Hij zit niet hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ankle Breaker van Bakkali.
Lekkere actie ja. Maar die Bentancourt die hem daarna mistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:47 schreef mrstylo het volgende:
Doelpunt van Mohammed Rayhi is ook niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Als je ziet wat voor jeugdspelers allemaal wel een contract hebben, vind ik het eigenlijk vreemd dat hij er geen heeft. Laat vaak leuke dingen zien (ja, in de samenvattingen) en is volgens mij ook een echte PSV'er. Aantal jeugdvolgers op het PN zijn ook wel te spreken over hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.
Ook niet als opvulling voor Jong PSV?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan er helemaal niets van. Geen contract aanbieden.
Daar speelt Schouw al.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook niet als opvulling voor Jong PSV?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry jongens, dit jaar weer niet
Hopelijk wordt dat net zo'n grote faal als die Kaasklomp deed in 2006/07quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry jongens, dit jaar weer niet
Nee, het is de waarheid. Calimero spreekt weer namens Eindhoven. Wanneer komt er een eigen staat? Calimeroland...quote:
Waar maak jij je druk om?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor jullie me alweer afkraken, kijk nou eens echt in de spiegel. Het is ongelofelijk hoe PSV iedere keer de zwarte piet naar bijvoorbeeld de KNVB toespeelt. Er is blijkbaar geen inschattingsvermogen, zelfkennis in Eindhoven. Ik had verwacht dat Dickie het er wel uit zou krijgen, maar het is nog erger geworden.
Gast tyf een end op. Je valt in herhaling. Ik zal voor jou eens het AN afgaan, zie je hoe 'nuchter' iedereen daar is, tering zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor jullie me alweer afkraken, kijk nou eens echt in de spiegel. Het is ongelofelijk hoe PSV iedere keer de zwarte piet naar bijvoorbeeld de KNVB toespeelt. Er is blijkbaar geen inschattingsvermogen, zelfkennis in Eindhoven. Ik had verwacht dat Dickie het er wel uit zou krijgen, maar het is nog erger geworden.
Klopt ja. Goeie spits ook wel. Doet het blijkbaar na de winterstop enorm goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Die Van der Moot is echt ziek lang (voor een B speler).![]()
Ook mooi dat hij PSV boven Ajax verkozen heeftquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt ja. Goeie spits ook wel. Doet het blijkbaar na de winterstop enorm goed.
Staat Ajax al op de stoep?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:47 schreef mrstylo het volgende:
Doelpunt van Mohammed Rayhi is ook niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ook mooi dat hij PSV boven Ajax verkozen heeftZijn ze bij Ajax behoorlijk pissed om.
Amrabat is ook een baasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tja. Amrabat is daar een held. Dat zegt toch alles?
Volgens mij waren ze rond dezelfde tijd in onderhandeling gegaan met Ajax, alleen heeft vdMoot toen voor PSV gekozen en die Walian voor Ajax. Ze hadden m maar al te graag willen hebben, en nog steeds.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.
Ik schat van Der Moot wel wat hoger in dan Walian.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die hebben Walian al van AZ overgenomen. Met beide moet je 1 nog verder doorschuiven of er speelt 1 niet op zijn beste positie.
HIDE YO KIDS HIDE YO WIFESquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |