quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.
Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.
Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.
Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zoekt ze nog een kerel die de warme chocolade cake met chocoglazuur van haar billen likt?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.
[ afbeelding ]
Hier nog een geile pic voor je fetisj!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Compoantje het volgende:
Luiers
[ afbeelding ]
Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?
Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.
Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is
zo fout hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |