Heeft jouw shirt ook zo'n knopje waardoor het shirt echt gromt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Deze muziek past wel bij mijn wolvenshirt
Bestaat dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft jouw shirt ook zo'n knopje waardoor het shirt echt gromt?
Eens.quote:
ik vond het een beetje saai klinkenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
een saaie band met hoogstwaarschijnlijk een saaie mening over muziek
Jij vond het niks weet ik, maar de "avond" van Trijntje en Tjeerd vond ik toen best leuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
een saaie band met hoogstwaarschijnlijk een saaie mening over muziek
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en vollerquote:
Ze hebben wel een aantal goede nummersquote:
Ook welquote:
dan zal dat het zijn, zal er eens naar gaan luisterenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en voller
ja de hoofdluizen vliegen rondquote:Op maandag 18 maart 2013 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja dat zei ik al, geluid is bagger afgesteld. normaal klinkt het 100x vetter en voller
Nemen zichzelf in ieder geval minder serieus dan Blofquote:
quote:
Dat is een belediging. Voor Waddinxveen.quote:
Dan noem je wel iemand aan de onderkant.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nemen zichzelf in ieder geval minder serieus dan Blof
Ook voor Sharon (den Adel) en George Baker.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is een belediging. Voor Waddinxveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |