Zijn naam is Danny. Danny is 2 jaar geleden neergestort met zijn Fokker. Hij is door het ongeluk zijn baan kwijt geraakt. Uit schaamte heeft hij dit nooit aan zijn vrouw, Yvonne, gemeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef GekkePoes het volgende:
Een piloot die in een Fokker 450 heeft gevlogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af wat je moet doen/kunnen daarvoor? Theateropleiding gedaan? Halen ze alle acteurs uit een castingbureau?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:27 schreef opruimertje het volgende:
Haha grappig topic dit! Ik speel 27 maart in achter gesloten deuren en in overspel in de liefde..
Ik vermoed zelf dat ze op dezelfde dag worden uitgezonden. Overspel in de liefde waar ik in speel wordt sowieso 27 maart uitgezonden en in achter gesloten deuren kom ik in aflevering 33 (wrange vruchten), wat ook de 27e zou betekenen (heb geen hoofdrol ofzo). Echter husselen ze soms de afleveringen door elkaar dus ben benieuwd. Mochten ze allebei op dezelfde dag uitgezonden worden is dat heel toevallig!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je moet doen/kunnen daarvoor? Theateropleiding gedaan? Halen ze alle acteurs uit een castingbureau?
En wel stom dat je in beide programma's speelt, die komen direct na elkaar. Dan zouden mensen je toch moeten herkennen
Ja ik heb ook jaren op theater gezeten..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Je moet inderdaad ingeschreven staan bij een castingbureau en ontzettend veel mazzel hebben. Ook heb ik 3 jaar op theater gezeten.
Had een bijrol. Ze hebben wel liever dat je veel ervaring hebt, anders kom je er vrijwel niet tussen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik heb ook jaren op theater gezeten..Je hoeft dus geen professionele ervaring te hebben? Of heb je echt een bijrol/figurant?
Toevallig hebben we daar een topic van gehad he?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat te ver gaat. Er was wel een man die zich verkleedde als vrouw waarbij zijn vrouw zijn lingerie vond en toen dacht dat hij vreemd ging. Maar ik denk dat poepsex wel wat ver gaat voor de gemiddelde NET 5 kijker.
Misschien kan er wel een rare geheime fetisj in.
Over een gekocht gammel kledingrekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kan er heel goed in ja. Een enorme ruzie om 450 euro
Onür is getrouwd met Ingrid. Hij heeft een fetisj voor (vul in) en deelt die fetisj met het zusje van zijn beste vriend. Dat is het geheim.quote:
Kan opzich best, maar dat winkel overvallen is een beetje over de top vind ik. En de fetish moet ook niet te 'raar' zijn zegmaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onür is getrouwd met Ingrid. Hij heeft een fetisj voor (vul in) en deelt die fetisj met het zusje van zijn beste vriend. Dat is het geheim.
Het zusje wil dat hij zijn fetisj en hun affaire opbiecht. Onür is bang voor zijn huwelijk en wil niet dat mensen van de fetisj weten. De vriend van önur (dus de broer van zusje) komt er achter en probeert hem te chanteren door pics van zijn zusje en hem te maken (pics van je zusje). Hij dreigt de foto aan önurs vrouw ingrid te laten zien tenzij hij 450 euro aan hem geeft. Hij zit in het nauw.
önur dreigt alles te verliezen, maar in plaats van het opbiechten gaat hij een winkel overvallen om aan de 450 euro te komen.
Uiteindelijk mislukt dit en moet hij het wel opbiechten.
Het is Fok! niet de PVVquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk en Ingrid moeten een hoofdrol spelen.
Dit is een goeiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand die dan bij een restaurant komt en dan geen biefstuk lust en dan vraagt de ober: 'Vis een optie?'![]()
![]()
;D :d !!!1!1!!1
Daarom moet er een ruzie ontstaan naar aanleiding dat iemand 'vis een optie' zegt. Dan is relevant genoeg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is een goeie![]()
Maar dat soort kleine details als die fokgrapjes kunnen we er toch allemaal niet in verwerken, in die kleine ruimte? Daar is geen plek voor. Je moet in grote lijnen het geheim/verhaal vertellen en als dat indrukwekkend genoeg is ga ik er vanuit dat er dan contact met je wordt opgenomen voor meer details enzo. En die kleine dingen als wat er letterlijk gezegd wordt, wordt volgens mij ook grotendeels overgelaten aan de scriptwriters.
Of je moet in je verhaal zetten dat de ober vroeg of vis een optie was, maar dat is dan totaal niet relevant voor het verhaal, dus komt weer ongeloofwaardig/nutteloos over, waardoor de productie ons verhaal misschien onderop de stapel laat liggen..
Kay kay, ben benieuwd of dit wat wordtquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daarom moet er een ruzie ontstaan naar aanleiding dat iemand 'vis een optie' zegt. Dan is relevant genoeg.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kan goed schrijven dus als jullie eruit zijn wat het verhaal wordt wil ik het best aan mekaar breien
+ vis een optie (restaurantruzie)quote:Onür is getrouwd met Ingrid. Hij heeft een fetisj voor (vul in) en deelt die fetisj met het zusje van zijn beste vriend. Dat is het geheim.
Het zusje wil dat hij zijn fetisj en hun affaire opbiecht. Onür is bang voor zijn huwelijk en wil niet dat mensen van de fetisj weten. De vriend van önur (dus de broer van zusje) komt er achter en probeert hem te chanteren door pics van zijn zusje en hem te maken (pics van je zusje). Hij dreigt de foto aan önurs vrouw ingrid te laten zien tenzij hij 450 euro aan hem geeft. Hij zit in het nauw.
önur dreigt alles te verliezen, maar in plaats van het opbiechten gaat hij een winkel overvallen om aan de 450 euro te komen.
Uiteindelijk mislukt dit en moet hij het wel opbiechten.
Pics van je Zusje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
+ vis een optie (restaurantruzie)
+ kankerkachel!!11/den haag
+ ??
Is al in het verhaal gewerkt. Pics van zusje en önur terwijl ze hun fetisj uitvoeren, dat dan weer welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |