In dit topic maak je een verhaal, maar er komen allerlei dingen en 'hypes' in voor die hier op het ONZ forum zijn geweest. TS begint ter verduidelijking:
---
Nu Maikuuul een BN-er is, is hij al in Cribs geweest, maar natuurlijk moet hij ook nog in Punk'd! Dat is dan ook gebeurt, hier het verhaal:
Maikuuul is in de C1000 groente aan het bijvullen terwijl een collega komt aangelopen en zegt dat Maikuuul naar de directeur van de C1000 moet komen. Maikuul denkt 'WTF', maar hij gaat er heen en loopt de kamer binnen.
Maikuuul: He swa, ik vind die C1000 kleding eigenlijk wel saai. Mogen we niet in een G-star treutje lopen ofzo?
Directeur: Nee en daar wil ik het niet over hebben. Dit gaat over serieuzere zaken, en dat weet jij maar al te goed.
Maikuuul: WTF? Wat bedoelt u?
Directeur: Over die groenten die zijn volgespoten met gif. Wij hebben vernomen dat jij dat gedaan hebt om klanten af te schudden.
Maikuuul: Roflkopter!1 En hoezo denkt u dat ik dat gedaan heb?
Directeur: Dat hebben we vernomen van die blonde kerel, hoe heette die ook alweer? Euh.... Adonis! Ik bel hem wel even zodat hij het verhaal kan vertellen.
Directeur belt ff
Maikuuul: Lollercaust!` Die kerel is zo stoned als Alberto, die gelooft u toch niet.
Directeur: Dat klopt, we hebben daarna ook verborgen camera's opgehangen, en daarop zagen we dat jij de groente volspoot met gif.
Maikuuul: Haha, waar heeft u het over? Waar spoot ik het in dan?
Directeur: In de aardappols en de sproitjes. En de sloavinken waren ook niet helemaal clean.
Blonde Adonis komt binnen
Directeur: Zo Adonis, vertel maar wat je gezien hebt.
Blonde Adonis: Joa, ik kwam aangelope... En ik zag hem zo dat gif er in spuiten. Net als ik met mijn stijve lul op de bank zit, kijken ze zo tegen me lul aan, maar dan spuiten.
Maikuuul: Rofl, je bent nog stoneder dan Alberto.
Directeur: Weet je wel wat dat gif aan kan doen bij de mensen?
Maikuuul: Ik weet niet eens welk lollergif, maar laat maar zien dan.
Directeur: OK, de slachtoffers zitten een kamer hiernaast, ik roep ze even.
Directeur roept, waarna Kees met zijn broer Ruud en Joe 'Braun' Berry binnen komen gelopen.
Maikuuul: Yo brotha's.
Directeur: Kees, vertel je verhaal maar.
Kees: Joa ik was sproitjes aan het eten en toen begon ik in 1 keer zo te kwijlen. Ik denk, boh zal wel. Maar het ging maar door en het werd behoorlijk nat, echt gruwelijk nat! En toen kreeg ik het ook nog is erg koud. Ik denk ik zet die kachel harder, maar dat ding werkte niet, dus ik schreeuw 'stervende hoeren kanker kachel!' en...
Ruud: Uche uche uche
Kees: En ik was toen ook van plan om de Nuon te bellen. Maar dat moet ik nog steeds doen, die zullen wat van me te horen krijgen!
Directeur: Dat gif heeft dus ernstige bijwerkingen.
Ruud: Wat kinderachtig van die Maikuuul, goffedomme!
Directeur: En wat is uw verhaal, meneer Berry?
Joe Berry: Ik kreeg ook last van dat kwijl. Het kwijl zelf vond ik niet echt erg, maar de gedachte erachter wel. Ik ben een orthodoxe jood, you know.
Directeur: Maikuuul, je zal dus flink worden gestraft!
Blonde Adonis: Joa, maar je moet ze niet sloan hè. Maar schuppe!
Ruud: Maar ik ga weer ff weg, ik kan niet te lang in dezelfde kamer blijven, dan word ik ziek.
Directeur: Heeft u ook van die sproitjes gegeten?
Ruud: Nee, ik krijg de kriebelziekte als ik te lang in dezelfde kamer ben.
Directeur: Maikuuul, geef je nog toe of niet? Alles staat op camera.
Maikuuul: Maar ik heb niks gedaan.
Directeur: Hand op tafel dan!
Maikuuul legt zijn hand op de tafel en de directeur slaat er flink op met een liniaal.
Maikuuul: Mijn hand! Wat doe je?
Directeur: Als je niet bekend sla ik door.
Op dat moment komt de presentator binnen gelopen "DE BIS GEPWNKT, DE BIS GEPWNKT, DE BIS GEPWNKT WIE UNNE N00B!!!"
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 24-05-2006 23:32:12 ]
gr gr