abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124494455
quote:
3s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
Highly recommended deal:

[..]

Geldt ook voor mic-versie.
Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?
Ik zoek eigenlijk iets dergelijks, maar die je dan normaal kan dragen en liefst met control talk (volume/stop/play) o.i.d.

EDIT: ah de mic versie moest ik hebben :D
Wat is dat amp gedoe eigenlijk voor een aanvulling?

[ Bericht 13% gewijzigd door relativity op 25-03-2013 19:41:43 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_124494813
quote:
9s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef Quir het volgende:
De Buyincoins site geeft me shit, ik krijg steeds na ik op confirm order geklikt heb 'Invalid request' in beeld. Ligt 't aan mij of aan BIC?
Hier niets aan de hand, net de 10m hdmi kabel besteld
  maandag 25 maart 2013 @ 19:48:04 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_124496013
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:21 schreef relativity het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar die zijn voor over het oor, of niet?
Ik zoek eigenlijk iets dergelijks, maar die je dan normaal kan dragen en liefst met control talk (volume/stop/play) o.i.d.

EDIT: ah de mic versie moest ik hebben :D
Wat is dat amp gedoe eigenlijk voor een aanvulling?
over-ear in-ears idd. :P

Control talk is mogelijk weer gedoe op non-Apple devices. Weet ik niet bij de R1. Zelf haal ik tegenwoordig maar niet meer mic-versies, omdat 80% v/d keren de navigatie of het geluid niet goed gaat. Gedoe.

Zoals laatst al gezegd heb je niet echt een amp nodig voor oordopjes, da's meer voor headphones, maar ze bieden natuurlijk maar wat graag de optie om je in verleiding te brengen. :P Niet dat het geheel geen effect heeft, zo voegt een E6 wel een heel klein beetje pit en bassimpact toe, maar mja, zonder wil 't best hoor.

R1's hebben een van de breedste en ruimtelijke soundstages (ideaal voor monitoring). Hij heeft niet de bassimpact van de M2 bassmonster, maar lafjes is het ook weer niet. 't Is gewoon een leuke aanschaf voor die prijs.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124496116
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

over-ear in-ears idd. :P

Control talk is mogelijk weer gedoe op non-Apple devices. Weet ik niet bij de R1. Zelf haal ik tegenwoordig maar niet meer mic-versies, omdat 80% v/d keren de navigatie of het geluid niet goed gaat. Gedoe.

Zoals laatst al gezegd heb je niet echt een amp nodig voor oordopjes, da's meer voor headphones, maar ze bieden natuurlijk maar wat graag de optie om je in verleiding te brengen. :P Niet dat het geheel geen effect heeft, zo voegt een E6 wel een heel klein beetje pit en bassimpact toe, maar mja, zonder wil 't best hoor.
AH oke :) ik heb mt met S3 gelukkig nog problemen gehad met in-ear headphones - terwijl ik er al best veel versleten heb :) Staat dat android wel ondersteund wordt op de website.

Ik ga er eens een bestellen: ben benieuwd! :D bedankt voor de tip!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:12:59 #256
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124497510
Congratulations!

You have won a 7% off Coupon Code!

Coupon Code:JJZAJYHFM

Please be sure to copy and remember the Coupon Code you get!

This coupon is only valid for today!

It is only valid for products in the category

Home & Garden
pi_124497784
Iemand een idee waar je de pipo m9 3g kan aanschaffen met coupon O-) op BIC is hij namelijk uitverkocht.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:33:39 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_124498757
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar je de pipo m9 3g kan aanschaffen met coupon O-) op BIC is hij namelijk uitverkocht.
Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).
Tmall-shops i.c.m. agent kan natuurlijk ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124499061
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Pandawill met 'panda4fok' of gewoon van AliExpress halen (daar worden tablets voornamelijk vandaan gehaald).
Tmall-shops i.c.m. agent kan natuurlijk ook.
Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring mee :()
  maandag 25 maart 2013 @ 20:38:28 #260
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124499073
Brainwavz R1 beter dan sennheiser cx300ii voor rock etc?

@ shiz?

[ Bericht 14% gewijzigd door nodig op 25-03-2013 20:46:35 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 20:40:54 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_124499238
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef relativity het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie maar pandawill heeft de 3g versie niet. Misschien toch maar aliexpress of tmall overwegen (nog niet veel ervaring mee :()
Wat is er mis met tetheren? :P
Nee, sorry, had ff het '3G' over het hoofd gezien. Wist niet een dat er een 3G-versie was.

Zeker weten dat het built-in is, en niet alleen:
quote:
Support for 3G dongles and Ethernet with adapter
pi_124499655
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat is er mis met tetheren? :P
Nee, sorry, had ff het '3G' over het hoofd gezien. Wist niet een dat er een 3G-versie was.

Zeker weten dat het built-in is, en niet alleen:

[..]

Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzo :) Is built-in 3g dus denk geen dongle ;)
Zo'n 3G dongle is daarbij ook duurder dan dat je het ingebouwd koopt lol.
pi_124499886
http://www.buyincoins.com(...)ath-product-854.html in winkelmandje, nu nog een paasie hunten en afrekenen _O-

ff blij met een 10% code maar het is voor Clothing Shoes & Accessories
voor wie wilt: OBLMCMLWI
  maandag 25 maart 2013 @ 20:53:45 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_124500074
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:47 schreef relativity het volgende:

[..]

Nah soms is het wel fijner. Vooral op vakantie enzo :) Is built-in 3g dus denk geen dongle ;)
Zo'n 3G dongle is daarbij ook duurder dan dat je het ingebouwd koopt lol.
Ik bedoelde eerder of de M9 überhaupt een versie heeft met ingebouwde 3G. Want het is vaak genoeg dat er geadverteerd wordt met 3G tablets en dan gaat het om USB-dongle support en heeft het helemaal niks te maken met ingebouwde 3G. ;) Heb nergens voorbij zien komen dat er een 3G RK3188 zou zijn. Alleen weet ik van FNF iFive dat 'ie als het goed is als 3G uitkomt.
pi_124500538
Iemand BIC code nodig voor tablet & ereaders?

Alleen geldig vandaag, 8% korting:

DTJMLHRQE
pi_124500851
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Yngwie het volgende:
Iemand BIC code nodig voor tablet & ereaders?

Alleen geldig vandaag, 8% korting:

DTJMLHRQE
Werkt op alle producten :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_124501050
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ow... waarom zetten ze 'r dan bij dat het alleen voor die categorie is? Rare Chinezen :P
pi_124501092
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Ow... waarom zetten ze 'r dan bij dat het alleen voor die categorie is? Rare Chinezen :P
Tja :') Volgens mij alles van 8 procent en minder is voor alles, 10/12 procent is voor 'limited catalog .
Top 5 China producten
pi_124501115
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

mijn code werkt niet om een home product

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja :') Volgens mij alles van 8 procent en minder is voor alles, 10/12 procent is voor 'limited catalog .
nvm dus :P
pi_124501203
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:11 schreef Syphixx het volgende:

[..]

mijn code werkt niet om een home product

[..]

nvm dus :P
YGEGPZYXJ die is 8% en werkt op alles.

Wat nu wel interessant is, wat is een 'limited item' waar je dus 12 procent voor kan krijgen :P
Top 5 China producten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 02:34:51 #271
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_124512686
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Scheelt met een beetje pech ook je huis :P
220v op een snoer is altijd een beetje dubieus, als het dezelfde kwaliteit is als de bekende kerstlampjes... :X
Juist omdat er geen (Chinese) trafo, die vroeg of laat stuk gaat, nodig is, denk ik dat dit wat veiliger is om te gebruiken...

De 12v rgb waterproof led strip, heeft al een prima kwaliteit (draait al 2 jaar bijna nonstop in de keuken)
Deze 220v is ook waterproof, dus ingegoten in silicone...
Dat maakt hem alvast veiliger dan een ouderwetse gloeilamp met fitting (meestal zonder randaarde)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al het echt slechte kwaliteit zou zijn, zie/voel je dat wel aan het materiaal, en controllers zijn van alle kwaliteiten te koop (ook gewoon in NL met E keur)
pi_124513621
Heerlijke service wewr bij BIC, besteld, binnen 24 uur verzonden met fototje en al!
pi_124513864
Wat een josti's bij sunsky, ik had 1 shark attacking mug besteld met een totaal bedrag van 7.60 dollar inc. shipping. Een collega wilde er nog één dus ik gemaild wat ik moet bijbetalen (want ik dacht dat ik dan goedkoper uit zou zijn). Komt die Vikey met het volgende :
quote:
Dear René:
Maybe you need pay USD26.7 for it in total.
Could you accept it?
If ok when you pay it and tell us the transaction ID then we will prepare for you soon, thanks

Best Regards
Vikey
In een vorig mailtje zei ze ook nog dat de coupon niet meer gebruikt kon worden ook. Vage shit. Nu maar weer een losse besteld :')
Top 5 China producten
pi_124519596

mijn minix box is onderweg *O* *O*

hopelijk is het geen miskoop :') :') :')
pi_124520024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef HeaN82 het volgende:

mijn minix box is onderweg

hopelijk is het geen miskoop
is dit de minix xeo x5 ?

waar heb je m gehaald en welke prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')