quote:Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
quote:Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.
De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.
'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.
In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.
Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.
Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.
Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
oude OPquote:Barbie hoopt op taakstraf in verzorging
De rechter heeft gesproken: Barbie en Michael moeten een taakstraf gaan volbrengen. Barbie legt zich daar bij neer, terwijl Michael de uitspraak aanvecht.
Barbie vertelt aan RTL Boulevard: "Ik vond het onterecht, een beetje overdreven. Maar ik ga niet in hoger beroep."
Michael 200 uur taakstraf
De twee zijn veroordeeld voor een vechtpartij in Den Haag en een incident in Oostenrijk. Barbie kreeg 120 uur opgelegd terwijl Michael 200 uur taakstraf kreeg.
Saillant detail: het Openbaar Ministerie had vrijspraak geëist voor Michael. Dat zint hem niks. "Ik ben erg geschrokken, krijg je een klap om de oren met 200 uur taakstraf. Ik ben het er niet mee eens en ga in hoger beroep."
'Verzorgend typje'
Barbie kiest eieren voor haar geld en zegt haar taakstraf netjes uit te gaan voeren. "Ik wil heel graag eten rondbrengen in het ziekenhuis. Dat vind ik gewoon leuk. Ik ben een verzorgd typje misschien vind ik er wel een baantje."
Barbie was vandaag in Het Gooi voor de presentatie van haar nieuwe soap Huisje, Boompje, Barbie. De realityster is erg afgevallen en schrok een beetje van wat ze terugzag op tv. 'Oh wat erg', ving onze verslaggever op. Barbie vindt zichzelf wel erg gebruind en lijkt dus voornemens wat minder vaak onder de zonnebank te kruipen.
Reageer / bekijk reacties (6)
© RTL Nieuws.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje lexa meets pepper in windows 8 sausjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat haat ik die Googlereclame.
Die crackhoer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:19 schreef quirina het volgende:
Wie gaat er het eerste kotsen van de apfelstrudeltjes?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat haat ik die Googlereclame.
Doen die chinezen wel altijd in het etenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
Ik kan me hier niet op aftrekken, jongens.
Kindje schijt ff de saté onder?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen die chinezen wel altijd in het eten
Danke schoon!quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef quirina het volgende:
Oh de prairie gayboys en greppeldellen zijn weer begonnen!
quote:Barbie en Michael lieten eerder weten dat ze niet bang zijn voor een taakstraf. "Mocht het zover komen, dan gaan we er volle moed in", aldus Michael. "Dan maar een keertje op de blaren zitten." En zo'n werkstraf komt Barbie eigenlijk best goed uit. "Ik ben heel slecht in pannen wassen, ik laat meestal de restjes erin zitten, dus misschien kan ik daarin een cursus volgen", aldus de Haagse eind januari.
die man van haar heeft het stiekem in de zee gegooidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef StephanL het volgende:
Barbie is haar hond Gucci kwijt zie ik nu op de priveThe Horror. Hoop dat die nog lang weg blijft
Ze is flink afgevallen ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef THEFXR het volgende:
nu ohoh cherso flashback, heeft ze nog een leuke bolle kop
Vorige week zaten ze ook met jas aan en muts op in het restaurant.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:47 schreef amaranta het volgende:
1. Is het normaal om je muts op te houden tijdens het stappen?
Het zal vast geen pijn doen, maar oorbellen in een baby schieten???quote:
Het doet wel pijn. Maar om het nou onder kindermishandeling te scharen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zal vast geen pijn doen, maar oorbellen in een baby schieten???
Ik vond haar typerend voor het programquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Adelante het volgende:
Die vriendin van Michael Taal zag er wel oke uit
Ja je weet toch dat haar batterij leeg wasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
slim, niet je man, bellen wel de rest, bitch....
tuurlijk heb jij ook geen lader thuis liggen,lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je weet toch dat haar batterij leeg was
ja, dus daarom de 3de borstvergrotingquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
, Ik snap die Mike wel, denk eerder dat zij hem niet begrijpt dan dat hij haar niet zou begrijpen. Snap overigens ook heel goed dat ze onzeker is over haar uiterlijk..
Ik wel, maar Barbie nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk heb jij ook geen lader thuis liggen,lol
Kapot slaan dat ei en klaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Zaadschieter het volgende:
Me kinderen hebben paaseitjes geverfd. Ze hebben de gezicht van barbie nagemaakt!
Pics please !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Zaadschieter het volgende:
Me kinderen hebben paaseitjes geverfd. Ze hebben de gezicht van barbie nagemaakt!
dus datquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze zo onzeker is, waarom maakt ze zichzelf dan zo lelijk?
Ze heeft een make-over nodig.
Ze zat laatst bij Life4You en toen was ze naturel opgemaakt dan is het wel een knappe meid, zelfs Carlo zei dat "je bent een natural beauty"quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze zo onzeker is, waarom maakt ze zichzelf dan zo lelijk?
Ze heeft een make-over nodig.
Knap? Doutzen is knapquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze zat laatst bij Life4You en toen was ze naturel opgemaakt dan is het wel een knappe meid, zelfs Carlo zei dat "je bent een natural beauty"
"Is het WEL een knappe meid" Dat "wel" moet je lezen als: dan kan ze er beter mee doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap? Doutzen is knapAlleen zonder make-up beter.
Ze zijn te lamlendig om dat beest uit te laten. Kattenbak in de kamer, dat kun je alleen met zo'n handtas toen, een Pit moet uitgelaten worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Starlie het volgende:
Die gozer is ook gestoord hoor... Altijd vloeken op Gucci en haar nu weer een hond beloven... Als ik hem was zou ik een pittbul nemen zijn ze gelijk van Gucci af!
Ze worden niet gehinderd door enige realiteitszin.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn te lamlendig om dat beest uit te laten. Kattenbak in de kamer, dat kun je alleen met zo'n handtas toen, een Pit moet uitgelaten worden.
Ik snap die jongen ook niet, zeker voor het programma ..
was dat nou sylvie???quote:
Ja zelf kiezen wat ze moet doenquote:
Nee, dan heb je onder een steen geleefd en asexueel, want dat ken je zelf ook verzinnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]Geloof er geen barst van dat Barbie er nog nooit van gehoord heeft!
Maar de bejaarde wil ze nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Kinderziekenhuis baby's verzorgen. Oh mijn god
Hij heeft er vast meer exemplaren van, voor het geval dat er 1 exemplaar in de was ligt!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef quirina het volgende:
Die Michael met z'n mooie adidaspakkie!
Gaat ie d'r nog mee verven ook!
...
Hopelijk kan Barbie t wassen want ik denk dat het zijn favoriete outfit is.
Ziet hij er goed uit ja? Vind dat altijd lastig in te schatten bij mannen. Hij heeft wel dikke armen maar verder toch niet echt een pretty boy? Wel een baas trouwensquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef THEFXR het volgende:
hij heeft een goede kop, gaat hij voor haar kijken
Nou dat dus! Enkel een baby in handen, en dan die dropveter van een managerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar de bejaarde wil ze nietEn dan zegt de manager dat het haar siert
dat geloof ik graag, dat heel de dag drop vretenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat dus! Enkel een baby in handen, en dan die dropveter van een manager
Ja bejaarde babies zou ik ook niet willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar de bejaarde wil ze nietEn dan zegt de manager dat het haar siert
Ze sprong bijna bij hem op schoot voor een lapdance, daar kreeg 'ie een rood hoofd van.... kan ik me voorstellen ook, hoe genantquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
Jan heeft minstens 300 paar tieten gezien en dan krijgt hij een rood hoofd van barbie
Cil? Hoezo dat dan? Ik vind haar zo komischquote:
Voorop gesteld dat ik geen speciale warme gevoelens koester voot Barbie,quote:Op zondag 7 april 2013 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cil? Hoezo dat dan? Ik vind haar zo komisch![]()
Huh? Serieus? Ik vind haar altijd zo positief juist. Heel ander beeld ervan dusquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat ik geen speciale warme gevoelens koester voot Barbie,vind ik het stom dat ze zo lelijk doet over haar als ze iets heeft of gaat doen. Beetje jaloersig komt ze over.
Ze deed wel een beetje denigrerendachtig over die operatie, en dat Michael mee ging, en dat hij anderen het werk liet doen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Serieus? Ik vind haar altijd zo positief juist. Heel ander beeld ervan dus
Dit valt mij ook al op vanaf het begin. Van die sarcastische "grapjes".quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat ik geen speciale warme gevoelens koester voot Barbie,vind ik het stom dat ze zo lelijk doet over haar als ze iets heeft of gaat doen. Beetje jaloersig komt ze over.
Ik denk dat het voor hen wel een hele omwenteling is dat hij vrijwel overal iemand voor kan inhuren.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze deed wel een beetje denigrerendachtig over die operatie, en dat Michael mee ging, en dat hij anderen het werk liet doen.
'dat kan schijnbaar'
Ja, maar dat ging toch niet over Barbiequote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze deed wel een beetje denigrerendachtig over die operatie, en dat Michael mee ging, en dat hij anderen het werk liet doen.
'dat kan schijnbaar'
hij lijkt inderdaad ouder dan 32quote:
Hun niet. Hun hebben ook geen haartjes op hun hand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ron heeft nog nooit gehoord van teenhaar?
Ik gok een paar maanden na Barbie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef purebliss het volgende:
Die priscilla was toch ook zwanger? Wanneer is die bevallen dan?
afkickverschijnselen van de zonnebank!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef amaranta het volgende:
Michael ziet er een beetje 'ziek' uit in die vertelfilmpjes
Nou dat petje, en die bult op zn oog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
afkickverschijnselen van de zonnebank!
dus dat. Ik denk dat zij anders nooit tevreden zal zijn over haar lichaam, ze zal maar blijven veranderen en verbouwen. Arm kind, vreselijk onzeker is ze.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog groter? Ze kan beter een afspraak bij de psycholoog maken.
Die zogenaamde onzekerheid is gespeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Ik denk dat zij anders nooit tevreden zal zijn over haar lichaam, ze zal maar blijven veranderen en verbouwen. Arm kind, vreselijk onzeker is ze.
Voor een sexshop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef StephanL het volgende:
Heel DordrechtStaan 50 man waarvan de helft kinderen.
Misschien is het wel dat ze zichzelf juist door die onzekerheid Barbie noemt en speelt. Door Barbie te zijn hoeft ze niet helemaal zichzelf te zijn en heeft ze dus een soort van masker voor om haar echte onzekere ik te verbergen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die zogenaamde onzekerheid is gespeeld.
Alsje ook maar1% onzeker bent vergelijk en noem je jezelf geen barbie.
75% van wat ze zegt is nep. Dat zie je aandie achterlijke grijns die ze erbij opzet.
Zou kunnen. Iig is ze wel ontzettend mediageil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
Als je zo onzeker bent ga je niet met je hoofd op tv.
En dat soort onzin uitkramenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
Als je zo onzeker bent ga je niet met je hoofd op tv.
Hebben ze gedaan. Een vroegere klasgenoot (basisschool) van mij woont daar in de buurt (even voor de duidelijkheid: ik woon er niet en heb er nooit gewoond! whehe) en had een uitnodiging ontvangen. Weet niet of ze uiteindelijk ook op dat feest geweest is. Even oplettten nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Starlie het volgende:
Hadden ze niet beter eerst een uitnodiging in de bus kunnen doen bij de buren...
schattig hequote:
Nou echt!! Denk dat Michael jaloers is dat dat beest meer haar heeft dan dat hij ooit zal krijgen op zijn lichaam!quote:
En overal luikenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:30 schreef amaranta het volgende:
Die tuin. Wie heeft dat bedacht. Hier in het zuiden staan gewoon schuttingen.
Ik weet niet waar hun relatie op gebaseerd is maar volgens mij alleen maar op sex.... Lijkt me een prima basisquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef quirina het volgende:
Sjesus Mina wat een aflevering weer vol sexuele frustratie![]()
1 dag niet geneukt en je leven is meteen over!
Ik heb gisteravond het laatste stukje gezien en verbaasde me ook weer over de kortzichtigheid van die twee. Wat een geestelijke armoede als je er zo aan toe bent maar waarschijnlijk verdienen ze er ook nog een goedbelegde boterham aan wat weer besteed wordt aan die cosmetische ingrepen ipv iets nuttigs ermee te doen. Knapper zullen er niet op worden hooguit nog belachelijker.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef kissaa het volgende:
Ik kijk niet meer want dit is de domste R.S. ever
Zij is dom, hij is dom en met zijn tweeen zijn ze superdom. Arm kind en hond (jes)
Ze gaat nu voor cup G? De arts die dit doet mag van mij een levenslange ban krijgen.
Waarop zou het dan bij hun op gebaseerd moeten zijn, op hun passie voor oude meesters.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:51 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hun relatie op gebaseerd is maar volgens mij alleen maar op sex.... Lijkt me een prima basis
nou ze hebben verder niets met elkaar dat blijkt wel altijd maar kibbelen en ruzie maken (kan ook gespeeld zijn natuurlijk) Barbie zit vaker bij haar ouders dan zelf thuis.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarop zou het dan bij hun op gebaseerd moeten zijn, op hun passie voor oude meesters.
wat wat wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarop zou het dan bij hun op gebaseerd moeten zijn, op hun passie voor oude meesters.
Veeg me opquote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef Noek het volgende:
Moet altijd zo lachen als één oog overduidelijk de wimper niet kan dragen. Dat ziet er altijd zo zwakbegaafd uit.
Laminaat? Ziet eruit als pvc-stroken die vastgelijmd worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:26 schreef Basp1 het volgende:
Dat huis waar ze nu in wonen is dat wel de begane grond of ergens een verdieping? Want die tuin leek me meer een balkontuin. Als het een verdieping zou zijn hebben we kans dat die laminaat vloer er nog eens uitmoet, want ik heb ze geen geluidsdemping zien gebruiken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het laatste stukje gezien en verbaasde me ook weer over de kortzichtigheid van die twee. Wat een geestelijke armoede als je er zo aan toe bent maar waarschijnlijk verdienen ze er ook nog een goedbelegde boterham aan wat weer besteed wordt aan die cosmetische ingrepen ipv iets nuttigs ermee te doen. Knapper zullen er niet op worden hooguit nog belachelijker.
Hebben die Michael en Rene ruzie??quote:Op woensdag 10 april 2013 16:04 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wilde net op die website van hun kijken, van barbies bar. Wat komt er in beeld :
Vanwege een conflict met Michael van der Plas is deze website offline.
info@clubcherso.nl
Edit deze doet het wel : http://www.club-cherso.nl/
Vermakelijke foto's : [ afbeelding ]![]()
Hoe oud is deze foto? Zou ze alweer zwanger zijn of is het gewoon rare lichtval/slechtzittend jurkje?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(zag ik toevallig voorbij komen op de Captain Morgan facebook pagina)
Ik niet, maar ik zie wel pareltjes van discussies hoor. Deze bijvoorbeeld http://forum.club-cherso.nl/topicnummer/1016/quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Basp1 het volgende:
Er zit een forum bij welke fokker gaat die dadelijk volspammen.
http://forum.club-cherso.nl/
Wat een schandalig lelijke website trouwens..quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Basp1 het volgende:
Er zit een forum bij welke fokker gaat die dadelijk volspammen.
http://forum.club-cherso.nl/
is dit een recente foto? Of van toen ze nog zwanger was?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(zag ik toevallig voorbij komen op de Captain Morgan facebook pagina)
Het is net een Siamees qua ogenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Flow3r het volgende:
Wat heeft zij met haar ogen? Iets is er vreemd aan, staan te dicht op elkaar of zo
quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is net een Siamees qua ogen
Scheel en naar beneden gericht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heldinquote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een gedrocht is het ook ....quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef mootie het volgende:
Wat een belediging voor die prachtige Siamees.
Haha, ja eigenlijk welquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef mootie het volgende:
Wat een belediging voor die prachtige Siamees.
bronquote:Barbie wordt webcamgirl
Barbie gaat deze week uit de kleren. De ster uit Oh Oh Cherso kruipt naakt achter de webcam voor IsLive.nl. Dit maakte het webcamsexplatform vandaag bekend.
De blonde Barbie, beter bekend als Samantha de Jong, verleent donderdagavond haar medewerking in navolging van Verona van de Leur, Bobbi Eden en Geraldine Kemper. 'Ik heb een prachtig lichaam dat best gezien mag worden en waar ik me niet voor schaam', aldus Barbie. 'Tijdens mijn erotische fotoshoot voor de webcamsessie werd al zichtbaar dat mijn borsten zeer goed naar voren kwamen. Bang voor reacties over dat ik een slechte moeder zou zijn ben ik niet.'
Of Barbie vaker naakt online te zien zal zijn is de vraag. 'Of het eenmalig is durf ik nog niet te zeggen, dat hangt af van hoe het gaat. De verdiensten zijn in ieder geval goed te noemen, maar daar mag ik contractueel geen uitspraken over doen', zegt de Haagse daarover.
Dat komt door die valse wimpers, die zijn veel te zwaar voor haar ogen. Ik snap sowieso niet dat vrouwen dit mooi vinden, ja hooguit voor een keer. En wat is dat toch steeds met die rare bleke lippenstift?quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronquote:De realityster zit aanstaande donderdag naakt achter de webcam op IsLive.nl.
"Ik heb een prachtig lichaam dat best gezien mag worden en waar ik me niet voor schaam", vertelt Barbie. "Tijdens mijn erotische fotoshoot voor de webcamsessie werd al zichtbaar dat mijn borsten zeer goed naar voren kwamen. Bang voor reacties over dat ik een slechte moeder zou zijn ben ik niet."
Jake, Barbies manager, die niet op de hoogte was van deze deal, vindt het geen verstandige keuze van de blondine. "Ze heeft in drie jaar tijd een mooie carrière opgebouwd. Ze werkt voor een familiezender en ik denk daarom dat RTL hier niet heel blij mee zal zijn", vertelt hij aan De Telegraaf.
Volgens Jake heeft Barbie, die hier naar eigen zeggen een aardig bedrag krijgt voor haar webcamkunstjes, geen geldproblemen. "Michael en Barbie hebben beiden een goed salaris. De reden waarom ze hiervoor kiest is mij onbekend."
Ik denk dat die twee grote geldwolven zijn en zoveel mogelijk willen cashen nu ze nog enigzins bekend zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Leandra het volgende:
Oeps, gewoon je manager en de zender die je programma uitzendt voorbijgaan en dan zoiets doen....
Omdat "haar borsten zeer goed naar voren kwamen"quote:Op maandag 15 april 2013 14:49 schreef piglet het volgende:
Oei, dat is echt niet slim gedaan nee. Kan me voorstellen dat er in een contract met RTL ook wel het e.e.a. staat over exclusiviteit. Zul je zien dat ze straks een contract ter waarde van een ton (of misschien wel veel meer?) opgeblazen hebben voor een paar duizend euro en een paar leuke fotootjes voor in het familie-album
Familie-album? Dare I ask: wat voor foto's zitten er bij jou thuis in het familie-album?quote:Op maandag 15 april 2013 14:49 schreef piglet het volgende:
Oei, dat is echt niet slim gedaan nee. Kan me voorstellen dat er in een contract met RTL ook wel het e.e.a. staat over exclusiviteit. Zul je zien dat ze straks een contract ter waarde van een ton (of misschien wel veel meer?) opgeblazen hebben voor een paar duizend euro en een paar leuke fotootjes voor in het familie-album
Ik vind haar eigen ouders al dingen zeggen waarvan ik denk "Oh? Gooi jij dat er zo uit?"quote:Op maandag 15 april 2013 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja idd ik vind haar wel vaak erg grof en lomp in de mond. Misschien ben ik ouderwets maar ik vind dat enorm ordinair en al helemaal als je moeder bent dan let je toch op je woorden?
Ik heb geen familie-albumquote:Op maandag 15 april 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Familie-album? Dare I ask: wat voor foto's zitten er bij jou thuis in het familie-album?
Nou, ik weet niet of je die aflevering hebt gezien waar ze een opening van een seksshop gingen opluisteren, maar daar stonden dus echt een heleboel ouders met kinderen hen buiten op te wachtenquote:Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
ja want je gaat tenslotte gezellig met de hele familie en kinderen naar de vuilnis kijken die Barbie en haar man uitkramen
Die pa is cool.quote:Op maandag 15 april 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind haar eigen ouders al dingen zeggen waarvan ik denk "Oh? Gooi jij dat er zo uit?"
Bron.quote:Welkom op de officiele website van Club Cherso.
Namens Nederlands beroemdste Real Life Sterren Michael en Samantha van der Plas, mogen wij jullie van harte welkom heten op deze vernieuwde website.
UPCOMMING EVENT
***Donderdag 18 april cammen met Samantha***
Aanvang: 21:00u
Bekijken kan via de site
Dat past toch helemaal in het plaatje?quote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef tonja het volgende:
Wat een ongelofelijke lelijke amateuristische kutsite
Absoluutquote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal in het plaatje?
Ja, volgens mij is dat jongetje ooit eens in de woonkamer in beeld geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 16:10 schreef Basp1 het volgende:
Ik zag op de website van dat cafe dat micheal nog een ander kind heeft, hebben jullie die al een keer in een aflevering gezien? (ik volg dit echt niet vaak genoeg)
quote:Op maandag 15 april 2013 19:05 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Die foto's ook stel tokkies bijelkaar
[ afbeelding ]
Bron.quote:DEN HAAG - Het webcamavontuur van de Haagse realityster Barbie wordt een echte familieaangelegenheid. 'Ik ga samen met mijn moeder voor de webcam', dat zei Barbie dinsdag in het Radio West-programma Haagsche Bluf.
Samantha van der Plas (de echte naam van Barbie) kijkt enorm uit naar haar sexy optreden aanstaande donderdag voor de webcam, maar ook haar moeder Cora zou te staan te popelen: 'Mijn moeder trekt echt een latexpakje aan en maakt al die mannen gek. Mijn moeder gaat nog losser dan mij.' Moeder Cora zelf heeft nog niet gereageerd.
Of Barbie donderdag helemaal bloot voor de camera gaat zitten is nog de vraag, zelf zegt zij hierover: 'Ik heb wat moois aangetrokken en doe een dansje hier en daar en klaar'.
'Praat altijd over seks'
'Ik ben niet zo moeilijk, ik vind dit echt gaaf', zegt Barbie. 'Ik praat op tv altijd over seks en nu ga ik in het echt iets maken, dat is toch leuk?'.
Al even afgezien van het feit dat ik het motto "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" zum kotzen vind, lijkt het net alsof je haar loverboy hoort praten:quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-was-een-grap.dhtml
We gaan kijken of ze het leuk vindt???quote:'Samantha zit lekker in haar vel. Die maakt lol in haar leven. Dat moet je ook doen. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd', vervolgt Michael. Eerder op de dag gaf hij aan dat hij er geen moeite mee heeft dat zijn Samantha een zakcentje gaat verdienen bij het seksplatform. 'Het lijkt haar heel leuk om het een keer uit te proberen,' zei Michael. 'Ze wil de ervaring gewoon een keer meemaken. Ze gaat twee uurtjes aan de slag en van daaruit gaan we kijken of ze het leuk vindt. We zijn heel open en eerlijk en we hebben het heel vaak over seks en porno. Dus voor ons is het geen taboe.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |