Ja. Koopje toch voor kwaliteit?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt serieus leuk, hoe duur was het nou? 60 euro per jaar?
Ja, Mulder zit er ook he.quote:
Ik zou zolang hij bekend kan blijven via dwdd ook overal inspringen als ik hem was.quote:
Ja. Mij te duur om vooraf te betalen, maar als het er is, zou ik het wel overwegen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt serieus leuk, hoe duur was het nou? 60 euro per jaar?
Thijs Slegersquote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze Tom Knipping strikken.
Wilfred Genee schijnt ook ineens journalist te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen ze Tom Knipping strikken.
Nog maar 14.942 te gaan.quote:
Dat, maar niets mis meequote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef Krunsj het volgende:
"Geef ons een half miljoen en wij gaan ff kijken of we een online krantje kunnen starten"
Duidelijk gebaseerd op Kickstarter btw.
Als ik rijker was had ik het gedaan.quote:
Toch jammer, zulke initiatieven zouden lonend moeten zijn. Zelfde als De Pers.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
binnen een jaar is dat blad failliet.. als ze genoeg mensen krijgen ervoor
Nou ja, je krijgt het wel terug over 30 dagen.quote:
Met rente?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt het wel terug over 3 maanden.
Het is geen blad maar een site geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
30 dagen.quote:
Alleen Femke nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee hoor, ik gun het ze wel.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee hoor, ik gun het ze wel.
Het is vernieuwend. Maar niet kansloos.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
betalen voor een site?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is geen blad maar een site geloof ik
Wel, ze gaat lekker "noezie" bezig.quote:
Niet haten op Femke.quote:
Ik ook.quote:
Als al die Applefap mag, dan mag dit ook. Over serviesjes doen ze moeilijker.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef henkde_j het volgende:
Mag dit trouwens van de reclamecodecommissie?
Die homo's gaan er tot hun Elbow in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die homo's gaan er tot hun Elbow in!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Hij is het vrouwtje.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat die man zegt dat hij wel kan huilen
Mwoa, zelf niet willen, ok. Maar anderen belemmeren...quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Stienn het volgende:
Wat een bullshit dit. Aanpassen of oprotten wat dit betreft.
Dat zou echt heel erg zielig zijn.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Tottie Kiel. Goeie naam, voor een dressuurpaard ofzo.
Niet alleen het accent.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef alors het volgende:
Pfoe dat accentHet kan iemand zo lelijk maken he
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb het nooit gekeken, ik vond er echt niks aan.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Shawshank Redemption, maar dan op zijn Maaskantjes.
Ze zijn ook bijna allemaal onschuldig hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef TLC het volgende:
De gevangenis zit vol met mensen die zeggen dat ze onschuldig zijn.
Weet wel hoe ze moet handelen in penibele situaties.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het een vooroordeel, maar heb niet het idee dat ze hoog zal scoren bij een IQ-test.
Een vrouw in de keuken, iedereen vond dat juist heel normaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Vond niemand het gek dat ze 's nachts in de keuken zat?
Hehe.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vrouw in de keuken, iedereen vond dat juist heel normaal.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NEDERLANDSUH GEVANGENIS IS NET EEN HOTEL!!!!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
waarom deed ze dit? een buitenlandse gevangenis kan ik nog wel begrijpen, maar een nederlandse
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds normaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs denkt: hoe lang zou ze geen seks hebben gehad in de gevangenis?
Wat denk je van de ergste crimineel van België ,Marc Dutroux, die wist te ontsnappen ?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef Khaleesi het volgende:
Hebben ze daar geen binnenplaats met schijnwerpers erop enzo??![]()
Volgens mij is dit de actrice van Britt.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
volgende maand hoor je dat dit allemaal 1 grote hoax is..
Ik twijfel ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
Jan gelooft niet dat ze het zelf bedacht heeft
Jij denkt dat Matthijs dat denktquote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs denkt: hoe lang zou ze geen seks hebben gehad in de gevangenis?
Het was poging tot moord en ze was onschuldig.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Jivis het volgende:
Ze is ontsnapt omdat ze vast zat vanwege moord en ze wordt in DWDD opgehemeld? The fuck?
Ik verzin ook maar wat, rijke fantasie.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Matthijs dat denkt
What else is new?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef Jivis het volgende:
Ze is ontsnapt omdat ze vast zat vanwege moord en ze wordt in DWDD opgehemeld? The fuck?
Het is hilarischquote:
iddquote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Nou dat boek hoef je in ieder geval niet meer te kopen. Niet dat ik dat van plan was.
Als je bij zoiets betrokken bent geloof ik niet dat je helemaal onschuldig bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was poging tot moord en ze was onschuldig.
Het boek is ook nog niet geschreven.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Nou dat boek hoef je in ieder geval niet meer te kopen. Niet dat ik dat van plan was.
de showsjenk riedemptsjenquote:
Er zal vast veel 'ja' in voor komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Friso. Die van ons geld heel de dag op z'n luie reet ligt.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
What else is new?
Moet je eens opletten wanneer ze het over die criminelen van ons koningshuis hebben.
Daarom ook de smiley.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je bij zoiets betrokken bent geloof ik niet dat je helemaal onschuldig bent.
quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Gewoon niks over de reden dat ze in de gevangenis zat in the first place.
* takes notes....dus zo vind je een kerelquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
"That's the spirit!"
Vermoord twee mensen en je komt aan een vent! Lekker advies, Matthijs.
Wel goed geraakt.quote:
Niets mis mee, niet heel Nederland hangt de hele dag onlinequote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma is af en toe de TV editie van dumpert.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma is af en toe de TV editie van dumpert.
quote:
Hij zocht la/le (weet ik het) port vertquote:
Jij hanteert, net als ik, ook het "Fuck de bijrijder systeem" ?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die mag bij mij achterop de brommer over de provinciale weg
Hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
stagiaire gaat helemaal los met effecten
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:05 schreef borisz het volgende:
Eindelijk eens fatsoenlijke muziek bij DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |