abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 17:51:08 #26
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113060070
:') :r

[ Bericht 70% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:19:44 ]
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
  maandag 18 juni 2012 @ 17:51:45 #27
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_113060091
Clowns

Ik heb deze fetisj ontwikkeld toen ik onteerd werd door een clown genaamd Suza
Tongring
pi_113060122
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]

Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.

Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.

Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.

Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
_O_ _O_ Briljant _O_ _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 18:09:28 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113060803
-
:D

[ Bericht 81% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:20:25 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:11:00 #30
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113060865
Ik ben Alex, 29 jaar en ik ben vertegenwoordiger. Ik rijd dagelijks het hele land door. In de loop der jaren heeft me dat een fetisj opgeleverd: ik raak er enorm opgewonden van wanneer ik zonder schoenen aan op de pedalen duw.

Soms is het zo erg dat ik even op een parkeerplaats stop om mezelf tot een hoogtepunt te pompen.

F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 18:14:31 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113060994
GEFELICITEERD UW TOPIC KOMT VANAVOND OP HET BEROEMDE FOK! WEBLOG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:15:41 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113061039
Iedere keer als ik mijn moeder de was zie ophangen, krijg ik meteen een erectie. De manier waarop ze de wasknijpers openknijpt om vervolgens de lekkere geile vochtige was mee op te hangen .... ooohhhhh :9~
Ik ga dan meteen met m'n privé-collectie wasknijpers spelen ... en zodra m'n moeder bij de laatste onderbroek is aangekomen spuit ik m'n kwakje tegen het raam!

F.K.A. SuperwormJim
pi_113061175

Koffers
Al sinds ik een kleine jongen was ging ik graag op reis. Voorheen pakte mijn moeder mijn koffer altijd in, maar toen ik 11 was moest ik het zelf doen.
Het begon vrij onschuldig, van aftrekken wist ik niet veel, en een orgasme had ik nog nooit gehad.
Maar die dag veranderde alles. Ik was mijn koffer aan het inpakken, en ik merkte dat de zijkant van de koffer wel heel fijn aanvoelde. Ik streelde de koffer een beetje, en een warme extase nam het over.
Uit het niets besloot ik dat ik mijn penis langs de koffer wou halen, de zachte stof masseerde mijn kleine penis, en ik kreeg een raar gevoel wat steeds sterker werd. Ik gilde het uit toen ik mijn eerste orgasme van mijn leven mee maakte.

Sindsdien heb ik een zwak voor koffers en ga ik elk weekend op pad om mijn fetisj op verschillende plekken uit te voeren.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:24:14 #34
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113061345
Auto's

Het begon toen ik al klein was en met autootjes speelde, maar ik had natuurlijk het besef nog niet dat het later een fetisj zou worden. Toen ik de puberteit bereikte, gingen er toch speciale gevoelens opspelen voor auto's. Ik kreeg pas echt een harde plasser als er een Amerikaanse Pick-up voorbij reed. Het motorgeluid en de gassen. Het zweepte me helemaal op. Ik ging dan in de bosjes staan langs een drukke weg en ging fappen.

Ik heb het nu nog steeds en ben speciaal naar de US of A afgereisd om dat soort auto's vaker te kunnen zien. Het was echt een seksueel genot. Alsof ik naast een geile blonde chick lag. Omdat ik een enorme pauper ben en geen Amerikaanse Pick-up kan betalen, heb ik wel een andere auto gekocht waarvan de uitlaat speciaal op de maat van mijn penis is gemaakt:

Moderator maandag 18 juni 2012 @ 18:31:22 #35
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113061577
Ik heb een aantal huisdieren. Maar de geilste is toch wel mijn kat, Baron von Schulthausen. Hij vindt het blijkbaar lekker om, als ik me verkleed heb als vrouw, op m'n kruis te gaan zitten en met z'n zachte achterwerkje me een kleine lapdance te geven. Mijn warme zaad spuit dan tegen zijn behaarde billetjes aan, waarna hij zichzelf (en mij) schoonlikt.

F.K.A. SuperwormJim
  maandag 18 juni 2012 @ 19:21:19 #36
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_113063634
Luiers

Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?

Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.

Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is :D
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 19:25:36 #37
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113063879
Mijn fetisj is helemaal niet zo 'raar'. Sommigen vinden het opwindend om in een strak latex pakje te zitten en dat dan vacuüm te zuigen. Ik word er opgewonden van als ik mijn latexpakje opblaas. Zo kan ik lekker vaak klaarkomen, het zaad loopt dan heerlijk langs m'n buik, er is toch plaats genoeg! :D

F.K.A. SuperwormJim
pi_113064012
:') _____________________!
  maandag 18 juni 2012 @ 19:50:56 #39
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113065291
Likdoorns

Het begon nadat mijn opa en oma gingen scheiden toen ik een jaar of 12 was. Ik zag ineens de likdoorn van mijn opa. Ik zag zijn voet en zag de mooie etterende plek zitten. Ik bleef ermee in mijn hoofd zitten. Eerst vond ik het ranzig, maar later kreeg ik echt wilde fantasieën over likdoorns. Ik vond het best wel apart van mezelf. Ik probeerde het in mijn hoofd weg te moffelen. Ben zelfs naar een psychiater geweest om erover te praten, maar dat bood geen soelaas.

Toen ik een jaar of 18 was leerde ik een heerlijke zeeleeuw kennen en toen we gingen neuken zag ik een likdoorn zitten tussen haar billen. Het was alsof ik in de hemel was en dat Petrus mij een enorm groot cadeau gaf. Ik kon me niet meer inhouden en liet mijn Duitse helm over haar likdoorn glijden. Ik kwam direct klaar en spoot vervolgens mijn genotsvocht over haar likdoorn. Wat was dat lekker zeg!

Helaas hield die relatie niet lang stand, want ze vond dat ik abnormaal bezig was ;( Sindsdien ben ik vrijgezel en probeer vrouwen te vinden die ook een Likdoorn-fetisj hebben. Ik kom er best moeilijk voor uit, dus ik ben best blij dat ik mijn ei hier bij jullie kwijt kan :@

pi_113066230
:D
pi_113066428
schopje naar sekswoordenboek.nl
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 20:15:28 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113066718
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.

F.K.A. SuperwormJim
pi_113066783
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.

[ afbeelding ]
Zoekt ze nog een kerel die de warme chocolade cake met chocoglazuur van haar billen likt?
🐱
  maandag 18 juni 2012 @ 20:31:18 #45
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113067563
Kreeften
Mijn sterrenbeeld is kreeft, dus deze fetisj achtervolgt mij eigenlijk al mijn hele leven.
Zo nu en dan koop ik bij de visboer een levende kreeft die ik vervolgens "mijn anus laat scharen".

Deze fetisj is overigens niet heel vreemd, het komt namelijk ook vaker bij vrouwen voor.
Zie: http://partyflock.nl/topic/751859:Sex_met_een_kreeft.html

Afhankelijk van mijn humeur raak ik ook erg opgewonden van wollen kleding.

Daarnaast ben ik ook erg sexueel gevoelig voor Negerzweet, Man Boobs en Snuffmovies.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeSamenvatting op 19-06-2012 01:55:31 ]
Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet
  maandag 18 juni 2012 @ 20:37:25 #46
374193 DeSamenvatting
It is maar dat je t weet
pi_113067972
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Compoantje het volgende:
Luiers
[ afbeelding ]

Sinds mijn kindertijd heb vond ik het al leuk om geluierd naar bed te gaan. Ik was dan ook oud op de leeftijd dat ik geen luiers meer nodig had, namelijk 16 jaar.
Mijn moeder verschoonde mij elke dag en dat vond ik zó ontzettend prettig! Gelukkig ging mijn moeder, elke keer als ze me verschoonde, ook gelijk weer weg, zodat ik de enige persoon was die mijn erectie zou zien.
Ik schaam me heel erg dat ik opgewonden wordt van luiers :$ Dat kan toch niet?

Maargoed, ik ben nu 32 en zit nu nog steeds in de luiers. Ik woon nog steeds thuis en heb wat sociale achterstanden, maar ik weet de luiers goed voor mijn ouders te verstoppen.

Achja, het duurt niet zo lang meer en dan hebben mijn ouders ook luiers nodig, dan weten zij ook hoe leuk het is :D
Hier nog een geile pic voor je fetisj!

Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet
pi_113068605
Goed topiek. _O_
Ура для россии
pi_113069274
quote:
Wat is dat meisje nou aan het doen? :P
pi_113069466
Ze zit aan zijn valse piemol.
Ура для россии
  maandag 18 juni 2012 @ 20:57:54 #50
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113069531
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Ze zit aan zijn valse piemol.
zo fout he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')