Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
hmmquote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Maar toch heeft dat magere meisje iets schattigs, op een lieve onbeholpen manier
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:41 schreef DW457 het volgende:
Hmm, leuk topic dit. Waarschijnlijk is dit al een keer genoemd, maar man, wat is het irritant als mensen likes willen verzamelen om...ik noem maar eens iets willekeurigs, een puppy te krijgen! Rot op, ik wil dat niet op mijn profiel hebben. Ik weet trouwens niet wie ik erger vind: de mensen die zoiets starten of de mensen die hieraan mee doen, t delen en daardoor mijn facebookprofiel vervuilen!
Dat is inderdaad nog een slag erger!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis meequote:
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis mee
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Verpest het nou niet ...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Nu ging ik naar haar vind ik leuks kijken, nou dan is het wel verpest hoorquote:
Bij modellen 2009 en dan Claudiaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm
http://www.georgesont.nl/
er staan wel wat betere op dan haar. Maar de theme van zijn portofolio is wel duidelijk
pareltje van mijn tamelijk ordinaire amerikaanse nichtje. Bijschrift van een foto van haar met nog 4 vriendinnetjes, allemaal superkorte rokjes en diepe decolletés en duckfacesquote:my girlss #lovethem #allsomuch #girlsnightout #bestimes #maladies #aintnobodyfresherthanmyclick #yesssir #livinglife #andlovingit #bestway #alwaysagoodtime
Nu vraag ik mij af of Claudia hierom vroeg of dat George een lollig idee had.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij modellen 2009 en dan Claudia
Waarom maaaaaaak je zulke foto's
En wat is de reden van deze drama post?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
Crap, afbeelding is te klein. FFaanpassen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. T staat er niet bij, en op de 'wie' vragen heeft ze ook niet geantwoord (is een collega).quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En wat is de reden van deze drama post?
Mag toch hopen dat dit een kerel is , godverdomme.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Rubber_Ducky het volgende:
Nog een mooie van die vrouw![]()
[ afbeelding ]
Dit zie ik dus ook steeds vaker in het Nederlands voorbij komen. Hele alinea's vol hashtaggsquote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
pareltje van mijn tamelijk ordinaire amerikaanse nichtje. Bijschrift van een foto van haar met nog 4 vriendinnetjes, allemaal superkorte rokjes en diepe decolletés en duckfaces
![]()
![]()
![]()
" Denk aan je hert "quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
(het zijn dus, op 1 iemand na die twee reacties heeft geplaatst, ook echt allemaal verschillende personen... die het allemaal waard vinden om te reageren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 1: Ze vinden 1600 Penn daadwerkelijk leuk. 5.1 op IMDb
Klacht 2: Meid gaat dit om kwart voor acht 's ochtends op Twitter vertellen
Klacht 3: Kerel acht het nodig dit soort onzin van zijn vrouw retweeten
Klacht 4: Ze hebben beiden een profielfoto met hun baby
[ Bericht 9% gewijzigd door Artillerieschaap op 18-03-2013 23:42:24 ]
+ 8 (!!!) foto's van die activiteitquote:Vandaag heerlijk met mijn nichtje gespeeld, lekker haren getrokken, speeltjes afgepakt en *naam-van-andere-baby* speen uit haar mond getrokken.... Maar... We hebben ook gelachen samen! Het was heel leuk!
+ 4 (!!) foto's van het kindje dat fruit zit te etenquote:Lekker fruit gegeten bij oma
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Kijk eens liefjens: http://www.facebook.com/pages/De-domste-statussen-van-Nederland
ik heb mijn vriendin al gewaarschuwd dat ik mijn kind niet tegen wil komen op facebook.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef NotGuilty het volgende:
Over baby gesproken, ik heb er nu 1 die haar profiel niet meer "zelf" gebruikt. Haar baby is een half jaar oud ofzo en in het begin natuurlijk alleen maar baby-updates, na alle zwanger-updates die er aan vooraf gingen.
Maar nu.............................is . het . dit . :
[..]
+ 8 (!!!) foto's van die activiteit
en:
[..]
+ 4 (!!) foto's van het kindje dat fruit zit te eten
![]()
.
Ik heb er nog een paar die sinds ze een kind hebben niks anders meer posten dan babydingen, alleen doen ze dat niet dagelijks en zeker niet vaker op een dag. Ze zijn eigenlijk bijna niet meer op facebook te vinden. De andere helft gedraagt zich zoals die hierboven en daar krijg ik echt jeuk van.
Ze vond het blijkbaar een succes want in 2010 is ze nog een keer geweest!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij modellen 2009 en dan Claudia
Waarom maaaaaaak je zulke foto's
Ja zou haar geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis mee
Is dat Michelle? Wat een ellende.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef N22 het volgende:
Eén dagje het facebook-topic inhalen en ik lig helemaal dubbel![]()
Pareltjes, pareltjes overal!
Over 'yolosaurussen' gesproken:
[ afbeelding ]
__!
Jep, en volgens mij is dit die Kim (in love with sterretje, echte meisjes op de prairie) :quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is dat Michelle? Wat een ellende.
Godverdomme, m'n ogen bloeden!quote:
Ik haat mensen die denken dat tijgerprintjes hip zijn , het zijn vaak dezelfde soort dellen .quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jep, en volgens mij is dit die Kim (in love with sterretje, echte meisjes op de prairie) :
[ afbeelding ]
edit: en hier nog eentje!
[ afbeelding ]
Stond ook al op loldutchpeople.nl
Verschrikkelijke mensenwat kunnen die klagen zeg.
Waarom zou je zulke downies als Facebook vrienden houden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Queens het volgende:
Tel dit daarbij op en dat is wat hij gemiddeld op 1 dag post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat hij me laat lachen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke downies als Facebook vrienden houden?
Ik reageer nooit op zijn zooi maar hij daarentegen liked alles wat ik doequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme, m'n ogen bloeden!
Kun je er niet even op reageren met een linkje naar een cursus Nederlands van de LOI of zo?
Mwah. Ligt eraan hoe het gedragen wordt. Het kan wel degelijk hip zijn maar als een type zoals hierboven het aanheeft wordt het al snel ordinair.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik haat mensen die denken dat tijgerprintjes hip zijn , het zijn vaak dezelfde soort dellen .
Wat is daarmee? Niet echt schokkend imhoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus, die hierboven!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon Limburgs toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Niet echt schokkend imho
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.quote:
het is wel de perfecte samenvatting van FBquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef pagadder het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/facebook_suck
Actueler dan ooit.
Fries, ook goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.
quote:elke keer moet ik van mezelf denken bij mijn werk ''oh i love my job, i love my job'' maar dat is dus volledig sarcastisch bedoeld..
morgen om 9 uur weg naar Rotterdam
op schiphol een croissant eten met jamen straks om 6 uur boarden.
net lekker gewerkt met gezellige mensen. chinees gegeten en zo een presentatie maken voor morgen op t MBO
nu dirty dancing kijken met 'vriendinnetje'
balen .. kak veel last van mijn nek
WHAAA OMG , straks geen iPod meer -.- maar een iPhone !chill !
Ik vraag me af hoe je dit doet. Maak je een screenshot met je telefoon en stuur je die vervolgens naar de computer, om daarna met paint de namen en foto af te schermen, ergens te uploaden en daarna op FOK! te zetten? Want daar ben ik namelijk echt te lui voor, maar ik vind screenshots er wel leuker uitzien dan quotes. Is er een snellere manier?quote:
Maar teeering die typfoutenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.
Volgens mij trekt geen 1 vrouw zich daar wat van aan, ik zie de meest rationele vrouwen echt in monsters veranderen. Voordat ik ooit zwanger word zal ik eerst het tegengif voor dat gedrag zoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik heb mijn vriendin al gewaarschuwd dat ik mijn kind niet tegen wil komen op facebook.
Nu is ze ook nog zo van 'nee, we gaan geen 1000 euro voor een wiegje uitgeven'. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met die hormonenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:50 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Volgens mij trekt geen 1 vrouw zich daar wat van aan, ik zie de meest rationele vrouwen echt in monsters veranderen. Voordat ik ooit zwanger word zal ik eerst het tegengif voor dat gedrag zoeken.
Ik heb inmiddels ook een man in mijn newsfeed die dit gedrag vertoont en een andere man die dit gedrag met zijn neefje vertoonde. Dat vond ik nog doellozer, maar dat was dezelfde gast die duizend keer per dag post wat hij gaat eten, wat hij gisteren at, wat hij morgen gaat eten, hoe het eten van gisteren smaakte en foto's van kruiden in een pan post.
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nu is ze ook nog zo van 'nee, we gaan geen 1000 euro voor een wiegje uitgeven'. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met die hormonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god, ik vraag me af of die gast in het echt ook zo debiel praat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Queens het volgende:
Tel dit daarbij op en dat is wat hij gemiddeld op 1 dag post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 29% gewijzigd door NotGuilty op 19-03-2013 15:04:45 ]
quote:Pfff I think I am stuffed...pumpkinsoup, shrimps and bread with my herb butter....
quote:mmm.... mama komt eten.... ik ga lekker *insert-land*schnitzel maken met aardappeltjes en komkommer/tomaat salade.... #sentiment
en daar gaan we weer, update over wat hij gisteren heeft gegeten + foto, en een aankondiging dat er vandaag blijkbaar nog heel veel eten-posts zullen volgen:quote:De geluiden van *artiest* golven door mijn huis, koksmes in aanslag...prep van eten bijna klaar, de geuren van knoflook en versgeraspte komkommer, de zon die door probeert te breken door de wolken, mijn hondje die onophoudelijk terugkeert met haar balletje en 10 minuten blijft focussen wanneer ik 'm nou wegschop... ach ja...typical Sunday'snu maar even opruimen.... wierookje aan, wijntje erbij..... Happy Sunday! En alvast een fijne week toegewenst iedereen...
Ohja hij is 34 ofzo.quote:Schnitzel was awesome...what shall I cook today hmmm
quote:it's a virtue not to get annoyed by unimportant people in your life, it's a challenge to invest your effort and energy into only plausible causes, matters or people that are worth it, it's hard to be an asshole when you have to be, and it's a blessing to be ignorant about what you can not change. All that makes this possible for me is being straight up, sometimes just think fuck it... and keep believing in myself and what I stand for. I do not know if this makes sense to most and I do not know if I formulated this the right way... but if not, read back
quote:looking back at some of my pictures..... recollecting memories.... I must conclude that I can imagine in some people's eyes I may seem crazy as f*ckhmmm, well, I might be a little bit different
lmao and I love it
De rest zal ik jullie besparen, hij is ook zo iemand die elk gesprek op facebook op een gesprek over seks wil laten uitdraaien ( in de reacties onder wat voor status dan ook. ). Dus jij post iets heel normaals en dan gaat hij eronder lopen reageren. Ik heb er echt iets van moeten zeggen en heb ingesteld dat hij niet meer kan reageren. Helemaal beledigd natuurlijkquote:damn...one of my neighbors is fucking for life.... LOL first I thought it was house music, but when I heard the screaming I had to change my mind.... He got a screamer #lmao #closeyourwindow
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dit doet. Maak je een screenshot met je telefoon en stuur je die vervolgens naar de computer, om daarna met paint de namen en foto af te schermen, ergens te uploaden en daarna op FOK! te zetten? Want daar ben ik namelijk echt te lui voor, maar ik vind screenshots er wel leuker uitzien dan quotes. Is er een snellere manier?
edit: Zie nu pas wat er allemaal staat![]()
![]()
Ik ken ook zo iemand die "jarlours" schrijft inplaats van jaloers, ik begrijp dat echt niet
![]()
Is die man single? Het ruikt er namelijk naar dat ie indruk probeert te maken op het vrouwelijk schoon op zijn Facebook door te laten zien wat voor geweldige huisman hij wel niet isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef NotGuilty het volgende:
Vervolg:
[..]
[..]
[..]
en daar gaan we weer, update over wat hij gisteren heeft gegeten + foto, en een aankondiging dat er vandaag blijkbaar nog heel veel eten-posts zullen volgen:
[..]
Ohja hij is 34 ofzo.
Verder post hij tussen het eten door ook nog elke dag 4 of 5 updates met dit soort dingen die hij zelf bedenkt en waar hij erg trots op is:
[..]
[..]
[..]
De rest zal ik jullie besparen, hij is ook zo iemand die elk gesprek op facebook op een gesprek over seks wil laten uitdraaien ( in de reacties onder wat voor status dan ook. ). Dus jij post iets heel normaals en dan gaat hij eronder lopen reageren. Ik heb er echt iets van moeten zeggen en heb ingesteld dat hij niet meer kan reageren. Helemaal beledigd natuurlijk![]()
Verder post hij ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Maar ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
en dit soort dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnen 1 dag
Laat ze maar komen hoor, ik lig in een scheurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).
Dan gooi ik zo'n screenshot in m'n dropbox of mail ik het naar mijn vriendin die geen FB heeft maar dit soort types ook prachtig vindt.
Eenmaal op mijn werk (thuis heb ik wel wat beters te doen) dan paint en upload ik 'm inderdaad naar zo'n fotosite en copy ik het naar Fok.
Het klinkt inderdaad als veel moeite maar nu ik het eenmaal door heb kost het me nog geen minuut!
Heb ik graag over voor mijn medefokkers![]()
En nee, ik zou niet weten hoe je het anders/nog sneller kan doen...
Dat facebook daar geen app voor heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).
Dan gooi ik zo'n screenshot in m'n dropbox of mail ik het naar mijn vriendin die geen FB heeft maar dit soort types ook prachtig vindt.
Eenmaal op mijn werk (thuis heb ik wel wat beters te doen) dan paint en upload ik 'm inderdaad naar zo'n fotosite en copy ik het naar Fok.
Het klinkt inderdaad als veel moeite maar nu ik het eenmaal door heb kost het me nog geen minuut!
Heb ik graag over voor mijn medefokkers![]()
En nee, ik zou niet weten hoe je het anders/nog sneller kan doen...
Doet deze het wel? http://www.facebook.com/p(...)land/360481554060373quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar."
Pas een maand 18, wss single, woont nog bij papa en mama en is werkloos.quote:Net de eerste echo gehad, niet gepland maar oh zo welkom. Ik hoop dat iedereen mijn keuze kan respecteren.
Die vreselijke opmerkingen erbij dan ook:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef Airenu het volgende:
[..]
Pas een maand 18, wss single, woont nog bij papa en mama en is werkloos.
Waarom vinden meiden het nodig om een kind te krijgen/houden als ze het geld er niet voor hebben
Als het niet gepland was, had ze maar (goede) voorbehoedsmiddelen moeten gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Die vreselijke opmerkingen erbij dan ook:
- oh zo welkom
Flikker toch op man, je baalt als een stekker dat je hele jeugd naar de klote is nu.
- ik hoop dat iedereen mijn keuze kan respecterenDoe jezelf en dat kindje een lol en pleeg abortus.
Frysk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus, die hierboven!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rode oogschaduw is in 9 van de 10 gevallen niet mooi; je krijgt er drank/huilogen vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Haha wat een geneuzel...
http://loldutchpeople.nl/image/40517643909
Als ik d'r facebook pagina zo lees kom je ook niet meer bij van het lachen. Gelukkig valt het in mijn eigen tijdlijn dan opeens erg mee.
damn...quote:Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm
er staan wel wat betere op dan haar. Maar de theme van zijn portofolio is wel duidelijk
Zou me niks verbazen... *ril*quote:Doet u ook sex fotografie? Neemt u daar zelf ook deel aan mee?
Kusjes, Megan.
Volgens mij is dat een fokker, de spelling is verdacht goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
damn...Uit het gastenboek:
[..]
Zou me niks verbazen... *ril*
Pics van je drankogenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Rode oogschaduw is in 9 van de 10 gevallen niet mooi; je krijgt er drank/huilogen vanDeze theemuts ook.
Waarom zet deze topfotograafquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
damn...Uit het gastenboek:
[..]
Zou me niks verbazen... *ril*
ik moest bij deze meteen aan een fokker denken:quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een fokker, de spelling is verdacht goed
quote:Hoi George,
Wat een prachtige modellen fotografeer jij daar allemaal op je zolder? Doe je ook aan familieportretten?
Groetjes Moek.
Conclusie: die blijft nog wel even op FBquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
Dat was mij nog niet eens opgevallen!
Die spelling is om te janken inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Frysk!Jammer van de spelling maar ja
Sowieso is Fries echt zo bizar verschillendquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die spelling is om te janken inderdaad![]()
Ze schrijven ook altijd ''zien'' ipv syn. Maar dan ook echt; ''Beppe zien poppie''
Juustm...
Dat moet toch fijn zijn, als je hele wereldbeeld weer te geven is op één a4-tje met een paar image macro's.quote:
Wow , ik heb daar gekeken hoe kan je de meest onflatteuze foto's van jezelf maken ???quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:04 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Haha wat een geneuzel...
http://loldutchpeople.nl/image/40517643909
Als ik d'r facebook pagina zo lees kom je ook niet meer bij van het lachen. Gelukkig valt het in mijn eigen tijdlijn dan opeens erg mee.
Haha heerlijk hè. Ik vind niet snel iets irritant ook, ik vermaak me wel met dat Facebook. De naïviteit van sommige mensen bezorgen mij weer een glimlach. Dat mens is helemaal tevreden met haar pic en make-up, maar wordt heel voorzichtig afgekraakt door een bekende. Heerlijk leesvoer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wow , ik heb daar gekeken hoe kan je de meest onflatteuze foto's van jezelf maken ???
Hij is inderdaad single maar wil op facebook tegelijkertijd doen blijken dat hij een echte womanizer is en probeert elk gesprek op een seksgesprek uit te laten draaien, op de meest vreemde manieren. Ik wil die ook hier posten maar meestal worden zijn reacties redelijk snel verwijderd door de damesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is die man single? Het ruikt er namelijk naar dat ie indruk probeert te maken op het vrouwelijk schoon op zijn Facebook door te laten zien wat voor geweldige huisman hij wel niet is
quote:WAARSCHUWING!! Hoe verzinnen ze het.....
Terwijl 1 van mijn vrienden dit weekend op een avond, op een rustige landweg reed om naar huis te gaan, zag ze even verder langs de weg een kind in een autostoeltje, bedekt met een deken.
Ze kon niet uitleggen waarom en om welke reden ook, maar ze heeft besloten om niet te stoppen, zelfs toen alle soorten van schuldig verzuim door haar hoofd gierden.
Toen ze aankwam op haar bestemming, belde ze de politie die haar vertelde dat ze zouden gaan kijken
Dit is waarvan ze haar op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen controleren .... :
Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat automobilisten (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep kind zit.
Merk op dat de autostoel meestal wordt geplaatst in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is. De automobilist - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten , waarna ook de auto wordt gestolen.
Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.
Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel 112 en meldt dit zo snel mogelijk.
Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.
Een ander veel voorkomend scenario:
Als je 's nachts rijdt en je krijgt een ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %.
Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt u gedwongen langs de weg te stoppen kan u het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.
Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.
AUB stuur dit door naar al je vrienden en laat hen attent zijn ... !!
Ik dacht eerst dat ie homo wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hij is inderdaad single maar wil op facebook tegelijkertijd doen blijken dat hij een echte womanizer is en probeert elk gesprek op een seksgesprek uit te laten draaien, op de meest vreemde manieren. Ik wil die ook hier posten maar meestal worden zijn reacties redelijk snel verwijderd door de dames. Dus ik denk niet dat hij zo een geweldige huisman wil zijn, hij is gewoon de mannelijke versie van die pittige tantes met hun posts, maar ziet er wel normaal uit
Hij komt wel wanhopig over iigquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hij is inderdaad single maar wil op facebook tegelijkertijd doen blijken dat hij een echte womanizer is en probeert elk gesprek op een seksgesprek uit te laten draaien, op de meest vreemde manieren. Ik wil die ook hier posten maar meestal worden zijn reacties redelijk snel verwijderd door de dames. Dus ik denk niet dat hij zo een geweldige huisman wil zijn, hij is gewoon de mannelijke versie van die pittige tantes met hun posts, maar ziet er wel normaal uit
quote:Fuck alles ben loko loko !!!
En vrouwen ik heb er geen vertrouwen meer in !!!
En al helemaal via telefoon uitmaken maar ja
quote:Leven is kei hard
quote:Voor mij is dit de klootste dag in mijn leven !!!!
Dus ik duik erweer in
Ik ben voor niemand bereikbaar !!!!
Zie wel wanneer ik weer uit mijn bed kom
quote:Ik ga echt anders leven nu genieten en zie dan wel wat er op mijn pad komt
quote:Zo ff heerlijk weg van de stres
quote:Best chill hier heerlijk thx maatje
*foto bier*quote:Proost voor eerst weer aant bier
quote:Fuck iedereen behalve mijn frends Fam. En kennissen laat me nooit meer geak maken om een vrouw![]()
Ik kom er wel
Luister gezellig non stop radiopartyengo.nl
De wereld is sowieso verrot, jongen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef TommyVercetti het volgende:
Hier een typisch voorbeeld hoe de maatschappij ver-facebook'ed is...
Twee meisjes die vroeger op mijn middelbare school zaten en dikke vriendinnen waren:
> Heey, ik zat net wat oude foto's op hyves te bekijken, echt gek waren wij joh, leuke herinneringen..
< Ja dat was zeker leuk, zin om snel nieuwe herinneringen te gaan beleven?
> Ja zeker, dat moeten we maar ''een keer'' doen, maar ik moet nu naar de tandarts doei...
in het kwadraat, maar zo gaat het eigenlijk steeds vaker. Op facebook een beetje de popi jopi gaan uithangen, maar in real life afspreken dat komt opeens wel gevaarlijk dicht in de comfort zone
Ha vierquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Sowieso is Fries echt zo bizar verschillendHeb vorig jaar nog een hele discussie gehad met een groep die het woord fjouwer niet kenden, maar gewoon ien twa trije vier zeiden
Laat staan dat mensen die het alleen maar spreken het goed kunnen schrijven
Ik zag hem ook en ik snap de mensen die het delen niet eens. Zelf ben ik gek van dieren maar ik wil niet zien dat ze mishandeld worden . Daar word ik gewoon naar van , zelfde als mishandelde kinderen en alles ik weet dat het gebeurd maar ik hoef niet alle ellende op mijn facebookquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Sjoooonge jonge. Komt die ene weer voorbij dat dat hondje aan een touwtje hangt met twee gasten erbij.
'DIT KAN NIET!!! A.U.B. help mij om die beulen te vinden: verspreid deze foto, er is geen betere manier dan internet om deze twee kerels te vinden. Spreek jullie... vrienden aan rn vraag om deze foto op hun profiel te zetten. Die kerels moeten gestraft worden!
Diegene die geen varkensvlees eten en ons racisten noemen, de smeerlappen! Hopelijk worden deze beulen snel gevonden.
En van mij mogen ze die vanaf hun tenen beginnen verbranden.'
Pffff. Is in 2010 gebeurd. 2007 zelfs.
Commentaar? Je hebt imo mening gewoon gelijk, dit hele land en al haar inwoners zijn naar de klotequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wereld is sowieso verrot, jongen.
Niet meer te redden. De kinderen van nu hebben met alle ellende, crisis en weet ik het nog meer überhaupt amper nog een toekomst. Studenten die hun WO netjes af gerond hebben kunnen geen werk vinden. Oorlogen, die alleen maar erger zullen worden. Criminaliteit blijft toenemen. Tegenwoordig wordt je bijna neergestoken als je iemand per ongeluk aanstoot.
Het is dus niet alleen Facebook, het is de wereld in zijn geheel, waar ik mij langzamerhand dood aan erger.
Ik wil niet beweren dat iedereen een slecht mens is, maar in tijden van crisis lijkt de verhouding goed/slecht steeds meer richting slecht te kantelen.
Ik zal hier genoeg commentaar op krijgen, maar dit is mijn mening en er zullen ook vast mensen zijn die zich hierin kunnen vinden.
suuuuuuuuuuuure. Stiekem hunkert ze met heel haar hart en ziel naar een kerel. Maar 'ik ben een sterke vrouw! Girlpowerrrrrrrrrrrrrrr!'quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar financieel zeker wel..
Reageer eens met de vraag hoe ze mama werd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
dat vraag ik me ook steeds vaker af.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Konden die figuren niet op Hyves blijven?
De Snitsers binne de echte! :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ha vierKlopt, ik kom zelf uit de Wâlden, en sprak daar Westreenders. Mei de treen uut de Westreen
![]()
Ljouweters en Snekers kunnen elkaar ook niet verstaan volgens mij.
Maar dit Fries is gewoon zó slecht. Iedereen weet dat het Fries geen ''v'' en ''z'' heeft...
Stiekem hoop je dan ook dat er een Google ad van Duracell of Whiskas bij staatquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:14 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
wat er staat, klopt op zich wel.. Het is alleen een 'beetje' suf gebracht.quote:
Dit dus. En daarboven heeft het dan ook 23 likesquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
suuuuuuuuuuuure. Stiekem hunkert ze met heel haar hart en ziel naar een kerel. Maar 'ik ben een sterke vrouw! Girlpowerrrrrrrrrrrrrrr!'
Had ik willen doen maar dat durf ik niet...eng wijfquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Reageer eens met de vraag hoe ze mama werd...
quote:Eerst Hunk uitlaten dan met de bon en me jas weer terug naar de winkel mis binnen drie dagen een knoop en me lusje is kapot. Dat verwacht ik dus echt niet voor die prijs!!!
Laat me raden: zo'n lelijk Nickelson geval?quote:
Ja, zo'n 17-jarige snol, ze heeft wel meer achterlijke statussen, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Laat me raden: zo'n lelijk Nickelson geval?
quote:Word helemaal para van me dromen, ze gaan elke nacht over hetzelfde
quote:Van sommige mensen wordt je zo gek he!!! Maarja deels lach ik je gewoon kei hard uit...
En jij blijf nou is uit mijn dromen! !!! Doet me alleeen maar pijn
---> de kapotte jas dus.quote:Jeeej eventjes met mijn lieve mama de stad in geweest...
En ik had toch een nieuwe winterjas nodig en ja hoor een lekker warm wasbeer hondje eraan:-D
Super blij met mijn nieuwe jas
zuchtquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
En jij blijf nou is uit mijn dromen! !!! Doet me alleeen maar pijn
quote:liefe schatje van mij van deese gedigtje is voor jou een heele dikke kus
toen ik je voor het eerst sag kon ik mijn oogjes niet meer van je af houden ik keeke elke keer naar jou op het momenten waneer jij het niet zag hihi
jij keek ook elke keer naar mij ik kreeg heele maal een warme gevoel van binnen en dagt jou laat ik niet gaan hihi soms ben ik een duiveltje maar nu hep ik je je zit nu in mijn hard en daarom wilde ik het seggen hoe veel ik van jou hou egt zupper veel jij bend mijn tyger en ik jou leeuwtje hihi hvj tz ik laat jou niet meer los xxxxx ik mis je xxxxx ik hoop dat wu heel lang saamen zyn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:Lekker effen de stad in en daarna swarma eeten en daarna lekker met mijn schatje ****** zwemmen hvj xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:1. jongen
2. met 2 mooije oogen
3. en un mooije glimlag
4. jij bend waar mijn oogen
5. en mijn hard hep gestoolen
6. en ik hep jou hart gestoolen
7. jij bend lief
8. ik kan met jou laggen
dit zijn de 8 dingen wat ik leuk aan je find hvj schatje
erwin je bend me schatje
heel veel kusjes van je tygertje ******xx
Wuuuhuhhu die tweedequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Ah, hier komt de 25-jarige weer met zijn 17 jarige vriendinnetje.
Let op:
[..]
[..]
[..]
Diep triest inderdaad. Gelukkig plaatsen ze heel vaak statussen waardoor ik jullie voorzien kan van pics en tekstquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wuuuhuhhu die tweedex 1128931882390
edit: die persoon____!!!
Ik heb de Grazia-pagina toegevoegd, die doet ook regelmatig van die share & win-zooi en dan zie je mensen op de meest kruiperige, kirrende manier reageren waarom zij dan toch graag dat setje met die drie nagellakjes willen hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Die "like dit en maak kans op driehonderdduizend Apple dingetjes" posts
De mensen die daar ook op reageren
[ afbeelding ]
Echt erg... alsof je überhaupt kans maakt daarop. Heel waarschijnlijk van die acties om likes en/of volgers te krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb de Grazia-pagina toegevoegd, die doet ook regelmatig van die share & win-zooi en dan zie je mensen op de meest kruiperige, kirrende manier reageren waarom zij dan toch graag dat setje met die drie nagellakjes willen hebben
Dit is geschreven door een 25-jarige?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Ah, hier komt de 25-jarige weer met zijn 17 jarige vriendinnetje.
Let op:
[..]
[..]
[..]
Ja, en de 17-jarigequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit is geschreven door een 25-jarige?![]()
Ik heb 'm (thank god for that bedank God daarvoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef A.Jensen het volgende:
Sinds wanneer is het woord "Struggles" het hippe FB woord van 2013 geworden?
Elke vrouw die het maar een beetje moeilijk heeft komt weer met zulke kutbegrippen, want engels is zo stoer en diepgevend
Ja, de grootste klacht was toch altijd dat hastags geen nut hebben? Wordt het opgelost, is het weeeer niet goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.nu.nl/internet/3370137/facebook-komt-met-hashtags.html
for the love of god
quote:is dit karma dat spreekt??
*share van een fuck you ik red me wel foto*
quote:Goede morgen allemaal
Das wennen zo vroeg er weet af
Have fun
quote:Hahaha ik ben echt volwassen
Ik lach altijd
En ... Nou ben geen kind laat mooi je moeder de spullen ophalen ... Haha
Zoek een leven ofzo ik kom er altijd
quote:nieuwe zwoele profielfoto
quote:Chill in Grun lijkt me wel cool en chill om in Grun te wonen
Altijd gezellig
Nee Omrop Fryslân Frysk is het échte Friesquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:21 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
De Snitsers binne de echte! :p
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, het mannetje heeft een paprika doorgesneden, en hij zit vol met zaad.. Of was dat de grap niet van die foto, en is dit bloedserieus?
Heel serieus, had deze gozer al eens eerder geplaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Workum?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee Omrop Fryslân Frysk is het échte FriesMaar waar ze dat spreken? Geen idee.
Ik kan dat allemaal ook, maar kom toch écht uit de Wâlden. Dat is weer een dialect op zichquote:Op vrijdag 22 maart 2013 03:44 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Workum?Ik kan nl Omrop Fryslân verstaan, Harry Potter in t Fries lezen en het Fries dat ik semi-ken kom uit de buurt van Workum
Ja HEEL VEEL mensen zijn zo domquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze nou werkelijk zo dom dat ze denken dat er echt iets gaat gebeuren?
Die eerste foto van Claudia alleen al.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Even de beste man opgezocht.
Behold de notepad-1990-called-website...
Noes,quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, de grootste klacht was toch altijd dat hastags geen nut hebben? Wordt het opgelost, is het weeeer niet goed
BESTAAT HARRY POTTER IN HET FRIES?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan dat allemaal ook, maar kom toch écht uit de Wâlden. Dat is weer een dialect op zich
Ja inderdaad, het zijn er wel veel!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef robuust89 het volgende:
WTF doen al die friezen opeens in dit topic?
Ik ben niet echt Fries, ik doe alsofquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef robuust89 het volgende:
WTF doen al die friezen opeens in dit topic?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)en/1001004005357864/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:57 schreef Finland. het volgende:
[..]
BESTAAT HARRY POTTER IN HET FRIES?
Oh my, ik weet waar de stufi heen gaat deze maand.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ben niet echt Fries, ik doe alsof
[..]
http://www.bol.com/nl/p/h(...)en/1001004005357864/Wel alleen deel 1 geloof ik
who gives a fuck, als die maar in blokjes ligt als je klaar bentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe je een paprika moet snijden
als je eerst de stam eruit snijd gaat het beter?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
who gives a fuck, als die maar in blokjes ligt als je klaar bent
Is dat een kind van 7 ?quote:
wat een mongolische bus ja, een mongolische busquote:Wat een mongolische kut bus wil ik naar de andere bushalte lopen kijken voor de snelbus kom die andere bus en rijd mij zo voorbij wat een leiers en dan achterlijk de schouders ophalen
Hij wist waarschijnlijk niet hoe hij 'chauffeur' moest spellen dus dacht hij 'ik laat het wel zo'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat een mongolische bus ja, een mongolische bus![]()
Zij, weer diezelfde als met de jas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hij wist waarschijnlijk niet hoe hij 'chauffeur' moest spellen dus dacht hij 'ik laat het wel zo'
Elke keer 10 minuten ertussenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
En dit gaat de HELE dag zo door, heel lief meisje voor de rest, maar een beetje een FB-verslaving.
quote:
Tja, je zou d'r eens toe moeten voegen voor de grap. Kan je de hele dag genieten van debiele statussen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Elke keer 10 minuten ertussen
[..]oh god why
Is zij zo iemand die iedereen accepteert als vriendje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, je zou d'r eens toe moeten voegen voor de grap. Kan je de hele dag genieten van debiele statussen.
Jep.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is zij zo iemand die iedereen accepteert als vriendje?
Is die nieuw? Nee joh.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:
Er is ook weer een nieuwe ''ophangen puppy'' gesignaleerd![]()
Heb gereageerd met een status over de dierenbescherming, incl bankrekeningnummer en al.![]()
Domme leeghoofdige ''kijk mij eens oooo zo begaan zijn'' ^^$#%#@ mensen
Voor mij wel. Kwam ze afgelopen week al tegen, maar vooruit.quote:
Oh dat bedoel je met nieuw. Ik dacht dat jij dacht dat het recente foto's warenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Voor mij wel. Kwam ze afgelopen week al tegen, maar vooruit.
Elke week komt er wel weer een nieuwe dode poes of puppy op Facebook. En niemand die snapt dat die foto's al 100 jaar oud zijn natuurlijkZal wel een nieuwe hype zijn. Achterlijk volk.
Nee ik ben niet zo onnozel gelukkigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je met nieuw. Ik dacht dat jij dacht dat het recente foto's warensorry, vrijdagmiddaginkakmomentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van de 65 jarige tante van mijn man![]()
quote:Een relatie bestaat uit bedrog een vrouwtje ligt over. Een jonge dat mag maar als haar relatie naar de klote ga der om boeit. Haar niet.
Haar vent alles doet o
Het te redden en de vrouw zegt
Weer
quote:Wordt ik wakker is me gebit op de loop wordt er chaggie van
quote:Soms. Doe je als man zijde hun best
Als. Vrouwen hun afspraken. Verbreken. En alleen!
Het woordje. Sorry zeggen. Zijn? We blij.
Ma nadenken doet ze niet. Met haar sorry. Hou van haar meer dan ik ooit. Van een slet heb gehouden.
Zij is speciaal
Reacties
[Vriendin van vent] Ff sirieus vergelijk je me nou met een.doet
15 maart om 9:19 via mobiel
[Vriendin van vent] Doet is slet
15 maart om 9:19 via mobiel
[Geen idee] een verhaal heeft 2 kanten, praat het uit, en geniet van elkaar, en jullie kind!!
15 maart om 9:34
[Zus van vent] wat een taal broertje kan ook anders zij maakt fouten en jij oke maak het gezellig en doe daar wat aan hahaha
15 maart om 21:45 · 1
[Vent] Het is de harde waarheid maar als ik me gevoelens uit op een goede manier. Wordt het fout gezien
15 maart om 22:02 via mobiel
[Zus van vent] nou pop doe dat niet op fb het gaat een ander niks aan denk daar maar eens over na lieverd
15 maart om 23:12
[Vent] Jawel ik heb gewoon gelijk
16 maart om 7:18 via mobiel
Zijn tatoeage;quote:Ik hou van me gezin
Doe eens me best
En nog wordt het niet gezien. Baal ik van
Dat ik mebest doe en is maak ik fouten
En alles legaal. .wou dat ik. Weer een fout. Maakte.
Met andere woorden: geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Wordt ik wakker is me gebit op de loop wordt er chaggie van
Zal even aanpassen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:04 schreef Matty___ het volgende:
Sorry maar WAT?
Misschien iets meer context en wie zegt wat.. dit is niet te volgen
ah ok ik dacht dat jij dat aan het zeggen was. Je kunt dat beter in een quote zettenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zal even aanpassen.
Het is ook niet de bedoeling dat het te volgen is, zo typt hij nou eenmaal...
Heb het letterlijk gekopieerd, incl verkeerd spatie gebruik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:17 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ah ok ik dacht dat jij dat aan het zeggen was. Je kunt dat beter in een quote zetten
tja ik snap het ook af en toe niet hoe sommige stellen bij elkaar blijven. Goedmaaksex moet zeker geweldig zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb het letterlijk gekopieerd, incl verkeerd spatie gebruik.
Hij en z'n vriendin doen niks anders dan op elkaar fitten op Facebook. Gaat werkelijk waar nergens over. Volgens mij is die vent ook een crimineeltje, aangezien hij het over legale dingen had, en iets met de bak. Whatever. Sneu voor hun zoon van 4/5 maand.
Volgens mij is dit ook zo'n stel. Beide zwakbegaafd, snap niet dat ze het in hun kop krijgen om een kind te nemen. Duurt niet lang of Jeugdzorg staat op de stoep. Die vent is ook nog eens alcoholist..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:22 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tja ik snap het ook af en toe niet hoe sommige stellen bij elkaar blijven. Goedmaaksex moet zeker geweldig zijn.
Had ooit zo een stel tegen over mij wonen waar ik een keer de politie heb moeten bellen omdat die haar weer in elkaar aan het slaan was. Maar ging niet bij hem weg (beide rond de 20).
iedereen mag een kind hebben. Misschien is zij wel een goede moeder ondanks dat ze met zo een vent omgaat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook zo'n stel. Beide zwakbegaafd, snap niet dat ze het in hun kop krijgen om een kind te nemen. Duurt niet lang of Jeugdzorg staat op de stoep. Die vent is ook nog eens alcoholist..
Schreeuw dat niet te hardquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen mag een kind hebben. Misschien is zij wel een goede moeder ondanks dat ze met zo een vent omgaat.
Oh, en ik ken haar persoonlijk. Ze is niet in staat om haar kind fatsoenlijk op te voeden. Dus nee, ik vind niet handig dat zij samen met die vent een kind op te wereld heeft gezet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
iedereen mag een kind hebben. Misschien is zij wel een goede moeder ondanks dat ze met zo een vent omgaat.
beetje te laat nu...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh, en ik ken haar persoonlijk. Ze is niet in staat om haar kind fatsoenlijk op te voeden. Dus nee, ik vind niet handig dat zij samen met die vent een kind op te wereld heeft gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemachtigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog wat pareltjes van mijn kant;
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn tatoeage;
[ afbeelding ]
is het raar dat ik dit zulk quotes onzin vind? Zet deze mensen een tijd lang op een onbewoond eiland. Kijken hoe gelukkig ze na verloop van tijd nog zijn. We zijn nou eenmaal sociale dieren en hebben anderen wél nodig om gelukkig te zijn. Of ben ik de enige die zo denkt?quote:
Ben t met je eens. Verschil tussen rationeel denken en emotioneel denken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is het raar dat ik dit zulk quotes onzin vind? Zet deze mensen een tijd lang op een onbewoond eiland. Kijken hoe gelukkig ze na verloop van tijd nog zijn. We zijn nou eenmaal sociale dieren en hebben anderen wél nodig om gelukkig te zijn. Of ben ik de enige die zo denkt?
Volgens mij vinden alleen hippie Hyves huismoeders zulke quotes ''Oooh zooo waar!!''quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is het raar dat ik dit zulk quotes onzin vind? Zet deze mensen een tijd lang op een onbewoond eiland. Kijken hoe gelukkig ze na verloop van tijd nog zijn. We zijn nou eenmaal sociale dieren en hebben anderen wél nodig om gelukkig te zijn. Of ben ik de enige die zo denkt?
DW457 vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatst ook, nicht van ons had die oude ''bellen achter het stuur politieman bij Bastion hotel'' foto gepost. ''Schandaaaalig!! Geef ze een boete!! Blaaat blaaat!!''
Heb er een artikeltje onder gepost, dat je als stilstaande automobilist een telefoon handheld mag vasthouden. Geen reactie weer natuurlijk
Die foto heb ik gelukkig pas 333x voorbij zien komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Laatst ook, nicht van ons had die oude ''bellen achter het stuur politieman bij Bastion hotel'' foto gepost. ''Schandaaaalig!! Geef ze een boete!! Blaaat blaaat!!''
Hij gaat ook echt naar die ballententenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
6 updates over één avondje uit.
Ik ga weleens in 't weekend naar Heerlen, paupergehalte is vrij hoog. Dat Beercompany dat pas open is heeft wel potentie denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij gaat ook echt naar die ballententen
Ik kom uit omg. Heerlen, maar hij zoekt nou niet echt de leukste plekken op, damn.
Zet uit dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Disorder het volgende:
"... gave Life in Candy Crush Saga."
Ik vind het moreel zeer verwerpelijk om gehandicapten na te doen. Dat verdienen die mensen ook niet.quote:
Prachtig dat iedere idioot kinderen mag maken en ze vaak per ongeluk krijgt(als je zo typt weet je niet wat een condoom is.)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sneu voor hun zoon van 4/5 maand.
Tja, misschien daar eens naar kijken, al is dat een enorm hellend vlak.quote:
Bitchquote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik vind het moreel zeer verwerpelijk om gehandicapten na te doen. Dat verdienen die mensen ook niet.
Daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 24 maart 2013 16:44 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Prachtig dat iedere idioot kinderen mag maken en ze vaak per ongeluk krijgt(als je zo typt weet je niet wat een condoom is.)
Kun je ze niet krijgen dan doe je 4/8 jaar over adoptieals je een kind mag adopteren
Hahaha, sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bitch
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in![]()
Maar die baby was geen ongelukje, die was zééér gepland en welkom. Afschieten dat volk, bah
Kwam bij haar op FB nog een status tegen over het feit dat ze een zijligkussen voor die beeb moet kopen, maar dat ze wacht totdat ''haar geld'' binnen komt. Godver, heb je geen eens 15,- over voor je kindquote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hahaha, sorry![]()
Oh dat maakt de situatie nog zoveel beter natuurlijk. "Bewust" gekozen. Wat een geweldig leven staat hem/haar te wachten.
Het is verdomme gewoon sneu
Faith in humanity: Buried.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kwam bij haar op FB nog een status tegen over het feit dat ze een zijligkussen voor die beeb moet kopen, maar dat ze wacht totdat ''haar geld'' binnen komt. Godver, heb je geen eens 15,- over voor je kindEcht heel triest..
Begraven bij het geloof in de mensheid.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En waar is Jeugdzorg als je ze nodig hebt???
Dit bovenstaande (overduidelijk verzonnen) verhaal wordt samen met deze foto (in spoiler) constant gedeeld. Wat denken ze, dat hun gedeel iets gaat uitmakenquote:Ik ging naar een feestje en herinnerde me wat je zei. Je vroeg me om geen alcohol te drinken, dus ik dronk een Sprite in plaats daarvan. Ik voelde trots op mezelf, zoals u zei dat ik zou moeten voelen. Je zei dat ik niet moest drinken en rijden, in tegenstelling tot wat sommige vrienden me vertellen. Ik maakte een gezonde keuze en uw advies was correct, zoals het altijd is.
Toen het feestje uiteindelijk eindigde, begonnen de mensen te rijden zonder dat ze daartoe in staat waren om dat goed te doen. Ik ging naar mijn auto met de zekerheid dat ik zou terug naar huis in vrede. Ik had nooit gedacht wat mij wachtte, mam. Nu lig ik in de straat en ik hoor dat de politieagent zegt: "Het kind dat dit ongeluk veroorzaakt was dronken". Mam, zijn stem lijkt zo ver weg. Mijn bloed is overal gemorst en ik probeer uit alle macht niet te kreunen. Ik hoor de dokters zeggen: "Dit meisje zal sterven". Ik heb de zekerheid dat de jonge man, die reed op volle snelheid, heeft besloten om te drinken en te rijden, en nu moet ik sterven.
Waarom doen mensen dit, mam, wetende dat dit gaat om vele levens verpesten? De pijn snijdt me als honderd messen. Vertel mijn zus niet te huilen, zeg papa om sterk te zijn. En als ik naar de hemel ga, zal ik alles in de gaten houden voor jullie allemaal. Iemand moet die jongen hebben geleerd dat het verkeerd is om te drinken en rijden. Misschien als zijn ouders hem dat zouden hebben verteld dat ik niet zou sterven nu. Mijn adem wordt steeds zwakker, meer en meer. Mam, dit zijn mijn laatste momenten en ik voel me zo wanhopig. Ik wou dat ik je kon omhelzen moeder, terwijl ik lig hier dood te gaan. Ik wou dat ik je kon vertellen hoeveel ik hou van je, mam. Dus ... Ik. .. hou ...van … je ... vaarwel ... "
~ Deze woorden werden geschreven door een journalist die getuige was van het ongeval. Het meisje, toen ze stierf, zei deze woorden en de journalist schreef ze op ... zeer overweldigd. De journalist begon deze campagne, als je dit leest , klikt u dan op "delen", zodat meer mensen op de hoogte zijn. Daarom heb ik een klein gebaar te vragen, stuur het naar je vrienden, familie en geliefden.
~ AUB wees VERANTWOORDELIJK - Drink niet als je nog gaat rijden!
Het zou je eigen leven zijn die je spaart, of het leven van een geliefde zijn.
Laten we alstublieft ook niet iemand anders die is dronken laten rijden. Bied aan om hen te vervoeren, bel een taxi of een vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Ik snap dat ook gewoon niet. Ik was vannacht best aangeschoten, dan zie ik mezelf niet gaan rijden. Wat voor idioot ben je als je dan bewust instapt?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef Finland. het volgende:
Overigens terechte klacht, mensen die rijden wanneer ze alcohol op hebben. Helaas moet zulk verzet in deze FaceBook-aids eindigen.
als je om 4 uur s'nachts 400 meter naar je huis moet rijden door de middle of nowhere zie ik het probleem niet, maargoed. dan kun je net zogoed lopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook gewoon niet. Ik was vannacht best aangeschoten, dan zie ik mezelf niet gaan rijden. Wat voor idioot ben je als je dan bewust instapt?
Ik wel hoor, ook dan kan er onverwacht iemand lopen. Zo is hier laatst in de buurt ook iemand geschept. Dwarslaesie.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef -niemand- het volgende:
[..]
als je om 4 uur s'nachts 400 meter naar je huis moet rijden door de middle of nowhere zie ik het probleem niet, maargoed. dan kun je net zogoed lopen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit bovenstaande (overduidelijk verzonnen) verhaal wordt samen met deze foto (in spoiler) constant gedeeld. Wat denken ze, dat hun gedeel iets gaat uitmaken? Kap eens met mijn timeline te vervuilen met dit soort troep.
Had ze ook maar naar de "gordel om" reclame moeten luisteren, Tja wie niet horen wil moet maar voelen. gelukkig blijf ik over het algemeen verschoont van dat soort troepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
Zo bedoelde ik het heul nietquote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik vind het moreel zeer verwerpelijk om gehandicapten na te doen. Dat verdienen die mensen ook niet.
Nee dat weet ik toch lieverd.quote:
Een baby plannen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bitch
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in![]()
Maar die baby was geen ongelukje, die was zééér gepland en welkom. Afschieten dat volk, bah
En zeker elke maand klagen als zijn uitkering niet om 12:30 op zijn rekening staat want de shag en schultenbrau zijn op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog wat pareltjes van mijn kant;
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn tatoeage;
[ afbeelding ]
[..]
Dit bovenstaande (overduidelijk verzonnen) verhaal wordt samen met deze foto (in spoiler) constant gedeeld. Wat denken ze, dat hun gedeel iets gaat uitmaken? Kap eens met mijn timeline te vervuilen met dit soort troep.
moet daar zo'n lang verhaal aan vooraf om duidelijk te maken dat je niet met je bezopen harses achter 't stuur moet kruipen? Tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
[..]
Deze is inderdaad zo achterlijk...die reacties dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood for breakfast, blood for lunch
Christusquote:Op maandag 25 maart 2013 09:07 schreef Queens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
1. Ze heeft geen gordel om gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Zij is niet het slachtoffer van een verkeersongeluk.
Het echte verhaal achter de foto:
The disturbing photograph that accompanies the story is also not the real deal. The photograph depicts a simulated accident scene set up at California's Laguna Hills High School in February 2010. The simulation was part of "Every 15 Minutes" young driver educational program. Information on the program's About page explains:
Life's lessons are best learned through experience. Unfortunately, when the target audience is teens and the topic is drinking and texting while driving, experience is not the teacher of choice.
The Every 15 Minutes Program offers real-life experience without the real-life risks. This emotionally charged program, entitled Every 15 Minutes, is an event designed to dramatically instill teenagers with the potentially dangerous consequences of drinking alcohol and texting while driving. This powerful program will challenge students to think about drinking, texting while driving, personal safety, and the responsibility of making mature decisions when lives are involved.
Thus, while the message might be useful as a means of illustrating the inherent dangers of drink driving, it is not a true story and it is not part of any official anti drink-driving campaign.
Het filmpje achter de foto:Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
Als je maar aandacht krijgt..quote:Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
Kwam ik laatst nog tegen: een verhaal over een wasbeer die een stervende kat met een tumor aan het knuffelen was en hem getroost zou hebben in zijn laatste uren. Ff gegoogled, omdat ik het verhaal hartverscheurend vond en de kat bleek helemaal niet op sterven te liggen; was echter wel dikke vriendjes met de wasbeer. Van het filmpje waren gifjes gemaakt die wel die indruk wekten. Een of andere grapjas die graag medelijden wil kweken dus.
Op allerlei verschillende slechte paint plaatjes komt deze voorbij.quote:Ondertussen in Afrika: "Mam, ik heb het koud."
Moeder: "Dat mag je niet zeggen. Kinderen in Nederland, dié hebben het koud."
Hier ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Op allerlei verschillende slechte paint plaatjes komt deze voorbij.![]()
Wat let je?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:38 schreef einschtein het volgende:
Waar is het ''[Centraal] Twitter-ergernissen'-topique?
Rechtsboven in Klaagbaakquote:Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik kan de 'Nieuw Topic' knop niet vinden.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Op allerlei verschillende slechte paint plaatjes komt deze voorbij.![]()
Het is een virus en het verspreid zich steeds sneller over Facebook. Gelukkig kun je geen glitterende anim gifjes posten op FB, anders kregen we die er ookquote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef OverRated het volgende:
Die Chlamydia zag ik op de domste statussen van Nederland ja, echt joh
Deze al geplaatst?
[ afbeelding ]
Werd natuurlijk door zo'n 40+er gedeeld.
Hahaha koning!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |