abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 20:16:02 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124220935

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124221182
Ik weet nu hoe een deel van jullie je voelen af en toe. Ik ben bezig met het maken van een voedingsschema door eerst maar eens bij te houden hoeveel ik eet van wat en wanneer, ging dus even e.e.a. wegen vanavond tijdens het avondeten, zowel m'n pa als m'n broertje van 19 moesten even grappig doen ;( Volgende keer maar gewoon zeggen 'DO YOU EVEN LIFT' :7
  maandag 18 maart 2013 @ 20:19:34 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124221193
Verdomme, last van schouder na verkeerde uitvoering van inline press. Hopelijk houdt het niet te lang aan
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 18 maart 2013 @ 20:20:20 #4
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124221246
TT :9~ ik twijfelde maar zeker pompe Daak in de gym! Feel the burn
BEASTMODE
pi_124221496
Had niet door dat ik de lapo had. Thanks seto voor het aanmaken van een nieuw deel. :)
Of toch du vader?
pi_124221546
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef no1uknow het volgende:
maar eens bij te houden hoeveel ik eet van wat en wanneer, ging dus even e.e.a. wegen vanavond tijdens het avondeten, zowel m'n pa als m'n broertje van 19 moesten even grappig doen Volgende keer maar gewoon zeggen 'DO YOU EVEN LIFT'
Ach, over een tijdje zie jij eruit als een Griekse God en zij nog steeds als uitgezakte aardlingen.

Groeten vanaf Mt Olympus.
Of toch du vader?
pi_124222078
quote:
18s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Drinky het volgende:
Verdomme, last van schouder na verkeerde uitvoering van inline press. Hopelijk houdt het niet te lang aan
Volgens mij heb jij elke dag wat. :')
If not now, then when.
pi_124222301
Word je altijd ziek als je een beetje rauw kip eet?
If not now, then when.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:39:07 #9
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124222538
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij elke dag wat. :')
Ik heb nooit wat qua blessures, volgens mij verwar je mij met iemand anders :') .
Drinky is een baas
  maandag 18 maart 2013 @ 20:40:02 #10
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124222596
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word je altijd ziek als je een beetje rauw kip eet?
Volgens mij eet jij altijd rauwe kip :')

SPOILER
Drinky is een baas
pi_124222695
quote:
18s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Drinky het volgende:
Schouderblessure zijn erg verraderlijk, denk je dat het over is en ga je weer trainen zul je zien dat je er na die training weer last van hebt
pi_124222778
quote:
6s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat qua blessures, volgens mij verwar je mij met iemand anders :') .
Haha, volgens mij lijkt het alleen zo, dan. :')

quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Drinky het volgende:

[..]

Volgens mij eet jij altijd rauwe kip :')

SPOILER
:D
If not now, then when.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:49:21 #13
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124223176
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef Zaran het volgende:

[..]

Schouderblessure zijn erg verraderlijk, denk je dat het over is en ga je weer trainen zul je zien dat je er na die training weer last van hebt
Ik had een jaar/ anderhalf jaar geleden de andere schouder goed overtrained ( verkeerde form ). Daarna last van een klemmende zenuw. Nu is het de andere schouder, voelt niet zo heel erg aan maar wel iets om op te letten. Beter dat ik de schouder een weekje rust geef dan er weer minstens een maand uit te liggen.

On a different note: die exercise wheel/ab roller is bij de kijkshop nog eens 15% extra afgeprijsd, 8,50 dus. Kreeg 'm zelf voor 7,50 mee omdat ze een fout in de korting hadden gemaakt. Leuk ding voor het geld.
Drinky is een baas
pi_124223806
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik weet nu hoe een deel van jullie je voelen af en toe. Ik ben bezig met het maken van een voedingsschema door eerst maar eens bij te houden hoeveel ik eet van wat en wanneer, ging dus even e.e.a. wegen vanavond tijdens het avondeten, zowel m'n pa als m'n broertje van 19 moesten even grappig doen ;( Volgende keer maar gewoon zeggen 'DO YOU EVEN LIFT' :7
Had ik hier ook in het begin, nu niet meer. Mijn moeder is er gelukkig wel blij mee dat ik sport, de rest boeit het niet meer.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124223893
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef esv7 het volgende:

[..]

Had ik hier ook in het begin, nu niet meer. Mijn moeder is er gelukkig wel blij mee dat ik sport, de rest boeit het niet meer.
Zo zal het hier ook gaan, m'n moeder begon me zelfs te verdedigen O+ Maar dat waait vanzelf wel over inderdaad.
pi_124224342
pi_124224499
Valt me trouwens op hoe vaak snoepgoed/ijs etc in de aanbieding is, vooral bij de Aldi heb je echt veel van dat spul voor een erg lage prijs. Ik doe daarom nooit boodschappen op een lege in maag in de cut want dat loopt verkeerd af :P
  maandag 18 maart 2013 @ 21:11:23 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124224527
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb toen ook zo'n review gemaakt. :P

SPT / [Bodybuilding] (#299) Happy New Gains!
Die zocht ik al! Ik wist dat je een review had gemaakt, maar ik kon hem niet vinden. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de stracciatella.

quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanille smaakt beter wanneer je het met melk aanmaakt i.p.v. water ;)
Klopt, dat geldt voor alles. Maar als iets met water al goed smaakt dan kan het sowieso niet meer mis. In de cut drink ik geen melk. Heb momenteel vanille isolaat en die heeft zelfs in melk een chemische nasmaak. Erg jammer, want ik ben juist dol op de milde smaak van een echte vanillemilkshake.
This isn't even my final form.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:15:40 #19
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124224831
Na bijna 5 maanden rugpijn eens een fysio opgezocht. Advies: buikspieroefeningen 3x in de week en minder DL'en want dat is een gevaarlijke oefening.

SPOILER
pi_124225095
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die zocht ik al! Ik wist dat je een review had gemaakt, maar ik kon hem niet vinden. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de stracciatella.

[..]

Klopt, dat geldt voor alles. Maar als iets met water al goed smaakt dan kan het sowieso niet meer mis. In de cut drink ik geen melk. Heb momenteel vanille isolaat en die heeft zelfs in melk een chemische nasmaak. Erg jammer, want ik ben juist dol op de milde smaak van een echte vanillemilkshake.
Ik ook! ^O^
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  maandag 18 maart 2013 @ 21:19:36 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124225119
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Levolution het volgende:
Na bijna 5 maanden rugpijn eens een fysio opgezocht. Advies: buikspieroefeningen 3x in de week en minder DL'en want dat is een gevaarlijke oefening.

SPOILER
:D
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 18 maart 2013 @ 21:20:43 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124225186
quote:

SPOILER
het heet niet voor niks deathlift, he
pi_124225368
quote:

SPOILER
Hahaha, ik dacht bijna dat het srs was. :')
If not now, then when.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:24:52 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124225453
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha, ik dacht bijna dat het srs was. :')
Hij was wel srs. ;(
pi_124225594
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hij was wel srs. ;(
Vijf maanden rugpijn is trouwens wel sick. Ik deadlift ook al een lange tijd niet meer en heb dus ook 4x per week crunches gedaan. Heb zo goed als geen last meer van m'n onderrug, maarja, deadliften is niet de oorzaak I guess. :P
If not now, then when.
pi_124225697
Net weer getraind, ging lekker. Heb mijn 5x5 omgezet in 3x8-10. Wel lekker weer wat afwisseling zat namelijk al 6 maanden op hetzelfde schema. Verandering motiveert altijd goed. Was wel moordend druk in de gym en warm, want het is winter dus de airco hoeft niet aan...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 18 maart 2013 @ 21:29:30 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124225779
quote:

SPOILER
Wat een pruts fysio :').

De mijne liet me juist deadliften
, en het is nog een chick ook ^O^
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124225826
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een pruts fysio :').

De mijne liet me juist deadliften
, en het is nog een chick ook ^O^
Papendal?
If not now, then when.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:31:34 #29
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124225917
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vijf maanden rugpijn is trouwens wel sick. Ik deadlift ook al een lange tijd niet meer en heb dus ook 4x per week crunches gedaan. Heb zo goed als geen last meer van m'n onderrug, maarja, deadliften is niet de oorzaak I guess. :P
Het is niet continu dus mijn quality of life is niet totaal verneukt ofzo, ik voel hem alleen wel bij sommige bewegingen en oefeningen waardoor ik niet vol kan gaan. Vooral OHP want dan drukt het gewicht echt recht op mijn wervels (meer dan bij de veel zwaardere DL en SQ).
Het is overigens wel ontstaan door een te zware DL, dat wel. :@

Ik ga wel wat crunches erin gooien, ook voor mijn APT. Nu doe ik niks voor mijn buik (onder het mom van: squat is genoeg :D ). Ook gelijk beetje sixpek kweke voor die zomertje towk.
pi_124226044
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:31 schreef Levolution het volgende:

Het is overigens wel ontstaan door een te zware DL, dat wel. :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')