accumulatief.quote:
Oost of west?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef Erasmo het volgende:
Alle zomerplannen kunnen weer de vuilnisbak in
hehehe.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef Rave_NL het volgende:
Driepootstatief.
Jep, zoals vorig jaar met (oud-)collega's op het malieveld rond de staantafels.
En jij?
Oost Europa?? Welke natnek stuurt je daarheen?quote:
De wegen van de baas zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oost Europa?? Welke natnek stuurt je daarheen?
Nee bedankt, mij een te grote schuitquote:
ja man. Helemaal leip enzo.quote:
koffie op?quote:
kpu zit ook al jaaaaren zonder...quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alleen de motivatieIk zocht net een blikje, maar alles is op
Dan val je terug op liefde voor het werk/organisatie... Maar dat is tegenwoordig ookal niks meer waard.quote:
Oh ja, ik ga snel wat liefde zoeken hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan val je terug op liefde voor het werk/organisatie... Maar dat is tegenwoordig ookal niks meer waard.
Het is watquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, alleen de motivatieIk zocht net een blikje, maar alles is op
Homofiel hequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen recht van sprekenMet je homofiele dagje rust pakken
En die kutsneeuw idemquote:
Sneeuw?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kutsneeuw idem
Opsodemieteren met dit pestweer!!!
Sneeuw ja tijdens mijn werk. Niet te zuinig ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sneeuw?Het zonnetje schijnt hier whehe
Grumpycatquote:
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekkah dan, nieuwe teamleider op de woensdag gelijk 't driedubbele werktempo als normaalSta je dan met je bezwete kop in de supermarkt
Je maakt het iedereen ook wel érg makkelijk hier in DEF he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:22 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekkah dan, nieuwe teamleider op de woensdag gelijk 't driedubbele werktempo als normaalSta je dan met je bezwete kop in de supermarkt
Moet ik het moeilijk maken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:24 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Je maakt het iedereen ook wel érg makkelijk hier in DEF he.
Je moet lekker doen wat je zelf wilt, maar dan moet je niet zeuren dat je hier wat tegenstand ervaart.quote:
Doe ik dat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:28 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Je moet lekker doen wat je zelf wilt, maar dan moet je niet zeuren dat je hier wat tegenstand ervaart.
Absoluut. Maar ik was niet van plan om daar hier een discussie over te gaan houden. Wil er alleen maar mee zeggen dat je misschien moet nadenken voor je wat post hier én of defensie echt wat voor je is. Bij ieder pijntje, zuchtje, of druppeltje zweet lijk je namelijk te klagen.quote:
Kijk, daar zal het wel aan liggen. Dat is dus totaal niet zo. Wat moet ik dan zeggen, yeah werktempo 3x zo hoog laten we er 4x van maken!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik was niet van plan om daar hier een discussie over te gaan houden. Wil er alleen maar mee zeggen dat je misschien moet nadenken voor je wat post hier én of defensie echt wat voor je is. Bij ieder pijntje, zuchtje, of druppeltje zweet lijk je namelijk te klagen.
Of dat echt zo is kan ik niet beoordelen, maar misschien zou je de beeldvorming kunnen veranderen.
Ik zou gelijk je hele voet meenemenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:37 schreef Thaboel het volgende:
Jongens ik heb mijn teen gestoten... Amputeren ofwa?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:37 schreef Thaboel het volgende:
Jongens ik heb mijn teen gestoten... Amputeren ofwa?
IK HEB HET NET BOVEN DE KNIE AFGEBONDEN! HELLUP!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zou gelijk je hele voet meenemen
Bovenbeen erbij dan ben je compleetquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK HEB HET NET BOVEN DE KNIE AFGEBONDEN! HELLUP!
HET BLOED EEN BEETJE BOEL! TAMPON IN DE ADERS STOPPEN? OF DICHT NAAIEN?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bovenbeen erbij dan ben je compleet
Afbinden, morfine erin en naar 't hospitaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HET BLOED EEN BEETJE BOEL! TAMPON IN DE ADERS STOPPEN? OF DICHT NAAIEN?
Say what my niggah?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Afbinden, morfine erin en naar 't hospitaal
Jij bent mijn niggah. KLAAR!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De tijd tikt.. Je bent binnen enkele seconden dood. En ik ben niet je "Niggah"![]()
Tourniquettequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
IK HEB HET NET BOVEN DE KNIE AFGEBONDEN! HELLUP!
Jij bent nog geen 16quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ER, jij hebt vast nog wel een kratje Spitfire staan
Ahh komop, wat boeien die paar maandjes nouquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik daar vrijwel zeker van ben
Maarruh, wat moet je met een kratje Spitfire?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ahh komop, wat boeien die paar maandjes nou
Bewaren voor 't eindfeestquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maarruh, wat moet je met een kratje Spitfire?
En dat is wanneer?quote:
Jonguh, 't is echt niet illegaal als 't op mijn naam staat, weet ik zekerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat is wanneer?
Als jouw ouders dat bestellen, prima, leveren we, met een mooie strik en de groeten van ons er omheen
Jij zou het niet eens verdienen om donkerbruin te mogen zijn. Jij bent meer marrokaans mocca gok ik.quote:
ik mis alleen nog een nektasje, mocro's zijn trouwens oranjequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij zou het niet eens verdienen om donkerbruin te mogen zijn. Jij bent meer marrokaans mocca gok ik.
Alcohol verkopen aan -16 jarigen is wel degelijk illegaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonguh, 't is echt niet illegaal als 't op mijn naam staat, weet ik zeker![]()
Dat eindfeest is trouwens in mei
Ah, dan moet je wachten tot 7 juniquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alcohol verkopen aan -16 jarigen is wel degelijk illegaal
Het is tegenwoordig bij wet verboden om onder de 16jaar alchohol te bezitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik mis alleen nog een nektasje, mocro's zijn trouwens oranje
Of je ouders moeten het bestellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, dan moet je wachten tot 7 juni
Die doen dat niet, anti-alcohol enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je ouders moeten het bestellen
Da's jammer dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die doen dat niet, anti-alcohol enzo
Dan heb je pech en moet je wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die doen dat niet, anti-alcohol enzo
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's jammer dan.![]()
* trekt nog een biertje open.
Idem, een Paulaner Hefe Weissquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's jammer dan.![]()
* trekt nog een biertje open.
Al bestel ik via jou webshop zou je 't nooit door hebben, of vraag je legitimatie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je pech en moet je wachten
Nee echt, wij verkopen niet aan minderjarigen, staat een vette boete op.
Indien het alcohol betreft wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al bestel ik via jou webshop zou je 't nooit door hebben, of vraag je legitimatie?
al maak ik een foto van het ID van m'n zusquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien het alcohol betreft wel ja
Doe eens een fotoquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
al maak ik een foto van het ID van m'n zus
Matchen met jouw e-mail adres.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
al maak ik een foto van het ID van m'n zus
Doe nou maar.quote:
nieuwe mail makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Matchen met jouw e-mail adres.
Nu quality time
Kratje Spitfire.quote:
Lieg niet.quote:
Facebook linkje van dr? Mag in pm.quote:
Deal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is dan wel een sixpack HJ GP erbij
Loop niet te bullshitten. Doe ff in pm dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/politie?fref=ts, ik werd omgeleid naar hier
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Loop niet te bullshitten. Doe ff in pm dan.
Jonguh ik wil gewoon je zus woo-en.quote:
die "woo-d" geen niggasquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jonguh ik wil gewoon je zus woo-en.
Ik ben ook geen niggah. Ik zei alleen dat jij mijn niggah was.quote:
Tsjah, je zal er op de moeilijke manier achter moeten komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ben ook geen niggah. Ik zei alleen dat jij mijn niggah was.
Doe nou niet zo lullig danquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, je zal er op de moeilijke manier achter moeten komen
Tegen de tijd dat jij daar rondwandelt hoop ik er flink ver uit de buurt te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ga me maar zoeke bij die ROC dan, tussen al me niggass, veel succes
Tsjah, dan kom ik jou wel opzoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij daar rondwandelt hoop ik er flink ver uit de buurt te zijn.
Ook goed!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, dan kom ik jou wel opzoeken
Zeg 't maar, arena toch? Als jij nou eens ff een x een thuis wedstrijdje pakt, dan vind ik je welquote:
Kan. Komt in september wel weer ter sprakenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeg 't maar, arena toch? Als jij nou eens ff een x een thuis wedstrijdje pakt, dan vind ik je wel
Ik zit er juni al, vanaf augustus dagelijksquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan. Komt in september wel weer ter spraken
Dank je Pino.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Hallo.
Geen idee of het voor jullie interessant is, maar ik wil het toch posten.
Stefan Verkerk is twee weken geleden bij het ASK 't Harde geweest. Mocht daar foto's maken van het preventief afbranden van de Oldenbroekse Heide.
Enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goede uitleg over het wat/hoe/waarom + de rest van de foto's (stuk of 70): http://www.stefanverkerk.(...)de_heide_op_het_ask/
![]()
okiedokie mop. En zorg dan voor een foto van je zus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit er juni al, vanaf augustus dagelijksMaar we zullen zien
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
okiedokie mop. En zorg dan voor een foto van je zus.
Het feit dat ik kom opdraven is al genoeg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Mag jij lekker een doos spitfire sjouwen
Voel je je zo belangrijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het feit dat ik kom opdraven is al genoeg.
Ben ook belangrijk! Deal hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voel je je zo belangrijk?, nou goed dan, dan doen we samen een biertje. Deal?
![]()
Die staat dan vast. Geen ontkomen meer aan, al geef je me ook gelijk ff rondleiding door de Bijlmerquote:
Ik ga mij even inlezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Reactie op iets van de vorige pagina, beetje laat, maar kan dit toch niet laten lopen
Doe eens pm-en.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Wasmachinu het volgende:
Brede, ik heb het linkje naar de facebook van je (vermoedelijke) zus al gevonden hoor.
Bespaar je de moeite, net al per PM gekregen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, net al per PM gekregen...
Laten we het zo zeggen, die foto is in de meest gunstige hoek geschoten..,Doe ff pm-en dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Dat met die tank is wel zo fucking oud...quote:
Waarvoor dank.quote:
nondeknetters, was ik maar weer 17quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nondeknetters, was ik maar weer 17
Wie zou dat nou niet willen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nondeknetters, was ik maar weer 17
[..]
Laten we het zo zeggen, die foto is in de meest gunstige hoek geschoten..,GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avond.quote:
Die video is mede verantwoordelijk voor mijn beroepskeuze geweestquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat met die tank is wel zo fucking oud...
Lijkt op een verlengde hummer h3 maar die zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
Flinke wagen die de Belgische MP's onder de kont hebben. Iemand een idee welk merk/type het is?
[ afbeelding ]
Een echt rolvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die video is mede verantwoordelijk voor mijn beroepskeuze geweest.
Ik was een jaar of 10 toen ik die voor de eerste keer zag...
still a dream, er zijn dienstplichtigen die bij de Nederlandse cav bij hem in de buurt zijn gekomen
. De kranten artikelen hingen bij ons op de gang.
Inderdaad, echte mannen als jij gaan op Fok liggen piepen.quote:
Ik kwam laatst heus Belgische leger C15's tegenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
Flinke wagen die de Belgische MP's onder de kont hebben. Iemand een idee welk merk/type het is?
[ afbeelding ]
Hoezo? Omdat ik ontken dat het zo'n goed rolvoorbeeld is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, echte mannen als jij gaan op Fok liggen piepen.
mooie auto zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's inderdaad hun "mb".quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef Pumatje het volgende:
Is dat hun "mb" ? Of rijden ze nog steeds die sjaken citroen's?
[..]
Laten we het zo zeggen, die foto is in de meest gunstige hoek geschoten..,Zou haar normaal laten gaan, maar puur om BB te stangen zou ik haar het bed zeker niet uittrappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Pumatje het volgende:
Het zijn vaak wel enorm aardige lui..
Boos? Gast, zoek een levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:27 schreef Pumatje het volgende:
Khmer is boos op mij, want hij kan niet zo goed lezen en ik ben groot en hij klein enzo
En ze hebben tanks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Pumatje het volgende:
Die combi's en vrachtwagens van ze ook altijd. haha ik vind het zo'n prachtig leger als ze voorbij knarren. Verlept groen en bij ons al 20 jaar geleden afgeschrevenwieltjes. Het zijn vaak wel enorm aardige lui..
Vooral de tankers niet.... Ze kunnen tenminste instijgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef LXIV het volgende:
Belgische militairen doen zeker niet onder voor de Nederlandse.
Ik zit tegenwoordig vaak in België voor de baas maar dan mogen we eigenlijk in onze handjes knijpen met ons materieel, zo slecht hebben we het nog niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Pumatje het volgende:
Die combi's en vrachtwagens van ze ook altijd. haha ik vind het zo'n prachtig leger als ze voorbij knarren. Verlept groen en bij ons al 20 jaar geleden afgeschrevenwieltjes. Het zijn vaak wel enorm aardige lui..
Eens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef LXIV het volgende:
Correct, niks mis met die lui.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef LXIV het volgende:
Doet me denken aan de Mehari:quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt de Munga wel, hebben wij heul vroegah gehad...
[ afbeelding ]
Er valt altijd wel een sixpackje mee te smokkelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Pumatje het volgende:
De infanterie heeft blijkbaar ook hele andere ideeën over bier op oefening dan de cav is me ook duidelijk geworden
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Rave_NL het volgende:
Zweden 2010 werd de complete novicetraining gebeast omdat ze blikken bier bij het afval hadden gevonden in de trainingsgroep van de Pa-Co's...
Drink je de eerste dag alleen ofzo? En de rest van de oefening op een houtje bijten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er valt altijd wel een sixpackje mee te smokkelen
Juist! Bier bij de lunch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
En ze drinken tussen de middag (en wanneer het ze uitkomt) bier. En dat hebben ze ook overal, waar ook ter wereld. Net zoals die ouwe adjudant chef die elke dag een vol krat Jupiler op zijn bureau had staan in Kabul...
Lokale super oid, als je het allemaal zelf mee moet sjouwen dan kun je niet al te bijster veel meenemen. En anders altijd nog de trouwe heupfles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Drink je de eerste dag alleen ofzo? En de rest van de oefening op een houtje bijten?
Maar AJ neemt hele tropco's vol mee natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lokale super oid, als je het allemaal zelf mee moet sjouwen dan kun je niet al te bijster veel meenemen. En anders altijd nog de trouwe heupfles.
En vergeet zijn geheime locaties met voorraden niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar AJ neemt hele tropco's vol mee natuurlijk.
succes, heb je mij al gevonden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dan ga ik nog even op faceboek loeren
al maanden terug, hoezo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
succes, heb je mij al gevonden?![]()
Definieer oefenening.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Pumatje het volgende:
De infanterie heeft blijkbaar ook hele andere ideeën over bier op oefening dan de cav is me ook duidelijk geworden
Pak je hometrainer, plug hem in en fietsen met je kadaver.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef Thaboel het volgende:
Zit vast in de metroHij staat zonder stroom....
Mooi is datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen, maar ik weet inmiddels alles van je.
Train as you fightquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Definieer oefenening.
Voor een weekje in het veld zijn wij te druk om de behoefte te hebben om eigen drank op de rug mee te sjouwen.
Tijdens een echte training gaat de tap gewoon los.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heeft t niet zo op militairen
Op de rug...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Definieer oefenening.
Voor een weekje in het veld zijn wij te druk om de behoefte te hebben om eigen drank op de rug mee te sjouwen.
And if you can't truck it, fuck it.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de rug...![]()
Daar regel ik wel wat koelies voor. En verder bereden wapens.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
Over de KL gesproken, kan iemand mij iets meer vertellen over hun nieuwe mast?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:41 schreef Rave_NL het volgende:
Over de KL gesproken, kan iemand mij iets meer vertellen over hun nieuwe mast?
Matskist.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Definieer oefenening.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel bv gehaktballen oid's.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:35 schreef Pumatje het volgende:
Dat is op oefening altijd nooit wat je wilt Rommel.
Dat is altijd iets in de zin van: Hier drie plakken boterhamworst die onder het matras in een shelter lagen.
Ik weet niet wat voor lui jij in je cie had maar bij ons bleef er vrijwel nooit wat over.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel bv gehaktballen oid's.
heh, daarom goede vriendjes met de foef zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor lui jij in je cie had maar bij ons bleef er vrijwel nooit wat over.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, daarom goede vriendjes met de foef zijn
Een extra gehaktbal scoren en die later tijdens een nachtwacht in het veld met je buddy oppeuzelen.
Verder had de foef ook repen mars tot zijn beschikking, kon je ook vaak wel wat van extra krijgen.
hehehe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]![]()
Er bleef niets over omdat iedereen altijd nog ging Kraaien. Alles werd uit de gamellen gevist dat enige smaak bevatte. Daarnaast is al dat geschooi zoiezo gay. Elke tank had zijn eigen matskist, boven pantser op de munitiebunker gebaco'd vol met speklappen,bamiesoepjes, energiedrankjes,drop,lollies, cola, hamburgers en worstenbroodjes![]()
Delta kon z'n avondeten houden.
Je mag sterke drank mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe.
Dat hadden jullie weer ja, de plaats ervoor.
In mijn mats zat enkel 2 pakjes hamburgers, een salami worst, wat snickers of marsen, halve kilo kaas, potje sambal, fatsoenlijke kauwgom (niet uit de gevechtsrantsoenen), heupflesje whisky of rum, en dat was het dan wel.
Lempoeder??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:02 schreef Rave_NL het volgende:
Ik neem enkel harde worst, noten en sambal mee. En misschien nog wat extra zakjes lempoeder.
Is het niet tactisch of een kontoefening dan komen de vreemdste etenswaren voorbij..
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit van lempoeder gehoord.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:15 schreef Rave_NL het volgende:
Energiepoeder om in water op te lossen. Bestaat sinds de jaren '70, dus vandaar dat je het niet kent.
Michiel de Ruijter had het inderdaad niet bij zichquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb nog nooit van lempoeder gehoord.
Lemonpowder, lemonade powder, dat wel.
Maar lempoeder, serieus, nooit van gehoord.
Ja, denken is nogal kut als je net een slag voor je bakkes hebt gehadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Again; gebruik die grijze massa. Ik weet dat het pijn doet.
Net alsof dat bij jou iets uitmaaktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, denken is nogal kut als je net een slag voor je bakkes hebt gehad
Tsjah, als je weer mensen wilt die lekker met een houwitser huizen gaan platwalsen zou ik ook rum meenemenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof dat bij jou iets uitmaakt
Wat een kutuser ben je ook; van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, als je weer mensen wilt die lekker met een houwitser huizen gaan platwalsen zou ik ook rum meenemen
spreek voor jezelf. Misschien wel een kloon van jou, even kut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een kutuser ben je ook; van wie ben jij een kloon?
Hihi, wat een karige reactie. Is dat alles wat je kon verzinnen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
spreek voor jezelf. Misschien wel een kloon van jou, even kut.
Kinderachtig manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hihi, wat een karige reactie. Is dat alles wat je kon verzinnen?
Feli en bahquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Thaboel het volgende:
Pa en ma 22 jaar getrouwd zo heerlijk sushi eten!
En ik ben trots op jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef Lotusss het volgende:
Zeau. Weekend. Even als eindtoets een 9,2 in mijn zak gestoken!
Het wordt sowieso niet laat, ben al redelijk gaar van deze week...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik ben trots op je![]()
Zie je vanavond na jullie etentje wel verschijnen. Ohh wacht, dan lig ik al te ronken![]()
Aub niet wekken dus
wat denk je dat ik doordeweeks eet oelewapper haha.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Als indo ga je gvd toch geen sushi eten, maar zit je aan de babi ketchap, de ajam pedis, soto maduro, sambal goreng etc etc
Doordeweeks vast en zeker een bamischijf bij de smullers, klefbekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat denk je dat ik doordeweeks eet oelewapper haha.
Lotuss tietswaffel emquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik ben trots op je![]()
Zie je vanavond na jullie etentje wel verschijnen. Ohh wacht, dan lig ik al te ronken![]()
Aub niet wekken dus
Ja doei, moet morgen weer werken. De plicht roept. Mijn slaap is heilig!quote:
Ja maar sergeantquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja doei, moet morgen weer werken. De plicht roept. Mijn slaap is heilig!
Als ik vanavond thuis benquote:
Dat is het idd ookquote:
Dat was in de slaapzaal wel zo ja. Je kon mij best een nacht wakker houden, maar reken er maar niet op dat je de rest van de week wel kan slapenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het idd ook![]()
Elke nitwit die mij stoort in m'n slaap, die heeft een uitdaging.
De eerste 3 uur is het een grote uitdaging om je wakker te krijgen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is het idd ook![]()
Elke nitwit die mij stoort in m'n slaap, die heeft een uitdaging.
Hadden we genoeg trucjes voor, oa. "matrozenbedje", bed met persoon erop via de voeten tegen de muur omhoog tillen, bed op "scherp" zetten" brandslang, etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was in de slaapzaal wel zo ja. Je kon mij best een nacht wakker houden, maar reken er maar niet op dat je de rest van de week wel kan slapen
Of je bed in losse onderdelen verspreiden over het gehele terrein. Of het dusdanig in elkaar zetten dat het uit elkaar viel als je er te lang naar keek. Of geen matras meer, of geen deken. Of een nat bed, ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden we genoeg trucjes voor, oa. "matrozenbedje", bed met persoon erop via de voeten tegen de muut omhoog tillen, brandslang, etc.
Of heel simpel, schnitzels bakken zonder boter in je mess-tins op he kochertje in de legeringskamer
hehquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je bed in losse onderdelen verspreiden over het gehele terrein. Of het dusdanig in elkaar zetten dat het uit elkaar viel als je er te lang naar keek. Of geen matras meer, of geen deken. Of een nat bed, ook altijd leuk.
Precies, of 's avonds een bekertje water in zijn kisten. Dat laagje water is smorgens wel weg, maar droge voeten ga je echt niet hebben die dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh
Als er eentje weer eens te luidruchtig binnenkwam, bed natmaken idd
Of koffieprut in z'n bed doen.
Ik had elke dag een bekeuring van "de groep" op z'n kussen gelegd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Thaboel het volgende:
Bij een pisvlek uit de groep eens een dooie duif op zn kussen gelegd. Kut iwab, kwam van de kmar en wist alles wel weer beter... Maar faalde letterlijk in ALLES!
mooie actie was ook op in veld al zn broeken te pakken en er 1 neerliggen waar de billen uitgeknipt warenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Pumatje het volgende:
f
[..]
Ik had elke dag een bekeuring van "de groep" op z'n kussen gelegd.
Ik plakte altijd briefjes onder de ruitenwissers van een oud Kmar figuur's auto.
Bv voor het hebben van een te lange neus e.d.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mooie actie was ook op in veld al zn broeken te pakken en er 1 neerliggen waar de billen uitgeknipt waren
Do ist der Bahnhoffquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef Erasmo het volgende:
Avond mensen![]()
Vergeet niet om zo het televisietoestel af te stemmen op Hilversum 2 voor nog meer mooie oorlogsverhalen.
Ach, het blijft komisch, al moet je maar net van die humor houden, en dat doe ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah alleen de kortere versie uit mijn collectie
I know, maar ff snelle trek nu, dus matskast ff opengetrokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |