abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113058583
Koetswielen

Sinds kort krijg ik bij het zien van een koets een enorm warm gevoel van binnen. Het begint al als ik de paarden over de straat hoor lopen. Het geluid van het koetswiel dat de straatstenen zo romantisch aanraakt. Ik kan mij dan nooit bedwingen en krijg een zaadlozing.

Hebben jullie ook een fetisj voor voorwerpen of objecten?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 17:15:33 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113058608
Hahahahahahahahahha :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_113058683
Ja voor bureaustoelen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 17:17:27 #4
80791 crew  Paul
pi_113058714
Monopoly kom je weer webloggen :@ ?
pi_113058755
Ik heb altijd al een speciaal gevoel gehad bij printers, vooral wanneer je een hele stapel papier uitprint. Gewoon het idee dat die blaadjes betast worden met inkt windt mij helemaal op. :9~
pi_113058779
Hier moet ik gepost hebben.
pi_113058801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat mijn verhaal hier het best tot z`n recht komt:

Ik heb meerdere keren per dag (2á3 keer) een intense behoefte, een sterke drang. Deze drang kan ik moeilijk voeden, omdat dit over het algemeen door de maatschappij als vreemd wordt bevonden. (zoals eigenlijk wel de meeste Fetisjen :Y )
Ik weet niet hoe ik deze Fetisj heb ontwikkeld, en hoe dit beperkte vaste patroon zich heeft kunnen vormen. Wat ik wel weet is dat het alleen op komt zetten als ik een (mijn) tuin inkijk en daar duiven zie, als ik mijn blik op dit gedierte waag, komt mijn gretige verlangen dus op.
Ik smacht er dan naar om me zelf af te trekken, al met grote harstocht en vlagen van genot, doordat ik de duiven waarneem. Ik kom klaar als ik na ongeveer 10 seconden mijn hoogtepunt heb bereikt.
Mijn dagelijkse passie is hier nog niet mee afgedaan, ik neem de ''gesmeerde'' boterham mee naar buiten, en leg hem in het voederbakje van de vogels. Hierop volgend begint eigenlijk het hele verhaal opnieuw, ik zit dan weer vol van vertrouwen achter m`n ramen te kijken, het vertrouwen dat er op dat éne magische moment, weer een gevederd genotscreatuur, aan de horizon zal verschijnen.
Als de duif is neergekomen in de voederbak,weet ik niet hoe snel ik mijzelf naar de fruitmand moet begeven. Hier begin ik mijzelf, de duif in het oog houdend, opnieuw af te trekken. Dit is eigenlijk mijn langste sessie, waarbij ik mijzelf helemaal ontbloot, ik pak hier een citroen, en knijp hem met schil en al uit, hierdoor loopt het citroensap langzaam door mijn aars.
Het sap komt in aanraking met mijn anus. Dit in combinatie met het trekken aan mijn geslachtsapparaat, het schouwwerk wat zich in de voederbak afspeelt, en de hele ambiance eromheen, doet mij hunkeren van intens genot.
Wat een keer is begonnen als experiment, is uitgedraaid op een onomkeerbare verslaving, een liefhebberij die ik waarschijnlijk als enigste beoefen.
Ik wil bij deze mijn Fetisj aan het grote publiek kenbaar maken, en graag reacties tegemoetkomen.
Voor interesse in dit Fetisjisme, kun je mij natuurlijk altijd mailen.
Het zou leuk zijn als je dan misschien ervaringen kunt delen met mij. (als dat niet te veel gevraagd is)

Groeten, Bernd :)
  maandag 18 juni 2012 @ 17:19:38 #8
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_113058819
Ik heb zoiets met kutten. Heel vreemd enzo.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_113058844
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Fopje het volgende:
Ik heb zoiets met kutten. Heel vreemd enzo.
kutten? als in vaginas? :? weirdo

:P
  maandag 18 juni 2012 @ 17:20:29 #10
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_113058860
Ja, voor lekker chickies.
pi_113058884
teennagels
oksels
en sinds kort ook pittige huisvrouwen met pittige kapsels
pi_113058940
Oh, hier heb ik er ook een aantal van, maar ik zal vertellen over mijn passie voor:

Stoepkrijt

Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was, ik speelde graag met stoepkrijt en kreeg altijd kriebels in mijn buik als ik met de krijt over de stoep of op de schuren van de buren allerlei vuige plaatjes aan het tekenen was van dolfijnen.
Sindsdien merk ik dat als er kinderen bezig zijn met stoepkrijt, er een erectie ontwikkelt in mijn broek, ik kan hier slecht mee om gaan.
Een aantal keren heb ik hierdoor ook een ejaculatie meegemaakt, waardoor er een redelijk kleverige vlek in mijn broekje ontstond. Helaas waren de leraren van de basisschool hier minder van gecharmeerd en hebben ze de autoriteiten ingeschakeld, ik moest mee naar het bureau en mag derhalve sinds 3 jaar niet meer in de buurt komen van kleine kinderen.
Ik snap dit niet en ben er best kwaad over, maar elke keer als het geluid van stoepkrijt mij tot de oren komt ben ik nog steeds niet te stoppen. :@
pi_113058950
Vossenstaarten

Een paar weken geleden is deze fetisj begonnen bij mij. Na een lange boswandeling vond ik het karkas van een vos op het looppad. De staart lag er zo mooi bij, ik kon mij niet bedwingen en heb de zachte staart langs mijn anus en ballen gehaald. Dit gaf mij zo'n warm en kriebelend gevoel dat ik heb besloten om dit vaker te doen. Het moment vlak voor de climax is het best. Je weet dat je een flinke zaadlozing gaat krijgen van zo'n zachte mooie staart.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:35:38 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 17:23:25 #14
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113059003
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh, hier heb ik er ook een aantal van, maar ik zal vertellen over mijn passie voor:

Stoepkrijt

[ afbeelding ]

Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was, ik speelde graag met stoepkrijt en kreeg altijd kriebels in mijn buik als ik met de krijt over de stoep of op de schuren van de buren allerlei vuige plaatjes aan het tekenen was van dolfijnen.
Sindsdien merk ik dat als er kinderen bezig zijn met stoepkrijt, er een erectie ontwikkelt in mijn broek, ik kan hier slecht mee om gaan.
Een aantal keren heb ik hierdoor ook een ejaculatie meegemaakt, waardoor er een redelijk kleverige vlek in mijn broekje ontstond. Helaas waren de leraren van de basisschool hier minder van gecharmeerd en hebben ze de autoriteiten ingeschakeld, ik moest mee naar het bureau en mag derhalve sinds 3 jaar niet meer in de buurt komen van kleine kinderen.
Ik snap dit niet en ben er best kwaad over, maar elke keer als het geluid van stoepkrijt mij tot de oren komt ben ik nog steeds niet te stoppen. :@
_O- :D _O_
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113059090
Mmmh... ik ben weer op het rare gedeelte van fok belandt.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:21 #16
351717 Compoantje
pi_113059223
Aanrechten

Het begon allemaal toen ik als kleine jongen mijn moeder mee mocht helpen met het bakken van pannekoeken. Maar mijn moeder had toen niet door dat het bakken van pannekoeken niet hetgene was dat ik leuk vond.
Toen mijn moeder namelijk even naar de was moest stak ik namelijk het gasfornuis aan en kreeg ineens een heel warm gevoel.
En het was net of dat warm gevoel direct aanzette tot een orgasme. Mijn allereerste! Ik kan het nog goed herinneren. :7

Elke keer als ik een aanrecht zie word ik weer aan dat moment herinnert en krijg ik spontaan weer een zaadlozing.
pi_113059354
tvp
Cindy De Vuyst
pi_113059392
Rietjes

Vroeger op kinderfeestjes was ik al gefascineerd door deze plastic vrienden. Tegenwoordig steek ik graag een rietje in mijn plasbuis en masturbeer ik. Mijn mannenpap verlaat mijn geslachtsdeel via het rietje. Daarna drink ik graag een glas limonade met hetzelfde rietje en geniet ik extra na van een spetterend orgasme.
pi_113059455
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mmmh... ik ben weer op het rare gedeelte van fok belandt.
hahahaha _O- :D i'm in the weird part of fok again...
pi_113059702
Net-splitters

Dankzij een user op FOK! ben ik in contact gekomen voor een clubje jongemannen die enorm opgewonden raken van netsplitters. Vooral in Azië is het een groot voorkomende fetisj. Gezien hun geringe geslachtsgrootte is het daar een waar succes. Ik heb een reis gemaakt langs diverse steden in Azië omdat deze fetisj mij boeit.

Sinds kort heb ik contact met een Amerikaans bedrijf die een extra grote netsplitter wilt maken voor mij, en dan kan ik ook eindelijk intens genieten van mijn fetisj.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:36:54 ]
pi_113059819

Beschrijving overbodig.
pi_113059856
-Meh. Twijfel dus weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:18:42 ]
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
pi_113059889
Niet leuk... :r

[ Bericht 80% gewijzigd door Oerbeer op 21-06-2012 01:29:22 ]
pi_113059898
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Niet leuk... :r
:D
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
pi_113060062

Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.

Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.

Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.

Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:51:08 #26
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113060070
:') :r

[ Bericht 70% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:19:44 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 17:51:45 #27
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113060091
Clowns

Ik heb deze fetisj ontwikkeld toen ik onteerd werd door een clown genaamd Suza
Tongring
pi_113060122
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]

Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.

Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.

Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.

Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
_O_ _O_ Briljant _O_ _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 18:09:28 #29
80791 crew  Paul
pi_113060803
-

[ Bericht 81% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:20:25 ]
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:11:00 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113060865
Ik ben Alex, 29 jaar en ik ben vertegenwoordiger. Ik rijd dagelijks het hele land door. In de loop der jaren heeft me dat een fetisj opgeleverd: ik raak er enorm opgewonden van wanneer ik zonder schoenen aan op de pedalen duw.

Soms is het zo erg dat ik even op een parkeerplaats stop om mezelf tot een hoogtepunt te pompen.

F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 18:14:31 #31
80791 crew  Paul
pi_113060994
GEFELICITEERD UW TOPIC KOMT VANAVOND OP HET BEROEMDE FOK! WEBLOG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:15:41 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113061039
Iedere keer als ik mijn moeder de was zie ophangen, krijg ik meteen een erectie. De manier waarop ze de wasknijpers openknijpt om vervolgens de lekkere geile vochtige was mee op te hangen .... ooohhhhh :9~
Ik ga dan meteen met m'n privé-collectie wasknijpers spelen ... en zodra m'n moeder bij de laatste onderbroek is aangekomen spuit ik m'n kwakje tegen het raam!

F.K.A. SuperwormJim
pi_113061175

Koffers
Al sinds ik een kleine jongen was ging ik graag op reis. Voorheen pakte mijn moeder mijn koffer altijd in, maar toen ik 11 was moest ik het zelf doen.
Het begon vrij onschuldig, van aftrekken wist ik niet veel, en een orgasme had ik nog nooit gehad.
Maar die dag veranderde alles. Ik was mijn koffer aan het inpakken, en ik merkte dat de zijkant van de koffer wel heel fijn aanvoelde. Ik streelde de koffer een beetje, en een warme extase nam het over.
Uit het niets besloot ik dat ik mijn penis langs de koffer wou halen, de zachte stof masseerde mijn kleine penis, en ik kreeg een raar gevoel wat steeds sterker werd. Ik gilde het uit toen ik mijn eerste orgasme van mijn leven mee maakte.

Sindsdien heb ik een zwak voor koffers en ga ik elk weekend op pad om mijn fetisj op verschillende plekken uit te voeren.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:24:14 #34
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113061345
Auto's

Het begon toen ik al klein was en met autootjes speelde, maar ik had natuurlijk het besef nog niet dat het later een fetisj zou worden. Toen ik de puberteit bereikte, gingen er toch speciale gevoelens opspelen voor auto's. Ik kreeg pas echt een harde plasser als er een Amerikaanse Pick-up voorbij reed. Het motorgeluid en de gassen. Het zweepte me helemaal op. Ik ging dan in de bosjes staan langs een drukke weg en ging fappen.

Ik heb het nu nog steeds en ben speciaal naar de US of A afgereisd om dat soort auto's vaker te kunnen zien. Het was echt een seksueel genot. Alsof ik naast een geile blonde chick lag. Omdat ik een enorme pauper ben en geen Amerikaanse Pick-up kan betalen, heb ik wel een andere auto gekocht waarvan de uitlaat speciaal op de maat van mijn penis is gemaakt:

Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:31:22 #35
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113061577
Ik heb een aantal huisdieren. Maar de geilste is toch wel mijn kat, Baron von Schulthausen. Hij vindt het blijkbaar lekker om, als ik me verkleed heb als vrouw, op m'n kruis te gaan zitten en met z'n zachte achterwerkje me een kleine lapdance te geven. Mijn warme zaad spuit dan tegen zijn behaarde billetjes aan, waarna hij zichzelf (en mij) schoonlikt.

F.K.A. SuperwormJim
  maandag 18 juni 2012 @ 19:21:19 #36
351717 Compoantje
pi_113063634
Luiers

Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?

Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.

Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is :D
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 19:25:36 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113063879
Mijn fetisj is helemaal niet zo 'raar'. Sommigen vinden het opwindend om in een strak latex pakje te zitten en dat dan vacuüm te zuigen. Ik word er opgewonden van als ik mijn latexpakje opblaas. Zo kan ik lekker vaak klaarkomen, het zaad loopt dan heerlijk langs m'n buik, er is toch plaats genoeg! :D

F.K.A. SuperwormJim
pi_113064012
:') _____________________!
  maandag 18 juni 2012 @ 19:50:56 #39
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113065291
Likdoorns

Het begon nadat mijn opa en oma gingen scheiden toen ik een jaar of 12 was. Ik zag ineens de likdoorn van mijn opa. Ik zag zijn voet en zag de mooie etterende plek zitten. Ik bleef ermee in mijn hoofd zitten. Eerst vond ik het ranzig, maar later kreeg ik echt wilde fantasieën over likdoorns. Ik vond het best wel apart van mezelf. Ik probeerde het in mijn hoofd weg te moffelen. Ben zelfs naar een psychiater geweest om erover te praten, maar dat bood geen soelaas.

Toen ik een jaar of 18 was leerde ik een heerlijke zeeleeuw kennen en toen we gingen neuken zag ik een likdoorn zitten tussen haar billen. Het was alsof ik in de hemel was en dat Petrus mij een enorm groot cadeau gaf. Ik kon me niet meer inhouden en liet mijn Duitse helm over haar likdoorn glijden. Ik kwam direct klaar en spoot vervolgens mijn genotsvocht over haar likdoorn. Wat was dat lekker zeg!

Helaas hield die relatie niet lang stand, want ze vond dat ik abnormaal bezig was ;( Sindsdien ben ik vrijgezel en probeer vrouwen te vinden die ook een Likdoorn-fetisj hebben. Ik kom er best moeilijk voor uit, dus ik ben best blij dat ik mijn ei hier bij jullie kwijt kan :@

pi_113066230
pi_113066428
schopje naar sekswoordenboek.nl
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 20:15:28 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113066718
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.

F.K.A. SuperwormJim
pi_113066783
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.

[ afbeelding ]
Zoekt ze nog een kerel die de warme chocolade cake met chocoglazuur van haar billen likt?
🐱
  maandag 18 juni 2012 @ 20:31:18 #45
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113067563
Kreeften
Mijn sterrenbeeld is kreeft, dus deze fetisj achtervolgt mij eigenlijk al mijn hele leven.
Zo nu en dan koop ik bij de visboer een levende kreeft die ik vervolgens "mijn anus laat scharen".

Deze fetisj is overigens niet heel vreemd, het komt namelijk ook vaker bij vrouwen voor.
Zie: http://partyflock.nl/topic/751859:Sex_met_een_kreeft.html

Afhankelijk van mijn humeur raak ik ook erg opgewonden van wollen kleding.

Daarnaast ben ik ook erg sexueel gevoelig voor Negerzweet, Man Boobs en Snuffmovies.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeSamenvatting op 19-06-2012 01:55:31 ]
Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet
  maandag 18 juni 2012 @ 20:37:25 #46
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113067972
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Compoantje het volgende:
Luiers
[ afbeelding ]

Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?

Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.

Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is :D
Hier nog een geile pic voor je fetisj!

Schijt aan het leven
pi_113068605
Goed topiek. _O_
Ура для россии
pi_113069274
quote:
Wat is dat meisje nou aan het doen? :P
pi_113069466
Ze zit aan zijn valse piemol.
Ура для россии
  maandag 18 juni 2012 @ 20:57:54 #50
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113069531
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze zit aan zijn valse piemol.
zo fout he :')
  maandag 18 juni 2012 @ 21:04:06 #51
351717 Compoantje
pi_113069921
:')
  maandag 18 juni 2012 @ 21:04:27 #52
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113069939
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef OnweersComplex het volgende:

[..]

zo fout he :')
Ligt eraan hoe je je kids opvoed.
Ik heb leuke herinneringen aan deze fetisj-vakantie met mijn gezin in Oostenrijk. ('84)
Schijt aan het leven
  maandag 18 juni 2012 @ 22:09:13 #53
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113075068
Ventielfetisj

Hallo beste mensen. Mijn naam is Kees en ben een fervent wielrenner. Ik vind het zo heerlijk als ik in mijn strakke pakje door de Hollandse polders te sjeezen. Ik doe dat nu een jaar of tien en ben er voorlopig niet op uitgekeken. Toen ik in 2004 een lange rit maakte van Maastricht naar Weert ontdekte ik iets opmerkelijks bij mezelf. Mijn achterband ging lek. Gelukkig had ik mijn plakspulletjes bij me en kon de band repareren.

Ik pompte de band op en op dat moment was ik helemaal weg. Ik raakte opgewonden van het ventieltje. Ik draaide eraan en liet de band weer leeglopen. Oef dat gesis. O My God!!! Ik kon niet meer. Mijn lid koos gelijk het luchtruim. Ik besloot om met de trein naar huis te gaan om verder met het ventieltje te spelen. Ik experimenteerde wat in mijn bed. Samen met mijn lieve ventieltje O+ We bedreven lekker de liefde met elkaar en het was echt genieten. Anno 2012 doe ik het nog steeds. Ik blaas zelfs mijn eigen rectum schoon door middel van het ventieltje.

Ik ben vrijgezel. Want ja... er is helaas geen vrouw die dezelfde fetisj heeft. Hoewel ik wel graag een vrouw zou willen hebben, heb ik wel een tijdelijke oplossing gevonden. Ze heet Donna. Ze is lekker stil en doet met alles mee. En ja... ze heeft een ventieltje. Alsof we voor elkaar gemaakt zijn O+

Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 22:19:34 #54
80791 crew  Paul
pi_113075905
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:23:08 #55
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_113084445
TTT waardig als de posts zo goed blijven als deze.
pi_113084601

Hoi, ik ben Frederick,

Ik heb een nogal lugubere fetisj. Zoals jullie wel kunnen begrijpen vind ik het lastig om hier over te praten.

Toen ik de leeftijd van 22¾ bereikte, raakte ik gefascineerd door een lijkwade.
Het begon met een spelletje wat ik vaak speelde met de pastoor. We rolden elkaar in de kerkers van het klooster in een lijkwade, en dan riepen we altijd: Billenpoetsdoek, billenpoetsdoek!!

Nadat de pastoor was overgeplaatst om een vreemde reden, begon ik te realiseren dat ik de lijkwade wel miste.
Ik heb er toen zelf één gekocht, en toen ik mij thuis op zolder in de lijkwade had gerold besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken, en mijzelf te betasten. Dit vond ik zo prikkelend dat ik gelijk mijn hoogtepunt bereikte.

Sindsdien wil ik niets anders meer dan een lijkwade waar ik in alle rust met mijn piemel kan spelen. Vrienden heb ik niet meer en ik vind het moeilijk om hier over te praten.

Toch heb ik sinds jaar en dag al plezier van mijn lijkwade. Ik kan niet meer zonde, en mocht ik overlijden dan wil ik graag zonder kist, met alleen mezelf en de lijkwade begraven worden!
pi_113084685
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]

Hoi, ik ben Frederick,

Ik heb een nogal lugubere fetisj. Zoals jullie wel kunnen begrijpen vind ik het lastig om hier over te praten.

Toen ik de leeftijd van 22¾ bereikte, raakte ik gefascineerd door een lijkwade.
Het begon met een spelletje wat ik vaak speelde met de pastoor. We rolden elkaar in de kerkers van het klooster in een lijkwade, en dan riepen we altijd: Billenpoetsdoek, billenpoetsdoek!!

[ afbeelding ]

Nadat de pastoor was overgeplaatst om een vreemde reden, begon ik te realiseren dat ik de lijkwade wel miste.
Ik heb er toen zelf één gekocht, en toen ik mij thuis op zolder in de lijkwade had gerold besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken, en mijzelf te betasten. Dit vond ik zo prikkelend dat ik gelijk mijn hoogtepunt bereikte.

Sindsdien wil ik niets anders meer dan een lijkwade waar ik in alle rust met mijn piemel kan spelen. Vrienden heb ik niet meer en ik vind het moeilijk om hier over te praten.

Toch heb ik sinds jaar en dag al plezier van mijn lijkwade. Ik kan niet meer zonde, en mocht ik overlijden dan wil ik graag zonder kist, met alleen mezelf en de lijkwade begraven worden!

_O_
Who motivates the motivator?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 01:39:28 #58
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_113084725
Dit topic. :')
pi_113085139
Ik heb een fetisj voor Bjorn Borg onderbroeken bij meisjes.
Een meisje mag nog een draak zijn maar als ze zich buigt en ik zie een stuk van haar Bjorn Borg ondergoed dan wordt ik meteen geil :X
Cindy De Vuyst
  dinsdag 19 juni 2012 @ 02:30:03 #60
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_113085287
Ik kan me vele fetisjes voorstellen die iemand zou kunnen hebben... maar wat ik hier zie... nee doorgaans niet echt nee.

Maar of dat meer of minder bizar is dan mijn fetish??? Ik heb geen idee. maar ergens valt mijn fetish volgens mij wel eerder in het "redelijk" normale vlak van seksuele fetishes....

[ Bericht 70% gewijzigd door EricOscuro op 19-06-2012 05:23:50 ]
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_113085291
Ballonnen

Hoi, ik ben Sjon.

Toen ik klein was vond ik ballonnen maar eng. Het kon zomaar zijn dat andere kinderen ze gingen laten knallen, daar hield ik niet van. Maar ik wist dat ik sterk moest zijn, dat ik met ballonnen moest leren omgaan, en zo kwam ik in mijn puberteit achter mijn ballonfetish. Ik herinner me nog goed dat ik de leeftijd van 14 jaar bereikte en een ballon op mocht blazen. Aangezien mijn hormoontjes net met me gespeeld hadden kreeg ik plots een zaadlozing toen ik voelde hoe die ballon groter werd. :@ En dan die prachtige lange hals die ontstaat als je een ballon opblaast! Het leukst vind ik het om een ballon zó hard op te blazen dat hij door mijn toedoen knapt, dat levert mij gewoon direct een hoogtepunt op.

Maar toen mijn puberteit vorderde moest ik wel steeds grotere ballonnen zoeken die ook steeds harder konden worden opgeblazen. Op mijn 18e begreep ik dat mijn gevoel en eenheid met ballonnen een beetje vreemd was. Er waren wel meisjes die me leuk vonden, maar die konden er niet tegen dat ik ze graag zag spelen met de ballonnen. Eigenlijk komt voor mij de ballon op de eerste plaats, en dat is natuurlijk wel een beetje vreemd. Ik ben nu 34 en nog steeds helemaal verslaafd aan ballonnen. Mijn hele slaapkamer ligt vol, en ik heb er zeker 4 per dag nodig om mijn lichaam te bevredigen. Ik word ook echt blij en warm van binnen als ik een ballon zie, zeker die grote met hun lange dikke harde halzen. Oef.. Zulke ballonnen wil ik ook op mijn uitvaart en in mijn kist naast me hebben liggen. Bovendien wil ik het geluid van een knallende ballon horen op mijn sterfbed.

Ondertussen heb ik nog geen vriendin gevonden die mijn liefde met ballonnen accepteert, en ben eigenlijk op zoek naar een lotgenotengroep. Kan iemand helpen?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_113085675
Die is goed :D
  dinsdag 19 juni 2012 @ 07:10:32 #63
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_113085759
Er zouden meer mannen zoals monopoly moeten zijn! _O_
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 07:21:58 #64
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113085799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dank je wel.
F.K.A. SuperwormJim
pi_113087129
Zo herkenbaar allemaal :@ :@ :@
pi_113096622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 07:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zijn er ook!
Even een bezoekje aan het gesticht nemen en je komt er vele tegen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:32 #67
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_113097536
Trapladders

Dag allemaal,
Ik zal me eerst voorstellen, ik ben Frederik Schrootjes. Ik loop er al gelange tijd mee rond maar ik denk dat dit toch wel het moment is om er voor uit te komen. Mijn sexuele voorkeur gaat uit naar trapladders, ik heb voor het gemak ern foto genomen van een kleine greep uit mijn collectie. Zoals je ziet staat er ook een kleinere bij. Maar die durf ik nog niet te besteigeren, eerst de robert m zaak maar afwachten. Afijn, het begon al op mijn 8e levensjaar, ik merkte dat ik anders was. Niet zoals andere jongetjes uit mijn klas. Ik speelde vaak met de playmobil brandweerwagen op school, die sensuele ladder was toch wel hét hoogtepunt van mijn basischool.

Ook heeft dit vaak voor genante momenten gezorgd. Het was een kille donderdag om ik denk een uur of 4. Ik speelde nog met mijn vriendjes op het schoolplein toen de schoonmakers bezig waren de ramen te lappen. En daar stond dan mijn toenmalige jeugdliefde een rode halfhoge trapladder bohh. Al bezig op die ladder. Zag ik in mijn ooghoek de schoonmaker aankomen. " Zo jongeman kom je me helpen" zei hij. " uhh.. " en ik rende weg . Later bleek de schoonmaker uitgegleden te zijn over mijn kwaksel.

Nu heb ik er mee leren leven, ik heb een hele zolder vol trapladders. Voor meer foto's kun je contact met me opnemen om misch eventueel wel ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Frederik Schrootjes.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:40:05 #68
102387 FUFR
schwung!
pi_113097797
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]

Beschrijving overbodig.
bah :)

quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn fetisj is helemaal niet zo 'raar'. Sommigen vinden het opwindend om in een strak latex pakje te zitten en dat dan vacuüm te zuigen. Ik word er opgewonden van als ik mijn latexpakje opblaas. Zo kan ik lekker vaak klaarkomen, het zaad loopt dan heerlijk langs m'n buik, er is toch plaats genoeg! :D

[ afbeelding ]
dit....wil...ik....ook!!! :9
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_113097871
Kalksteengrotten

Mijn naam is Graddus, en ik ben 77 jaar.
Sinds dat ik op mijn 20e levensjaar een bijzondere ervaring heb meegemaakt, ben ik helemaal wild van kalksteengrotten.

Ik was op een tocht mee met mijn ouders, en toen we in de grotten waren, werd ik bevangen door de koelte en de stile omgeving van de grotten. Ik liep een stuk achter de groep en op een gegeven moment moest ik heel nodig plassen.
Toen ik klaar was met plassen was ik mijn penis aan het aftikken en ik raakte per ongeluk een stalagtiet van kalksteen. Mijn lid begon enorm op te zwellen. Een warm gevoel trok door mijn gehele lichaam.

Ik kon mijn sexuele spanning niet langer binnen houden en ik begon te masturberen alsof mijn leven er vanaf hing. Met een enorme brul kwam ik gillend klaar. De echo van mijn stem en de zachte textuur van kalksteen maakte dit tot mijn meest intense orgasme ooit.

Nu ben ik al wat op leeftijd, maar ik ga in de zomer nog elk weekend naar de kalksteengrotten in Zuid Limburg.

Tsja, ook een oude man heeft zijn behoeftes.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:17:12 #70
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113099520
Fietsen

Hallo mijn naam is Kees van Voorst en heb een hele aparte fetisj.

Ik heb een relatie met een aantal fietsen en ik vind het heel erg fijn. Ik praat ook met ze. Zelfs Man Bijt Hond kwam langs om over mijn fetisj te praten:

dinsdag 19 juni 2012 @ 15:42:11 #71
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113100658
Bontkraagjes

Beste bontgenoten,

Mijn naam is Geert, 49 jaar oud en blijf verder liever anoniem....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weblogger, en tevens goede vriend, Paul heeft mij benaderd om via deze weg mijn fetisj met jullie te delen. Ik heb namelijk een bontkraag fetisj. Zelf heb ik 3 bontmantels, 1 paar bont beenwarmers, vossenbonte handboeien en witte berenbont-handschoenen.

Verder heb ik helemaal niks met Furries. Dat zijn personen die in een dierenpak rondlopen. Ik koop overigens alleen nep bont, want ik wil niet bont en blauw worden geslagen door aanhangers van de Partij voor de Dieren. Toch zou ik ooit wel eens stiekem een echte bontkraag over mijn naakte lichaam willen trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeSamenvatting op 19-06-2012 15:53:06 ]
Schijt aan het leven
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:01:40 #72
102387 FUFR
schwung!
pi_113101521
die laatste is dan weer jammer
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_113101603
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:01 schreef FUFR het volgende:
die laatste is dan weer jammer
pi_113102260
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef OnweersComplex het volgende:
Fietsen

Hallo mijn naam is Kees van Voorst en heb een hele aparte fetisj.

Ik heb een relatie met een aantal fietsen en ik vind het heel erg fijn. Ik praat ook met ze. Zelfs Man Bijt Hond kwam langs om over mijn fetisj te praten:

Hahahahaha!! _O- _O- _O_
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:27:39 #75
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_113107437
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 02:30 schreef EricOscuro het volgende:
Ik kan me vele fetisjes voorstellen die iemand zou kunnen hebben... maar wat ik hier zie... nee doorgaans niet echt nee.

Maar of dat meer of minder bizar is dan mijn fetish??? Ik heb geen idee. maar ergens valt mijn fetish volgens mij wel eerder in het "redelijk" normale vlak van seksuele fetishes....

Mensen die niet doorhebben dat ze in ONZ zijn :')_!
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:40:02 #76
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113107897
Wormfetisj

Altijd als ik een worm zie, dan denk ik bij mezelf dat ik de liefde met hem/haar moet bedrijven. Ik kan het gewoon niet helpen, en ald ik er al één zie krijg ik al een erectie.

Mijn verhaal

Mijn naam is Hans, ik ben 52 jaar, en mijn hobbies zijn touwtrekken, voetballen en paardrijden.

Het begon allemaal op een dag in een vakantie, ik was zo'n jaar of dertien. Ik voelde me niet goed, en ik besloot om naar de dokter te gaan. Hij zei dat ik een worm in mijn lichaam had, die er na een paar dagen weer uit kwam. Dat gaf zo'n lekker gevoel, dat ik de worm als het ware terug liet kruipen, en hem er daarna weer uit trok.

Zo'n twee jaar later vond ik een worm op straat. Ik dacht na over het geweldige gevoel wat ik van een van z'n soortgenoten heb gehad, en besloot hem mee naar huis te nemen. Dat werd een gewelige, en wilde middag

Sindsdien heb ik seks met elke worm die ik tegenkom, en ik denk dat de wormen hetzelfde ervaren als ik doe. Eugenlijk denk ik dat ze er nog meer van houden als ik, want bij elke beurt die ik geef ontploffen ze na een tijdje.
Tongring
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juni 2012 @ 22:28:32 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_113164781
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_113180104
Vrieslollies

En dan in het speciaal, de cola variant.

Gisteravond ben ik al een beetje uit de kast gekomen met mijn fetisj, maar ik wilde het hier even officieel doen.
SPOILER: Bijlage I
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Colaijsklysma jewaids
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Nee, man. Ik squirt het altijd tegen de muur omhoog om te kijken wie het hoogste kan komen. Piet of ik. Meestal wint Piet.
Het ontstond eigenlijk allemaal nadat ik iets anders wilde dan dode dolfijnen (mijn vorige fetisj), want het gaf op het einde altijd teveel rotzooi en de buurman kwam altijd op dag 5 klagen over de overweldigende 'rotte viskraamlucht.' Geen idee wat hij hier mee bedoelde.

Maar goed, terug naar de vrieslollies. Na de vele decepties met mijn dolfijnen zat ik in zak en as, want ik kan niet klaarkomen op gewone 'extreme' porno. Dus op een warme avond toen ik zat te genieten van een lekkere vrieslollie, kwam ik op het geniale idee om er nog eentje pakken en die in mijn rectum te duwen.

De eerste keer met plastic erom heen, was niet fijn, want de plastic randen gaven kleine sneetjes in mijn kringspier, dus uiteindelijk heb ik er voor gekozen om ze eerst in te vriezen zodat ik ze zonder plastic erin kon duwen.

Na verschillende smaken geprobeerd te hebben, kwam ik erachter dat ik bij de cola variant het lekkerst ejaculeerde. Na het zware werk, komt het leukste gedeelte van mijn fetisj, namelijk het omhoog squirten van het gesmolten ijsje. Dit doe ik sinds kort samen met Piet die ik toevalligerwijs ook op dit forum ontmoet hebt. Ik noem verder geen rugnummers natuurlijk.

Fijne dag nog iedereen en de groetjes van Piet.

gr gr.
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:51:25 #79
283938 Sanddr
pi_113524821
Schopje voor dit kwaliteitstopic.
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:30:14 #80
181882 Yoda87
pi_113530741
Ga zo door _O_
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 28 juni 2012 @ 21:53:16 #81
377618 GekkePoes
pi_113532523
Leer :D ruikt zo lekker
🐱
  donderdag 28 juni 2012 @ 23:25:05 #82
262792 Case4
In uw gezicht
pi_113538274
quote:
9s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef OnweersComplex het volgende:
Ventielfetisj

Hallo beste mensen. Mijn naam is Kees en ben een fervent wielrenner. Ik vind het zo heerlijk als ik in mijn strakke pakje door de Hollandse polders te sjeezen. Ik doe dat nu een jaar of tien en ben er voorlopig niet op uitgekeken. Toen ik in 2004 een lange rit maakte van Maastricht naar Weert ontdekte ik iets opmerkelijks bij mezelf. Mijn achterband ging lek. Gelukkig had ik mijn plakspulletjes bij me en kon de band repareren.

Ik pompte de band op en op dat moment was ik helemaal weg. Ik raakte opgewonden van het ventieltje. Ik draaide eraan en liet de band weer leeglopen. Oef dat gesis. O My God!!! Ik kon niet meer. Mijn lid koos gelijk het luchtruim. Ik besloot om met de trein naar huis te gaan om verder met het ventieltje te spelen. Ik experimenteerde wat in mijn bed. Samen met mijn lieve ventieltje O+ We bedreven lekker de liefde met elkaar en het was echt genieten. Anno 2012 doe ik het nog steeds. Ik blaas zelfs mijn eigen rectum schoon door middel van het ventieltje.

Ik ben vrijgezel. Want ja... er is helaas geen vrouw die dezelfde fetisj heeft. Hoewel ik wel graag een vrouw zou willen hebben, heb ik wel een tijdelijke oplossing gevonden. Ze heet Donna. Ze is lekker stil en doet met alles mee. En ja... ze heeft een ventieltje. Alsof we voor elkaar gemaakt zijn O+

[ afbeelding ]
Dat gevoel wanneer je Kees heet en in Maastricht woont :')
Maak je niet dik, daar wordt je alleen maar lelijker van.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 01:12:22 #83
355938 Holvocht
pi_113542217
De helft van deze posts zijn gekopieerd uit een vorig topic hierover.
Ik heb geen signature. Ga weg
  vrijdag 29 juni 2012 @ 01:19:17 #84
161349 Glijdt_licht
Patat
pi_113542349
Zweetfetish

Een bad met zweet, het lekkerste dat er is :@

Hai, ik ben Henny, 56 jaar en ik hou van borduren, breien en ezeltje prik.

Maar dat is niet het hele verhaal. Ik hou ontzettend van zweet. Ik kijk voetbalwedstrijden om mannen te zien zweten, ik kijk naar paardrijwedstrijden om paarden te zien zweten. Verder hou ik er enorm van als mijn man 's nachts een vreemde droom heeft waarna het hele bed nat wordt :@ .

Het begon op mijn huwelijksnacht. Mijn man begon te zweten, en plots was ik bloedjegeil. Zo bleef het jaren doorgaan tot ik er wat meer mee deed. Zo heb ik meerdere sessies gehad over zweet, hoe je kunt zorgen dat je zweet, hoe ik kan zorgen dat mijn man zweet. Zo vergaar is zoveel mogelijk zweet om van te genieten.
Als klap op de vuurpijl doe ik alle was van het lokale voetbalteam en de sauna. Die shirts, broekies en kniekousen zitten helemaal onder het zweet. Dat is zoo opwindend. Ook dat ik erbij nadenk dat krot daarvoor allemaal lekkere jonge mannen erin hebben rond gelopen. Het zweet in de kleding gooi ik bovendien niet weg! Ik knijp alle kleding netjes uit in mijn badkuip, zo kan ik eens in de 2 weken lekker in een zweetbad plaatsnemen. Een bad met zweet is gewoon het lekkerste dat er is. De geur is niet het enige. Het voelt ook anders aan dan water en je lichaam wordt gezuiverd door het zout. Je moet voordat je erin duikt het water wel eerst even goed roeren, omdat anders al het zout op de bodem ligt.
Het is bovendien heel gezond, je huid fleurt ervan op!

Mijn man doet niet mee aan mijn hobby, hij wenst bovendien niet in beeld te komen, want hij schaamt zich ervoor! Desondanks houdt hij echt ontzettend van mij, en ik van hem, vooral van zijn zweet :@ .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 29 juni 2012 @ 01:21:59 #85
-1 #ANONIEM
pi_113542401
_O_ _O_
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:22:35 #86
302205 Spouwerranger
pi_113549838
:') _O-
  vrijdag 29 juni 2012 @ 11:53:30 #87
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_113551031

Ik weet niet wat ik heb maar ik voel me nogal warm bij plintjes.
en als ik er dan één streel kom ik bijna. misschien dat ik in mijn jeugd vaker bij een plintje lag dan bij mijn eigen moeder.

Hier een foto waar ik mezelf aftrek:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  vrijdag 29 juni 2012 @ 12:19:29 #88
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_113552042
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zweetfetish

[ afbeelding ]

Maar dat is niet het hele verhaal. Ik hou ontzettend van zweet. Ik kijk voetbalwedstrijden om mannen te zien zweten, ik kijk naar paardrijwedstrijden om paarden te zien zweten. Verder hou ik er enorm van als mijn man 's nachts een vreemde droom heeft waarna het hele bed nat wordt :@ .

Het begon op mijn huwelijksnacht. Mijn man begon te zweten, en plots was ik bloedjegeil. Zo bleef het jaren doorgaan tot ik er wat meer mee deed. Zo heb ik meerdere sessies gehad over zweet, hoe je kunt zorgen dat je zweet, hoe ik kan zorgen dat mijn man zweet. Zo vergaar is zoveel mogelijk zweet om van te genieten.
Als klap op de vuurpijl doe ik alle was van het lokale voetbalteam en de sauna. Die shirts, broekies en kniekousen zitten helemaal onder het zweet. Dat is zoo opwindend. Ook dat ik erbij nadenk dat krot daarvoor allemaal lekkere jonge mannen erin hebben rond gelopen. Het zweet in de kleding gooi ik bovendien niet weg! Ik knijp alle kleding netjes uit in mijn badkuip, zo kan ik eens in de 2 weken lekker in een zweetbad plaatsnemen. Een bad met zweet is gewoon het lekkerste dat er is. De geur is niet het enige. Het voelt ook anders aan dan water en je lichaam wordt gezuiverd door het zout. Je moet voordat je erin duikt het water wel eerst even goed roeren, omdat anders al het zout op de bodem ligt.

Mijn man doet niet mee aan mijn hobby, hij wenst bovendien niet in beeld te komen, want hij schaamt zich ervoor! Desondanks houdt hij echt ontzettend van mij, en ik van hem, vooral van zijn zweet :@ .
xDDDDD
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:33:28 #89
377618 GekkePoes
pi_113573472
🐱
  zaterdag 30 juni 2012 @ 01:07:26 #90
378841 hansos
pi_113582904
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 01:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zweetfetish

[ afbeelding ]

die kan zo op de bangalijst!
Knab - Jouw online bankVodafone aanbiedingenBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:22:48 #91
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_113589686
Dakpannen

Goed, mijn naam is Sybren, 47 jaar en kom uit Dreumel, onder de rook van Tiel. Ik ben blij dat ik hier eindelijk lotgenoten heb gevonden die ook uit de kast zijn gekomen met hun voorliefdes die anderen niet begrijpen. Ikzelf heb een enorm zwak namelijk voor dakpannen. :@

Het begon eigenlijk toen ik 13 was; ik woonde bij mijn ouders in Deventer toen in de winter van '78/'79 er een windhoos over ons huis trok. Ik zat mijn huiswerk te maken aan de keukentafel toen er plotseling een ware lawine van dakpannen naar beneden kwam, allemaal aan stukken. Ik kan er nu een stuk beter mee omgaan, zeker nu ik met mijn psycholoog er vrij over heb kunnen praten. Maar destijds barstte ik helemaal in tranen uit, ik was nog kapotter ervan dan die dakpannen!

Pas 2 jaar later kwam ik er een beetje achter waarom ik zo kapot was ervan; ik val gewoon op hun mooie rondingen. Ze zijn zo stevig, maar als je ze verkeerd behandelt toch ook zo fragiel *;
Ik heb altijd wel een paar dakpannen in mijn bed liggen, dan voel ik hun poreuze oppervlak over mijn huid gaan en gaan mijn genotsgevoelens door het dak. Daarbij heb ik ook een huis met een plat asfaltdak, want ik vind niet dat mensen dakpannen moeten gebruiken voor zoiets simpels als het tegenhouden van regen; een dakpan is zoveel meer dan een veredelde paraplu! :N

Alleen jammer is dat mijn huis niet groot genoeg is voor mijn hele verzameling, dus ik moet er wel een paar buiten neerleggen. Hier zie je dat:

Mijn hele collectie

Voor mijn meest favoriete dakpannen heb ik een speciaal plekje als ze niet met me in bed liggen.

De praalmuur met mijn mooiste lievelingen

Toch ben ik een vrij normaal mens. Ik werk bijvoorbeeld gewoon in de bouw. Daar leg ik asfaltdaken zodat ons land een beter plaats kan worden voor dakpannen. Ik heb ook wel eens een vriendin gehad, ze probeerde zich altijd heel erg in te leven in mijn voorkeur! Jammer genoeg had ze toen op een gegeven moment ook genoeg aan alleen maar dakpannen. Nu moet ik zelf weer koken. Gelukkig heb ik nu wel weer alle aandacht voor mijn dakpannetjes :9~

Ook ga ik wel eens op vakantie naar Frankrijk, de dakpannen die ze daar hebben zijn toch wel heel anders dan wat Nederland te bieden heeft. Mooi gebleekt door de zon, en als je ze van een boerderij hebt dan ruik je ook dat ze op 't platteland zijn geweest. Geweldig is dat!
Soms dan kom ik wel eens langs zo'n boerenschuur waar dan niemand is, en dan kan ik me gewoon niet inhouden om die pannetjes van het dak te redden.

Vakantie in Frankrijk

Soms krijg ik een boze boer achter me aan, maar dan rij ik hard weg met mijn aanhangertje, wetende dat ik weer heel veel nieuwe liefdes heb veroverd O+
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  zondag 13 januari 2013 @ 17:28:36 #92
-1 #ANONIEM
pi_121510328
Even een update:
Sinds kort ben ik begonnen met experimenteren met ballonnen. Ik heb het helemaal ontdekt. Een kleine introductievideo kan geen kwaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:28:59 ]
  zondag 13 januari 2013 @ 17:46:26 #93
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121511060
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Even een update:
Sinds kort ben ik begonnen met experimenteren met ballonnen. Ik heb het helemaal ontdekt. Een kleine introductievideo kan geen kwaad.

Jeetje. Wat een grote nippels. :{
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  zondag 13 januari 2013 @ 18:36:41 #94
321322 Hendroit
pi_121513341
Dit topic _O_ Heb me kapotgelachen om elke post. Behalve de bontkraagjes post. Gr gr
My dials are pupillated.
  zondag 13 januari 2013 @ 19:45:49 #95
309160 appelboer24
pi_121516913
hallo, mijn naam is gerard en ik ben nieuw op dit forum. Ik vind het fijn om te zien hoe openhartig jullie over jullie fetisjen kunnen praten en ik hoop dan ook dat jullie mij zullen begrijpen.

Ik hou namelijk van trampling. Voor de mensen die niet weten wat het is, ik geraak opgewonden als mijn vrouw berta op mijn lichaam gaat staan. Hier een foto van bij met mijn vrouw:

Mijn psychiater en ik proberen erachter te komen wat bij mij de oorzaak was, maar volgens mij komt het omdat ik vroeger altijd werd gepest omdat ik zo klein was. Op een gegeven moment trokken een paar jongens mijn broek uit op het schoolplein, en lieten ze mij in een mierennest zitten. Ik probeerde weg te rennen, echter door de spanning die op mij afkwam ging ik per ongeluk poepen. Toen liep het mooiste meisje van de school door mijn poep, en ze werd boos omdat er allemaal poep aan haar schoenen zat. Toen moest ik onder dwang gaan liggen, en gebruikte ze mij als deurmat. Ik had het eigenlijk verdrongen uit mijn hoofd, totdat ik in de brugklas een hondje kreeg. Ik ging hem wel eens uitlaten, en toen kwam ik altijd Bertha tegen. Het was liefde op het eerste gezicht van mijn kant. Bertah vertelde me dat ze door de poep van mijn hond was gelopen, en dat bracht de oude herinneringen weer terug. Ik ging wat experimenteren met wildpoepen, onder andere op het schoolplein van mijn basisschool. :) Ik geraakte daar opgewonden van. Sinds kort is Bertha mijn vaste relatie, en ik vind het nogsteeds opwindend als mensen bovenop me gaan staan. Het is toch een soort rollenspel waarin je onderdanig bent tegenover je partner.

Groetjes
  zondag 13 januari 2013 @ 19:59:47 #96
392181 Handdoekenjongen
pi_121517574
Is dit serieus? :O
  zondag 13 januari 2013 @ 20:39:32 #97
370366 smitjew
pi_121519828
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 19:59 schreef Handdoekenjongen het volgende:
Is dit serieus? :O
Dacht je dat mijn gevoelens voor plintjes nep waren :(
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  zondag 13 januari 2013 @ 22:45:32 #98
344256 einzeinz
pi_121528085
Vanwaar halen jullie die teksten?
Cindy De Vuyst
  zondag 13 januari 2013 @ 22:51:41 #99
370366 smitjew
pi_121528394
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef einzeinz het volgende:
Vanwaar halen jullie die teksten?
Je eigen gevoelens.
0906-090SEX
  maandag 14 januari 2013 @ 09:31:43 #100
309160 appelboer24
pi_121536774
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 18:36 schreef Hendroit het volgende:
Dit topic _O_ Heb me kapotgelachen om elke post. Behalve de bontkraagjes post. Gr gr
Ik heb om het hele topic gelachen, behalve om jouw post :')

SPOILER
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesBunq - bank of the free
  maandag 14 januari 2013 @ 09:34:42 #101
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121536820
Liters gekomen
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 14 januari 2013 @ 10:58:27 #102
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121538900
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:18 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb altijd al een speciaal gevoel gehad bij printers, vooral wanneer je een hele stapel papier uitprint. Gewoon het idee dat die blaadjes betast worden met inkt windt mij helemaal op. :9~
:')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 14 januari 2013 @ 10:59:03 #103
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121538911
Ik hou wel van tentakels en huishoudfolie
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 14 januari 2013 @ 11:01:58 #104
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121538991
Ik raak opgewonden als ik 2 vrouwelijke kadden zie scharen, kletsnatte kittenkutjes :9~
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 14 januari 2013 @ 12:50:51 #105
89164 jeroen25
pi_121542472
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
kletsnatte kittenkutjes :9~
Pedo!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:21:58 #106
341413 Selestha
pi_121543741
Hmm een echt ouderwetsch fok kwaliteitstopique!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')