Ja bij een man die Kees het en dan probeert hij de kachel te repareren maar dat lukt niet en dan roept hijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef GekkePoes het volgende:
Een cv monteur, die een geheime verhouding heeft, en word dan uit bed opgebeld om een kachel te repareren
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan een jongen een walkie talkie willen verkopen via marktplaats. Dan komt er echter een gekkie bij hem in het dorp, die denkt dat hij via die walkie talkie direct met de politie en brandweer in contact kan komen. Deze jongen vraagt dat zich ook hardop af. Dan weigert de jongen het afgesproken bedrag te betalen, uiteindelijk betaalt hij toch en spreekt hij de legendarische woorden: ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl.
ONZ / ONZ verhaalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:07 schreef meneerman het volgende:
Als we nou eerst even een lijstje maken met fok!grappen, dan weten we ook in welke richting het verhaal op moet gaan.
En Danny rijdt natuurlijk in de rode Ferrari.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
De namen moeten van de oerfokkers zijn dus Danny, Yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beroepswerkloze natuurlijk, zoals alle Fok!kers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
En het beroep iets van een (honden/katten/ander diersoort)fokker?
Ik denk niet dat ze dat gaan geloven. Denk je wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:28 schreef Mano_ het volgende:
Leonard Ompehork is een alpaca-fokker met een dubieus geheim: hij heeft een liefdesrelatie met één van zijn dieren, Yolopony genaamd. Deze houdt hij al jaren verborgen op de zolder van de schuur.
Zijn vrouw betrapt hem en wil vertekken, maar Leonard is haar een stap voor en wijst haar gelijk de deur. "Pak je spullen en tief op! Ik vraag me soberso af wat ik al die tijd met je moest. Met je puntige knieën en je korte pittige kapsel! Zie je dit?" *haalt foto's uit z'n zak* "Pics van je zusje! Die houdt van me zoals ik ben!"
Mevrouw verteld de politie over Yolopony, waarna Leonard een bezoekje van de popo krijgt. De agent vertelt hem dat hij dat echt niet kan maken en het arme dier er niet om heeft gevraagd. Leo antwoord: "Maar ik had hem toch gekocht? Voor maar 450 euro, dat was echt fantastisch!"
Mevrouw Ompehork was echter financieel afhankelijk van haar man en eindigt in de prostitutie achter het station.
Iets te duidelijk Fok! moet iets subtielerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:28 schreef Mano_ het volgende:
Leonard Ompehork is een alpaca-fokker met een dubieus geheim: hij heeft een liefdesrelatie met één van zijn dieren, Yolopony genaamd. Deze houdt hij al jaren verborgen op de zolder van de schuur.
Zijn vrouw betrapt hem en wil vertekken, maar Leonard is haar een stap voor en wijst haar gelijk de deur. "Pak je spullen en tief op! Ik vraag me soberso af wat ik al die tijd met je moest. Met je puntige knieën en je korte pittige kapsel! Zie je dit?" *haalt foto's uit z'n zak* "Pics van je zusje! Die houdt van me zoals ik ben!"
Mevrouw verteld de politie over Yolopony, waarna Leonard een bezoekje van de popo krijgt. De agent vertelt hem dat hij dat echt niet kan maken en het arme dier er niet om heeft gevraagd. Leo antwoord: "Maar ik had hem toch gekocht? Voor maar 450 euro, dat was echt fantastisch!"
Mevrouw Ompehork was echter financieel afhankelijk van haar man en eindigt in de prostitutie achter het station.
Nah, ach..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan geloven. Denk je wel?
Ik bedoel, ik ben verschrikkelijk in verhalen verzinnen, maar dit is wel iets te ongeloofwaardig.quote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben verschrikkelijk in verhalen verzinnen, maar dit is wel iets te ongeloofwaardig.
Het moet lijken of het echt gebeurd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |