Onze zaakjes zijn helemaal niet in orde dat insinueren jullie alleen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Ajax begint ook wel een beetje triest te worden als dat van Hendrix waar is. Ik dacht dat ze hun zaakjes zo goed voor elkaar hadden daar, toch vreemd dat je dan allemaal Deense talenten en PSV jeugd moet gaan halen
Jullie pochen toch best graag met de jeugdopleiding. Zoals ook net die post over die 2 kampioens elftallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onze zaakjes zijn helemaal niet in orde dat insinueren jullie alleen.
Zo ken ik er nog wel een paar, eerste elftal PSV op dit moment:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh ja eigen jeugd.
Alderweireld en Vertonghen = Germinal Beerschot
Boilesen = Brøndby IF
de Zeeuw = AGOVV
Eriksen = Odense BK
Sulejmani = Uit Servie
Siem de Jong = De Graafschap
Theo Janssen = Vitesse
Aissati = PSV
Ebecilio = HVV Hollandia
Hou je figuren als v.d. Wiel, Blind, Anita en Vermeer over.
Ewa laterz.
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar, eerste elftal PSV op dit moment:
Van Ooijen - FC Den Bosch -> 2003 PSV
Locadia - Willem II/RKC Waalwijk -> 2010 PSV
Bakkali - Standaard Luik -> 2008 PSV
Depay - Sparta Rotterdam -> 2006 PSV
Hou je enkel Bertrams over, die heeft de volledige jeugd doorlopen bij PSV.![]()
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik geen van deze jongens als eigen jeugd zie, want sommigen lopen ook al een aantal jaar in de jeugdopleiding rond. Persoonlijk heb ik alleen meer met de manier van opleiden zoals dat bij Sparta gebeurd, regionale talenten scouten en opnemen in je jeugdopleiding i.p.v talenten halen op latere leeftijd wanneer hun basis al is gelegd. Maar bij iedere grote club gebeurd het dat jongens van buitenaf worden gehaald.
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.
Was ook een mooi doelpunt ja. Die jongen had veel meer kunnen bereiken met de juiste instelling.quote:
Mee eens hoor, tevens komen ze allemaal van clubs uit de buurt en dat zie ik liever dan jongens die uit Brazilië worden geplukt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.
Dit klopt alleen niet. Voor de rest wel met je eens, hoe weinig het ook uitmaakt verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer.quote:
True, foutje tijdens het lezen op Wikipediaquote:
Heb je voorbeelden waar Ajax Fischer een eigen jeugdspeler noemt? Ik zie die teksten altijd over staan maar lees het werkelijk nergens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Lastpost het volgende:
Ajax heeft er nogal een handje van om zelfs 16 jarige gasten nog eigen jeugd te noemen omdat ze een jaartje in de A1 en de beloften hebben mogen ballen en dan nog uit Denemarken komen ook, dat gaat natuurlijk nergens meer over.
Dat gebeurt wel vaak hoor, zeker in internationale berichtenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden waar Ajax Fischer een eigen jeugdspeler noemt? Ik zie die teksten altijd over staan maar lees het werkelijk nergens.
Klopt nog niet helemaal omdat Beerschot toen een samenwerkingsverband met Ajax hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, foutje tijdens het lezen op WikipediaHad het kopje Jeugd even gemist. Hij was 16,5 en heeft 3 jaar in de jeugd gespeeld inderdaad.
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer is trouwens niet heel erg gelukkig in Amsterdam. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij positief is tegenover een Hendrix.
Daar zit het hem ook in. Valt hem toch wat zwaarder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.
Hij is nergens echt gelukkig, lijkt welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer is trouwens niet heel erg gelukkig in Amsterdam. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij positief is tegenover een Hendrix.
Maar iemand die bij Beerschot speelt op dat moment is dan toch niet automatisch Ajax jeugd oid?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt nog niet helemaal omdat Beerschot toen een samenwerkingsverband met Ajax had
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.
Nee daarom zeg ik klopt niet helemaal, dat is wat anders dan helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar iemand die bij Beerschot speelt op dat moment is dan toch niet automatisch Ajax jeugd oid?
Als het een uitzonderlijk talent is zal dat vast wel goed komen verder maar of het echt wenselijk is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.
Dat valt altijd te bezien bij zo een jonge jongen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.
Nee, het is natuurlijk geen wenselijke situatie. De vraag is alleen hoe het zover is gekomen dat dit de beste oplossing voor Bazoer was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een uitzonderlijk talent is zal dat vast wel goed komen verder maar of het echt wenselijk is?
Ja, zo is elk talent een gok. Het is niet alleen een talentkwestie maar ook mentaliteit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt altijd te bezien bij zo een jonge jongen.
Perspectief en salaris.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, het is natuurlijk geen wenselijke situatie. De vraag is alleen hoe het zover is gekomen dat dit de beste oplossing voor Bazoer was.
Dan moet je je afvragen waarom PSV hem geen beter perspectief kon geven. Want als het puur een geldkwestie was dan was hij wel naar City vertrokken lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Perspectief en salaris.
En 4 louche zaakwaarnemers.
Ja, dat valt te bezien natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen waarom PSV hem geen beter perspectief kon geven. Want als het puur een geldkwestie was dan was hij wel naar City vertrokken lijkt mij.
Toen waren ze 12 manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bakkali - Standaard Luik -> 2008 PSV
Depay - Sparta Rotterdam -> 2006 PSV
Rayhi heeft nu hetzelfde zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, dat valt te bezien natuurlijk.
De kans op een doorbraak is in Nederland groter dan in het buitenland. En PSV staat nu niet bekend om zijn jeugd. Dus zover het perspectief.
Maar hij krijgt bij Ajax gewoon veel meer betaald als bij PSV. Anders is het onverkoopbaar dat je meteen over wil stappen als je weet dat je niet aan het voetballen komt. Met name die zaakwaarnemers hebben daarin een kwalijke rol gespeeld. Is toch vreemd dat zo een jongen nu een poos niet kan spelen?
Als zaakwaarnemer stippel je als het ware de beste route uit voor je speler. Als jij denkt dat hij bij Ajax meer perspectief heeft - wat heel normaal is - laat je hem het seizoen bij PSV afmaken zonder dat hij daar een contract tekent en laat je hem daarna naar Ajax verkassen. Dan speelt hij gewoon bij PSV en het NL elftal. Maar ze wilde gewoon dat half jaar cashen. Anders kun je het niet verklaren. En dat betekend dat hij de foute mensen om zich heen heeft verzameld. Na een paar wedstrijden Ajax is die waarschijnlijk weg.
En ja, het is een groot talent, maar ik ben blij dat hij weg is en niet Hendrix. Dat is wat mij betreft namelijk een unieker talent. Een linkspoot met een goede pass, snelheid en positioneel zeer goed. Daar zijn er gewoon minder van.
Die gaat het sowieso niet halen. Ik ben er althans niet kapot van. Tekenend dat hij nog geen contract heeft gekregen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rayhi heeft nu hetzelfde zaakwaarnemer.
Waar heb je vandaan dat Bahoer niet gelukkig is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar ik bedoel alleen, dat ze wel bezig zijn om veel jeugdspelers te tekenen. Beetje kinderhandel eigenlijk. Ze hebben ook die gozer die bij Chelsea speelt (lijkt op Gullit).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die gaat het sowieso niet halen. Ik ben er althans niet kapot van. Tekenend dat hij nog geen contract heeft gekregen.
Moet je even de hele post lezen, zeg toch ook dat ik een enkeling ook als eigen jeugd zie omdat ze al een tijdje rondlopen bij de jeugd. Jij bent degene die suggereert dat Ajax geen eigen jeugd heeft/opstelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen waren ze 12 manRare vergelijking.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Waar heb je vandaan dat Bahoer niet gelukkig is?
Edit: Oh gossie, ik bedoel natuurlijk Bazoer. Woops hihi.
Dat is DoublePain en niet hij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Moet je even de hele post lezen, zeg toch ook dat ik een enkeling ook als eigen jeugd zie omdat ze al een tijdje rondlopen bij de jeugd. Jij bent degene die suggereert dat Ajax geen eigen jeugd heeft/opstelt.
Correctie dan bij deze.quote:
En wat 'geluk' hebben met goede lichtingen, niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Correctie dan bij deze.![]()
Overigens vind ik de jeugd bij PSV het best behoorlijk doen, nu moeten jullie eigenlijk ergens maar hopen op een Feyenoord-effect waarbij de jeugd een kans gaat krijgen boven het B en C-materiaal dat nu vaak de voorkeur krijgt. Maar daar moet je wel de trainer voor hebben én het beleid op afstemmen.
En dus is het van belang dat er een trainer wordt aangetrokken die zomaar 3 tot 4 seizoenen blijft zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb het hier al eerder gezegd, maar de jeugd van PSV doet altijd mee om de bovenste plaatsen. Vaak stuivertje wisselen wie er kampioen wordt. De stap naar het eerste is blijkbaar veel te groot. Daar moet iemand tussen zitten die daar kort op zit en je moet een trainer hebben die geloof heeft in je jeugd. En dat is er op dit moment helemaal niet. Goes was goed bezig, maar die kon ergens meer verdienen en Dick moet kampioen worden.
Het kan toch ook clubbeleid zijn? Een trainer heeft zich dan daar maar aan te houden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus is het van belang dat er een trainer wordt aangetrokken die zomaar 3 tot 4 seizoenen blijft zitten.
Zeker waar. Ik geloof dat Brands meer doorstroming vanuit de jeugd wil, dus de volgende hoofdtrainer zal wel in dat plaatje gaan passen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan toch ook clubbeleid zijn? Een trainer heeft zich dan daar maar aan te houden.
Dat zal moeten. En dan eerst maar eens proberen om de sympathie van de eigen supporters terug te winnen en er voor zorgen dat je niet meer de meest gehate en in negatieve zin besproken club van Nederland bent. Want ook dat brengt onnodige druk met zich mee waar lastig mee om te gaan is. Zo blijkt althans dagelijks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik geloof dat Brands meer doorstroming vanuit de jeugd wil, dus de volgende hoofdtrainer zal wel in dat plaatje gaan passen.
Ja, in theorie. Alsof types als Advocaat zich daar ook maar iets van aantrekken. Die gaat alleen maar voor het kampioenschap en zolang hij nummer 1 staat heeft hij het beste argument te pakken zodra iemand hem aan wil spreken op het clubbeleid. Bij een club als PSV staat het kampioenschap altijd op nummer 1.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan toch ook clubbeleid zijn? Een trainer heeft zich dan daar maar aan te houden.
Dat is bij alle topclubs zo, maar dat neemt niet weg dat je een coach kan hebben die doorstroming stimuleert ipv tegenhoudtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, in theorie. Alsof types als Advocaat zich daar ook maar iets van aantrekken. Die gaat alleen maar voor het kampioenschap en zolang hij nummer 1 staat heeft hij het beste argument te pakken zodra iemand hem aan wil spreken op het clubbeleid. Bij een club als PSV staat het kampioenschap altijd op nummer 1.
Zeker, maar dan moet je wel een coach hebben die zich dan ook 3 tot 4 jaar lang verantwoordelijk voelt voor het team en de club.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is bij alle topclubs zo, maar dat neemt niet weg dat je een coach kan hebben die doorstroming stimuleert ipv tegenhoudt
Hahah grapjasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Of een TD die dat bewaaktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar dan moet je wel een coach hebben die zich dan ook 3 tot 4 jaar lang verantwoordelijk voelt voor het team en de club.
En een hoofd jeugdopleiding niet te vergeten.quote:
Hij zit niet hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ankle Breaker van Bakkali.
Lekkere actie ja. Maar die Bentancourt die hem daarna mistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:47 schreef mrstylo het volgende:
Doelpunt van Mohammed Rayhi is ook niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Als je ziet wat voor jeugdspelers allemaal wel een contract hebben, vind ik het eigenlijk vreemd dat hij er geen heeft. Laat vaak leuke dingen zien (ja, in de samenvattingen) en is volgens mij ook een echte PSV'er. Aantal jeugdvolgers op het PN zijn ook wel te spreken over hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.
Ook niet als opvulling voor Jong PSV?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.
Daar speelt Schouw al.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook niet als opvulling voor Jong PSV?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry jongens, dit jaar weer niet
Hopelijk wordt dat net zo'n grote faal als die Kaasklomp deed in 2006/07quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry jongens, dit jaar weer niet
Nee, het is de waarheid. Calimero spreekt weer namens Eindhoven. Wanneer komt er een eigen staat? Calimeroland...quote:
Waar maak jij je druk om?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor jullie me alweer afkraken, kijk nou eens echt in de spiegel. Het is ongelofelijk hoe PSV iedere keer de zwarte piet naar bijvoorbeeld de KNVB toespeelt. Er is blijkbaar geen inschattingsvermogen, zelfkennis in Eindhoven. Ik had verwacht dat Dickie het er wel uit zou krijgen, maar het is nog erger geworden.
Gast tyf een end op. Je valt in herhaling. Ik zal voor jou eens het AN afgaan, zie je hoe 'nuchter' iedereen daar is, tering zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor jullie me alweer afkraken, kijk nou eens echt in de spiegel. Het is ongelofelijk hoe PSV iedere keer de zwarte piet naar bijvoorbeeld de KNVB toespeelt. Er is blijkbaar geen inschattingsvermogen, zelfkennis in Eindhoven. Ik had verwacht dat Dickie het er wel uit zou krijgen, maar het is nog erger geworden.
Klopt ja. Goeie spits ook wel. Doet het blijkbaar na de winterstop enorm goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Die Van der Moot is echt ziek lang (voor een B speler).![]()
Ook mooi dat hij PSV boven Ajax verkozen heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Goeie spits ook wel. Doet het blijkbaar na de winterstop enorm goed.
Staat Ajax al op de stoep?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:47 schreef mrstylo het volgende:
Doelpunt van Mohammed Rayhi is ook niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij PSV boven Ajax verkozen heeftZijn ze bij Ajax behoorlijk pissed om.
Amrabat is ook een baasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tja. Amrabat is daar een held. Dat zegt toch alles?
Volgens mij waren ze rond dezelfde tijd in onderhandeling gegaan met Ajax, alleen heeft vdMoot toen voor PSV gekozen en die Walian voor Ajax. Ze hadden m maar al te graag willen hebben, en nog steeds.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.
Ik schat van Der Moot wel wat hoger in dan Walian.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.
HIDE YO KIDS HIDE YO WIFESquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |