Onze zaakjes zijn helemaal niet in orde dat insinueren jullie alleen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Ajax begint ook wel een beetje triest te worden als dat van Hendrix waar is. Ik dacht dat ze hun zaakjes zo goed voor elkaar hadden daar, toch vreemd dat je dan allemaal Deense talenten en PSV jeugd moet gaan halen
Jullie pochen toch best graag met de jeugdopleiding. Zoals ook net die post over die 2 kampioens elftallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onze zaakjes zijn helemaal niet in orde dat insinueren jullie alleen.
Zo ken ik er nog wel een paar, eerste elftal PSV op dit moment:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh ja eigen jeugd.
Alderweireld en Vertonghen = Germinal Beerschot
Boilesen = Brøndby IF
de Zeeuw = AGOVV
Eriksen = Odense BK
Sulejmani = Uit Servie
Siem de Jong = De Graafschap
Theo Janssen = Vitesse
Aissati = PSV
Ebecilio = HVV Hollandia
Hou je figuren als v.d. Wiel, Blind, Anita en Vermeer over.
Ewa laterz.
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar, eerste elftal PSV op dit moment:
Van Ooijen - FC Den Bosch -> 2003 PSV
Locadia - Willem II/RKC Waalwijk -> 2010 PSV
Bakkali - Standaard Luik -> 2008 PSV
Depay - Sparta Rotterdam -> 2006 PSV
Hou je enkel Bertrams over, die heeft de volledige jeugd doorlopen bij PSV.![]()
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik geen van deze jongens als eigen jeugd zie, want sommigen lopen ook al een aantal jaar in de jeugdopleiding rond. Persoonlijk heb ik alleen meer met de manier van opleiden zoals dat bij Sparta gebeurd, regionale talenten scouten en opnemen in je jeugdopleiding i.p.v talenten halen op latere leeftijd wanneer hun basis al is gelegd. Maar bij iedere grote club gebeurd het dat jongens van buitenaf worden gehaald.
Eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.
Was ook een mooi doelpunt ja. Die jongen had veel meer kunnen bereiken met de juiste instelling.quote:
Mee eens hoor, tevens komen ze allemaal van clubs uit de buurt en dat zie ik liever dan jongens die uit Brazilië worden geplukt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik van deze 4, die graag als eigen jeugd bestempeld worden, ik Van Ooijen, Bakkali en Depay wel eigen jeugd vind, Locadia niet. De eerste 3 zijn op een leeftijd van 11/12 jaar naar PSV gekomen. Dat is een degelijk verschil met spelers als Locadia maar ook bijvoorbeeld Vertonghen die op hun 18de oid naar de club komen, 1 jaartje in de "jeugd" spelen en gelijk debuteren en A-selectie lid zijn.
Dit klopt alleen niet. Voor de rest wel met je eens, hoe weinig het ook uitmaakt verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Recalcitrant weer.quote:
True, foutje tijdens het lezen op Wikipediaquote:
Heb je voorbeelden waar Ajax Fischer een eigen jeugdspeler noemt? Ik zie die teksten altijd over staan maar lees het werkelijk nergens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef Lastpost het volgende:
Ajax heeft er nogal een handje van om zelfs 16 jarige gasten nog eigen jeugd te noemen omdat ze een jaartje in de A1 en de beloften hebben mogen ballen en dan nog uit Denemarken komen ook, dat gaat natuurlijk nergens meer over.
Dat gebeurt wel vaak hoor, zeker in internationale berichtenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden waar Ajax Fischer een eigen jeugdspeler noemt? Ik zie die teksten altijd over staan maar lees het werkelijk nergens.
Klopt nog niet helemaal omdat Beerschot toen een samenwerkingsverband met Ajax hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, foutje tijdens het lezen op WikipediaHad het kopje Jeugd even gemist. Hij was 16,5 en heeft 3 jaar in de jeugd gespeeld inderdaad.
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer is trouwens niet heel erg gelukkig in Amsterdam. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij positief is tegenover een Hendrix.
Daar zit het hem ook in. Valt hem toch wat zwaarder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.
Hij is nergens echt gelukkig, lijkt welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer is trouwens niet heel erg gelukkig in Amsterdam. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij positief is tegenover een Hendrix.
Maar iemand die bij Beerschot speelt op dat moment is dan toch niet automatisch Ajax jeugd oid?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt nog niet helemaal omdat Beerschot toen een samenwerkingsverband met Ajax had
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een rare situatie dat je op die leeftijd accepteert dat je geruime tijd geen wedstrijden kan spelen.
Nee daarom zeg ik klopt niet helemaal, dat is wat anders dan helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar iemand die bij Beerschot speelt op dat moment is dan toch niet automatisch Ajax jeugd oid?
Als het een uitzonderlijk talent is zal dat vast wel goed komen verder maar of het echt wenselijk is?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.
Dat valt altijd te bezien bij zo een jonge jongen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
1 stapje terug om daarna 2 stappen voorwaarts te maken.
Nee, het is natuurlijk geen wenselijke situatie. De vraag is alleen hoe het zover is gekomen dat dit de beste oplossing voor Bazoer was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het een uitzonderlijk talent is zal dat vast wel goed komen verder maar of het echt wenselijk is?
Ja, zo is elk talent een gok. Het is niet alleen een talentkwestie maar ook mentaliteit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt altijd te bezien bij zo een jonge jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |