Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
hmmquote:Op maandag 18 maart 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Maar toch heeft dat magere meisje iets schattigs, op een lieve onbeholpen manier
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:41 schreef DW457 het volgende:
Hmm, leuk topic dit. Waarschijnlijk is dit al een keer genoemd, maar man, wat is het irritant als mensen likes willen verzamelen om...ik noem maar eens iets willekeurigs, een puppy te krijgen! Rot op, ik wil dat niet op mijn profiel hebben. Ik weet trouwens niet wie ik erger vind: de mensen die zoiets starten of de mensen die hieraan mee doen, t delen en daardoor mijn facebookprofiel vervuilen!
Dat is inderdaad nog een slag erger!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
vind het triester dan ze denken dat het echt werkt.
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis meequote:
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis mee
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Verpest het nou niet ...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Marlous, zo'n volkszangeresje van het kamp.
Nu ging ik naar haar vind ik leuks kijken, nou dan is het wel verpest hoorquote:
Bij modellen 2009 en dan Claudiaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:40 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hmm
http://www.georgesont.nl/
er staan wel wat betere op dan haar. Maar de theme van zijn portofolio is wel duidelijk
pareltje van mijn tamelijk ordinaire amerikaanse nichtje. Bijschrift van een foto van haar met nog 4 vriendinnetjes, allemaal superkorte rokjes en diepe decolletés en duckfacesquote:my girlss #lovethem #allsomuch #girlsnightout #bestimes #maladies #aintnobodyfresherthanmyclick #yesssir #livinglife #andlovingit #bestway #alwaysagoodtime
Nu vraag ik mij af of Claudia hierom vroeg of dat George een lollig idee had.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij modellen 2009 en dan Claudia
Waarom maaaaaaak je zulke foto's
En wat is de reden van deze drama post?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
Crap, afbeelding is te klein. FFaanpassen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. T staat er niet bij, en op de 'wie' vragen heeft ze ook niet geantwoord (is een collega).quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En wat is de reden van deze drama post?
Mag toch hopen dat dit een kerel is , godverdomme.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Rubber_Ducky het volgende:
Nog een mooie van die vrouw![]()
[ afbeelding ]
Dit zie ik dus ook steeds vaker in het Nederlands voorbij komen. Hele alinea's vol hashtaggsquote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
pareltje van mijn tamelijk ordinaire amerikaanse nichtje. Bijschrift van een foto van haar met nog 4 vriendinnetjes, allemaal superkorte rokjes en diepe decolletés en duckfaces
![]()
![]()
![]()
" Denk aan je hert "quote:Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
(het zijn dus, op 1 iemand na die twee reacties heeft geplaatst, ook echt allemaal verschillende personen... die het allemaal waard vinden om te reageren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 1: Ze vinden 1600 Penn daadwerkelijk leuk. 5.1 op IMDb
Klacht 2: Meid gaat dit om kwart voor acht 's ochtends op Twitter vertellen
Klacht 3: Kerel acht het nodig dit soort onzin van zijn vrouw retweeten
Klacht 4: Ze hebben beiden een profielfoto met hun baby
[ Bericht 9% gewijzigd door Artillerieschaap op 18-03-2013 23:42:24 ]
+ 8 (!!!) foto's van die activiteitquote:Vandaag heerlijk met mijn nichtje gespeeld, lekker haren getrokken, speeltjes afgepakt en *naam-van-andere-baby* speen uit haar mond getrokken.... Maar... We hebben ook gelachen samen! Het was heel leuk!
+ 4 (!!) foto's van het kindje dat fruit zit te etenquote:Lekker fruit gegeten bij oma
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar."quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Kijk eens liefjens: http://www.facebook.com/pages/De-domste-statussen-van-Nederland
ik heb mijn vriendin al gewaarschuwd dat ik mijn kind niet tegen wil komen op facebook.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:47 schreef NotGuilty het volgende:
Over baby gesproken, ik heb er nu 1 die haar profiel niet meer "zelf" gebruikt. Haar baby is een half jaar oud ofzo en in het begin natuurlijk alleen maar baby-updates, na alle zwanger-updates die er aan vooraf gingen.
Maar nu.............................is . het . dit . :
[..]
+ 8 (!!!) foto's van die activiteit
en:
[..]
+ 4 (!!) foto's van het kindje dat fruit zit te eten
![]()
.
Ik heb er nog een paar die sinds ze een kind hebben niks anders meer posten dan babydingen, alleen doen ze dat niet dagelijks en zeker niet vaker op een dag. Ze zijn eigenlijk bijna niet meer op facebook te vinden. De andere helft gedraagt zich zoals die hierboven en daar krijg ik echt jeuk van.
Ze vond het blijkbaar een succes want in 2010 is ze nog een keer geweest!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij modellen 2009 en dan Claudia
Waarom maaaaaaak je zulke foto's
Ja zou haar geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die gemeenschappelijke vriend(in) is trouwens niks mis mee
Is dat Michelle? Wat een ellende.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:03 schreef N22 het volgende:
Eén dagje het facebook-topic inhalen en ik lig helemaal dubbel![]()
Pareltjes, pareltjes overal!
Over 'yolosaurussen' gesproken:
[ afbeelding ]
__!
Jep, en volgens mij is dit die Kim (in love with sterretje, echte meisjes op de prairie) :quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is dat Michelle? Wat een ellende.
Godverdomme, m'n ogen bloeden!quote:
Ik haat mensen die denken dat tijgerprintjes hip zijn , het zijn vaak dezelfde soort dellen .quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jep, en volgens mij is dit die Kim (in love with sterretje, echte meisjes op de prairie) :
[ afbeelding ]
edit: en hier nog eentje!
[ afbeelding ]
Stond ook al op loldutchpeople.nl
Verschrikkelijke mensenwat kunnen die klagen zeg.
Waarom zou je zulke downies als Facebook vrienden houden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Queens het volgende:
Tel dit daarbij op en dat is wat hij gemiddeld op 1 dag post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat hij me laat lachen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke downies als Facebook vrienden houden?
Ik reageer nooit op zijn zooi maar hij daarentegen liked alles wat ik doequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme, m'n ogen bloeden!
Kun je er niet even op reageren met een linkje naar een cursus Nederlands van de LOI of zo?
Mwah. Ligt eraan hoe het gedragen wordt. Het kan wel degelijk hip zijn maar als een type zoals hierboven het aanheeft wordt het al snel ordinair.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik haat mensen die denken dat tijgerprintjes hip zijn , het zijn vaak dezelfde soort dellen .
Wat is daarmee? Niet echt schokkend imhoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus, die hierboven!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon Limburgs toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Niet echt schokkend imho
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.quote:
het is wel de perfecte samenvatting van FBquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef pagadder het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/facebook_suck
Actueler dan ooit.
Fries, ook goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.
quote:elke keer moet ik van mezelf denken bij mijn werk ''oh i love my job, i love my job'' maar dat is dus volledig sarcastisch bedoeld..
morgen om 9 uur weg naar Rotterdam
op schiphol een croissant eten met jamen straks om 6 uur boarden.
net lekker gewerkt met gezellige mensen. chinees gegeten en zo een presentatie maken voor morgen op t MBO
nu dirty dancing kijken met 'vriendinnetje'
balen .. kak veel last van mijn nek
WHAAA OMG , straks geen iPod meer -.- maar een iPhone !chill !
Ik vraag me af hoe je dit doet. Maak je een screenshot met je telefoon en stuur je die vervolgens naar de computer, om daarna met paint de namen en foto af te schermen, ergens te uploaden en daarna op FOK! te zetten? Want daar ben ik namelijk echt te lui voor, maar ik vind screenshots er wel leuker uitzien dan quotes. Is er een snellere manier?quote:
Maar teeering die typfoutenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fries, maar afgezien daarvan gewoon wat huisvrouwen die lekker gek doen. Zou mij er niet aan ergeren o.i.d.
Volgens mij trekt geen 1 vrouw zich daar wat van aan, ik zie de meest rationele vrouwen echt in monsters veranderen. Voordat ik ooit zwanger word zal ik eerst het tegengif voor dat gedrag zoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik heb mijn vriendin al gewaarschuwd dat ik mijn kind niet tegen wil komen op facebook.
Nu is ze ook nog zo van 'nee, we gaan geen 1000 euro voor een wiegje uitgeven'. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met die hormonenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:50 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Volgens mij trekt geen 1 vrouw zich daar wat van aan, ik zie de meest rationele vrouwen echt in monsters veranderen. Voordat ik ooit zwanger word zal ik eerst het tegengif voor dat gedrag zoeken.
Ik heb inmiddels ook een man in mijn newsfeed die dit gedrag vertoont en een andere man die dit gedrag met zijn neefje vertoonde. Dat vond ik nog doellozer, maar dat was dezelfde gast die duizend keer per dag post wat hij gaat eten, wat hij gisteren at, wat hij morgen gaat eten, hoe het eten van gisteren smaakte en foto's van kruiden in een pan post.
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nu is ze ook nog zo van 'nee, we gaan geen 1000 euro voor een wiegje uitgeven'. Ben benieuwd hoe dat straks gaat met die hormonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god, ik vraag me af of die gast in het echt ook zo debiel praat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Queens het volgende:
Tel dit daarbij op en dat is wat hij gemiddeld op 1 dag post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 29% gewijzigd door NotGuilty op 19-03-2013 15:04:45 ]
quote:Pfff I think I am stuffed...pumpkinsoup, shrimps and bread with my herb butter....
quote:mmm.... mama komt eten.... ik ga lekker *insert-land*schnitzel maken met aardappeltjes en komkommer/tomaat salade.... #sentiment
en daar gaan we weer, update over wat hij gisteren heeft gegeten + foto, en een aankondiging dat er vandaag blijkbaar nog heel veel eten-posts zullen volgen:quote:De geluiden van *artiest* golven door mijn huis, koksmes in aanslag...prep van eten bijna klaar, de geuren van knoflook en versgeraspte komkommer, de zon die door probeert te breken door de wolken, mijn hondje die onophoudelijk terugkeert met haar balletje en 10 minuten blijft focussen wanneer ik 'm nou wegschop... ach ja...typical Sunday'snu maar even opruimen.... wierookje aan, wijntje erbij..... Happy Sunday! En alvast een fijne week toegewenst iedereen...
Ohja hij is 34 ofzo.quote:Schnitzel was awesome...what shall I cook today hmmm
quote:it's a virtue not to get annoyed by unimportant people in your life, it's a challenge to invest your effort and energy into only plausible causes, matters or people that are worth it, it's hard to be an asshole when you have to be, and it's a blessing to be ignorant about what you can not change. All that makes this possible for me is being straight up, sometimes just think fuck it... and keep believing in myself and what I stand for. I do not know if this makes sense to most and I do not know if I formulated this the right way... but if not, read back
quote:looking back at some of my pictures..... recollecting memories.... I must conclude that I can imagine in some people's eyes I may seem crazy as f*ckhmmm, well, I might be a little bit different
lmao and I love it
De rest zal ik jullie besparen, hij is ook zo iemand die elk gesprek op facebook op een gesprek over seks wil laten uitdraaien ( in de reacties onder wat voor status dan ook. ). Dus jij post iets heel normaals en dan gaat hij eronder lopen reageren. Ik heb er echt iets van moeten zeggen en heb ingesteld dat hij niet meer kan reageren. Helemaal beledigd natuurlijkquote:damn...one of my neighbors is fucking for life.... LOL first I thought it was house music, but when I heard the screaming I had to change my mind.... He got a screamer #lmao #closeyourwindow
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dit doet. Maak je een screenshot met je telefoon en stuur je die vervolgens naar de computer, om daarna met paint de namen en foto af te schermen, ergens te uploaden en daarna op FOK! te zetten? Want daar ben ik namelijk echt te lui voor, maar ik vind screenshots er wel leuker uitzien dan quotes. Is er een snellere manier?
edit: Zie nu pas wat er allemaal staat![]()
![]()
Ik ken ook zo iemand die "jarlours" schrijft inplaats van jaloers, ik begrijp dat echt niet
![]()
Is die man single? Het ruikt er namelijk naar dat ie indruk probeert te maken op het vrouwelijk schoon op zijn Facebook door te laten zien wat voor geweldige huisman hij wel niet isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef NotGuilty het volgende:
Vervolg:
[..]
[..]
[..]
en daar gaan we weer, update over wat hij gisteren heeft gegeten + foto, en een aankondiging dat er vandaag blijkbaar nog heel veel eten-posts zullen volgen:
[..]
Ohja hij is 34 ofzo.
Verder post hij tussen het eten door ook nog elke dag 4 of 5 updates met dit soort dingen die hij zelf bedenkt en waar hij erg trots op is:
[..]
[..]
[..]
De rest zal ik jullie besparen, hij is ook zo iemand die elk gesprek op facebook op een gesprek over seks wil laten uitdraaien ( in de reacties onder wat voor status dan ook. ). Dus jij post iets heel normaals en dan gaat hij eronder lopen reageren. Ik heb er echt iets van moeten zeggen en heb ingesteld dat hij niet meer kan reageren. Helemaal beledigd natuurlijk![]()
Verder post hij ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Maar ook dit soort dingen:
[ afbeelding ]
en dit soort dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnen 1 dag
Laat ze maar komen hoor, ik lig in een scheurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).
Dan gooi ik zo'n screenshot in m'n dropbox of mail ik het naar mijn vriendin die geen FB heeft maar dit soort types ook prachtig vindt.
Eenmaal op mijn werk (thuis heb ik wel wat beters te doen) dan paint en upload ik 'm inderdaad naar zo'n fotosite en copy ik het naar Fok.
Het klinkt inderdaad als veel moeite maar nu ik het eenmaal door heb kost het me nog geen minuut!
Heb ik graag over voor mijn medefokkers![]()
En nee, ik zou niet weten hoe je het anders/nog sneller kan doen...
Dat facebook daar geen app voor heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, ik facebook alleen maar op mijn telefoon (wanneer ik op de trein sta te wachten en zulks, alleen op die momenten vind ik het boeiend genoeg).
Dan gooi ik zo'n screenshot in m'n dropbox of mail ik het naar mijn vriendin die geen FB heeft maar dit soort types ook prachtig vindt.
Eenmaal op mijn werk (thuis heb ik wel wat beters te doen) dan paint en upload ik 'm inderdaad naar zo'n fotosite en copy ik het naar Fok.
Het klinkt inderdaad als veel moeite maar nu ik het eenmaal door heb kost het me nog geen minuut!
Heb ik graag over voor mijn medefokkers![]()
En nee, ik zou niet weten hoe je het anders/nog sneller kan doen...
Doet deze het wel? http://www.facebook.com/p(...)land/360481554060373quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar."
Pas een maand 18, wss single, woont nog bij papa en mama en is werkloos.quote:Net de eerste echo gehad, niet gepland maar oh zo welkom. Ik hoop dat iedereen mijn keuze kan respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |