Heeft jouw shirt ook zo'n knopje waardoor het shirt echt gromt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Deze muziek past wel bij mijn wolvenshirt
Bestaat dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft jouw shirt ook zo'n knopje waardoor het shirt echt gromt?
Eens.quote:
ik vond het een beetje saai klinkenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
een saaie band met hoogstwaarschijnlijk een saaie mening over muziek
Jij vond het niks weet ik, maar de "avond" van Trijntje en Tjeerd vond ik toen best leuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
een saaie band met hoogstwaarschijnlijk een saaie mening over muziek
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en vollerquote:
Ze hebben wel een aantal goede nummersquote:
Ook welquote:
dan zal dat het zijn, zal er eens naar gaan luisterenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en voller
ja de hoofdluizen vliegen rondquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en voller
Nemen zichzelf in ieder geval minder serieus dan Blofquote:
quote:
Dat is een belediging. Voor Waddinxveen.quote:
Dan noem je wel iemand aan de onderkant.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nemen zichzelf in ieder geval minder serieus dan Blof
Ook voor Sharon (den Adel) en George Baker.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is een belediging. Voor Waddinxveen.
quote:
Mijn hele mp3 speler zit vol met epica, ambeon, after forever, nightwish en within temptationquote:
Dankjequote:
Komen die daar vandaan??quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook voor Sharon (den Adel) en George Baker.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn hele mp3 speler zit vol met epica, ambeon, after forever, nightwish en within temptation
Nee wat voor soort muziek is dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef wdn het volgende:
Karina! Ken je Ambeon?
1 album: fate of a dreamer. Is eeeeeeeeerg goed
Old Grey Whistle Test.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heette dat tv-programma op de BBC met Bill Withers?
Van John Peel, naam weet ik niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heette dat tv-programma op de BBC met Bill Withers?
Jij hebt geen geluk hè, muziektechnischquote:
Progressieve metal.quote:
Merciquote:
En jij ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van John Peel, naam weet ik niet meer.
geen smaak bedoel je.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt geen geluk hè, muziektechnisch
quote:
ik zit me nu mateloos te ergeren aan de muziekquote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt geen geluk hè, muziektechnisch
Nee daar ga ik geen uitspraken over doen, het is gewoon niet mijn smaakquote:
Ik ga even zoekenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Progressieve metal.
Luistert heel goed weg!! Wordt gezonden door een toen 15 jarige meid met een prachtstem.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even zoekenAl is soul meer mijn smaak.
iedere persoon ergert zich aan een bepaald soort muziekquote:Op maandag 18 maart 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
ik zit me nu mateloos te ergeren aan de muziek![]()
toch raar dat hun fan ( ? ) zijn van zulke 'goede ' muziek ( volgens mensen hier ) en zelf zo ongelofelijk saai zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goeie muziek juist, komt niet vaak voor.
Jawel maar dan zijn ze vaak zo dom...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Claudia CardinaleZo lekker heb je ze tegenwoordig niet meer.
Zomergasten pikquote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
Dit item moet een eigen programma worden van anderhalf uur. Met dan langere fragmenten. Geweldig.
je krijgt niet genoeg van racoon?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
Dit item moet een eigen programma worden van anderhalf uur. Met dan langere fragmenten. Geweldig.
Maar dan met alleen muziek.quote:
deze man weet.quote:
Heb hem in de bios gezien. Eerste albums allemaal gekocht. Wereldband.quote:
Daar kijk je nu naar.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Wanneer wordt deze muziekavond uitgezonden? Ik kijk.
Slippery Peoplequote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
psaaiko killah is wel een leuk liedje
Dat zeg ik !quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef wdn het volgende:
Racoon. Rukband maar ze hebben wel goede smaak
is dat 'from the bottom to the top'?quote:
Laat maar even weten als je een oordeel hebt.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Thanks ik stop hem bij mijn Nog te luisteren hokje van youtube
Bedanktquote:
Waarom kunnen ze zelf niet eens iets maken als waar ze fan van zijn!?quote:
OK je moet dus wel het hele album afluisteren. Kan mooi als ik een keertje vrij benquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je een oordeel hebt.
Album is trouwens een concept album: nummers lopen in elkaar over en vertellen een verhaal.
Mwoa.quote:
Goede band is het zeker.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Racoon ook een goede band. Aanstellers. Omdat ze Nederlands zijn zijn ze kut
Racoon
Dat blijkt wel weer jaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef luxerobots het volgende:
Zo zie je maar. Smaak hebben en muziek maken, het blijven twee aparte werelden.
Doe maar niet, kunnen ze niet aan tippen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze zelf niet eens iets maken als waar ze fan van zijn!?
jaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat 'from the bottom to the top'?
Nee hoor, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Racoon ook een goede band. Aanstellers. Omdat ze Nederlands zijn zijn ze kut
Racoon
Ik luister er ook naar hoor, maar goed ik luister bijna alles wel wat commercieel isquote:Op maandag 18 maart 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
Racoon
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar dit is wel bij velen doorgaans de volledig ongefundeerde mening...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heeft het niets mee te maken.
Hebben ze al gedokt ? Denk dat de meeste aan het dollen zijn en geen cent betalen. Terecht.quote:
En indien goed weet ik nog een bandquote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je moet dus wel het hele album afluisteren. Kan mooi als ik een keertje vrij ben
ook een aanraderquote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je moet dus wel het hele album afluisteren. Kan mooi als ik een keertje vrij ben
Zeer zeker.quote:
Voor mij is het veels te veel binnen de lijntjes, daarom doet het mij niets.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar dit is wel bij velen doorgaans de volledig ongefundeerde mening...
En toegevoegd.quote:
Ik vind het zelf te veel pop. Dat gaat bij mij het ene oor in, andere oor uit en ben ik weer vergeten.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar dit is wel bij velen doorgaans de volledig ongefundeerde mening...
Weet ik niet, volgens mij wel, wordt tenminste uitgelegd hoe je moet betalen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hebben ze al gedokt ? Denk dat de meeste aan het dollen zijn en geen cent betalen. Terecht.
Dat is hem. 1 van de beste varianten van Psycho Killer.quote:
quote:
quote:
Wil je me bekeren naar de heavy shitquote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef wdn het volgende:
Karina: Sirenia en Tritania kun je ook eens beluisteren alhoewel dat wat harder is
Ayreon is van dezelfde schrijver die voor Ambeon schreef. Heeft ook enkele erg goede albums.
Heb je wat te doen
Hey ik begon ook met Prince tot ergens ruim in de jaren 90quote:
Ik luister normaal vooral soul en discoquote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ik begon ook met Prince tot ergens ruim in de jaren 90
2 nummersquote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister normaal vooral soul en discoOverdag Radio 6 aan.
Ik had al wat gevonden. Volgens mij niet dezequote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
2 nummersMeer op youtube
Tristania:
Spaanse band trouwens
Sirenia:
ken je flyleaf trouwens?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
2 nummersMeer op youtube
Tristania:
Spaanse band trouwens
Sirenia:
Ik hou de broek aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef OProg het volgende:
Ik kan nu al niet slapen van opwinding:
Tafelheer is Prem Radhakishun.
Volgens mij had ze niemand doodgemaakt, maar het gaat natuurlijk om een boekje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:54 schreef Stefan het volgende:
Raar dat een moordenaar zo een boekje mag pluggen
Ze was idd veroordeeld voor dubbelem poging tot moord maar ze walsten daar zo snel overheen dat t onduidelijk wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 03:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had ze niemand doodgemaakt, maar het gaat natuurlijk om een boekje.
Dat is heel verschillig.
Ik heb even zitten zoeken maar er was destijds zelfs een beloning te verdienen van 150.000 euro!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze was idd veroordeeld voor dubbelem poging tot moord maar ze walsten daar zo snel overheen dat t onduidelijk was
precies mijn gedachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Racoon is een rukband maar geweldige fragmenten.
quote:De Natuur Draait Door: Lente!
We merken er nog weinig van, maar de lente staat voor de deur. Donderdag begint de lente officieel en in de natuur gonst het al van het gefluit, het bouwen van nestjes en de paringsrituelen. Boswachter Arjan Postma en natuurfilmer Luc Enting - onder andere van de webcams in het vossenhol in de Oostvaardersplassen - praten ons bij over het feest dat op het punt staat los te barsten.
En van wie moet jij deze reclame propageren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef veronwacht het volgende:
Voor de schamperende droogpoepers hier: De Correspondent heeft inmiddels al meer dan 5000 leden. Met nog 29 dagen te gaan komt dat wel goed.
Vandaar Femke Halsema.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:56 schreef borisz het volgende:
Inmiddels is duidelijk dat De Groene Amsterdammer één van de aandeelhouders van het project is.
Ik keek er ook al even naar, niet dat ik lid ga worden, maar ik had niet verwacht dat ze nu al op 41 procent zouden zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef veronwacht het volgende:
Voor de schamperende droogpoepers hier: De Correspondent heeft inmiddels al meer dan 5000 leden. Met nog 29 dagen te gaan komt dat wel goed.
Dit lijkt me boeiend.quote:Documentaire ‘The Spies who Fooled the World’
Twan Huys is te gast om te praten over de documentaire ‘The Spies who Fooled the World’, die gisteravond te zien was op BBC One. Uit deze documentaire blijkt dat Britse en Amerikaanse inlichtingendiensten, voor de invasie van Irak, op de hoogte waren van het feit dat Irak niet over massavernietigingswapens beschikte. Ten tijde van deze invasie, deze maand nu 10 jaar geleden, was Twan Huys correspondent in de Verenigde Staten.
Ik heb ze allemaal beluisterd, het album niet helemaal. Ik vind het wel goed, maar een beetje steeds hetzelfde. Een paar liedjes en dan weet ik het wel. Dit nummer, van alles wat jullie gisteren postte, bevalt me nog het meest:quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef wdn het volgende:
Karina: Sirenia en Tritania kun je ook eens beluisteren alhoewel dat wat harder is
Ayreon is van dezelfde schrijver die voor Ambeon schreef. Heeft ook enkele erg goede albums.
Heb je wat te doen
Pics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:24 schreef Stickertje het volgende:
nog even aan het eten..
vruchtenhagel in mijn decolleté
Ga je een krant lezen of zo man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Ik heb er echt totaal geen zin in, jongens.
Mooi voor ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef veronwacht het volgende:
Aansteller.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
ewa zemmel, je doet je best maar even.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Ik kan ze ook wel handelen.quote:
Om.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
je bent zielig als je een app download voor meer reklame te ontvangen
Ik denk aan de man en vrouw die Nederland het Eurovisie songfestival kunnen bezorgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Romana...,. ik denk altijd aan een bepaald iemand dan.
Sowieso weer eens op tijd thuisquote:
Scooter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Romana...,. ik denk altijd aan een bepaald iemand dan.
Ja daar doelde ik ook opquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk aan de man en vrouw die Nederland het Eurovisie songfestival kunnen bezorgen.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zetten jonge meiden in beeld, achter prem zit een oude grijze vrouw
HIj heeft ook echt een radiohoofdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Prem was op de radio stukken beter te pruimen dan op tv.
Ik ben allang weg.quote:
En radiotandjes.quote:
Je hebt geluisterd?quote:
Het is Suriname hèquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Arbeidsvitaminen op zondag? Of verstond ik het verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |