SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
zo, die was sneller weg als verwacht
m'n mele F10 is onderweg, ben benieuwd hoe lang de post er over gaat doen![]()
![]()
Nee hoor. Is zo legit als het maar zijn kan. Kijk ook ff bij de andere listings, zijn gewoon hele goede deals.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef jouri1995 het volgende:
Dit soort dingen zijn too good to be true right?
http://www.aliexpress.com(...)white/776021356.htmlAls je dat al vragen moet, weet je denk ik wel hoe het zit hè... Nul feedback en meer dan onrealistische prijzen.
Maandag 1 april denk ik... geen grapje.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
zo, die was sneller weg als verwacht
m'n mele F10 is onderweg, ben benieuwd hoe lang de post er over gaat doen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn er de afgelopen tijd nog leuke dingen voor bij gekomen? Of word er nog steeds gehunt op JiaYu G3's en Neo-002![]()
1 cent deals?
![]()
quote:![]()
![]()
ik zie me zelf al naar een afkickkliniek gaan..
U naam?
Downstar
U komt hiervoor? Drugs of alcohol verslaving?
uhmm nee
Gokverslaving?
uhmm nee![]()
Wat doet u hier dan wel?
Ik wil graag van mijn chinese webshop aankoopdrang af![]()
![]()
Oh, dan ben je al verder dan ik.Ik zit nog in de ontkenningsfase. Ik heb heul geen probleem.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag een nieuwe laptop muis, 2 paar in ear oortjes en kanen koptelefoon besteld! Eerste keer dat ik wat uit China haal. Iemand nog tips voor accessories voor een kleine camcorder?![]()
Wat heb je op je CV gezet onder "hobby's"?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Oh, dan ben je al verder dan ik.Ik zit nog in de ontkenningsfase. Ik heb heul geen probleem.
![]()
Haken en puuzelen!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb je op je CV gezet onder "hobby's"?
nou ik ben benieuwd...quote:Op maandag 18 maart 2013 23:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Is zo legit als het maar zijn kan. Kijk ook ff bij de andere listings, zijn gewoon hele goede deals.Als je dat al vragen moet, weet je denk ik wel hoe het zit hè... Nul feedback en meer dan onrealistische prijzen.
[..]
Maandag 1 april denk ik... geen grapje.
kan niet wachten om hem te proberen![]()
![]()
Ik wel, alleen moet je oppassen voor al die gephotoshopte fotos op de meeste sites..quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Iemand weleens een zonnebril uit het verre oosten besteld?
Dan krijg je brillen opgestuurd met een merkje, en dat is natuurlijk uiterst strafbaar..![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef Ravarian het volgende:
Vandaag een nieuwe laptop muis, 2 paar in ear oortjes en kanen koptelefoon besteld! Eerste keer dat ik wat uit China haal. Iemand nog tips voor accessories voor een kleine camcorder?Ja. Door zo'n post worden mensen nieuwsgierig naar wat je nu precíes hebt besteld. Heb je geen types/linkjes erbij joh?
En accessoires voor een camcorder. Geen idee? Mini tripod (gorillastyle)? Screenprotector? Tasje?Jawel hoor. De UV-bescherming met een korreltje zout nemen. Verder zijn polarized brillen in mijn ervaring dat wel en verder, mja, veel plastic natuurlijk e.d. . Maar goed desondanks wel ok. Heb zelf twee verschillende die wel okay zijn voor erbij, alleen die ene is een beetje klein, de ander is een beetje plastic fantastic. Als het je gaat om style en cheap, dan go for it. Wil je goede bescherming en vermindering van schittering enzo koop dan gewoon een betaalbare Polaroid.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Iemand weleens een zonnebril uit het verre oosten besteld?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kanen koptelefoon
Laptop muis
Awei ES800M oordopjes (Heb je guide gevolgd in het review topic)
Brainwavz Alpha oordopjes
Heb hiervoor de Sennheiser CX300II gehad, hoop toch stiekem dat een van deze twee beter zijn..
Hoopte dat een accu/batterij hadden voor de Sony HDR-CX115E, maar helaas niks kunnen vinden![]()
Thnx for sharing.
Misschien dat je dit dan wel interessant vindt:Of dat moet dan ook net je aanleiding geweest zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net m'n bestelde Sennheiser CX300-II Gold afgehaald.Mensen waren benieuwd hoe 'ie vergeleek met Chinese oordopjes als inmiddels beroemde Awei ES800M.
Qua afwerking oogt de Awei ES800M eigenlijk heel wat. Toen ik net de Senns kreeg, was ik toch een beetje teleurgesteld, hoewel de 3.5mm-plug zelf er zeer zeer degelijk uitziet. Ik zie en voel eigenlijk geen verschil tussen het koord hiervan en übergoedkope Creatives. Ook dat het geen Y- maar een J-koord is, waarvan links het korte einde, kan niet echt mijn voorkeur dragen. Ik heb de gouden besteld omdat de witte er crap uitzagen en ik het contrast van zwart met het chromen randje zo cheapo vond ogen. Nu is goud ook best cheasy, maar het mixt well together en ben je vast hipster mee, want zwart is mainstream natuurlijk.Verder zijn er aardig wat klachten geweest over de kwaliteit van de Awei's. Kabelbreuk waardoor een oortje het niet deed, 'huisjes' die uiteenvielen en gelijmd moesten worden... zelf nog niks akeligs gemerkt.
Dan natuurlijk: soundquality!
Eerste indruk, de Sennheisers zijn toffe dopjes.Heel helder, brede range, goede soundstage, prima bassimpact... kortom: ik begrijp de fanbase.
Het zijn mooie allrounders voor 39,99 eur.
Ik heb ze beide eigenlijk geen noemenswaardige burn-in gegeven, maar m'n eerste indruk is toch dat ik de ES800M fijner vind eigenlijk. De Senns zijn me net wat te helder, te analytisch, het is allemaal net te precies zodat het wat saai klinkt in vergelijking met de ES800M. Die is toch wat voller, ronder en warmer en zet daarmee een erg fijne ambiance neer. 't Is net alsof de Awei wat meer 'soul' heeft. Uiteraard is smaak persoonlijk en ben je juist meer van het wat koudere precieze. Maar zelf vind ik het warme ronde van de ES800M wel wat.
So far: de CX300-II en ES800M liggen imho geen werelden uit elkaar. De Awei heeft bij een enkeling laten afweten in bouwkwaliteit, maar vergeet niet dat ze dan ook voor maar net iets meer dan 5 dollar verkrijgbaar zijn! De Awei heeft een mooi rond, vol en warm karakter. De Senns zijn wat helderder en preciezer. Ik ben persoonlijk continu op zoek naar datgeen dat mij het beste bevalt. Dat kun je niet eenvoudig vertalen naar specificaties of een prijs. Dat moet je zelf ondervinden. Daarom heb ik ook ruim 30+ in-ears en sluiten momenteel de Xears Xtreme Pro XT3's het meest bij mijn smaak aan (hoewel ik ook o.a. Brainwavz B2 heb die retailen voor 159,- usd).
Zit je op een budget en wil je gewoon eens iets proberen? Probeer gerust de ES800M eens. In het ergste geval sluit het toch niet helemaal aan bij jouw audio-idealen en ben je een dollar of wat armer. Ik denk echter eerder dat je aangenaam verrast zult zijn door wat ze eigenlijk te bieden hebben voor die prijs.
Sidenote: getest heb ik ze individueel en met splitter, zodat ik snel kon wisselen en ook links Awei, rechts Senns en omgedraaid kon proberenkan zomaar.
Voor de accu moet je ff zoeken op batterij typeaanduiding, niet je cameramodel, dus:
NP-FV50 -> http://chinaprices.us?q=NP-FV50 Liefste van een goed B-merk/Chinees merk, niet van die een of andere no-budget-naamloze zooi.DSTE schijnt okay te zijn. Paar dagen geleden een paar accu's daarvan op AliExpress met lader gekocht voor m'n GoPro Hero3.
Je hebt helaas wel de hoofdprijs betaald voor die Alphas.. neemt niet weg dat het prima oordopjes zijn. ook nog voor die prijs..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef Ravarian het volgende:
Kanen koptelefoon
Laptop muis
Awei ES800M oordopjes (Heb je guide gevolgd in het review topic)
Brainwavz Alpha oordopjes
Heb hiervoor de Sennheiser CX300II gehad, hoop toch stiekem dat een van deze twee beter zijn..
Hoopte dat een accu/batterij hadden voor de Sony HDR-CX115E, maar helaas niks kunnen vinden![]()
![]()
Had die nog niet gelezen, bedankt! Heb nu 3 jaar verschillende Sennheisers en nog een paar van AKG gehad, wel vier paar moeten inruilen vanwege een kapotte kabel, dus het word even wennen, ben wel erg benieuwd. Zal ook zeker een review plaatsen tussen de Brainwavz en de ES800Ms.
Weer wat geleerd :p Weet nou niet of ik die van Sony moet kopen of die van SON.?? (Banggood) zal halen. Is acht dollar verschil in prijs dat waard?![]()
@Shiz, DSTE zijn inderdaad prima accu's gaan minimaal even lang mee in mijn camera.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik heb een jasje besteld uit china (28$) en bij de tracking info staat nu: "To Import exchange council, amsterdam, netherlands"
is dit de douane?
vage china post tracking website![]()
![]()
Ha, bekende camera!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:17 schreef Ravarian het volgende:
Hoopte dat een accu/batterij hadden voor de Sony HDR-CX115E, maar helaas niks kunnen vindenHij is heel fijn!
![]()
Ik vond deze nog voor je, die stond nog in mijn ebay follow list: http://www.ebay.nl/itm/NP(...)&hash=item2a20ee488f
Misschien geen 3 euro, maar toch nog betaalbaar ;-)
Of als je het zwaardere werk zoekt en er meteen wat meer tegenaan wil gooien: http://www.ebay.nl/itm/NP(...)&hash=item2a1cf6cad4Koekje d'r bij?![]()
Ja ik vind em ook erg fijn, batterij gaat alleen niet lang mee. Die van eBay lijkt me de beste optie. Bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ha, bekende camera!Hij is heel fijn!
![]()
Ik vond deze nog voor je, die stond nog in mijn ebay follow list: http://www.ebay.nl/itm/NP(...)&hash=item2a20ee488f
Misschien geen 3 euro, maar toch nog betaalbaar ;-)
Of als je het zwaardere werk zoekt en er meteen wat meer tegenaan wil gooien: http://www.ebay.nl/itm/NP(...)&hash=item2a1cf6cad4![]()
![]()
Dit is de status van mijn pakketje 15-Mar-2013, The item (RC*********HK) left Hong Kong for its destination on 15-Mar-2013. Hoelang duurt het meestal voordat het pakketje in Nederland aankomt?![]()
2-4 weken als schattingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef tikkietakka het volgende:
Dit is de status van mijn pakketje 15-Mar-2013, The item (RC*********HK) left Hong Kong for its destination on 15-Mar-2013. Hoelang duurt het meestal voordat het pakketje in Nederland aankomt?![]()
Ik heb de ontkenningsfase nog niet eens bereikt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik erken gewoon niet dat chinashopping uberhaupt een probleem kan zijn
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Net deze koffiebeker van DX ontvangen. Te kansloos, maar ik moest hem gewoon kopen![]()
http://dx.com/p/creative-(...)g-white-300ml-181529![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Net deze koffiebeker van DX ontvangen. Te kansloos, maar ik moest hem gewoon kopen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gisteren inderdaad de AliExpress HD app ontdekt. Ies wel fijn.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:46 schreef shiznuts het volgende:
![]()
![]()
Bij jou, als het in Nederland is heb je het meestal de volgende (2) dag(en) in huis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:17 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Bedoel je dat het na 2-4 weken bij mij binnen komt of dat het pakketje in Nederland aankomt?![]()
Ik dacht hier even over m'n verslaving te zijn, maar naar laatst iets uit noodzaak uit china gehaald te hebben lijk ik erg last te hebben van terugval in oud gedrag.quote:
Nog 10 pakketjes onderweg oid nuAch...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef davedavy het volgende:
Alibaba
Aliexpress
Aliexpress HD (tablet)
Dealextreme
DHGate
Dinodirect
FastTech
MadeInChina
Sunsky
TinyDeal
Tmart
Wolesale Dress
Chinese Webshops Android Apps
Wilde het net hier gaan posten!![]()
de eerste coins zijn niet meer pending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet alleen niet wat ik ervan moet kopen![]()
![]()
Er is een pakketje voor me onderweg met een tracking nummer. Deze staat sinds 5 maart al op: 'Null'. Wat heeft dit te betekenen?
De andere drie staan op Departure from outward office of exchange, dat betekend toch dat ik deze pakketjes nog wel een keer mag verwachten?![]()
wel leuk voor een keer, echter vind ik hem wat te prijzigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:40 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
dit dus ... voor 5 dollar zou ik hem ook halenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
wel leuk voor een keer, echter vind ik hem wat te prijzig![]()
Een hele maand al niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Klopt, hij is inderdaad wat prijzig. Maar ik had al weer een maand niets meer uit China besteld![]()
![]()
Arm ding
Ik heb zojuist m'n priem en leerkabel (touw van leer? leer touw? leersnoer?) binnen gekregen, dus ik kan weer wat mooie knoopjes gaan leggen. Morgenochtend maar eens beginnen aan een paracord, en daarna kijken of ik 't apenvuistje nog weet
Mijn UI is:
Mja, ben ik niezo angstig voor eigenlijk. Da's vast wel leuk om eens te doen voor ze, maar om dat nu bij miljoenen zendingen te gaan lopen doen, dan is de lol er ook wel een keertje af lijkt me.
Is dit normaal:
Fri 08.03.2013 17:23 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:23 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:23 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:27 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Ik heb dus nog steeds niks ontvangen en sinds 8 maart is er dus geen update meer geweest...
Moet ik sunsky aanschrijven en dan via paypal een geschil indienen als ze niks doen?![]()
Interresant filmpje, twijfel of 't echt is.. maarje weet maar nooit met die chinesen.quote:
En voor de rest wat Shiz zegt (én anders gewoon paypal claim overheen gooien)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Direct uit de OP...quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef Agnieszka het volgende:
Is dit normaal:
Fri 08.03.2013 17:23 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:23 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 08.03.2013 17:27 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Ik heb dus nog steeds niks ontvangen en sinds 8 maart is er dus geen update meer geweest...
Moet ik sunsky aanschrijven en dan via paypal een geschil indienen als ze niks doen?quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt.
[..]
In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: claim aanmaken bij PayPal.
[..]
Belangrijk: geef een verkoper de kans om het goed te maken en ga niet als een gek alles meteen claimen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gewoon nog twee weken wachten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef Agnieszka het volgende:
Is dit normaal:
Moet ik sunsky aanschrijven en dan via paypal een geschil indienen als ze niks doen?![]()
![]()
Dit lijken me eerder Russen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Interresant filmpje, twijfel of 't echt is.. maarje weet maar nooit met die chinesen.
En voor de rest wat Shiz zegt (én anders gewoon paypal claim overheen gooien)![]()
Russen die het op Youtube gezet hebben, maar of het ook russen zijn die 'meppen'?quote:
Handje lijkt gelig/vatzig --> Chinese ambtenaar?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Rus met geelzucht die vocht vast houdt? :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Handje lijkt gelig/vatzig --> Chinese ambtenaar?![]()
Inderdaad de tekst die er onder staat wordt op google translate vertaald naar: Scumbags. Russische Post. Wel een kansloos figuur in ieder geval.quote:![]()
Tussenstandje:
25 enveloppe's!
De pakketjes en grote enveloppe's gooi ik weg.
Dus zeg maar 30 china bestellingen in totaal!
Waarvan 1 bestelling van DX het niet gehaald heeft![]()
1/30 vind ik een prima ratio van kwijtraken, hier voor neem ik de risico's wel!![]()
Wtf is dit?quote:
Ik wacht al 30 dagen op mn pakketje van Priceangels, wat moet ik doen?
Gewoon nog steeds wachten? (ja klinkt logisch)
Na 40 dagen Paypal dispute doen? Of nu eerst mailen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Helemaal correct bob.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wtf is dit?
Ik wacht al 30 dagen op mn pakketje van Priceangels, wat moet ik doen?
Gewoon nog steeds wachten? (ja klinkt logisch)
Na 40 dagen Paypal dispute doen? Of nu eerst mailen?![]()
Echt tranen in mijn ogen van het lachen, een fanatieke sloper zeg.
Ook best wel efficiënt, voelen, meppen, doorschuiven... duidelijk plezier in zijn werk![]()
![]()
3 Euroquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Klopt, hij is inderdaad wat prijzig. Maar ik had al weer een maand niets meer uit China besteldWel zonder verzendkosten.. 6 Euro incl
![]()
![]()
7.31 dollar bij Sunsky, heb surface mail gedaan. Ben wel benieuwd hoe lang dat gaat duren tot het dan binnen is. Tevens de code CP2012 voor 5% eraf. Surface mail is 10-18 werkdagen, China Post 7-25 werkdagenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
3 EuroWel zonder verzendkosten.. 6 Euro incl
.
Ik merk het wel.![]()
Ach die verzendtijden kloppen daar ook niet, ik heb laatst ook 10 euro extra betaald voor Signapore post, 12 werkdagen staat er, nou die zijn omquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
7.31 dollar bij Sunsky, heb surface mail gedaan. Ben wel benieuwd hoe lang dat gaat duren tot het dan binnen is. Tevens de code CP2012 voor 5% eraf. Surface mail is 10-18 werkdagen, China Post 7-25 werkdagen.
Ik merk het wel.En het surface pakje, nee die is er ook niet en dat zal nog wel even duren
![]()
![]()
Hallo,
Iemand ervaring met Tinydeal.com?
Ik zou graag willen weten ofdat deze website betrouwbaar is, namelijk wil ik deze telefoon kopen: http://www.tinydeal.com/i(...)g-phone-p-83364.html
Alvast bedankt!![]()
Alle Shops in de OP zijn als betrouwbaar te beschouwen, ik heb erg goede ervaringen met TinyDeal, het is een goede webshop, beetje prijzig, maar levert altijd best goed. Echter raad ik je aan om voor die prijs een telefoon te kopen van een Chinees merk, dan heb je voor een mindere prijs een nóg mooier toestel, neem hier eens een kijkjequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef BastianVanBeers het volgende:
Hallo,
Iemand ervaring met Tinydeal.com?
Ik zou graag willen weten ofdat deze website betrouwbaar is, namelijk wil ik deze telefoon kopen: http://www.tinydeal.com/i(...)g-phone-p-83364.html
Alvast bedankt!![]()
![]()
Oke, Bedankt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Alle Shops in de OP zijn als betrouwbaar te beschouwen, ik heb erg goede ervaringen met TinyDeal, het is een goede webshop, beetje prijzig, maar levert altijd best goed. Echter raad ik je aan om voor die prijs een telefoon te kopen van een Chinees merk, dan heb je voor een mindere prijs een nóg mooier toestel, neem hier eens een kijkje![]()
Edit:
[ Bericht 30% gewijzigd door rene90 op 21-03-2013 07:02:31 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb er ook één bij banggood vandaan, prima ding. Gezien de prijs lijkt het me ook een originele.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef tikkietakka het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)th-Gyro-p-36759.html is dit ook daadwerkelijk een orginele van Syma?![]()
Shit! Rene wat had je gepost?
Oh en ik snap nog steeds niet wat er gaande is op dat filmpje.. ExplaaaainOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Daar moet ik wijselijk mijn mond over houdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:41 schreef bobbernaut het volgende:
Oh en ik snap nog steeds niet wat er gaande is op dat filmpje.. Explaaaain
Filmpje is heel simpel, het wordt zo neergezet alsof er een gast allemaal China-pakketjes aan het vermorzelen is.![]()
Dildo's >15 CM, en dat mag niet hier op FOK..quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:41 schreef bobbernaut het volgende:
Oh en ik snap nog steeds niet wat er gaande is op dat filmpje.. Explaaaain
alles onder de 15 cm is toegestaan zolang geen parels in zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er tof uit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen, Senic G4 !Eerste indruk:
.
![]()
Review review!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
Geen referral hier.![]()
Ik moet eerst ff bij de douane hier een ander pakje ophalen (en de Oostenrijkse staatskas spekken).
Maar so far: door de USB-aansluiting heeft 'ie een zeer adequate aandrijving!
Prettig ding. Alleen is 'ie nogal plastic verder, verwacht geen superhoge afwerking en ik heb al een vrij klein hoofd en zit al op maximale extensie, dus dat is mogelijk een struikelpunt voor sommigen.
Bass is in ieder geval lekker aanwezig en fijne soundstage so far weten te bespeuren. Enthousiast!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
REVIEW REVIEW REVIEW REVIEWquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo experts, hier een man die nooit verder is gekomen dan drie bestellinkjes bij DX
Kan iemand mij helpen zoeken om de Jabra Sport of een vergelijkbaar alternatief te vinden in één van de webshops?
In Nederland vind ik 'm voor 99 Euro, maar ik hoop natuurlijk dat er via de webshops iets te besparen valt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Vond wel deze:quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Hallo experts, hier een man die nooit verder is gekomen dan drie bestellinkjes bij DX
Kan iemand mij helpen zoeken om de Jabra Sport of een vergelijkbaar alternatief te vinden in één van de webshops?
In Nederland vind ik 'm voor 99 Euro, maar ik hoop natuurlijk dat er via de webshops iets te besparen valt.
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4d0a088390
echter geen shipping naar Nederland.
Daarnaast vond ik deze:
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item232938d76b
goedkoopste op ebay. in de shops niks kunnen vinden...
zag nog wel een goedkopere versie van de jabra sports, maar dat is er 1 zonder bluetooth..
Dus kortom, hij is er gewoonweg niet goedkoper en dan kun je hem dus ook beter gewoon halen voor die 99 euro in Nederland en dan heb je hem en snel binnen, en garantie
Alternatieven zijn er wss zat, zoek alleen bijvoorbeeld op ebay maar eens naar Bluetooth headset..![]()
http://www.tmart.com/Spor(...)0.html?cc=USD&ref=cjquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef robdriessen het volgende:
In Nederland vind ik 'm voor 99 Euro, maar ik hoop natuurlijk dat er via de webshops iets te besparen valt.
Zoiets misschien, 'bluetooth ssport headset' in chinaprices gooienCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hartelijk dank voor jullie moeite, Downstar en tokko1! Na nog wat intensiever speurwerk kan ik 'm voor 80 euro in NL scoren. Dat maar doen dan
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Voor het eerst nu 3 pakketjes tegelijk onderweg![]()
Een minicamera en laser van BIC
Parachutetouw van Sunsky (scheelde gewoon $2 met andere stores, na verzendkosten zelfs)
Nog wat meer ledertouw, sleutelhangerclips en manchetknopen van Suntek![]()
Kan niet wachten![]()
![]()
Mijn UI is:
De prijzen zijn aan de stevige kant maar voor dat geld wordt wel een goede koptelefoon geleverd. De Jabra Sport Corded heeft een adviesprijs van 59,99 euro. De Jabra Sport Cordless gaat voor 99,99 euro over de toonbank. Goede alternatieven zijn headsets van onder andere Yurbuds, Aftershokz en JayBird.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef robdriessen het volgende:
Hartelijk dank voor jullie moeite, Downstar en tokko1! Na nog wat intensiever speurwerk kan ik 'm voor 80 euro in NL scoren. Dat maar doen dan
bron: androidplanet
dus mocht je nog verder willen kijken naar alternatieven..![]()
Ziet er mooi uit zeg! Kan die microfoon ook losgekoppeld worden of zit die vast?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
.
![]()
Die Sendung wurde am 21.03.2013 im Zielland Niederlande erfasst.
M'n Duits is niet geweldig, is erfasst positief of negatief?Geen referral hier.![]()
Opgenomen/ geregistreerd/ vastgelegd. Nu weten we nog niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Sendung wurde am 21.03.2013 im Zielland Niederlande erfasst.
M'n Duits is niet geweldig, is erfasst positief of negatief?![]()
![]()
Die kun je tegenwoordig via deze link kopen:quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef King-Ernie het volgende:
Zijn alle X van alle chinese sites af? kan ze niet meer vinden:S
http://www.ray-ban.com/usa/sunstore
Nu loopje een aantal deeltjes mee al, en heb je een enkele post geplaatst..
dan moet die header boven het post vak je toch ook op gevallen zijn?
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.![]()
Wat hierbovenstaat dus 14.gifOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Kreeg een email van MP4nation.
Brainwavz ProAlpha Earphones - $25 off - Code: BWAVZPACLEAR
Dunu DN-12 Earphones - $15 off - Code: DUNU12CLEAR
SoundMagic E10 Earphones - $10 off - Code: SE10CLEAR
SoundMagic E30 Earphones - $10 off - Code: SE30CLEAR![]()
Paracord 550?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef destrovel het volgende:
Voor het eerst nu 3 pakketjes tegelijk onderweg![]()
Een minicamera en laser van BIC
Parachutetouw van Sunsky (scheelde gewoon $2 met andere stores, na verzendkosten zelfs)
Nog wat meer ledertouw, sleutelhangerclips en manchetknopen van Suntek![]()
Kan niet wachten![]()
![]()
Haal ik altijd hier.
Gratis verzending. https://550paracord.nl/![]()
Hmm, het lukt me niet om geld te storten bij MisterTao. Eindelijk een cc binnen, werkt de site niet mee zo te zien. Token error als ik op add money druk. Jullie ook?![]()
Ja maar dubbel zo duur als sunskyquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Paracord 550?
Haal ik altijd hier.
Gratis verzending. https://550paracord.nl/![]()
Wat betaal je daar dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ja maar dubbel zo duur als sunsky![]()
http://www.sunsky-online.(...)nt+Rope++Yellow+.htmquote:
komt nog 2,5 $ shipping bij. Wordt dus ca ¤ 5 voor 31m.![]()
Heb vorige week een SoundMagic besteld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Miniem het volgende:
Kreeg een email van MP4nation.
Brainwavz ProAlpha Earphones - $25 off - Code: BWAVZPACLEAR
SoundMagic E10 Earphones - $10 off - Code: SE10CLEAR
SoundMagic E30 Earphones - $10 off - Code: SE30CLEAR
Jammer.
Maar 25$ korting op pro alphas klinkt wel interessant.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik krijg ook altijd standaard een error. Als je dan bij je 'balance ' kijkt staat het geld er gewoon. Bij jou ook?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef yorkick het volgende:
Hmm, het lukt me niet om geld te storten bij MisterTao. Eindelijk een cc binnen, werkt de site niet mee zo te zien. Token error als ik op add money druk. Jullie ook?![]()
Het probleem is dat ik de error al krijg als ik op add money druk. Dus ik kan niet eens iets storten of iets dergelijks. Ik ga naar mijn account, klik op add money, token error. Zou je dat eens kunnen testen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd standaard een error. Als je dan bij je 'balance ' kijkt staat het geld er gewoon. Bij jou ook?![]()
Heb het ook nu. Morgen proberen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef yorkick het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de error al krijg als ik op add money druk. Dus ik kan niet eens iets storten of iets dergelijks. Ik ga naar mijn account, klik op add money, token error. Zou je dat eens kunnen testen?![]()
Voor de mensen die een beetje kennis hebben van oordopjes e.d.:
Ik zit te kijken naar die ProAlpha's van Brainwavz(icm de 25$ korting hierboven erg interessant) maar nou staat er een optie bij voor een portable amp.
Is dat er echt noodzakelijk bij?
Ik ga ze vooral gebruiken voor het luisteren van muziek via m'n telefoon. Ik ben totaal geen audiofiel maar ik hoor nog net wel het verschil tussen een paar sennheisers en standaard nokia oordopjes om maar een voorbeeld te noemen.
Muziek die ik luister is heel gevarieerd, van rustige rock tot metal en van lounge naar snoeiharde drum and bass en crossbreed.
Als ik zo de reviews lees moeten die ProAlpha's dat allemaal prima kunnen weergeven(hoewel iets minder in het diepe bass gedeelte) dus is die amp echt nodig?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik zou zeggen doen !
Ik heb ze liggen en hoe langer & meer ik ze gebruik hoe toffer ik ze vind.
Je moet wel tegen grote in-ears kunnen ze zijn nogal breed aan het uiteinde dus je moet ze goed in je oor steken of ze vallen gemakkelijk uit (Comply-foam tips gebruiken !).
Diepe bass die ondanks de reviews op mp4nation echt WEL aanwezig is, anders dan bij andere in-ears omdat hij echt diep en donker is maar hij is er wel degelijk, niet voor een bass-head maar wie graag muziek details heeft, ideaal !
Ook zijn ze door hun metalen behuizing & goede versterkte draad-connectie punten op zijn minst stevig te noemen.
Shiz, je kans om Dunu's te proberen?.
@Note; wel grappig dat men eerste de prijs met $10 verhoogt om dan $15 dollar korting te geven
In-ears hebben niet zoveel baat bij een AMP, de aandrijving van je phone is naar mijn inziens genoeg dan. Als je headset gebruik, hang je best wel een AMP aan je telefoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
Voor de mensen die een beetje kennis hebben van oordopjes e.d.:
Ik zit te kijken naar die ProAlpha's van Brainwavz(icm de 25$ korting hierboven erg interessant) maar nou staat er een optie bij voor een portable amp.
Is dat er echt noodzakelijk bij?
Ik ga ze vooral gebruiken voor het luisteren van muziek via m'n telefoon. Ik ben totaal geen audiofiel maar ik hoor nog net wel het verschil tussen een paar sennheisers en standaard nokia oordopjes om maar een voorbeeld te noemen.
Muziek die ik luister is heel gevarieerd, van rustige rock tot metal en van lounge naar snoeiharde drum and bass en crossbreed.
Als ik zo de reviews lees moeten die ProAlpha's dat allemaal prima kunnen weergeven(hoewel iets minder in het diepe bass gedeelte) dus is die amp echt nodig?
[ Bericht 26% gewijzigd door jonasr op 22-03-2013 09:44:20 ]![]()
Pro-alphas besteld voor ¤15,59.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Down als ik weet niet wat..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Heb het ook nu. Morgen proberen?![]()
SIte gaf eerst een error maar doet het nu weer helemaal goed hierquote:Kom tot het moment waar ik het bedrag ter opwaardering kan kiezen (verder ga ik niet
)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, oordopjes hebben over het algemeen eigenlijk geen extra aandrijving nodig. Is voornamelijk voor (portable) headphones, die erg vlak klinken omdat goede aandrijving mist doordat portable audio devices, of een smartphone bijvoorbeeld niet genoeg output levert om effectief genoeg de membraan in de headphone te laten bewegen, zet je er dan een amp tussen, hebben de bassen weer impact en is de dynamiek teruggekeerd. Oordopjes zitten in je oor, dus dicht bij het trommelvlies en hebben kleinere drivers, die kunnen het dus beter uitzingen met weinig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews lees moeten die ProAlpha's dat allemaal prima kunnen weergeven(hoewel iets minder in het diepe bass gedeelte) dus is die amp echt nodig?Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef jonasr het volgende:
[..] Shiz, je kans om Dunu's te proberen?.
Die lijken me niks voor mij.
De DN-11 en -13 zijn balanced armatures en de dynamic driven DN-18 lijkt me ook wel wat.
Maar dan moeten die eens spectaculair afgeprijsd worden wil ik die halen.
Voor nu is de E10 al de deur uit gedaan zeggen ze.
Ben benieuwd hoe die vergelijken met bijvoorbeeld een Vsonic GR99.
Meer over de Senic G4 dan gisteren valt eigenlijk niet te zeggen. De bass is verrassend fijn, dikke impact, maar niet uitgesmeerd, overschaduwt ook de rest van de range niet. Die is erg breed en helder, maar niet overscherp, toch wat rond, warm en vol. Het klinkt voornamelijk 'fun'. Ruimtelijke werking is ook ok, maar weet niet precies of ik nou 7.1 gemerkt heb, maar dan moet ik vast een 7.1 film als Transformers kijken ofzo of een 7.1 game spelen (ben geen gamert). De enige opmerking die ik moet plaatsen heeft niks met geluid te maken, maar de afwerking en comfort. De rode lichtjes zijn erg tof en de remote werkt top, alleen de afwerking (behalve het koord, die is overigens dikke prima) is een beetje plasticky, maar niks om je druk over te maken, alleen wel het vermelden waard. Voor mensen met een wat groot hoofd misschien niet heel lekker, want ik heb 'em al op volle extensie nodig voor 'ie goed zit. En dan wil 'ie niet echt comfortabel langere tijd op je oren zitten. Misschien heeft 'ie een beetje 'break-in' nodig. Ik kijk wel ff. In ieder geval qua klank en looks supertof.
- mic kun je overigens niet eraf halen.
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 22-03-2013 11:41:09 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ok, vanwege de grootte ga ik het niet wagen. Hoe zijn de microfoons bij de headsets die je tot nu toe hebt? Vooral die van de senic st 1636 ben ik benieuwd na, moet wel een beetje goed mee te skypen zijn, dus geen ruis etc.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, oordopjes hebben over het algemeen eigenlijk geen extra aandrijving nodig. Is voornamelijk voor (portable) headphones, die erg vlak klinken omdat goede aandrijving mist doordat portable audio devices, of een smartphone bijvoorbeeld niet genoeg output levert om effectief genoeg de membraan in de headphone te laten bewegen, zet je er dan een amp tussen, hebben de bassen weer impact en is de dynamiek teruggekeerd. Oordopjes zitten in je oor, dus dicht bij het trommelvlies en hebben kleinere drivers, die kunnen het dus beter uitzingen met weinig.
[..]
Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.Die lijken me niks voor mij.
De DN-11 en -13 zijn balanced armatures en de dynamic driven DN-18 lijkt me ook wel wat.
Ben benieuwd hoe die vergelijken met bijvoorbeeld een Vsonic GR99.
Meer over de Senic G4 dan gisteren valt eigenlijk niet te zeggen. De bass is verrassend fijn, dikke impact, maar niet uitgesmeerd, overschaduwt ook de rest van de range niet. Die is erg breed en helder, maar niet overscherp, toch wat rond, warm en vol. Het klinkt voornamelijk 'fun'. Ruimtelijke werking is ook ok, maar weet niet precies of ik nou 7.1 gemerkt heb, maar dan moet ik vast een 7.1 film als Transformers kijken ofzo of een 7.1 game spelen (ben geen gamert). De enige opmerking die ik moet plaatsen heeft niks met geluid te maken, maar de afwerking en comfort. De rode lichtjes zijn erg tof en de remote werkt top, alleen de afwerking (behalve het koord, die is overigens dikke prima) is een beetje plasticky, maar niks om je druk over te maken, alleen wel het vermelden waard. Voor mensen met een wat groot hoofd misschien niet heel lekker, want ik heb 'em al op volle extensie nodig voor 'ie goed zit. En dan wil 'ie niet echt comfortabel langere tijd op je oren zitten. Misschien heeft 'ie een beetje 'break-in' nodig. Ik kijk wel ff. In ieder geval qua klank en looks supertof.
- mic kun je overigens niet eraf halen.![]()
Daarmee zat ik op VOIP. Voorheen gebruikte ik de Sonun SN-161 of een of andere koptelefoon in combinatie met een lavalier mic (clip mic). Maar heb eens aan de andere kant gevraagd hoe het beviel en ze waren wel te spreken over de kwaliteit van de ST-1636 hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:49 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ok, vanwege de grootte ga ik het niet wagen. Hoe zijn de microfoons bij de headsets die je tot nu toe hebt? Vooral die van de senic st 1636 ben ik benieuwd na, moet wel een beetje goed mee te skypen zijn, dus geen ruis etc.De Sonun was een beetje lafjes verder qua muziek enzo, maar met juicy aandrijving kon 'ie niet overweg, dan werd alles verstoord. Hij had wel een natuurgetrouwe weergave, maar bass en volume waren een beetje ondermaats. Dat heb ik bij de ST-1636 teruggevonden, die bevalt me echt prima. Ook een beetje plasticky feel, maar goed, daar is de prijs ook naar (op Tmall gelist voor $5.80). Echter voor die prijs echt een no-brainer en een tof bang-for-buck gehalte. Ook die moet ik overigens op maximale extensie hebben. Heeft ben ik bang met Somic/Senic's doelgroep te maken:
Dacht ik al, jij bassheadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wilde ik altijd wel een keer. Maar niet de DN-12.Die lijken me niks voor mij.
Ben benieuwd hoe die vergelijken met bijvoorbeeld een Vsonic GR99..
![]()
Guilty as sin!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kreeg 'em ook inderdaad. Die selfwinding WINNER zag er wel aardig uit.
Is 'ie helemaal niet nieuw.Die listing is er september vorig jaar ofzo bijgezet.
Hekel aan die mailtjes die alleen gebakken lucht bevatten. MP4Nation mailt tenminste nog coupons.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ze proberen wat aan mij te verdienen aangezien ik de laatste maanden hooguit 1x per 2 maanden iets (miniem) bestel ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg 'em ook inderdaad. Die selfwinding WINNER zag er wel aardig uit.
Is 'ie helemaal niet nieuw.Die listing is er september vorig jaar ofzo bijgezet.
Hekel aan die mailtjes die gewoon niks boeiends bevatten. MP4Nation mailt tenminste nog coupons.
Kan niets interessant meer bestellen daar vandaan. Hooguit wat camera-spul in de toekomst, de honger naar een tablet is ook an all time low. Hooguit af en toe een kabeltje. Daar houdt het wel bij op.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 22-03-2013 16:35:50 ]![]()
Vandaag kwam de postbode me de 9XR brengen trouwens.
Alleen heb nog geen module, accu en lader (+netstroom laadstuk) binnen.
Ziet er IRL gelukkig niet zo glimmend zilver/chrome uit als de foto's trouwens, meer gunmetal achtig.
Ook de AS-100 en DX-60 binnen trouwens, van Lendmeurears.
DX-60 vind ik niet lekker zitten. De AS-100 is wel een erg fijne headphone om op vakantie mee te nemen.
Hebben jullie ook een postbode die altijd lachen moet als 'ie voor de zoveelste keer die week voor je deur staat?
In huize Shiz is het nu eenmaal vaak kerstmis.
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 22-03-2013 13:06:07 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wil een pakket terugsturen naar Engeland. De verkoper wilt maximaal 3 tot 4 euro vergoeden. Hij zegt dat dat de maximale verzendkosten moeten zijn.
Ik kan enkel opties vinden die 10+ euro kosten. Iemand enig idee of je daadwerkelijk voor 4 euro naar Engeland kunt versturen?![]()
Pakketpost, of past het mischien nog door de brievenbus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil een pakket terugsturen naar Engeland. De verkoper wilt maximaal 3 tot 4 euro vergoeden. Hij zegt dat dat de maximale verzendkosten moeten zijn.
Ik kan enkel opties vinden die 10+ euro kosten. Iemand enig idee of je daadwerkelijk voor 4 euro naar Engeland kunt versturen?
Als het pakketpost betreft wordt het inderdaad bijna niet te doen..
http://www.postnl.nl/voor(...)n/pakket-buitenland/, tot 2 kg voor 9 euro..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hermes, GLS, PostNL... allemaal al langs geweest?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef FreaZ het volgende:
Ik kan enkel opties vinden die 10+ euro kosten. Iemand enig idee of je daadwerkelijk voor 4 euro naar Engeland kunt versturen?
UPS, DHL etc is natuurlijk no-go op budget.
Ligt een beetje aan volume/gewicht.
Maar ik ben voor een screenprotector versturen vanuit AT naar NL ook al eens 3,40 kwijt geweest.
Dus, denk niet dat het übercheap kan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nokia telefoon, dus zou door de brievenbus moeten passen denk ik?
DHL, TNT, UPS allemaal voor zover ik kan zien rete duur.![]()
Even met de in China bestelde precieze drugs-weegschaal afwegen me dunkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:17 schreef FreaZ het volgende:
Ah, ik zie het nu ook. 4,50 euro. Zit op max 150 gram denk ik zo.
Of runnen jullie niet allemaal drugs om je china verslaving te bekostigen? Zat al even op TaoBao te zoeken naar Chinezen. Mensenhandel levert waarsch. sneller geld op dan drugs runnen bedacht ik mij zojuist.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Kinderspel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Even met de in China bestelde precieze drugs-weegschaal afwegen me dunkt.
Of runnen jullie niet allemaal drugs om je china verslaving te bekostigen? Zat al even op TaoBao te zoeken naar Chinezen. Mensenhandel levert waarsch. sneller geld op dan drugs runnen bedacht ik mij zojuist.
'Buit Zaventem 50 miljoen dollar'![]()
Tsjah, maar dat was ik nie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kinderspel.
'Buit Zaventem 50 miljoen dollar'![]()
Dus moet de Chinese prullaria maar op andere manieren bekostigd worden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
CreditCard fraudequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, maar dat was ik nie.Dus moet de Chinese prullaria maar op andere manieren bekostigd worden.
![]()
![]()
Niet twijfelen ! Doen !quote:
Ik vind ze allesinds prima !!
http://inearaddiction.blogspot.be/2011/10/dunu-trident-dn-12.htmlquote:For $40 or less, it's really hard to find better IEM than the Trident which are very easy to listen to without getting tired. It has a pretty good sound for the price and a build exceeding pricier earphones. It's really a great buy and could double as a flail type weapon if the sound doesn't impress you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note; Ik vind de bass niet sterk (toch minder sterk als in andere in-ears die ik heb liggen) wel is het een zeer diepe/donkere bass die graag op de achtergrond blijft maar wel degelijk aanwezig is, qua soundstage is het goed, gedetailleerd te noemen (geen overpowered bass doet al veel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al, niet teveel rekening houden met de website die ik meedeelde, even een paar reviews gelezen ik denk dat hij potdoof is
[ Bericht 27% gewijzigd door jonasr op 22-03-2013 20:55:30 ]![]()
Eerste bestelling geplaatst via mistertao, ben benieuwd.
Besteld:
- ST-1636, op aanraden van shiz
- E-3LUE Cobra, volgens mij een prima muis voor het geld, en is voor dat geld ook zeker het proberen waard.![]()
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Valt nog tegen zo'n quadcopter besturen.
Ik ben zelf naar de V959 aan het kijken, lijkt me leuk met de camera eronder maar nu zie ik er bij Banggood drie op het oog gelijke staan met drie totaal verschillende prijzen.
Iemand enig idee wat het verschil kan zijn?The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie moet ik gewoon wachten?![]()
Niet veel lastiger dan een 4CH heli hoor. Alleen is het wat moeilijker te zien wat nu de voorkant is en hoe je moet sturen en reageert 'ie misschien wat gevoeliger op inputs. Daarom is het aan te raden niet meteen op 100% of 80% te vliegen, maar met een iets mindere gevoeligheid. En dan eerst een beetje hover training doen, zonder al te gek rond te vliegen, eerst maar eens goed aftrimmen en plaats houden kunnen. Daarna haast microscopisch kleine inputs gaan geven om wat patronen te vliegen: easy does it! Eerst zonder rol/bank aanhellen misschien zelfs, dat maakt de boel al een stuk makkelijker. Zodra je een beetje gecoördineerd 4CH-vliegen kunt eens je skills uitbreiden met de gevoeligere modes en stunts.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Valt nog tegen zo'n quadcopter besturen.Ik zie er maar een? http://www.banggood.com/buy/v959.htmlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?
Ik ben zelf naar de V959 aan het kijken, lijkt me leuk met de camera eronder maar nu zie ik er bij Banggood drie op het oog gelijke staan met drie totaal verschillende prijzen.
Iemand enig idee wat het verschil kan zijn?
Let in ieder geval op dat je een RTF (Ready To Fly) kit neemt en niet een BNF (Bind-n-Fly, zonder zender/transmitter(TX)) of ARF (Almost Ready To Fly, zonder transmitter en accu's).
- Ah, nu zie ik de andere twee. Op de tweede pagina. Op pagina 1 staat de standaard RTF 4CH. Op pagina twee de duurdere V2 met 6-axis RTF. En nog een goedkopere 4-axis BNF.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hubsan x4, gekozen omdat hij goedkoop was en goede reviews krijgt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Welke heb je? Waarom heb je voor deze gekozen?
Iemand enig idee wat het verschil kan zijn?
Onderdelen zijn ook makkelijk te krijgen, 1ste prop is al gesneuveld, hij vloog er steeds af als ik wat gas gaf.
Gaat wel iets beter nu, kan hem redelijk onder controle houden als ik niet te hoog ga (30 cm oid), gyro is nog niet goed afgesteld, hij drift steeds iets naar rechtsachter.Geen referral hier.![]()
Ah oh ja, dat mini dinkie.
Ik zag op Schiphol ook zo'n heeeeeel klein dinkie in de vitrine bij de gadgetstore.
Lijken me nogal een fragiel en gevoelig dingetjes.
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het pakketje is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie en moet ik het gewoon afwachten?![]()
Dat is al de 2e x dat je het vraagt..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef tikkietakka het volgende:
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie en moet ik het gewoon afwachten?
Heb geduld ofzo![]()
![]()
Die hubsan is maar 8 cm ipv de 9,6 van dat andere dingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ah oh ja, dat mini dinkie.
[ afbeelding ]
Ik zag op Schiphol ook zo'n heeeeeel klein dinkie in de vitrine bij de gadgetstore.
[ afbeelding ]
Lijken me nogal een fragiel en gevoelig dingetjes..
Heel fragiel is hij niet, heb al wat crashes gehad zonder echte problemen, propellor vliegt er alleen nog wel eens af dan.Geen referral hier.![]()
Te groot voor binnen zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Niet de eerste keer dat tikkietakka in herhaling valt...
Anyhoezels. Zelf heb ik de V929, van het web ff een pica geplukt ter vergelijking:
[ afbeelding ]Geen referral hier.![]()
Nee hoor.quote:
Daarmee maai je toch alles omverquote:.
Ik kreeg al een keer een tik van dat miniding op m'n duim, deed meer pijn dan ik had verwacht.Geen referral hier.![]()
Haha, nee, ik vlieg weleens het gordijn in of tegen een plafondlamp, maar dat kon 'ie hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Daarmee maai je toch alles omver.
Ik kreeg al een keer een tik van dat miniding op m'n duim, deed meer pijn dan ik had verwacht.Verder natuurlijk leuker buiten: meer ruimte, hoewel ik daarmee met de quad nog niet eens ben geweest.
Ja natuurlijk zeuren kun je wel maar geen echte antwoord geven op mijn vraag grapjas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, nee, ik vlieg weleens het gordijn in of tegen een plafondlamp, maar dat kon 'ie hebben.Verder natuurlijk leuker buiten: meer ruimte, hoewel ik daarmee met de quad nog niet eens ben geweest.
![]()
Ik zou me wel zorgen maken, ik kan hem altijd gelijk volgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef tikkietakka het volgende:
Ik heb een 3S code gekregen van PostNL maar het werkt niet het pakketje is namelijk vandaag pas bij hun binnen gekomen. Is dit al eerder voorgekomen bij jullie en moet ik het gewoon afwachten?Geen referral hier.![]()
1. Je hebt geen antwoord verdiend met je bijdragen hier...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:41 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zeuren kun je wel maar geen echte antwoord geven op mijn vraag grapjas.
2. Antwoord kan ik je niet geven, want hoewel ik de OP en dat stukje m.b.t. 3S-codes gestalten heb, heb ik geen daadwerkelijke ervaring met het omzetten van trackingcodes.
3. Het is vrijdag geweest, het is bureaucratie, zal inderdaad wel wat duren hè...
Wat onze Herr Mod zei:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 keer vragen is wel genoeg lijkt me? De vaste users worden er een beetje gek vanIk begon later pas met R/C. Maar heb je 'em nou binnen, of heb je 'em besteld alleen nog maar?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Syphixx het volgende:
bij deze m'n eerste piloot ervaring, de V911 heli gekocht bij lighttakeThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
zag op vorige page info over quadcopters, dus dacht ik eerst beginnen met een simpele heli :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik begon later pas met R/C. Maar heb je 'em nou binnen, of heb je 'em besteld alleen nog maar?
maw: net gekocht dus.
die Syma S107 ziet e rook nog geweldig uit voor starters :p
't leven is toch fantastisch als je keuze hebt![]()
![]()
Meen je dit nou serieus of ben je sarcastischquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zou me wel zorgen maken, ik kan hem altijd gelijk volgen.![]()
waarom stel je iedereen in vraag ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:08 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus of ben je sarcastisch
krijg je een antwoord is het weer niet goed![]()
![]()
Nu stel je mij zelf een vraag grapjasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
waarom stel je iedereen in vraag ?
krijg je een antwoord is het weer niet goed![]()
OMGquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:13 schreef tikkietakka het volgende:
[..]
Nu stel je mij zelf een vraag grapjas![]()
De pakket chauffeusedenkt mee in mijn China verslaving en ging mij gisteren vertellen over dx.
![]()
Ik heb maar even een uitdraai van de shops in de OP aan haar gegeven en verteld dat dx waardeloos is tegenwoordig.
Maar toch lief dat ze mee denkt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
toch grappig dat de (weliswaar weinige) ervaringen die ik met die shop heb gewoon in lijn liggen met de rest van de shops hier: prima, soms duurt het wat langerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:23 schreef dud0r het volgende:
De pakket chauffeusedenkt mee in mijn China verslaving en ging mij gisteren vertellen over dx.
![]()
Ik heb maar even een uitdraai van de shops in de OP aan haar gegeven en verteld dat dx waardeloos is tegenwoordig.
Maar toch lief dat ze mee denkt![]()
Duurt langer en ze zijn vaak duurder dan andere naar mijn ervaring.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
mijn ervaring is dat de initiele verzending weliswaar langer duurt, maar de daadwerkelijke aflevering is gelijk met de rest van de artikelen die ik uit china heb besteld..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef dud0r het volgende:
Duurt langer en ze zijn vaak duurder dan andere naar mijn ervaring.
ze zijn vaak wel tot 10 dollar duurder, dat klopt.. maarja: een blokker is ook duurder als een etos (of andersom, dit is niet meer als logisch)![]()
Maar als het duurder is ga je het toch niet daar kopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat de initiele verzending weliswaar langer duurt, maar de daadwerkelijke aflevering is gelijk met de rest van de artikelen die ik uit china heb besteld..
ze zijn vaak wel tot 10 dollar duurder, dat klopt.. maarja: een blokker is ook duurder als een etos (of andersom, dit is niet meer als logisch)Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
als jij niet weet dat je het ergens anders goedkoper kan halen, of je het een acceptabel bedrag vind, zie ik niet waarom niet...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar als het duurder is ga je het toch niet daar kopen?![]()
Mijn zoveelste aanvaring met eForChina.. Werkelijk, ze reageren bijna altijd met standaard mailtjes en begrijpen niks. Maar goed waar het deze keer om draait, op hun site heb je meerdere verzend mogelijkheden, echter bij Signapore post staan de verzendtijden van Signapore Airmail en ze verzenden het met Surface (Boot), waardoor het dus wel tot 8 weken kan gaan duren! 12 Werkdagen staat op hun website met Signapore post, nou ik zit al op de 20 werkdagen na verzenden, dit is echt de laatste keer dat ik daar wat koop, volgens mij is het ook steeds dezelfde persoon achter de support mail. (Rita).![]()
Laatst sinds een half jaar ofzo weer eens iets besteld bij DX, omdat ze dat zo goed als nergens anders meer hadden. Duurt het 11 dagen voordat het daar de deur eens uitgaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef dud0r het volgende:
Duurt langer en ze zijn vaak duurder dan andere naar mijn ervaring.
Als het anders kan, dan doe ik dat zeker. Buyincoins, Banggood, enz etc.Altijd prompt en goed(koop)!
Als je bij de restanten kijkt zijn dat prijzen die ook sunsky volgens mij niet kan verslaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:54 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Ja maar dubbel zo duur als sunsky
maargoed, heb voorlopig genoeg om even lekker te knopen
-edit-
Nog even gekeken, $7 inclusief verzenden voor zo'n 30 meter.
Sunsky is dan inderdaad iets goedkoper. Al moet ik zeggen dat paracord.nl wel meer kleurkeuze heeft, en wss ook sneller levert
Maargoed; back to China
Mijn UI is:
De kans is groot, omdat ze het nergens anders ook hadden, dat DX het dus ook niet op voorraad had. Wees dan blij dat je het daar in ieder geval nog kan krijgen. Ik bestel ook liever bij andere shops, maar wat ik bij DX besteld heb is vaak goed gegaan. Ook aftersales goed:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Laatst sinds een half jaar ofzo weer eens iets besteld bij DX, omdat ze dat zo goed als nergens anders meer hadden. Duurt het 11 dagen voordat het daar de deur eens uitgaat.
Als het anders kan, dan doe ik dat zeker. Buyincoins, Banggood, enz etc.Altijd prompt en goed(koop)!
- Stress balletje was geplet, meteen refund gekregen, binnen een dag.
- Zelfde geldt voor een keramisch mes die na een paar keer gebruik brak, na één dag resend.![]()
Boii in koinz & Wolseel prijzen.!
Kom er net achter dat ik 2 producten van dezelfde verkoper op eBay nooit heb ontvangen.
Ergens eind Januari betaald.
Staan ook niet meer in mijn aankoopgeschiedenis/archief zo ver ik kan zien, dus ik heb gewoon pech denk ik?404 - Not Found![]()
Als ze niet bij je Ebay bestellingen staan heb je 't niet besteld lijkt me zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Zwappel het volgende:
Kom er net achter dat ik 2 producten van dezelfde verkoper op eBay nooit heb ontvangen.
Staan ook niet meer in mijn aankoopgeschiedenis/archief zo ver ik kan zien, dus ik heb gewoon pech denk ik?
Of ebay heeft de listing verwijdert+gerefund.
Heb je het via ebay of via een directe paypal betaling gedaan.. in het tweede geval heb je sowiso pechen anders.. ook denk ik eigenlijk
![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nvm het staat wel in mijn aankoopgeschiedenis, het waren gelukkig 2 objecten van samen 3 euro. (USB kabel + USB wall charger)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als ze niet bij je Ebay bestellingen staan heb je 't niet besteld lijkt me zo.
Of ebay heeft de listing verwijdert+gerefund.
Heb je het via ebay of via een directe paypal betaling gedaan.. in het tweede geval heb je sowiso pechen anders.. ook denk ik eigenlijk
![]()
Ga toch even contact opnemen met verkoper dan
404 - Not Found![]()
Mja, er zitten ook nette verkopers tussen hè. Niet gewaagd is altijd mis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef Zwappel het volgende:
Staan ook niet meer in mijn aankoopgeschiedenis/archief zo ver ik kan zien, dus ik heb gewoon pech denk ik?
Maar rechtelijk heb je zelf in dit stadium alle mogelijkheden al laten varen ben ik bang.Ach so, kijk eens aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ga toch even contact opnemen met verkoper danDat bedoel ik maar net.
Ah dacht al, kan niet zomaar verdwijnen uit aankoop geschiedenis!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nvm het staat wel in mijn aankoopgeschiedenis, het waren gelukkig 2 objecten van samen 3 euro. (USB kabel + USB wall charger)
Ga toch even contact opnemen met verkoper dan![]()
Had precies zelfde, dat ik er na 4 maanden achter kwam dat een setje carabines via ebay besteld nooit aangekomen waren.. ik verkoper berichtje sturen bood hij aan voor verzendkosten (1,5 dollar oid) opniew te sturen.awsome service!
Ik heb ook iets van 64 referal points op eBay, en 0 daarvan zijn neutraal of negatief dus zal wel goedkomen hoop ik.404 - Not Found![]()
17de iets gekocht op ebay, 3 dagen later mailtje van ebay da tik het nog moest betalen... gisteren gedaan en zie nu in purchase history die item 2x staan.
heb ik die net 2 keer gekocht ? voorlopig 1 keer van rekening gehaald maar toch wat raar![]()
leuk ja!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:28 schreef davedavy het volgende:
Ik ben een andere weg ingeslagen, en ben nu bezig met een inklapbare elektrische fiets.![]()
![]()
He iedereen,
Heb hier onder even voor mezelf opgesomd wat ongeveer de kosten zijn per taobao agent, dacht misschien interessant om te delen.
Heeft iemand nog mooie aanvullingen
Mistertao
10% Service fee (altijd) en verzendkosten +- 2 dollar voor 100 gram
Zarmark
8% Service fee (altijd) en verzendkosten rond de 10 dollar for 500 gram
Gullei
Service fee
3.00 USD ———————————— 1 USD – 54 USD
9% ——————————————- 55 USD – 399 USD
8% ——————————————— 400 USD – 799 USD
7% ——————————————— 800 USD
6% ——————————————— 2000 USD – Above
en de verzendkosten:
2.47 dollar eerste 100 gram en 1.38 dollar voor elke volgende 100 gram
Choobuy
Service fee
0-200 CNY 10%
200.01-500 CNY 9%
500.01-1000 CNY 8%
1000.01-2000 CNY 7%
2000.01-5000 CNY 6%
5000- CNY 5%
en verzendkosten voor eerste 100 gram 2.89 dollar en elke volgende 100 gram 2.41 dollar![]()
Wat zijn in godesnaam "referal points op Ebay"?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:32 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb ook iets van 64 referal points op eBay, en 0 daarvan zijn neutraal of negatief dus zal wel goedkomen hoop ik.![]()
@ Xaia... MisterTao doet helemaal niet aan 10% fee.
8% fee (met 50% recommenderkorting op eerste bestelling) of 5% als VIP (excl. transactiekosten, dat wel).Gewoon feedback bedoelt 'ie natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat zijn in godesnaam "referal points op Ebay"?Beetje sullig verwoord alleen idd.
Hoewel de Fee bij Zanmark lager is kom ik bij 90% van de quotations toch hoger uit
Hoger uit dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:
Hoewel de Fee bij Zanmark lager is kom ik bij 90% van de quotations toch hoger uit![]()
![]()
Hmm vreemd, heb gisteren gekeken maar dan staat het nog verkeerd op hun service charge pagina, deze image had ik niet gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:42 schreef shiznuts het volgende:
@ Xaia... MisterTao doet helemaal niet aan 10% fee.
8% fee (met 50% recommenderkorting op eerste bestelling) of 5% als VIP (excl. transactiekosten, dat wel).![]()
![]()
En je krijgt daar ook nog 10% tot een maximale hoogte van 30USD bonus bij je eerste deposit.
Kun je ook gewoon elke keer een nieuwe account aanmaken in principe.Dus voor mij: MisterTao. Bovendien: Buyincoins zijtak, en BIC
. Prima service. Pakjes nooit geen added tax (dankzij Bob
).
[x] Gift, 'Tools', '$8', Bob. (Immer wieder).
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 23-03-2013 17:59:18 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft er iemand ervaring met Pandawill? Wil draag graag een tablet bestellen.
Moet nu 8 pakketjes uit China krijgenKrijg dus hopelijk de hele week postbodes aan mijn deur
![]()
![]()
Ja, genoeg ervaring met Pandawill (en in het hele topic genoeg mensen ook).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:53 schreef Ravarian het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Pandawill? Wil draag graag een tablet bestellen.
Moet nu 8 pakketjes uit China krijgenKrijg dus hopelijk de hele week postbodes aan mijn deur
![]()
Staat niet voor niets in de OP. Alle shops die in de OP vermeld staan zijn vertrouwd en kan je dus zonder zorgen bij bestellen (y)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heeft Pandawill weer een zoek-de-paaseieren dit jaar?
heb vorig maand al mail gekregen ivm easter actie dus veronderstel dat we weer volle lading domme chinese quotes zullen krijgenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef shiznuts het volgende:
Heeft Pandawill weer een zoek-de-paaseieren dit jaar?![]()
![]()
Is iemand al eens een soortgelijke headset als deze tegengekomen op een chinese webshop ? Eindelijk heb ik oortjes gevonden die blijven zittenalleen de prijs is belachelijk hoog
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>![]()
De CX680 dan? http://www.google.nl/shop(...)wAA&prds=scoring:tpsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef mvc het volgende:
Is iemand al eens een soortgelijke headset als deze tegengekomen op een chinese webshop ? Eindelijk heb ik oortjes gevonden die blijven zittenalleen de prijs is belachelijk hoog
[ afbeelding ]
En anders ff op 'sport ear phone' en variaties daarop zoeken op Chinaprices, AliExpress en eBay.
Zo'n iSport-dinkie anders (4,99 USD): link weg - had geen idee dat het fakes waren![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 23-03-2013 20:45:43 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, genoeg ervaring met Pandawill (en in het hele topic genoeg mensen ook).
Staat niet voor niets in de OP. Alle shops die in de OP vermeld staan zijn vertrouwd en kan je dus zonder zorgen bij bestellen (y)Heb m'n tablet besteld (Pipo M9). Ik maak er wel een review van in het tablettopic.
![]()
Jammer dat de site al de hele dag stuk is door memcache problemenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
En je krijgt daar ook nog 10% tot een maximale hoogte van 30USD bonus bij je eerste deposit.
Kun je ook gewoon elke keer een nieuwe account aanmaken in principe.Dus voor mij: MisterTao. Bovendien: Buyincoins zijtak, en BIC
. Prima service. Pakjes nooit geen added tax (dankzij Bob
).
![]()
![]()
Ja, vanmiddag kon ik nog inloggen, maar sindsdien is fatsoenlijk inloggen is er niet meer bij idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef Xaia het volgende:
[..]
Jammer dat de site al de hele dag stuk is door memcache problemen
En dat is niet de eerste keer dat de site ruk is. Da's wel weer dramatisch van ze.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij werkt weerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag kon ik nog inloggen, maar sindsdien is fatsoenlijk inloggen is er niet meer bij idd.
En dat is niet de eerste keer dat de site ruk is. Da's wel weer dramatisch van ze.Maar ja op de afbeelding staat idd fee 8% en dan op de pagina die over de kosten gaat staat nog steeds dit: Commission Charge: we take 10% of Sales Price and Overseas Shipping as our commission Charge.
Maar ik zie dat het vanaf september dus 8%, chill dan wordt dit mijn eerste ervaring met Mistertao![]()
![]()
De nieuwste kortingscode van buyincoins als je hun facebook pagina like'd:
KEXERJOE, 6% te gebruiken voor maximaal 2 orders.Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
DX stuurt sneller als je vraagt of alles apart verzonden wordt
Nog nooit eerder binnen 3 dagen opgestuurd door hun![]()
![]()
Tja, het is natuurlijk ook dom om producten bij elkaar in een order te gooien...quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
DX heeft een functie van "Send available products first" maar das gewoon een scam dus...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Tja, het is natuurlijk ook dom om producten bij elkaar in een order te gooien...
[..]![]()
Dus gewoon mailtje sturen naar DX en vragen of elk product apart kan worden verzonden?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
DX heeft een functie van "Send available products first" maar das gewoon een scam dus...![]()
Nee, het ticket systeem gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dus gewoon mailtje sturen naar DX en vragen of elk product apart kan worden verzonden?
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1277448
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 13:16:35 ]![]()
Een tijdje geleden waren die ledstrips zo hot die je achter je tv kon plakken. Heeft iemand nog een link voor me?![]()
http://chinaprices.us?q=led%20stripquote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een tijdje geleden waren die ledstrips zo hot die je achter je tv kon plakken. Heeft iemand nog een link voor me?
Of zoek je complete ambielight achtige sets die afhankelijk van je tv beeld een bepaalde kleur uitstralen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dit zijn de best zittende die ik heb. Dunu DN-19quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef mvc het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.us?q=led%20strip
Of zoek je complete ambielight achtige sets die afhankelijk van je tv beeld een bepaalde kleur uitstralen?![]()
OP:quote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.-> http://www.google.nl/webh(...)e+webshops+led+stripquote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Viel spaß.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet kant en klaar, tenminste.. niet betaalbaar kant en klaarquote:Op zondag 24 maart 2013 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bestaan die dan?Ik zoek in ieder geval een set van 4 strips die makkelijk van voeding te voorzien zijn. Ga niet met tape en 12v zitten kutkloterijen.
Voor de rest moet je zelf dan maar even je best gaan doen met zoeken, want de Fok! gebruikers zijn geen zoekslaafjes. Succes
Highly recommended deal:Geldt ook voor mic-versie.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Net nu ik me had voorgenomen om de rest van de maand niks meer te bestellenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.!
Wel jammer dat mistertao geen paypal heeft, is die afgesloten ofzo? Want heb nu 3vcard gebruikt maar kost me gewoon 5 euro voor een 150 euro cardagja die 18 dollar wat ik aan cashback kreeg van mistertao maakt het wel weer wat beter
![]()
![]()
iemand die neon lichten in z'n auto heeft zitten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:05 schreef Syphixx het volgende:
iemand die neon lichten in z'n auto heeft zitten ?Ik had ze onder bij mijn voeten zitten en bij de passagierskant. Altijd handig als je iets laat vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
zou eerst een cheap china strip kopen of te zien of het wel in m'n wagen past via usb/sigaretten aansteker. als het past koop ik later wel iets duurder en pruts de kabels wel ergens weg.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik had ze onder bij mijn voeten zitten en bij de passagierskant. Altijd handig als je iets laat vallen.
waar heb je die gekocht en hoe opgelost ? aansteker of netjes weggewerkt ?![]()
![]()
Via de aansteker, die shit via accu enzo vind ik maar vreselijk irritant. Gewoon zo'n splittertje gekocht.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:10 schreef Syphixx het volgende:
[..]
zou eerst een cheap china strip kopen of te zien of het wel in m'n wagen past via usb/sigaretten aansteker. als het past koop ik later wel iets duurder en pruts de kabels wel ergens weg.
waar heb je die gekocht en hoe opgelost ? aansteker of netjes weggewerkt ?
Ik kocht ze bij de AVA Shop in GroningenYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
heb er goedkope gevonden voor 5.50 op tmarkt
Misschien eentje voor in de OP ?
wat ik wel raar vind dat je taal kunt aanpassen in het Nederlands![]()
Godver, die heb ik net vorige week besteldquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.![]()
![]()
En net van de week de ProAlpha besteld. Nou ja deze dan ook maar bestellen, kan ik een beetje vergelijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Bijna gekochtquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.even op head-fi rond gekeken en deze laat ik liggen. Enige plus punt is dat mp4nation bij mij wel makkelijk deed met RMA
![]()
Wat waren volgens hun dan de nadelen van deze dopjes?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef Majinster het volgende:
[..]
Bijna gekochteven op head-fi rond gekeken en deze laat ik liggen. Enige plus punt is dat mp4nation bij mij wel makkelijk deed met RMA
Het lijkt of mijn alphas stukken minder geluid produceren als eerst.. ben dus ook wel opzoek naar leuke in ears.. al wil ik ook wel die Awei ES800m is een keer proberen..![]()
Niet zoveel. Maar er zijn betere voor ongeveer 20 euro. Wil het eigenlijk wel kopen om te testen en dan misschien door verkopen. En dat ik nog een hele berg IEMs hebquote:Op maandag 25 maart 2013 00:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat waren volgens hun dan de nadelen van deze dopjes?
Het lijkt of mijn alphas stukken minder geluid produceren als eerst.. ben dus ook wel opzoek naar leuke in ears.. al wil ik ook wel die Awei ES800m is een keer proberen..
leuke dopjes Awei ES800m voor die 5 euro ofzo maar gingen bij mij wel heeeel snel kapot![]()
zoalsquote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef Majinster het volgende:
[..]
Niet zoveel. Maar er zijn betere voor ongeveer 20 euro. Wil het eigenlijk wel kopen om te testen en dan misschien door verkopen. En dat ik nog een hele berg IEMs heb
leuke dopjes Awei ES800m voor die 5 euro ofzo maar gingen bij mij wel heeeel snel kapot?
![]()
Miljaarde Shiz !quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie..
Nu heb ik weer 3 paar in-ears besteld in de laatste 2 dagen.
You Will Spend:
50 Points
You Will Earn:
43 Points
Subtotal $44.50
Item Discounts -$1.00
Discount (R1CLEAR) -$20.00
---
$23,50 dollar armer.
+ BRAINWAVZ ProAlpha
+ AWEI ES800MEerste reacties over je Sony MH1 die ik lees;quote:quote:http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-review
No it' NOT a $20 earphone. It's an $80 earphone and the fact that some people got their hands on bulk packages that they are selling for a discount doesn't give Sony an excuse for producing crap.R1 review: http://www.head-fi.org/t/631240/brainwavz-r1-reviewquote:A softer eartips with about the same shape will be the normal Sony Hybrid. The nozzle diameter of MH1 isn't typical so many eartips simply won't fit well.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monoprice lijkt me leuke keuze, al is de build-kwaliteit waarschijnlijk minder.
En ze kosten ook +- 17euro.
http://www.amazon.com/Mon(...)phones/dp/B007VEQ2UUXeport;quote:Awful Microphonic Cable. Meaning, every time you move the stock cable, you are going to get noise in your ears. Best to sit still using these.
Worst stock tips ever. Monoprice MUST know this, but at $8-$11 price range and how many they sell, no reason for them to change this.
Pros:
- Great sound
- Even better price
- Great noise isolation
- Plenty of cord
- Monoprice customer service is outstanding
Cons:
- Cord can sometimes get tangled (not too bad though)
- Drivers are large so might be uncomfortable at first (maybe more so if you keep them in all day long)
- Probably not built for sport use (but not unusable for this)Al bij al ligt de Brainwavz niet ver van de Monoprice denk ik, mocht de monoprice ooit rond de 10-12euro komen haal ik hem ook wel eens. Als ik verschillende reviews lees, is hij ongeveer die prijs waard omdat de build kwaliteit toch minder zou zijn.quote:In Conclusion, these are a great set of IEMs, especially for bassheads. I liked the 3010 better than the 5010, but it's probably because of the kind of sound which I prefer. Again, in ratio to their price, they're absolutely awesome. My overall score is 9/10.
Pros: Great sound in ratio to their price, pretty bassy, comfortable, Isolation is pretty good for a venting IEM, changeable bass ports.
Cons: may be too bassy for some people, laid back treble.
The XePort 5010 can be bought via Xeport's site for only 15$.
[ Bericht 7% gewijzigd door jonasr op 25-03-2013 09:48:29 ]![]()
BIC heeft "easereggs" met kortingsbonnen op hun site verstopt..
Bij mij zat hij in m'n coins pagina, 8% korting .. (en alleen geldig vandaag).Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Was die niet specifiek voor een bepaalde groep? Ik heb 7% op health and beauty ( IVHHCEKEN )quote:Op maandag 25 maart 2013 10:39 schreef tokko1 het volgende:
BIC heeft "easereggs" met kortingsbonnen op hun site verstopt..
Bij mij zat hij in m'n coins pagina, 8% korting .. (en alleen geldig vandaag).![]()
Grappig... ik heb dezelfde coupon (ook op mijn coins pagina) gekregen voor 'Sports & Outdoor Goods'.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was die niet specifiek voor een bepaalde groep? Ik heb 7% op health and beauty ( IVHHCEKEN )Ik heb het net geprobeerd en de coupon werkt bijvoorbeeld ook op een ipad accessoire.quote:Congratulations!
You have won a 7% off Coupon Code!
Coupon Code:IVHHCEKEN
Please be sure to copy and remember the Coupon Code you get!
This coupon is only valid for today!
It is only valid for products in the category
Sports & Outdoor Goods
EDIT: deze is 8%: YGEGPZYXJ
[ Bericht 1% gewijzigd door thecuriousone op 25-03-2013 11:06:16 (coupon toegevoegd) ]jaja, en azo...![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:06 schreef rene90 het volgende:
Bij BIC zit er ook nog ergens een ei verstopt op de normale pagina's. Iemand die al gevonden?
Maar toen ik er op klikte kreeg ik de melding:quote:Today already to receive, come back tomorrow to try it!
ze leren het nooit he, engels..quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar toen ik er op klikte kreeg ik de melding:
[..]![]()
![]()
![]()
Die ledstrips zijn er nu ook in 220v uitvoering..
(scheelt weer een trafo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Klonk op 25-03-2013 12:26:42 ]![]()
BIC coupons:Zal het lijstje weer proberen up to date te houden zoals met de kerstquote:7% Video games: IVHHCEKEN
7% Health and beauty: IVHHCEKEN
7% Sports and outdoor: IVHHCEKEN
8% Alles?: YGEGPZYXJMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die 7% werkt op alles, evenals die 8%.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:13 schreef RobertNL het volgende:
BIC coupons:
[..]
Zal het lijstje weer proberen up to date te houden zoals met de kerst![]()
Ja zag het alquote:Op maandag 25 maart 2013 12:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die 7% werkt op alles, evenals die 8%.Met de kerst hadden ze wel verschillende coupons
(en ook coins in de kerstboom).
Heb op elk van mijn 5/6 accounts nog wel één of twee dollar staan
Ik heb de IVHHCEKEN-code voor "Computers & Networking"quote:Op maandag 25 maart 2013 12:13 schreef RobertNL het volgende:
BIC coupons:
[..]
Zal het lijstje weer proberen up to date te houden zoals met de kerst
Mijn UI is:
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
(scheelt weer een trafo)
[ afbeelding ]Hoe kan je deze in verschillende kleuren doen dan? of kan je ze maar in 1 kleur bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je ze ook al gevonden met "onze" Europese stekker?![]()
Zijn rgb, dus gewoon op het knopje drukken of draaien voor de volgende kleur neem ik aan...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef wihehin het volgende:
[..]
Hoe kan je deze in verschillende kleuren doen dan? of kan je ze maar in 1 kleur bestellen?
heb je ze ook al gevonden met "onze" Europese stekker?
Er zijn ook wel andere controllers voor te krijgen (let wel op dat die in 220v en 12v uitvoering bestaan)
Met een eu stekker heb ik ze nog niet gezien, maar is netjes op te lossen met een verloopje..![]()
Op een 1 of andere vage russische site (http://mysku.ru/blog/coupons/14603.html) kwam ik net de volgende lijst tegen met buyincoins kortingscoupons voor de komende dagen: (niet alle code's zullen op alle groepen werken)
На 25 марта:
KNYIWZQHG — 7.00%
ESVSRJEIN — 8.00%
WOBNEYALO — 7.00%
QULDZZEEA — 8.00%
JBRTHAMJE — 8.00%
ELALAKXPB — 7.00%
HOLICHRPG — 7.00%
GRJYUKZVI — 7.00%
LLNSXQREI — 7.00%
OJHFANPBQ — 10.00%
WIYGIUTLD — 12.00%
DNQTILLJT — 7.00%
URIXTIFZQ — 6.00%
VSCTQGEUS — 7.00%
MXAAROGTE — 7.00%
RREPSGTPB — 8.00%
BFTFMZAUY — 6.00%
IVHHCEKEN — 7.00%
YGEGPZYXJ — 8.00%
На 26 марта:
SVVNRLLLB — 7.00%
SZXAAUNAN — 8.00%
WSNALKEPL — 7.00%
VITRIAYXF — 8.00%
KECFHMFRQ — 8.00%
LSMUAFBQO — 7.00%
FJBJKNVSV — 7.00%
CDFQWISIN — 7.00%
TYVIAOHFH — 7.00%
OBLMCMLWI — 10.00%
NTJXZEPYH — 12.00%
MEELMPYTH — 7.00%
YTNZSYDWV — 6.00%
ZUEWXFRWX — 7.00%
YDLGVMGWI — 7.00%
BBJYYXUZD — 8.00%
ERYPNJWHP — 6.00%
JJZAJYHFM — 7.00%
DTJMLHRQE — 8.00%
На 27 марта:
LUYGVYJZY — 7.00%
SNNLYQCEF — 8.00%
RRPWJASPU — 7.00%
XKSKYDEOC — 8.00%
YEUTIJHWH — 8.00%
QMUJNDUTN — 7.00%
ARUWFCQKS — 7.00%
NUVESMXLA — 7.00%
RJAFKGCXL — 7.00%
CKIAJMVQC — 10.00%
MIJAPHPNZ — 12.00%
QYIWMDPYF — 7.00%
ORBDGSURE — 6.00%
TCSAGOAGS — 7.00%
UUYBUKNWD — 7.00%
QHGROWJCZ — 8.00%
VHFRUXUDU — 6.00%
FNVLUTXGU — 7.00%
IICITPTLY — 8.00%
На 28 марта:
WZTACCCQQ — 7.00%
XDCTTBUVF — 8.00%
OPBMRQAGR — 7.00%
BEMTHJOGH — 8.00%
ZENQJRNUN — 8.00%
SDSACJAHO — 7.00%
WJSTNJQCJ — 7.00%
QJEUPXHDD — 7.00%
RRNMSKDLE — 7.00%
NFJKSKEND — 10.00%
OVVZJXRGO — 12.00%
SJOXARISQ — 7.00%
PDGJWLSEK — 6.00%
NOMZQKZVV — 7.00%
AHQLQKPWY — 7.00%
WVIQYKUZL — 8.00%
TYVJTJDJJ — 6.00%
FLWDSIXFO — 7.00%
IINRHGAVT — 8.00%
На 29 марта:
IINRHGAVT — 8.00%
PRVDDISDK — 7.00%
EXKQXPMEM — 8.00%
QEVPTGDBD — 7.00%
FNNSXSFDW — 8.00%
CJZQUWNFH — 8.00%
LSUUGNNAI — 7.00%
XMFOQMAFP — 7.00%
LQGCKHEWR — 7.00%
QECUHZWVW — 7.00%
MVPGQBGUO — 10.00%
LQGYSINJG — 12.00%
ZEXFPBZCE — 7.00%
SJHJJFXEH — 6.00%
WVNPTUJBH — 7.00%
FARCIYLGB — 7.00%
GMAAXKKIF — 8.00%
CBSXFQZCJ — 6.00%
SAYXFLAUU — 7.00%
PNQXGPJNX — 8.00%
На 30 марта:
NJFTDOGWT — 7.00%
XNSCZNXRM — 8.00%
OBLTOBGZQ — 7.00%
LGWYWVQXF — 8.00%
JOFVZOKQH — 8.00%
BDKWQHMPT — 7.00%
TLNAHWYAG — 7.00%
XRYOFNDRD — 7.00%
HSJYTJALJ — 7.00%
QKMLOQFNH — 10.00%
IUTDMIBSY — 12.00%
SLRVUANIX — 7.00%
BWWGASMSO — 6.00%
ZIYKKAQSG — 7.00%
BEZWJCWOM — 7.00%
LTPPLZWYN — 8.00%
IZPIEJVER — 6.00%
UBXVBCUWA — 7.00%Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:08 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
(scheelt weer een trafo)
[ afbeelding ]Scheelt met een beetje pech ook je huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
220v op een snoer is altijd een beetje dubieus, als het dezelfde kwaliteit is als de bekende kerstlampjes...![]()
![]()
De Buyincoins site geeft me shit, ik krijg steeds na ik op confirm order geklikt heb 'Invalid request' in beeld. Ligt 't aan mij of aan BIC?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.
Ik zoek eigenlijk iets dergelijks, maar die je dan normaal kan dragen en liefst met control talk (volume/stop/play) o.i.d.
EDIT: ah de mic versie moest ik hebben
Wat is dat amp gedoe eigenlijk voor een aanvulling?
[ Bericht 13% gewijzigd door relativity op 25-03-2013 19:41:43 ]Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Hier niets aan de hand, net de 10m hdmi kabel besteldquote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef Quir het volgende:
De Buyincoins site geeft me shit, ik krijg steeds na ik op confirm order geklikt heb 'Invalid request' in beeld. Ligt 't aan mij of aan BIC?![]()
over-ear in-ears idd.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef relativity het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?
Ik zoek eigenlijk iets dergelijks, maar die je dan normaal kan dragen en liefst met control talk (volume/stop/play) o.i.d.
EDIT: ah de mic versie moest ik hebben
Wat is dat amp gedoe eigenlijk voor een aanvulling?
Control talk is mogelijk weer gedoe op non-Apple devices. Weet ik niet bij de R1. Zelf haal ik tegenwoordig maar niet meer mic-versies, omdat 80% v/d keren de navigatie of het geluid niet goed gaat. Gedoe.
Zoals laatst al gezegd heb je niet echt een amp nodig voor oordopjes, da's meer voor headphones, maar ze bieden natuurlijk maar wat graag de optie om je in verleiding te brengen.Niet dat het geheel geen effect heeft, zo voegt een E6 wel een heel klein beetje pit en bassimpact toe, maar mja, zonder wil 't best hoor.
R1's hebben een van de breedste en ruimtelijke soundstages (ideaal voor monitoring). Hij heeft niet de bassimpact van de M2 bassmonster, maar lafjes is het ook weer niet. 't Is gewoon een leuke aanschaf voor die prijs.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
AH okequote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
over-ear in-ears idd.
Control talk is mogelijk weer gedoe op non-Apple devices. Weet ik niet bij de R1. Zelf haal ik tegenwoordig maar niet meer mic-versies, omdat 80% v/d keren de navigatie of het geluid niet goed gaat. Gedoe.
Zoals laatst al gezegd heb je niet echt een amp nodig voor oordopjes, da's meer voor headphones, maar ze bieden natuurlijk maar wat graag de optie om je in verleiding te brengen.Niet dat het geheel geen effect heeft, zo voegt een E6 wel een heel klein beetje pit en bassimpact toe, maar mja, zonder wil 't best hoor.
ik heb mt met S3 gelukkig nog problemen gehad met in-ear headphones - terwijl ik er al best veel versleten heb
Staat dat android wel ondersteund wordt op de website.
Ik ga er eens een bestellen: ben benieuwd!bedankt voor de tip!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Congratulations!
You have won a 7% off Coupon Code!
Coupon Code:JJZAJYHFM
Please be sure to copy and remember the Coupon Code you get!
This coupon is only valid for today!
It is only valid for products in the category
Home & Garden![]()
Iemand een idee waar je de pipo m9 3g kan aanschaffen met couponop BIC is hij namelijk uitverkocht.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar je de pipo m9 3g kan aanschaffen met couponop BIC is hij namelijk uitverkocht.
Tmall-shops i.c.m. agent kan natuurlijk ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring meequote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).
Tmall-shops i.c.m. agent kan natuurlijk ook.)
Brainwavz R1 beter dan sennheiser cx300ii voor rock etc?
@ shiz?
[ Bericht 14% gewijzigd door nodig op 25-03-2013 20:46:35 ]![]()
Wat is er mis met tetheren?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring mee)
Nee, sorry, had ff het '3G' over het hoofd gezien. Wist niet een dat er een 3G-versie was.
Zeker weten dat het built-in is, en niet alleen:quote:Support for 3G dongles and Ethernet with adapterThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met tetheren?
Nee, sorry, had ff het '3G' over het hoofd gezien. Wist niet een dat er een 3G-versie was.
Zeker weten dat het built-in is, en niet alleen:
[..]Is built-in 3g dus denk geen dongle
Zo'n 3G dongle is daarbij ook duurder dan dat je het ingebouwd koopt lol.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://www.buyincoins.com(...)ath-product-854.html in winkelmandje, nu nog een paasie hunten en afrekenen
ff blij met een 10% code maar het is voor Clothing Shoes & Accessories
voor wie wilt: OBLMCMLWI![]()
Ik bedoelde eerder of de M9 überhaupt een versie heeft met ingebouwde 3G. Want het is vaak genoeg dat er geadverteerd wordt met 3G tablets en dan gaat het om USB-dongle support en heeft het helemaal niks te maken met ingebouwde 3G.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef relativity het volgende:
[..]
Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzoIs built-in 3g dus denk geen dongle
Zo'n 3G dongle is daarbij ook duurder dan dat je het ingebouwd koopt lol.Heb nergens voorbij zien komen dat er een 3G RK3188 zou zijn. Alleen weet ik van FNF iFive dat 'ie als het goed is als 3G uitkomt.
Werkt op alle productenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Yngwie het volgende:
Iemand BIC code nodig voor tablet & ereaders?
Alleen geldig vandaag, 8% korting:
DTJMLHRQE![]()
![]()
Tjaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ow... waarom zetten ze 'r dan bij dat het alleen voor die categorie is? Rare ChinezenVolgens mij alles van 8 procent en minder is voor alles, 10/12 procent is voor 'limited catalog .
![]()
mijn code werkt niet om een home productquote:nvm dusquote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
TjaVolgens mij alles van 8 procent en minder is voor alles, 10/12 procent is voor 'limited catalog .
![]()
![]()
YGEGPZYXJ die is 8% en werkt op alles.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
mijn code werkt niet om een home product
[..]
nvm dus
Wat nu wel interessant is, wat is een 'limited item' waar je dus 12 procent voor kan krijgen![]()
![]()
Juist omdat er geen (Chinese) trafo, die vroeg of laat stuk gaat, nodig is, denk ik dat dit wat veiliger is om te gebruiken...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Scheelt met een beetje pech ook je huis![]()
220v op een snoer is altijd een beetje dubieus, als het dezelfde kwaliteit is als de bekende kerstlampjes...
De 12v rgb waterproof led strip, heeft al een prima kwaliteit (draait al 2 jaar bijna nonstop in de keuken)
Deze 220v is ook waterproof, dus ingegoten in silicone...
Dat maakt hem alvast veiliger dan een ouderwetse gloeilamp met fitting (meestal zonder randaarde)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het echt slechte kwaliteit zou zijn, zie/voel je dat wel aan het materiaal, en controllers zijn van alle kwaliteiten te koop (ook gewoon in NL met E keur)![]()
Wat een josti's bij sunsky, ik had 1 shark attacking mug besteld met een totaal bedrag van 7.60 dollar inc. shipping. Een collega wilde er nog één dus ik gemaild wat ik moet bijbetalen (want ik dacht dat ik dan goedkoper uit zou zijn). Komt die Vikey met het volgende :In een vorig mailtje zei ze ook nog dat de coupon niet meer gebruikt kon worden ook. Vage shit. Nu maar weer een losse besteldquote:Dear René:
Maybe you need pay USD26.7 for it in total.
Could you accept it?
If ok when you pay it and tell us the transaction ID then we will prepare for you soon, thanks
Best Regards
Vikey![]()
![]()
is dit de minix xeo x5 ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
mijn minix box is onderweg
hopelijk is het geen miskoop
waar heb je m gehaald en welke prijs?![]()
Nice! Heb 'm ook in mn mandje gegooid, met een 8% codequote:Op maandag 25 maart 2013 20:50 schreef Syphixx het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ath-product-854.html in winkelmandje, nu nog een paasie hunten en afrekenen
ff blij met een 10% code maar het is voor Clothing Shoes & Accessories
voor wie wilt: OBLMCMLWI
"maybe" you need payquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:08 schreef rene90 het volgende:
Wat een josti's bij sunsky, ik had 1 shark attacking mug besteld met een totaal bedrag van 7.60 dollar inc. shipping. Een collega wilde er nog één dus ik gemaild wat ik moet bijbetalen (want ik dacht dat ik dan goedkoper uit zou zijn). Komt die Vikey met het volgende :
[..]
In een vorig mailtje zei ze ook nog dat de coupon niet meer gebruikt kon worden ook. Vage shit. Nu maar weer een losse besteld
Geniaal, dat Engels van die Chinezen
Mijn UI is:
Ja, dat is de X5quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:28 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
is dit de minix xeo x5 ?
waar heb je m gehaald en welke prijs?![]()
Prijs was ¤77,69 EUR inclusief verzenden....
http://www.aliexpress.com(...)20581_804223027.html![]()
Vandaag deze gekregen:http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html
Wat een een bazenspeaker voor ¤14,90![]()
Goede 10 meter bereik zonder iets ertussen
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
En hoe is het geluid?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:02 schreef M4rc0 het volgende:
Vandaag deze gekregen:http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html
Wat een een bazenspeaker voor ¤14,90![]()
Goede 10 meter bereik zonder iets ertussenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Helder. Wanneer de volume maximaal is kan hij met een slechte equalizer wel wat gaan kraken.quote:Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Zit er nog koffie in mijn Haaien-beker die ze moeten opdrinken voordat ze het gaan versturen ofzoquote:Dear friend:
ok we will send out your parcel soon when your all items has been finished well.
have a good day, thanks
Best Regards
Vikey?
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zit er nog koffie in mijn Haaien-beker die ze moeten opdrinken voordat ze het gaan versturen ofzo?
quote:Specialy made for you my fliend! And we did use best paint we could find. May be bit toxic first time you drink but that is ok right?
Great to hear,
GraceOk, nice. Ben wel beieuwd heb ooit eens zoiets gehad en dat was niet aan te horen. Wellicht toch eens proberen.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Helder. Wanneer de volume maximaal is kan hij met een slechte equalizer wel wat gaan kraken.
Alhoewel, heb nu al een X-mini en Sony SRS-BTV5 dus ben ik ook wel voorzien...
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 26-03-2013 15:26:36 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hallo
ik heb paar dagen geleden spullen besteld voor m'n telefoon in china
nu heb ik een tracking code gekregen en op de site van china post krijg ik deze melding:
Collection, Location:51603200 51603200 (Holland)
betekend dit dat de zending al in Nederland is aangekomen?![]()
Nee, in Holand. Dat ligt ergens bij de Caribische eilanden, vast verkeerd geadresseerd, balen!
Zou even contact opnemen.![]()
Hoe kom je bij Holand?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, in Holand. Dat ligt ergens bij de Caribische eilanden, vast verkeerd geadresseerd, balen!
Zou even contact opnemen.![]()
weer al een ' eindje ' geleden dat er een speciale actie geweest is ... hopelijk komt er nog eentje snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij neemt je in het ooitje. Dat ritueel moeten alle newbies ondergaanquote:
Spullen worden verzameld en zijn over 7 tot 25 dagen bij jou thuis![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Syphixx het volgende:
weer al een ' eindje ' geleden dat er een speciale actie geweest is ... hopelijk komt er nog eentje snelDenk dat het eerder een foutje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over holand gesproken... Ik had laatst een aliexpress pakketje dat de verkoper stuurde naar de Nederlandse Antillen ipv Nederland... ondanks de verkeerde adressering kwam het nog behoorlijk snel aan (3 weken of zo). Volgens de tracking informatie zou het ook echt naar de Antillen zijn gestuurd. Klopt niks van die tracking info...![]()
Ja ja, volgensmij stond er echt Holand, of ben ik nou gek?quote:
Het is trouwens wel vet om det afm akmaktrh
[ Bericht 5% gewijzigd door MacorgaZ op 27-03-2013 03:34:22 ]![]()
Ik vraag mij trouwens toch af hoe die gaga deals op aliexpress (http://gaga.aliexpress.com) werken.
Hoewel ik, met wat achtergrond kennis van javascript, al veel verder in het boekingsproces kan komen - door het javascript te manipuleren -, is het elke keer al uitverkocht. Soms is hij al een paar seconden, voordat de timer is afgelopen uitverkocht - vreemd hoor.
Ik ben maar een keer in het boekingsproces gekomen, lol.
Bij mijn laatste poging was de i9300 al verkocht terwijl de timer nog 10 seconden moest loool.
Sowieso fijn dat ze javascript gebruiken, lekker onveilig.
[ Bericht 14% gewijzigd door relativity op 27-03-2013 07:01:38 ]Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Pandawill heeft weer eieren op de websites..
dit keer 3 soorten, 15$ 20$ en 25$ off..
echter wel pas bij een bedrag van 219$ te gebruiken![]()
![]()
![]()
Geen pandawill paas bril dit jaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef Downstar het volgende:
!
dat is toch bij alle leuke kortingen? moet je eerst een idioot hoog bedrag uitgeven...quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:26 schreef Downstar het volgende:
![]()
Nouja, de meeste hebben vanaf 50$ of 100$ dat een korting geld..quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is toch bij alle leuke kortingen? moet je eerst een idioot hoog bedrag uitgeven...
Nu snap ik best dat je op een bedrag van 50$ geen 25$ korting gaat geven...
maar om nou voor $15 korting een order van 219$ te moeten plaatsen vind ik wel wat absurd..![]()
Is toch nog steeds een mooie 7% als je rond de $ 219 blijft en met een $ 25 coupon zit je zelf iets boven de 11%. Op de manier kom ik toch in de verleiding om mij aan de Ainol spark te wagen, zie hem nergens echt goedkoper staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, de meeste hebben vanaf 50$ of 100$ dat een korting geld..
Nu snap ik best dat je op een bedrag van 50$ geen 25$ korting gaat geven...
maar om nou voor $15 korting een order van 219$ te moeten plaatsen vind ik wel wat absurd..![]()
Bij de meeste webshops krijg je die korting zo al in de vorm van een coupon zonder er ook maar een minimaal bedrag aan vast gekoppeld is.. Denk aan sites al Buyincoins, lightake, focal etc..quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:03 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Is toch nog steeds een mooie 7% als je rond de $ 219 blijft en met een $ 25 coupon zit je zelf iets boven de 11%. Op de manier kom ik toch in de verleiding om mij aan de Ainol spark te wagen, zie hem nergens echt goedkoper staan.![]()
11% heb ik toch nog niet veel zien langskomen. 5% tot 8% vind je wel bij veel shops. Heb nu ook wel een 10% gekregen van focalprice omdat ik iets in mijn mandje heb laten liggen, maar dat is IMHO toch niet zo courant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Bij de meeste webshops krijg je die korting zo al in de vorm van een coupon zonder er ook maar een minimaal bedrag aan vast gekoppeld is.. Denk aan sites al Buyincoins, lightake, focal etc..![]()
De koers van de euro is voor het eerst sinds november vorig jaar onder de 1,28 dollar gezakt. De Europese eenheidsmunt noteerde tegen het einde van de ochtend een koers van rond de 1,2790 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel op dinsdag was dat nog 1,2850 dollar.
Begin deze week steeg de euro nog in waarde, nadat een akkoord was bereikt over een reddingsplan voor Cyprus. Angst onder beleggers dat de gekozen oplossing een voorbode is voor een hardere aanpak van banken in de eurozone die in moeilijkheden komen, zette de koers sinds maandagmiddag echter flink onder druk. Die vrees werd aangewakkerd door uitlatingen van minister van Financiën en Eurogroep-voorzitter Jeroen Dijsselbloem in een interview.![]()
Altijd een bronvermelding gebruik als je citeert hé. Nu lijkt het net of je zelf slim bent.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef pazara het volgende:
De koers van de euro is voor het eerst sinds november vorig jaar onder de 1,28 dollar gezakt. De Europese eenheidsmunt noteerde tegen het einde van de ochtend een koers van rond de 1,2790 dollar. Bij het slot van de Europese beurshandel op dinsdag was dat nog 1,2850 dollar.
Begin deze week steeg de euro nog in waarde, nadat een akkoord was bereikt over een reddingsplan voor Cyprus. Angst onder beleggers dat de gekozen oplossing een voorbode is voor een hardere aanpak van banken in de eurozone die in moeilijkheden komen, zette de koers sinds maandagmiddag echter flink onder druk. Die vrees werd aangewakkerd door uitlatingen van minister van Financiën en Eurogroep-voorzitter Jeroen Dijsselbloem in een interview.
Maar inderdaad wel irritant, alhoewel ik nooit naar koers kijk voordat ik iets koop. Je koopt vaak toch relatief goedkoop spul in China.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: