zien als je echt je hele nek draait.
Ja idd, ik zou die bitch zo hard trollenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef JackLucifer het volgende:
Dat die mensen van de zorginstelling nog echt aan dat programma meedoen ook. Ik zou dat wijf alleen maar uitlachen en vervolgens allerlei led-lichtjes enzo aan dat scherm hangen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef JackLucifer het volgende:
Dat die mensen van de zorginstelling nog echt aan dat programma meedoen ook. Ik zou dat wijf alleen maar uitlachen en vervolgens allerlei led-lichtjes enzo aan dat scherm hangen.
Ze is getrouwd hoor! Man heeft niks te vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan was ze 30 jaar geleden al in beton gestort in de kruipruimte verdwenen.
Af en toe wat knipperende disco verlichting inderdaad, gewoon om te trollenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef JackLucifer het volgende:
Als ik hier uit het raam ga staren zie ik lelijke reclame voor een chinees restaurant, een lelijke gevel van een fysiotherapeut en een leuke bloemenstal met rolluiken. Gelukkig kijk ik gewoon naar de tv nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb je zo'n leeftijd bereikt, kun je heerlijk genieten van je leven en dan maak je je druk om wat schermen die je pas kunt zien als je echt je hele nek draait.
Waarheid jaquote:
Moet nog kijken, maar je mag gewoon ook een betonnen schutting van 2 meter hoog, tegen een bestaande schutting zetten. Jammer dat ze dan tegen 20 cm beton aankijken!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oude vrouw kijkt tegen een klein randje van een winscherm aan van de buren.. vind ze niet kunnen
Zeker.quote:
Neehee, om naar buiten te kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ze draait expres haar stoel zodat ze zich kan ergeren aan dat scherm
Dan heeft ze iets te doen, alleen maar wachten op je dood is ook zo saai.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ze draait expres haar stoel zodat ze zich kan ergeren aan dat scherm
Zei ik al.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Dan heeft ze iets te doen, alleen maar wachten op je dood is ook zo saai.
Comedy capers dit.quote:
Das geen schermquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef trovey het volgende:
Wat is er dan te zien achter dat scherm.....een boom en een muur.
Jawel hoor. 'Ja' en 'amen'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Szura het volgende:
Bij het echtpaar? Die vent heeft niks te zeggen
'wie dit leest is gek'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]en dan gaan ze vieze woorden schrijven op het scherm.
Geronimo!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
Bowtie, bowties are cool.....sommigen mensen zullen hem snappen.
Dat ze het in haar vakantie hebben neergezet was slim, of juist niet, hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is inderdaad niet netjes gegaan.
cultuurbarbarenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
'' niemand weet dat. verschikkelijk''
De man, maar zij bepaald welkequote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Raad eens wie de broek aan heeft in dat huis.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Threes probeert er lekker er uit te zien met lipstick e.d. Zal ze de Rijdende Rechter verleid hebben ?
Kunstgebit uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Threes probeert er lekker er uit te zien met lipstick e.d. Zal ze de Rijdende Rechter verleid hebben ?
Heuse hipsterquote:
Volgens mij heeft ze nu ook een broek aan.quote:
Gelukkig niet.quote:
gewoon verwarmd glas doen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Stickertje het volgende:
maar dan beslaan die ramen nog... mevrouw is nog niet tevreden
quote:
Wel even bij de les blijven ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
Als die blonde d'r bril af doet en d'r haar los gooit weet je niet wat je meemaakt denk ik.![]()
Nee.quote:
Geen enkele keerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:45 schreef Maanvis het volgende:
Poll: De grote rijdende rechter echter poll
Hoe vaak zegt de rijdende rechter 'echter' tijdens zijn uitspraak?
• Geen enkele keer.
• 1 keer
• 2 keer
• 3 keer
• 4 keer of meer!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
het gaat over een rood hekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef Maanvis het volgende:
jongens, even een korte samenvatting? Ik begrijp nu na 5 minuten er in vallen nog niet waarover het gaat
Binnenkort kunstzon. warmte genoeg in het crematorium.quote:
en dat moet weg want er is geen zon?quote:
vrouw in blauw kijkt tegen een rood randje van een windscherm aan dat hoort van de vrouw met een bril op...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef Maanvis het volgende:
jongens, even een korte samenvatting? Ik begrijp nu na 5 minuten er in vallen nog niet waarover het gaat
Even in het vorige topic kijken, kan je foto zien waar takketrol tegenaan kijkt..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef Maanvis het volgende:
Ze kijkt er tegenaan, als ze heel erg haar best doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat moet weg want er is geen zon?
Nee, rood windscherm met glas waarvan de klaagster een stukje ziet, uitzicht daarachter boom en muur.quote:
Blijft het beste voor iedereen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Binnenkort kunstzon. warmte genoeg in het crematorium.
Er staat een scherm, en dat beslaat soms. Als je heel er pech hebt zitten er ook nog bejaarden achter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef Maanvis het volgende:
links?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.schakel.info/v(...)zandstee_t_zand.html
Die excuus neger linksboven.
Was het maar zo'n feest.....dan had ze nog een poot om op te staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dat moet weg want er is geen zon?
Gewoon levend naar binnen schuiven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijft het beste voor iedereen.
Deze mensen zijn klaar met leven.
Ding waait om op een bejaarde.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
ja want terrasverwarming houd wind tegen
Bejaarden die in het zicht zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef Pedroso het volgende:
Ze gaat wel gelijk krijgen overigens. Zal ze de volgende keer wel wat anders te zeuren hebben.
Er was er al eenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Maanvis het volgende:
snel stemmen nog.
Poll: De grote rijdende rechter echter poll
Hoe vaak zegt de rijdende rechter 'echter' tijdens zijn uitspraak?
• Geen enkele keer.
• 1 keer
• 2 keer
• 3 keer
• 4 keer of meer!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die ligt vastgebonden in de woonkamer.quote:
Hij mocht vandaag geen broek aandoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Die ligt vastgebonden in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |