Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:
[..]
Geldt ook voor mic-versie.
Hier niets aan de hand, net de 10m hdmi kabel besteldquote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef Quir het volgende:
De Buyincoins site geeft me shit, ik krijg steeds na ik op confirm order geklikt heb 'Invalid request' in beeld. Ligt 't aan mij of aan BIC?
over-ear in-ears idd.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef relativity het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?
Ik zoek eigenlijk iets dergelijks, maar die je dan normaal kan dragen en liefst met control talk (volume/stop/play) o.i.d.
EDIT: ah de mic versie moest ik hebben
Wat is dat amp gedoe eigenlijk voor een aanvulling?
AH okequote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
over-ear in-ears idd.
Control talk is mogelijk weer gedoe op non-Apple devices. Weet ik niet bij de R1. Zelf haal ik tegenwoordig maar niet meer mic-versies, omdat 80% v/d keren de navigatie of het geluid niet goed gaat. Gedoe.
Zoals laatst al gezegd heb je niet echt een amp nodig voor oordopjes, da's meer voor headphones, maar ze bieden natuurlijk maar wat graag de optie om je in verleiding te brengen.Niet dat het geheel geen effect heeft, zo voegt een E6 wel een heel klein beetje pit en bassimpact toe, maar mja, zonder wil 't best hoor.
Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar je de pipo m9 3g kan aanschaffen met couponop BIC is hij namelijk uitverkocht.
Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring meequote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).
Tmall-shops i.c.m. agent kan natuurlijk ook.
Wat is er mis met tetheren?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring mee)
quote:Support for 3G dongles and Ethernet with adapter
Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzoquote:Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met tetheren?
Nee, sorry, had ff het '3G' over het hoofd gezien. Wist niet een dat er een 3G-versie was.
Zeker weten dat het built-in is, en niet alleen:
[..]
Ik bedoelde eerder of de M9 überhaupt een versie heeft met ingebouwde 3G. Want het is vaak genoeg dat er geadverteerd wordt met 3G tablets en dan gaat het om USB-dongle support en heeft het helemaal niks te maken met ingebouwde 3G.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef relativity het volgende:
[..]
Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzoIs built-in 3g dus denk geen dongle
Zo'n 3G dongle is daarbij ook duurder dan dat je het ingebouwd koopt lol.
Werkt op alle productenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Yngwie het volgende:
Iemand BIC code nodig voor tablet & ereaders?
Alleen geldig vandaag, 8% korting:
DTJMLHRQE
Tjaquote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ow... waarom zetten ze 'r dan bij dat het alleen voor die categorie is? Rare Chinezen
mijn code werkt niet om een home productquote:
nvm dusquote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
TjaVolgens mij alles van 8 procent en minder is voor alles, 10/12 procent is voor 'limited catalog .
YGEGPZYXJ die is 8% en werkt op alles.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
mijn code werkt niet om een home product
[..]
nvm dus
Juist omdat er geen (Chinese) trafo, die vroeg of laat stuk gaat, nodig is, denk ik dat dit wat veiliger is om te gebruiken...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Scheelt met een beetje pech ook je huis![]()
220v op een snoer is altijd een beetje dubieus, als het dezelfde kwaliteit is als de bekende kerstlampjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het echt slechte kwaliteit zou zijn, zie/voel je dat wel aan het materiaal, en controllers zijn van alle kwaliteiten te koop (ook gewoon in NL met E keur)
In een vorig mailtje zei ze ook nog dat de coupon niet meer gebruikt kon worden ook. Vage shit. Nu maar weer een losse besteldquote:Dear René:
Maybe you need pay USD26.7 for it in total.
Could you accept it?
If ok when you pay it and tell us the transaction ID then we will prepare for you soon, thanks
Best Regards
Vikey
is dit de minix xeo x5 ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
mijn minix box is onderweg
hopelijk is het geen miskoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |