quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Die is niet 1793mm breedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef Paladijn het volgende:
Shaguar XJ-SAlleen waarom in godsnaam niet de V12.
"Wat wil je drinken?"quote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit niet op Franse verkoopsites.
Details willen we nuquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toen ik dat las, en las welke FOK!ker het was, vielen de stukjes wel op hun plek. Hij had veel harder geslagen moeten worden.
Mist ze me?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef Paladijn het volgende:
Rui vroeg dit weekend nog hoe het met je ging Lexxx![]()
Heb gezegd dat je het te druk had met BB en werk
We fietsen/rijden van de zomer wel een keer langsquote:Op maandag 18 maart 2013 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mist ze me?Jullie zijn welkom hoor!
Maar erg druk met BB inderdaad, binnenkort 10 jarig jubileum. En morgen ligt als het goed is mn eerste artikel in de kiosk
Leuk! heb zelf ook weer een fiets gekochtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
We fietsen/rijden van de zomer wel een keer langs
En artikel? Met foto's? Goed bezig
check!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef Anne het volgende:
We hadden het er in het vorige topic al over: Is er nog animo voor een ringmeet weer van het najaar?
Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schilderen, met dozen sjouwen en friemelen, denk ik.
En ringmeet is altijd ok
13 schnitzels in een weekend hadik toen, hoe epic was datquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Paladijn het volgende:
We kwamen trouwens op jou uit omdat we het over all-you-can-eat-schnitzels op dinsdag in Roermond haddenHeb toen met jou en Lip de grootste hoeveelheid schnitzels ooit op een dag gegeten bij de mem van Sabine
is wat vroeg om te zeggen, maar het zou me niet verkeerd uit komen neequote:
Ook als ik er bij ben ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schilderen, met dozen sjouwen en friemelen, denk ik.
En ringmeet is altijd ok
Ja, je bent nu oud, als je nu sterft is het niet erg meerquote:
'k Zal de nieuwe pacemaker maar afbellen danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, je bent nu oud, als je nu sterft is het niet erg meerElke dag na je 30e verjaardag is een extraatje.
is t wel een hydropneumaat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
'k Zal de nieuwe pacemaker maar afbellen dan
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef Anne het volgende:
We hadden het er in het vorige topic al over: Is er nog animo voor een ringmeet weer van het najaar?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:08 schreef Paladijn het volgende:
en trouwens op jou uit omdat we het over all-you-can-eat-schnitzels op dinsdag in Roermond hadden Heb toen met jou en Lip de grootste hoeveelheid schnitzels oo
wanneer ga je die groene slopen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:52 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag een autootje versleept. De trekhaken zitten vaak het meest stevig aan een auto, dus daar kan je dan ook het beste de sleepkabel aan vast maken.
[ afbeelding ]
Jup. Dan kom ik wel en toch weer niet maar misschien dit jaar toch wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:03 schreef Anne het volgende:
En anders maar nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jup. Dan kom ik wel en toch weer niet maar misschien dit jaar toch wel.
Ik heb er interesse in en ik ben oprecht van plan om dan ook te komenquote:
Ik zal je er aan houdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb er interesse in en ik ben oprecht van plan om dan ook te komen
Uiteraard, het is niet zo dat ik de vorige keer geen zin had hoor, ik heb gewoon veel te doen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:26 schreef Barcaconia het volgende:
Geen idee, best een tijd geleden. Ik kan me het specifieke geval ook niet meer herinneren maar ik kan me niet voorstellen dat ik geen zin hadIk ben nog nooit op de ring geweest en dat staat toch al lang op mijn verlanglijstje
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er wel al heeel vaak langsgereden. Telt dat ook?
Heb ik ook al ooit gedaan, maar wel ongeveer 300 meter hoogtequote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef Anne het volgende:
[..]. Natuurlijk niet. Je moet er overheen.
JE MOET HET ASFALT AANRAKEN!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik ook al ooit gedaan, maar wel ongeveer 300 meter hoogte
Nou. Ik zie nog een aanmelding voor de ringmeet dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben ook nog nooit bij de ring geweest, zelfs niet in de buurt.
Shit, ik had tijdens m'n vakantie in de Ardennen er wel even langs kunnen gaan, zover was dat toen niet eens
Zeg dat danquote:
Wie zegt dat ik me aanmeld?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Ik zie nog een aanmelding voor de ringmeet dus.
Er komen mensen vanuit de randstad, friesland en belgie, dus niet roepen dat het ver isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me aanmeld?Is er al een datum bekend?
Het is best wel ver rijden zie ik nu.
En in de vakantie ga ik werken, dus dan wordt het em bijna niet.
En mocht ik er wel zijn, dan zijn jullie alweer op de terugreis als ik eindelijk het rondje af heb met die Punto van me
Vroeger wist een student nog wat liften was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef .Neovo. het volgende:
Voor een student is het wel ver
Helaas wordt het em niej, want het lijkt me erg leuk.
Jankzak!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:55 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, nou ik kom uit de buurt van Drachten. Maar met zulke uitjes vind ik het altijd leuk om zelf te rijden..
En eigenlijk zeur ik maar wat, mijn auto rijdt 1:18 op de snelweg![]()
Misschien een volgende keer
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jankzak!Ik kom van verder en kom elk jaar een paar keer op de ring
Vul jij 'm ook inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jankzak!Ik kom van verder en kom elk jaar een paar keer op de ring
Scherp!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Van een telefoonmaatschappij verlangen dat ze je niet als nummer behandelen. Hmz.
Dat is niet het najaar, dat voorjaar-midzomerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:46 schreef Anne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zaterdagen en Zondagen (zelf even kijken wat een zaterdag of zondag is) wanneer de Ring open is.
Ik zal 'm ook even aan de OP toevoegen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
Ow kut. Overal waar ik zei najaar, bedoelde ik voorjaar.
()
Ik wil wel twee keer gaan heur. Voor- en najaar.
Waarom staat het paasweekend er niet in?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:46 schreef Anne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zaterdagen en Zondagen (zelf even kijken wat een zaterdag of zondag is) wanneer de Ring open is.
nee ik ben wat voorzichtig met openbaar online laten zien wanneer ik waar benquote:
Heel maart en april staan er niet in, schattebout.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom staat het paasweekend er niet in?
omdat dan paasraces op Zandvoort met truckracequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom staat het paasweekend er niet in?
Er staat niet wanneer je waar bent, maar wanneer je kuntquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik ben wat voorzichtig met openbaar online laten zien wanneer ik waar benbovendien is mn jaarplanning nog erg onzeker ivm mn carrierestart waar ik nu middeninzit
maar als jullie gewoon een datum prikken probeer ik dan in Duitsland te zitten
Dan meld ik mij daarvoor afquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
11 mei kan niemand van hier trouwens, ik verwacht jullie natuurlijk allemaal op het BB lustrumfeestjeEn voor de mensne die trucks niks boeien, er komt ook een Saailine
je zult je nog verbazen over wat er allemaal op af komtquote:
WAAROM NIET????quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Heel maart en april staan er niet in, schattebout.
Zandvoortquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat dan paasraces op Zandvoort met truckrace
Ik vind 'm een arrogante blaag, meer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Details willen we nu. Wat is er mis met LHO?
Oh da's leuk, maxicosi achterin en gaan!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:46 schreef Anne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk, dat is de mentaliteit die bij de grote stad past. Boeren op scooters moeten daar gewoon wegblijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:01 schreef Sounddragon het volgende:
Effe voor blup trouwens; als je in een grote stad als Rotterdam voetganger bent, word je 7/10 keer zo voor je flikker gereden als je oversteekt; fietsers, scooterhelden én auto's.![]()
Op een oversteekplaats heb je als voetganger voorrang, en ik had hem denk ik meteen al een dreun op zijn helm verkocht, nog niet eens nadat hij stopte, maar gewoon on the fly tijdens het voorbijrijden. En die camera had ik denk ik in zijn reet gepropt, nog vóórdat hij het woord Youtube had afgemaakt.![]()
Ja, ik ben dan misschien een tokkie in zulke situatie's.. maar hij is gewoon fout, en als je dan ook nog een grote bek opzet, ben je van mij, dan ga ik niet eens in discussie
Geen idee, misschien wel niet.quote:
Wie heeft dat lijstje gemaakt dan?!quote:
ALS (ik zeg: als) ik ga kan je met mij meerijden, mocht je dat willen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:55 schreef .Neovo. het volgende:
Oh, nou ik kom uit de buurt van Drachten. Maar met zulke uitjes vind ik het altijd leuk om zelf te rijden..
En eigenlijk zeur ik maar wat, mijn auto rijdt 1:18 op de snelweg![]()
Misschien een volgende keer
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
ALS (ik zeg: als) ik ga kan je met mij meerijden, mocht je dat willendurven.
quote:
Geen probleem, je kan alsnog beslissen ALS (let op: als!) 2cv gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het aanbod 2cv. Maar ik weet (nog) niet of ik ga
ho is effkesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:58 schreef Paladijn het volgende:
2cv==densmee
Ik kan de meeste weekenden wel, denk ik... even afhankelijk van vriendin haar aanwezigheid
6/7 juli gaat niet werken trouwens, dan ben ik er zoals het er nu naar uitziet, maar wil je gezien de drukte er niet in de buurt zijn:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt maar dan incl zware dag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel weer zin in weekend
Welke manager?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef Anne het volgende:
Baracjoetie. Vul jij ook eens de manager in?
Ik wil idd wel een keer met m'n Z naar de ring jaquote:
Kijk jij nog steeds uit op de A58 dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was jij ook van plan richting de ring te gaan?
Jij woonde toch in de buurt van mij?
Erger nog: overdracht van nieuwe huisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke manager?
edit: ooh die manager.
Ik zal mijn agenda binnenkort ff erop naslaan.
Fisty ben jij die periode op vakantie ofzo?
Klussen in de zomer, nicequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Erger nog: overdracht van nieuwe huis
>> PTA / [PTA SC] JAGUAR XJ-S CABRIO 4.0 CABRIOLET 1994; Breedte 1793 mmquote:
Die waren er vroegah best vaakquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
een echte PTA meetwaar gaat het heen
Naar de Ring volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
een echte PTA meetwaar gaat het heen
ik zou je ogen eens een keer laten uitlezenquote:
ik weet niet eens waar ik het moet zoeken, monumentquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zou je ogen eens een keer laten uitlezen
Druk eens op het 1tje onderinquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar ik het moet zoeken, monument
Nog niet.quote:
Met mijn adsl uit 15 voor christus nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Die films download je zo opnieuw... mp3's zijn wat vervelender bij elkaar te harken.
Ach, een nachtje laten doordraaien en de helft is weer binnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met mijn adsl uit 15 voor christus niet
Maar waarom dan klachten over misquotes bij mij ? Die snap ik niejquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
>> PTA / [PTA SC] JAGUAR XJ-S CABRIO 4.0 CABRIOLET 1994; Breedte 1793 mm
Mocht er plek zijn kun je eventueel ook met mij meerijden trouwens.
Ik woon 8 miljoen kilometer van de telefooncentrale, dus helaaschquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, een nachtje laten doordraaien en de helft is weer binnen.
Hier een dvd'tje in een kleine 20 minuten binnen. 1Gig in 3 minuten binnenEn dat over DSL
560 meterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik woon 8 miljoen kilometer van de telefooncentrale, dus helaasch
PTA / [PTA SC] JAGUAR XJ-S CABRIO 4.0 CABRIOLET 1994; Breedte 1793 mmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maar waarom dan klachten over misquotes bij mij ? Die snap ik niej
Jij bent the hobbit 720p naar me aan't uploaden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
560 meter![]()
Pomp nu met 5MB over die lijn heen, kan tien MB halen
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent the hobbit 720p naar me aan't uploaden?
hier.. tot juni valt bij mij af.quote:
ik hoor een meet @ Fristiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Erger nog: overdracht van nieuwe huis
Hij is na een uur of 3 pas op 40% dus ik geloof dat hij deze nacht over moet werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een muziekcollectie verliezen is vreselijk. 1 keer bijna gehad maar dat liep gelukkig goed af.
Hoeveel GB gaat het om?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is na een uur of 3 pas op 40% dus ik geloof dat hij deze nacht over moet werken
Zal dan vast wel een time-out krijgen vannacht...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
3000, als hij morgenochtend maar geen failed aan geeft ben ik al lang blij
De gehele Ron Jeremy collection?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heequote:
Ik heb specifiek er in gezet dat ie voor alle mods behalve Anne isquote:
Handicap verplicht dacht ik?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef Anne het volgende:
Nou. Ga maar vast solliesiejteren.
Niks voor 2cv weer? Bij FOK! mag je wel werken met een arbeidshandicap.
Kijk maar naar de rest van de mods.
Ik wil ook een ijsje.quote:
Zolang je niks kan opnoemen, heb ik gewoon geen handicap.quote:
Blondjequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang je niks kan opnoemen, heb ik gewoon geen handicap.
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.
Doe ik ook altijd met die Nigerianen. Dan maak ik 1000 euro werkgeld over en krijg ik daarna 75.000.000 euro aan diamanten terug.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
En dat ik net 750¤ over heb moeten maken aan een instantie waar ik geld van hoor te krijgen
Krijg jij geld van het CJIB? da's knapquote:
Ja, dat wordt overuren maken om die 5 roodjes weer terug te verdienenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren was ik vast bij de Ferrari dealer voor een offerte. Ik weet nog niet zo goed wat ik met al dat geld moet doen. Mijn leven zal flink veranderen.
Bij mij haakten ze steeds van hun kant af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Je bent gewoon jaloers. Dat hoor ik van meer mensen.
Ik denk dan: Als iedereen dat afwijst is het geen wonder dat ze met zo veel diamanten zitten. Ik ben blij dat ik wel toegehapt heb. Nu is lekker alles van mij terwijl jullie ook een deel gehad konden hebben.
Ikke welquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg jij geld van het CJIB? da's knap
Dat is wel waar natuurlijk, alleen krijg ik eigenlijk nooit van zulke mooie aanbiedingen; volgens mij pikt Google die er tussenuit, en gaan ze dan zelf een beetje dealen in bloeddiamantenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
Je bent gewoon jaloers. Dat hoor ik van meer mensen.
Ik denk dan: Als iedereen dat afwijst is het geen wonder dat ze met zo veel diamanten zitten. Ik ben blij dat ik wel toegehapt heb. Nu is lekker alles van mij terwijl jullie ook een deel gehad konden hebben.
Ook alleen maar omdat je een geschifte tokkievriend hebt die hem effe op zijn sokken achterna gaat om hem op zijn bek te rammen en vast te houden tot de popo komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Ikke wel!
Voor mijn afgetrapte spiegel!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je een geschifte tokkievriend hebt die hem effe op zijn sokken achterna gaat om hem op zijn bek te rammen en vast te houden tot de popo komt.
Vond ik ook, en die agenten geloofden zomaar dat hij tegen een keetje aan was gerendquote:
quote:
Wordt wel weer gekraaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Anne het volgende:
112-meldingen niet meer op internet
Goeie zaak. Vind ik.
Ja.. maar net zoals bij mijn vader toen, dat het gewoon vermeldt wordt inclusief huisnummer..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt wel weer gekraakt![]()
Ik vind het op zich wel OK dat de meldingen op het net te volgen zijn. zeker bij calamiteiten is dat toch de snelste manier om geinformeerd te raken, want als je moet wachten tot de overheid je waarschuwd ben je ws al deaud igv een gifwolkEr is sowieso nooit gevaar voor de volksgezondheid, alleen als je met je auto harder als de max. snelheid rijdt, dat is slecht voor de mensch; fijnstof en zulks
Dat is al 50 jaar zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. maar net zoals bij mijn vader toen, dat het gewoon vermeldt wordt inclusief huisnummer..
Leuk voor inbrekers.
Ik vind het een fijne auto om te rijden en te hebben;quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef basvandalen het volgende:
[..]
even offtopic ik ben ook aan het kijken voor een ibiza cupra, wat is jou mening over de auto
nou kan je er nog redelijk zuinig mee rijden of is het altijd hard ( en dan bedoel ik neit dat ik mijn eigen voet niet onder controle hebt maar je hebt zat auto's waar je alleen maar hard mee kan rijdenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
Ik neem je even mee naar de PTA SC, omdat het inderdaad offtopic is
[..]
Ik vind het een fijne auto om te rijden en te hebben;
Misschien kun je iets specifieker zijn over wat je wilt weten?
Zeg, heb jij soms verstand van tampons?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef .Neovo. het volgende:
Als het van die dure krengen zijn niet nee.
Ik rij er redelijk zuinig mee (1 op 12/13) en geef toch af en toe eens gas, maar rij daarnaast wel langere stukken braaf 110-130 km/h. Gaspedaal is wel erg gevoeligquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:20 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nou kan je er nog redelijk zuinig mee rijden of is het altijd hard ( en dan bedoel ik neit dat ik mijn eigen voet niet onder controle hebt maar je hebt zat auto's waar je alleen maar hard mee kan rijden
stoelen heb ik zelf al gevoeld die zitten gewoon kut
is er een grote markt om de middenconsole ( radio/casette) te vervangen voor een nieuwere console.
gaat er vaak iets stuk ( was het onderhoud na pak en beet 140k km )
Daar gaat het niet om! Als je er dan eentje nodig hebt, ben je eerst een half uur die kutdingen (quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef .Neovo. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Als dat het enige probleem is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om! Als je er dan eentje nodig hebt, ben je eerst een half uur die kutdingen (!) uit elkaar aan het peuteren. En SD weet dat ik vooral geen geduld heb.
Dat gegiechel uit de plee als ze er eentje uit het doosje pakt en de rest blijkt er aan vast te zitten is echwel grappigquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef .Neovo. het volgende:
Heb je wel eens gezien wat die krengen kosten in de winkel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg, heb jij soms verstand van tampons?
tamponyquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
Het rood met wit en het staat in een weiland
Niet echt eigenlijk. Daar loop ik altijd met een grote rode boog omheen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat die krengen kosten in de winkel?
Hij is al oud hequote:
Ah, daar had een collega het dus gisteren in de kantine overquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
@ 6 minuten; Barca -> lasklusje voor je![]()
In dat eerste filmpje wat ik postte zat een supervette drift van een trekker-oplegger combi op een besneeuwde snelwegquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, daar had een collega het dus gisteren in de kantine over!
Die schijt ik wel weer ff aan elkaar met mijn mig toortsje.
Daar zitten stukjes in van SPRING 2004quote:
zie je de staalgordel al zitten dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:44 schreef Anne het volgende:
Ik moet trouwens écht nieuwe bandjes. Vandaag werd ik zelfs opgebeld door een collega met het dringende verzoek om nieuwe banden te fiksen (en ik ook nog heul serieus en droog vragen hoe ie dat wist)..
Vanavond maar eens even bestellen.
Ik geloof dat FOK! mij niet meer wil na hoe ik mij (de laatste tijd) gedragen heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef Anne het volgende:
Nou. Ga maar vast solliesiejteren.
Niks voor 2cv weer? Bij FOK! mag je wel werken met een arbeidshandicap.
Kijk maar naar de rest van de mods.
Touwtje afknippen, nieuw touwtje aan maken. Of zonder touwtje en bij het demonteren van het ding een lange pincet gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om! Als je er dan eentje nodig hebt, ben je eerst een half uur die kutdingen (!) uit elkaar aan het peuteren. En SD weet dat ik vooral geen geduld heb.
Wel ff het sleepoog aan het chassis lassen dan he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ah, daar had een collega het dus gisteren in de kantine over!
Die schijt ik wel weer ff aan elkaar met mijn mig toortsje.
Hij is alle tests doorstaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd.
Goedemorgen![]()
Bah, weer verkouden
Nee, Windows 8 hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Is windows 7 bij jullie afgelopen dagen ook 80 updates aan het uitvoeren ongeveer?
Niks irritanter als dat als je je pc de hele tijd aan het rebooten bent.
Hartslag is al 200 voor ik begonne ben
geef me 10 minuten en alles brandt weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef densmee het volgende:
Hee SD, wil je mij effe helpen? ik kom er niet helemaal meer uit.
de lampen gaan niet allemaal meer aan
[ afbeelding ]
de lege zakjes heb ik opgerold en gebruik nu als smeltzekeringquote:
Goede oplossing inderdaad. Zekering die klapt -> zwaardere zekering er in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:21 schreef densmee het volgende:
[..]
de lege zakjes heb ik opgerold en gebruik nu als smeltzekering
Kwestie van nieuwsgierig, upgrade voor ¤29.95, beetje dronken en een vlaag van verstandsverbijsteringquote:
Op zoek naar een bijna werkende Synology DS213+ met een paar vlieguren en wat valschade?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kwestie van nieuwsgierig, upgrade voor ¤29.95, beetje dronken en een vlaag van verstandsverbijstering
Vanwaar die automaten links?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:21 schreef densmee het volgende:
[..]
de lege zakjes heb ik opgerold en gebruik nu als smeltzekering
mja, wel wat updates gehad, maar ik zet die van mij meestal in slaapstand (laptop). Is ie meteen klaar als ik em aanzet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Is windows 7 bij jullie afgelopen dagen ook 80 updates aan het uitvoeren ongeveer?
Niks irritanter als dat als je je pc de hele tijd aan het rebooten bent.
Hartslag is al 200 voor ik begonne ben
Inclusief 3TB Ron Jeremy en Bangbus filmpjes?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op zoek naar een bijna werkende Synology DS213+ met een paar vlieguren en wat valschade?
Om heel eerlijk te zijn: Ik denk 't ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik geloof dat FOK! mij niet meer wil na hoe ik mij (de laatste tijd) gedragen heb.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef daNpy het volgende:
Draadjes afknippen en opnieuw beginnen heb ik ergens gelezen
Neuj, zo erg is het volgens mij ook niet. Ik heb de kantjes er vanaf gereden zegmaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef densmee het volgende:
[..]
zie je de staalgordel al zitten dan?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goede oplossing inderdaad. Zekering die klapt -> zwaardere zekering er in.
Wel bijzonder dat je 't voorstelt danquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Ik denk 't ook niet!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
JULLIE MOETEN NU ALLEMAAL JE BEK HOUDEN WANT DAT GEZEIK OVER ANGER MANAGEMENT KOMT ME ZO'N BEETJE MIJN KEEL UIT!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
en kleurverschil met het motorgatdekselquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind de neus best lelijk/gekunsteld eerlijk gezegd
En ik vind de kont qua breedte geen smoel bij de voorkant, maar dat zóu aan de foto kunnen liggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind de neus best lelijk/gekunsteld eerlijk gezegd
Dat "hoort" zo iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ik vind de kont qua breedte geen smoel bij de voorkant, maar dat zóu aan de foto kunnen liggen
ah Harrypad teruggevonden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Vollegus mijn, azzie daar nou es speezerts en een beetje fatzoenlijkerderder rubbah onder tieft, kejje nog veul harderder de bog doah![]()
Ik schud die rommel zo uit de mouw, heb ik Haagse Harry niet nodigquote:
hangt aan de andere zijdequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef Paladijn het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op dat de uitlaat aan ontbreekt op de onderste auto
doe je dat ook met nieuwe topics?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik schud die rommel zo uit de mouw, heb ik Haagse Harry niet nodig
wel in Limburgs dialectquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm.. zal ik effe op jacht gaan dan?
Nie meteen dichttieve dan heah, effe een mooiuh zoekah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |