quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat mijn verhaal hier het best tot z`n recht komt:
Ik heb meerdere keren per dag (2á3 keer) een intense behoefte, een sterke drang. Deze drang kan ik moeilijk voeden, omdat dit over het algemeen door de maatschappij als vreemd wordt bevonden. (zoals eigenlijk wel de meeste Fetisjen)
Ik weet niet hoe ik deze Fetisj heb ontwikkeld, en hoe dit beperkte vaste patroon zich heeft kunnen vormen. Wat ik wel weet is dat het alleen op komt zetten als ik een (mijn) tuin inkijk en daar duiven zie, als ik mijn blik op dit gedierte waag, komt mijn gretige verlangen dus op.
Ik smacht er dan naar om me zelf af te trekken, al met grote harstocht en vlagen van genot, doordat ik de duiven waarneem. Ik kom klaar als ik na ongeveer 10 seconden mijn hoogtepunt heb bereikt.
Mijn dagelijkse passie is hier nog niet mee afgedaan, ik neem de ''gesmeerde'' boterham mee naar buiten, en leg hem in het voederbakje van de vogels. Hierop volgend begint eigenlijk het hele verhaal opnieuw, ik zit dan weer vol van vertrouwen achter m`n ramen te kijken, het vertrouwen dat er op dat éne magische moment, weer een gevederd genotscreatuur, aan de horizon zal verschijnen.
Als de duif is neergekomen in de voederbak,weet ik niet hoe snel ik mijzelf naar de fruitmand moet begeven. Hier begin ik mijzelf, de duif in het oog houdend, opnieuw af te trekken. Dit is eigenlijk mijn langste sessie, waarbij ik mijzelf helemaal ontbloot, ik pak hier een citroen, en knijp hem met schil en al uit, hierdoor loopt het citroensap langzaam door mijn aars.
Het sap komt in aanraking met mijn anus. Dit in combinatie met het trekken aan mijn geslachtsapparaat, het schouwwerk wat zich in de voederbak afspeelt, en de hele ambiance eromheen, doet mij hunkeren van intens genot.
Wat een keer is begonnen als experiment, is uitgedraaid op een onomkeerbare verslaving, een liefhebberij die ik waarschijnlijk als enigste beoefen.
Ik wil bij deze mijn Fetisj aan het grote publiek kenbaar maken, en graag reacties tegemoetkomen.
Voor interesse in dit Fetisjisme, kun je mij natuurlijk altijd mailen.
Het zou leuk zijn als je dan misschien ervaringen kunt delen met mij. (als dat niet te veel gevraagd is)
Groeten, Bernd
kutten? als in vaginas?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Fopje het volgende:
Ik heb zoiets met kutten. Heel vreemd enzo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh, hier heb ik er ook een aantal van, maar ik zal vertellen over mijn passie voor:
Stoepkrijt
[ afbeelding ]
Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was, ik speelde graag met stoepkrijt en kreeg altijd kriebels in mijn buik als ik met de krijt over de stoep of op de schuren van de buren allerlei vuige plaatjes aan het tekenen was van dolfijnen.
Sindsdien merk ik dat als er kinderen bezig zijn met stoepkrijt, er een erectie ontwikkelt in mijn broek, ik kan hier slecht mee om gaan.
Een aantal keren heb ik hierdoor ook een ejaculatie meegemaakt, waardoor er een redelijk kleverige vlek in mijn broekje ontstond. Helaas waren de leraren van de basisschool hier minder van gecharmeerd en hebben ze de autoriteiten ingeschakeld, ik moest mee naar het bureau en mag derhalve sinds 3 jaar niet meer in de buurt komen van kleine kinderen.
Ik snap dit niet en ben er best kwaad over, maar elke keer als het geluid van stoepkrijt mij tot de oren komt ben ik nog steeds niet te stoppen.
hahahahaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mmmh... ik ben weer op het rare gedeelte van fok belandt.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.
Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.
Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.
Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zoekt ze nog een kerel die de warme chocolade cake met chocoglazuur van haar billen likt?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.
[ afbeelding ]
Hier nog een geile pic voor je fetisj!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Compoantje het volgende:
Luiers
[ afbeelding ]
Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?
Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.
Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is
zo fout hequote:
Ligt eraan hoe je je kids opvoed.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Frederick,
Ik heb een nogal lugubere fetisj. Zoals jullie wel kunnen begrijpen vind ik het lastig om hier over te praten.
Toen ik de leeftijd van 22¾ bereikte, raakte ik gefascineerd door een lijkwade.
Het begon met een spelletje wat ik vaak speelde met de pastoor. We rolden elkaar in de kerkers van het klooster in een lijkwade, en dan riepen we altijd: Billenpoetsdoek, billenpoetsdoek!!
[ afbeelding ]
Nadat de pastoor was overgeplaatst om een vreemde reden, begon ik te realiseren dat ik de lijkwade wel miste.
Ik heb er toen zelf één gekocht, en toen ik mij thuis op zolder in de lijkwade had gerold besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken, en mijzelf te betasten. Dit vond ik zo prikkelend dat ik gelijk mijn hoogtepunt bereikte.
Sindsdien wil ik niets anders meer dan een lijkwade waar ik in alle rust met mijn piemel kan spelen. Vrienden heb ik niet meer en ik vind het moeilijk om hier over te praten.
Toch heb ik sinds jaar en dag al plezier van mijn lijkwade. Ik kan niet meer zonde, en mocht ik overlijden dan wil ik graag zonder kist, met alleen mezelf en de lijkwade begraven worden!
Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zouden meer mannen zoals monopoly moeten zijn!
Die zijn er ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zouden meer mannen zoals monopoly moeten zijn!
bahquote:
dit....wil...ik....ook!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn fetisj is helemaal niet zo 'raar'. Sommigen vinden het opwindend om in een strak latex pakje te zitten en dat dan vacuüm te zuigen. Ik word er opgewonden van als ik mijn latexpakje opblaas. Zo kan ik lekker vaak klaarkomen, het zaad loopt dan heerlijk langs m'n buik, er is toch plaats genoeg!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weblogger, en tevens goede vriend, Paul heeft mij benaderd om via deze weg mijn fetisj met jullie te delen. Ik heb namelijk een bontkraag fetisj. Zelf heb ik 3 bontmantels, 1 paar bont beenwarmers, vossenbonte handboeien en witte berenbont-handschoenen.
Verder heb ik helemaal niks met Furries. Dat zijn personen die in een dierenpak rondlopen. Ik koop overigens alleen nep bont, want ik wil niet bont en blauw worden geslagen door aanhangers van de Partij voor de Dieren. Toch zou ik ooit wel eens stiekem een echte bontkraag over mijn naakte lichaam willen trekken.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeSamenvatting op 19-06-2012 15:53:06 ]Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet
Hahahahaha!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef OnweersComplex het volgende:
Fietsen
Hallo mijn naam is Kees van Voorst en heb een hele aparte fetisj.
Ik heb een relatie met een aantal fietsen en ik vind het heel erg fijn. Ik praat ook met ze. Zelfs Man Bijt Hond kwam langs om over mijn fetisj te praten:
Mensen die niet doorhebben dat ze in ONZ zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:30 schreef EricOscuro het volgende:
Ik kan me vele fetisjes voorstellen die iemand zou kunnen hebben... maar wat ik hier zie... nee doorgaans niet echt nee.
Maar of dat meer of minder bizar is dan mijn fetish??? Ik heb geen idee. maar ergens valt mijn fetish volgens mij wel eerder in het "redelijk" normale vlak van seksuele fetishes....
Het ontstond eigenlijk allemaal nadat ik iets anders wilde dan dode dolfijnen (mijn vorige fetisj), want het gaf op het einde altijd teveel rotzooi en de buurman kwam altijd op dag 5 klagen over de overweldigende 'rotte viskraamlucht.' Geen idee wat hij hier mee bedoelde.SPOILER: Bijlage IOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.
Dat gevoel wanneer je Kees heet en in Maastricht woontquote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef OnweersComplex het volgende:
Ventielfetisj
Hallo beste mensen. Mijn naam is Kees en ben een fervent wielrenner. Ik vind het zo heerlijk als ik in mijn strakke pakje door de Hollandse polders te sjeezen. Ik doe dat nu een jaar of tien en ben er voorlopig niet op uitgekeken. Toen ik in 2004 een lange rit maakte van Maastricht naar Weert ontdekte ik iets opmerkelijks bij mezelf. Mijn achterband ging lek. Gelukkig had ik mijn plakspulletjes bij me en kon de band repareren.
Ik pompte de band op en op dat moment was ik helemaal weg. Ik raakte opgewonden van het ventieltje. Ik draaide eraan en liet de band weer leeglopen. Oef dat gesis. O My God!!! Ik kon niet meer. Mijn lid koos gelijk het luchtruim. Ik besloot om met de trein naar huis te gaan om verder met het ventieltje te spelen. Ik experimenteerde wat in mijn bed. Samen met mijn lieve ventieltjeWe bedreven lekker de liefde met elkaar en het was echt genieten. Anno 2012 doe ik het nog steeds. Ik blaas zelfs mijn eigen rectum schoon door middel van het ventieltje.
Ik ben vrijgezel. Want ja... er is helaas geen vrouw die dezelfde fetisj heeft. Hoewel ik wel graag een vrouw zou willen hebben, heb ik wel een tijdelijke oplossing gevonden. Ze heet Donna. Ze is lekker stil en doet met alles mee. En ja... ze heeft een ventieltje. Alsof we voor elkaar gemaakt zijn
[ afbeelding ]
xDDDDDquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zweetfetish
Een bad met zweet, het lekkerste dat er is![]()
Hai, ik ben Henny, 56 jaar en ik hou van borduren, breien en ezeltje prik.
[ afbeelding ]
Maar dat is niet het hele verhaal. Ik hou ontzettend van zweet. Ik kijk voetbalwedstrijden om mannen te zien zweten, ik kijk naar paardrijwedstrijden om paarden te zien zweten. Verder hou ik er enorm van als mijn man 's nachts een vreemde droom heeft waarna het hele bed nat wordt.
Het begon op mijn huwelijksnacht. Mijn man begon te zweten, en plots was ik bloedjegeil. Zo bleef het jaren doorgaan tot ik er wat meer mee deed. Zo heb ik meerdere sessies gehad over zweet, hoe je kunt zorgen dat je zweet, hoe ik kan zorgen dat mijn man zweet. Zo vergaar is zoveel mogelijk zweet om van te genieten.
Als klap op de vuurpijl doe ik alle was van het lokale voetbalteam en de sauna. Die shirts, broekies en kniekousen zitten helemaal onder het zweet. Dat is zoo opwindend. Ook dat ik erbij nadenk dat krot daarvoor allemaal lekkere jonge mannen erin hebben rond gelopen. Het zweet in de kleding gooi ik bovendien niet weg! Ik knijp alle kleding netjes uit in mijn badkuip, zo kan ik eens in de 2 weken lekker in een zweetbad plaatsnemen. Een bad met zweet is gewoon het lekkerste dat er is. De geur is niet het enige. Het voelt ook anders aan dan water en je lichaam wordt gezuiverd door het zout. Je moet voordat je erin duikt het water wel eerst even goed roeren, omdat anders al het zout op de bodem ligt.
Het is bovendien heel gezond, je huid fleurt ervan op!
Mijn man doet niet mee aan mijn hobby, hij wenst bovendien niet in beeld te komen, want hij schaamt zich ervoor! Desondanks houdt hij echt ontzettend van mij, en ik van hem, vooral van zijn zweet.
die kan zo op de bangalijst!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zweetfetish
Een bad met zweet, het lekkerste dat er is![]()
Hai, ik ben Henny, 56 jaar en ik hou van borduren, breien en ezeltje prik.
[ afbeelding ]
Maar dat is niet het hele verhaal. Ik hou ontzettend van zweet. Ik kijk voetbalwedstrijden om mannen te zien zweten, ik kijk naar paardrijwedstrijden om paarden te zien zweten. Verder hou ik er enorm van als mijn man 's nachts een vreemde droom heeft waarna het hele bed nat wordt.
Het begon op mijn huwelijksnacht. Mijn man begon te zweten, en plots was ik bloedjegeil. Zo bleef het jaren doorgaan tot ik er wat meer mee deed. Zo heb ik meerdere sessies gehad over zweet, hoe je kunt zorgen dat je zweet, hoe ik kan zorgen dat mijn man zweet. Zo vergaar is zoveel mogelijk zweet om van te genieten.
Als klap op de vuurpijl doe ik alle was van het lokale voetbalteam en de sauna. Die shirts, broekies en kniekousen zitten helemaal onder het zweet. Dat is zoo opwindend. Ook dat ik erbij nadenk dat krot daarvoor allemaal lekkere jonge mannen erin hebben rond gelopen. Het zweet in de kleding gooi ik bovendien niet weg! Ik knijp alle kleding netjes uit in mijn badkuip, zo kan ik eens in de 2 weken lekker in een zweetbad plaatsnemen. Een bad met zweet is gewoon het lekkerste dat er is. De geur is niet het enige. Het voelt ook anders aan dan water en je lichaam wordt gezuiverd door het zout. Je moet voordat je erin duikt het water wel eerst even goed roeren, omdat anders al het zout op de bodem ligt.
Het is bovendien heel gezond, je huid fleurt ervan op!
Mijn man doet niet mee aan mijn hobby, hij wenst bovendien niet in beeld te komen, want hij schaamt zich ervoor! Desondanks houdt hij echt ontzettend van mij, en ik van hem, vooral van zijn zweet.
Jeetje. Wat een grote nippels.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Even een update:
Sinds kort ben ik begonnen met experimenteren met ballonnen. Ik heb het helemaal ontdekt. Een kleine introductievideo kan geen kwaad.
Dacht je dat mijn gevoelens voor plintjes nep warenquote:
Je eigen gevoelens.quote:
Ik heb om het hele topic gelachen, behalve om jouw postquote:Op zondag 13 januari 2013 18:36 schreef Hendroit het volgende:
Dit topicHeb me kapotgelachen om elke post. Behalve de bontkraagjes post. Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb altijd al een speciaal gevoel gehad bij printers, vooral wanneer je een hele stapel papier uitprint. Gewoon het idee dat die blaadjes betast worden met inkt windt mij helemaal op.
Pedo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |