Niet erbij dit jaar?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:22 schreef trigt013 het volgende:
Geloof mij, ik ga dit echt wel missen hoor!
Donderdag is de minste dag ja, maar dramatisch zou ik het niet willen noemen.. Ik vind het alvast héél wat beter dan Rock Werchter. Over dramatische line-ups gesprokenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Tchock het volgende:
Dramatische line-up. Vooral de eerste dag is echt om te janken
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Donderdag is de minste dag ja, maar dramatisch zou ik het niet willen noemen.. Ik vind het alvast héél wat beter dan Rock Werchter. Over dramatische line-ups gesprokenZijn toch heel wat leuke namen bij die ik graag zou willen zien. Al vind ik The xx niet headlinewaardig en spreken de andere twee headliners me niet zo aan.
The XX op het hoofdpodium van Werchter was echt gruwelijk saai. Beter staan ze ergens in een tent.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietZe krijgen de HMH niet eens vol in Nederland.
Voor de rest misschien 5 of 6 namen die me wel aanspreken, maar echt weinig voor een driedaags festival. En waarom ze toch steeds acts als Snoop Dogg en Eminem binnen willen halen
Nuja, de line-up is nog lang niet compleet. En jouw smaak kennende, denk ik dat er bij dit lijstje wel wat meer interessants dan 5 of 6 namen zit. Qua headliners slaan ze de plank mis, maar erg veel leuke kleinere namen, en er komt sowieso nog heel wat bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
The xx is absoluut niet headlinewaardig. Hoe groter het podium, hoe minder ze tot hun recht komen. Ik ben groot fan van The xx, maar ze kunnen het gewoon nietZe krijgen de HMH niet eens vol in Nederland.
Voor de rest misschien 5 of 6 namen die me wel aanspreken, maar echt weinig voor een driedaags festival. En waarom ze toch steeds acts als Snoop Dogg en Eminem binnen willen halen
Uiteraard, er komt wel meer. Maar voor een eerste indruk is het jammer.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nuja, de line-up is nog lang niet compleet. En jouw smaak kennende, denk ik dat er bij dit lijstje wel wat meer interessants dan 5 of 6 namen zit. Qua headliners slaan ze de plank mis, maar erg veel leuke kleinere namen, en er komt sowieso nog heel wat bij.
Nou ja, BKS heeft met Sigur Rós, Modest Mouse en Arctic Monkeys drie hele goede namen maar verder valt dat ook reuze mee allemaalquote:Beter dan Best Kept Secret wordt het niet maar als ik dit vergelijk met de voorlopig aangekondigde namen van Lowlands (oké, dat zijn er maar enkelen) en Rock Werchter met name, ben ik toch tevreden.
Dit. Hetzelfde als dat gezeik vanavond als iedereen maar 3 leuke namen vindt bij de 20 bands van vanavond. Als er bij iedere 20 namen, 3 leuke zitten heb je nog een druk weekend!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:24 schreef Yveske het volgende:
dit zijn toch pas de eerste namen?
Er komen nog 100 namen bij!
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit. Hetzelfde als dat gezeik vanavond als iedereen maar 3 leuke namen vindt bij de 20 bands lowlands van vanavond. Als er bij iedere 20 namen, 3 leuke zitten heb je nog een druk weekend!
House?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef AgeEll het volgende:
Na het drama van 2011, nu weer Eminem kunnen zienBen er echt heel blij mee dat ik die eindelijk weer kan zien.
Voor de rest ook lekkere metalnamen als Deftones en Lamb of God.
En lekkere house van Baaur en TNGHT
Oei 7 maand zwanger in de brandende augustus-zon. Er is weinig schaduw daar he. 4 nachten niet slapen op een luchtbedje. Ik vind het knapquote:Op maandag 18 maart 2013 19:50 schreef Chelle23 het volgende:
Na 2011 kaarten te hebben gehad, alleen voor Eminem eigenlijk, (ben grote fan) nu eindelijk weer Eminem erbij!
Ben alleen wel 7 maanden zwanger tegen die tijd.....
Heb toch besloten om wel heen te gaan, wil te graag Eminem zien, en dan maar lekker aan de zijkant staan genieten ipv vooraan
Veel meer dan 100 nog wel. Maar daarom kun je wel conclusies trekken op wat je al weet. Vorig jaar was de eerste lichting namen súper vet met talloze toffe acts, en nu niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:24 schreef Yveske het volgende:
dit zijn toch pas de eerste namen?
Er komen nog 100 namen bij!
Heb je tot op zekere hoogte gelijk in.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel meer dan 100 nog wel. Maar daarom kun je wel conclusies trekken op wat je al weet. Vorig jaar was de eerste lichting namen súper vet met talloze toffe acts, en nu niet.
Aan de ene kant heb je wel gelijk, aan de andere kant ga je wel naar een festival voor de muziek. In de zon liggen, je naar de tering zuipen of in een tent slapen kan ik ook op een stuk goedkopere plekken doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef Yveske het volgende:
[..]
Heb je tot op zekere hoogte gelijk in.
Toch wil ik daar wel een (persoonlijke) kanttekening bij maken na 20 jaar festival-bezoek.
Ik krijg hooguit 25%-40% mee van de bands en ik ga dan toch echt vooral voor de sfeer.
Klinkt heel cliché maar toch...
De ene keer mis je Foo Fighters omdat je in je tent een meisje ligt te bevuilen, de andere keer mis je Kings of Leon omdat je te dronken bent om op je benen te staan. Dan is het weer eens bloedheet, snak je naar een centimeter schaduw en kan Coldplay je om die reden gestolen worden. De andere keer sta je te rillen in de koude regen en verkies je een warme schuilplaats in een grote tent boven het optreden van Metallica. Wie zal t zeggen...
En sommige onbekendere bands kunnen me echt verrassen als de energie eraf spettert. Dat zijn vooral de optredens waar ik van kan genieten. Zolang het me maar verrast en er tweerichtingsverkeer is tussen band en publiek. Die grote namen zijn (wat mij betreft) dan ook enigszins van ondergeschikt belang.
Ik zie Alt-J nog best wel komen hoor. Die staan fucking o-ver-alquote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef meowingtons het volgende:
Mensen op de facebookpagina vragen nonstop acts die vorig jaar ook al aanwezig waren, mja niet dat ik veel verwacht van mensen die voor Eminem komen
Maar die wordt niet gevraagdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie Alt-J nog best wel komen hoor. Die staan fucking o-ver-al
Hipsterquote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maar die wordt niet gevraagdPoepband is dat ook
Ja, helemaal mee eens: hoofdreden om een festival te bezoeken, is de vooraf aangekondigde line-up.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je wel gelijk, aan de andere kant ga je wel naar een festival voor de muziek. In de zon liggen, je naar de tering zuipen of in een tent slapen kan ik ook op een stuk goedkopere plekken doen.
Overigens ga ik bijna niet naar onbekende dingen toe, simpelweg omdat ik het heel leuk vind van te voren zo veel mogelijk te luisteren.
Hate it or Love itquote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef meowingtons het volgende:
Mensen op de facebookpagina vragen nonstop acts die vorig jaar ook al aanwezig waren, mja niet dat ik veel verwacht van mensen die voor Eminem komen
Ik kan de muziek wel waarderen maar Alt-J is ook wel behoorlijk hipsterquote:
Ik zag 'm net op Facebook langskomen ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik kan de muziek wel waarderen maar Alt-J is ook wel behoorlijk hipster![]()
[ afbeelding ]
Baaur en TNGHT maken Trap-music,quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef AgeEll het volgende:
Na het drama van 2011, nu weer Eminem kunnen zienBen er echt heel blij mee dat ik die eindelijk weer kan zien.
ja hoe anders, dance. Geef het een naam. Ik had geen de strikte benaming te gebruiken. 'Trap' andersquote:
Alle dj's maken toch house, en alles is toch een subgenre van House. Zo zie ik het tenminste. Of zijn het subgenres van dance muziek?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:53 schreef Sarcasmus het volgende:
[..]
Baaur en TNGHT maken Trap-music,
Geen House
Eminem heeft Rihanna of Nate Dogg niet groot gebracht.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hate it or Love it![]()
Eminem is toch weer een apart verhaal in die line-up. Voor mij persoonlijk is het één van de weinige top-artiesten die ik nooit eerder live heb gezien. En samen met Dré heeft hij toch best wat artiesten groot gemaakt (50 Cent, Rihanna, Dido, G-Unit, Lloyd Banks, Nate Dogg, Obie Trice enz.)
Ben toch best benieuwd wat hij live presteert...
Trap is het gewoon jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja hoe anders, dance. Geef het een naam. Ik had geen de strikte benaming te gebruiken. 'Trap' anders
House is een subgenre van dance muziek ja...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Alle dj's maken toch house, en alles is toch een subgenre van House. Zo zie ik het tenminste. Of zijn het subgenres van dance muziek?
Mja ik zou eminem ook best wel live willen zien, kan het van tijd tot tijd nog best waarderen. Al waren zijn laatste 2 albums wel echt heel kutquote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef Yveske het volgende:
[..]
Hate it or Love it![]()
Eminem is toch weer een apart verhaal in die line-up. Voor mij persoonlijk is het één van de weinige top-artiesten die ik nooit eerder live heb gezien. En samen met Dré heeft hij toch best wat artiesten groot gemaakt (50 Cent, Rihanna, Dido, G-Unit, Lloyd Banks, Nate Dogg, Obie Trice enz.)
Ben toch best benieuwd wat hij live presteert...
Ja ik heb net ff wat op wiki gelezen. En Trap is dus meer hip/hop dan dance/house. Maar dat label plakken vind ik vaak irritant en beperkend. Het is geen house/dance maar staat wel straks in de Boilerroom. Tussen andere dj's.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Trap is het gewoon jaOf anders noem je het hiphop, want dat is trap eigenlijk, maar dan met enorme nadruk op de 808 en/of snares, erg matige muziek in ieder geval, veel te repetitief vind ik.
Leuk om even langs te horen komen, maar een hele set is mij echt te veel.
[..]
House is een subgenre van dance muziek ja...
Het is af en toe wat overlappend, maar als je trap house gaat noemen zit je wel héél erg er naast
Relapse is een raar album, maar op Recovery staan echt wel vette nummers op. Daar doet ie geen rare stemmetjes ofzo. Zijn best kale/rauwe nummers waar hij overeen rapt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja ik zou eminem ook best wel live willen zien, kan het van tijd tot tijd nog best waarderen. Al waren zijn laatste 2 albums wel echt heel kut
Maar het volk dat er op afkomt vind die laatste 2 albums ook tof... Ik weet niet of die mensen heel goed op zo'n festival als pukkelpop passen en daarom wil ik eminem ook met een grote boog gaan ontwijken.
Trap deelt veel met dubstep op het moment, en dubstep is ook niet echt dance muziek als je kijkt naar hoe moeilijk het is om er fatsoenlijk op de dansen en wat mensen echt bij de muziek doen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja ik heb net ff wat op wiki gelezen. En Trap is dus meer hip/hop dan dance/house. Maar dat label plakken vind ik vaak irritant en beperkend. Het is geen house/dance maar staat wel straks in de Boilerroom. Tussen andere dj's.
Ik was 2 weken geleden naar 5 days off, Daar stonden Hudson Mohawke en Baaur en ik vond het wel vet.
En die DooieMui5 kan ook erg repetitief zijn. De reden waarom ik ook veel techno niet trek. Boooring. Maar dat is weer een andere discussie.
Nee man - Recovery is niet baggerpopmuziek. Nadeel is alleen dat dat album heel slecht begint. Baggernummer met Pink - Nummer met Lil Wayne met sample van Haddawayquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Trap deelt veel met dubstep op het moment, en dubstep is ook niet echt dance muziek als je kijkt naar hoe moeilijk het is om er fatsoenlijk op de dansen en wat mensen echt bij de muziek doen...
Dus boiler room is in die zin niet alleen maar dance muziek
Toch wordt vrijwel alle elektronische muziek onder de dance muziek geplaatst, zelfs dat labeltje is dus eigenlijk kut en beperkend terwijl het enorm breed is...
Wat betreft je post over eminem, misschien recovery nog maar eens proberen... Het enige dat ik van eminem meekreeg de laatste tijd was baggerpopmuziek, vandaar
Nou we doen het wel iets andersquote:Op maandag 18 maart 2013 19:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei 7 maand zwanger in de brandende augustus-zon. Er is weinig schaduw daar he. 4 nachten niet slapen op een luchtbedje. Ik vind het knap
Goedzoquote:Op zondag 24 maart 2013 09:03 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Nou we doen het wel iets anders
We gaan iets later heen omdat we echt alleen voor Eminem gaan (sorry de gebruikelijke eminem haters) en we gaan alleen de donderdag
![]()
Dus wss ergens een hotelletje pakken en dan volgende dag weer naar huis.
Als ik niet zwanger was geweest was ik wel eerder heen gegaan hoor, en denk dan rond etenstijd naar t podium gegaan voor een mooi plekje (meer omdat ik anders weinig kan zien haha), hoop nu helemaal aan de zijkant ergens rustig te kunnen staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
GoedzoAls je echt maar voor 1 naam komt, ga dan ook niet de mensen vervelen bij de andere acts. Je hebt altijd van die mensen die dan toch wel de hele dag gaan en de hele dag met een zuur gezicht zichzelf staan te vervelen, daar heb ik zo'n hekel aan.
Houden jullie niet van Anouk of zoquote:Op zondag 24 maart 2013 11:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
GoedzoAls je echt maar voor 1 naam komt, ga dan ook niet de mensen vervelen bij de andere acts. Je hebt altijd van die mensen die dan toch wel de hele dag gaan en de hele dag met een zuur gezicht zichzelf staan te vervelen, daar heb ik zo'n hekel aan.
Hé Anouk had eigenlijk keihard gebotteld moeten worden, grafartieste en ik heb me de rest van de dag wel vermaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel jammer voor artiesten die er voor zijn meestal, als mensen heeel ongeinteresseerd staan toe te kijken. Verwacht dat die best wel gaat gebeuren op pukkelpop op die dag. Misschien dat pukkelpop een beetje redelijk weet te programmeren voor eminem, maar ik verwacht niet dat het heel erg feest gaat worden tot eminem komtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Als ik niet zwanger was geweest was ik wel eerder heen gegaan hoor, en denk dan rond etenstijd naar t podium gegaan voor een mooi plekje (meer omdat ik anders weinig kan zien haha), hoop nu helemaal aan de zijkant ergens rustig te kunnen staan.
Jaaa, dansen! dansen!
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef meowingtons het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hé Anouk had eigenlijk keihard gebotteld moeten worden, grafartieste en ik heb me de rest van de dag wel vermaaktTuurlijk wel: Slaaaaaaaaayyeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Best wel jammer voor artiesten die er voor zijn meestal, als mensen heeel ongeinteresseerd staan toe te kijken. Verwacht dat die best wel gaat gebeuren op pukkelpop op die dag. Misschien dat pukkelpop een beetje redelijk weet te programmeren voor eminem, maar ik verwacht niet dat het heel erg feest gaat worden tot eminem komt
Dat is geen housequote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef AgeEll het volgende:
jaja discussie is al gevoerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat is geen housemaar trap.
Verder goede line up
Ik zeg geen house meer toch? Mag ik het wel een dj noemen. Refereer ik er wel zo aan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
Maar als je nog steeds house zegt heb je de discussie niet echt begrepen of wel
Huh? wat bedoel je precies? Je campingticket is geldig voor de camping die je gesellecteerd hebt...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:37 schreef camCR het volgende:
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, daarom maar ff een account aangemaakt.
Vraagje voor mensen die nu al zeggen dat ze op Camping B of C gaan liggen met een combiticket.
Ik heb een combi, maar mijn vriendin gaat maar 1 dag. Daardoor zouden we niet samen op dezelfde camping kunnen liggen (best wel een rare regel). Als er dus al mensen 'zeggen ik ga op B/C liggen' kan je dan toch A pakken en met mij wisselen?
Ik ga er natuurlijk iets bijdoen voor de moeite!
Alvast bedankt!
laat maar, heb het al geregeld. Wanneer kunnen we ongeveer nieuwe namen verwachten? Want de kaartverkoop gaat aardig hard en sommige vrienden van me hebben nog enkele namen nodig om overtuigt te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:41 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Huh? wat bedoel je precies? Je campingticket is geldig voor de camping die je gesellecteerd hebt...
Camping A is alleen voor combi-tickets (Geweldig idee overigens) maar je kan toch ook gewoon B of C sellecteren met je combi-ticket? Doe je dat toch als je wil dat je vriendin bij je kan slapen?
Kaartverkoop gaat superhard, dus zou niet te lang wachten. Ik verwacht een lading volgende namen op z'n vroegst pas over een paar weken.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:54 schreef camCR het volgende:
[..]
laat maar, heb het al geregeld. Wanneer kunnen we ongeveer nieuwe namen verwachten? Want de kaartverkoop gaat aardig hard en sommige vrienden van me hebben nog enkele namen nodig om overtuigt te zijn.
Niet echt hoor, je hebt gewoon tot ongeveer 12 uur bandjes en na 12 uur heb je nog 4 uur 2 kleine djs om nog door te feesten, mocht je dat willen. Overdag zijn er ook gewoon de hele tijd dj's in de boiler room.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:46 schreef Slickk het volgende:
Maandag komen er 50+ nieuwe namen bij, ben erg benieuwd. Ga dit jaar voor het eerst. Afgelopen twee jaar naar Tomorrowland geweest, maar helaas niet gelukt om dit jaar weer kaarten te krijgen.
Pukkelpop lijkt me wel leuk omdat je overdag bandjes hebt en 's avonds meer de nadruk op DJs.Combitickets gehaald en camping A uiteraard, hoop dat het lekker weer wordt !
Hmm oké, nog beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet echt hoor, je hebt gewoon tot ongeveer 12 uur bandjes en na 12 uur heb je nog 4 uur 2 kleine djs om nog door te feesten, mocht je dat willen. Overdag zijn er ook gewoon de hele tijd dj's in de boiler room.
Het is dus gewoon wat je ligt en daar kun je heen, lekker divers altijd wel
vooral de dj's vind ik ook vet ja.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef Slickk het volgende:
Wat een namen zeg, geweldigEcht heel blij hiermee, zoveel toffe DJs erbij.
Vind ik ook, de donderdag wordt gelijk volle gas.quote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef AgeEll het volgende:
vooral de dj's vind ik ook vet ja.
Wel jammer vind ik dat de leukste namen op donderdag staan. Vind de zaterdag de minste dag.
Mja, dat ligt er maar net aan wat je leuk vindt. De laatste namen zitten wel veel DJs bij die in hetzelfde straatje liggen (electro voornamelijk) en kan me voorstellen dat veel mensen meer bands missen ofzo. Scheelt dat ik zelf juist enorm fan ben van de muziek in die hoekquote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vooral de dj's vind ik ook vet ja.
Wel jammer vind ik dat de leukste namen op donderdag staan. Vind de zaterdag de minste dag.
Low is wel gaaf en Noisettes, de rest ken ik niet. Jammer van Soulwax..quote:Op maandag 13 mei 2013 13:41 schreef Arn0 het volgende:
Nieuwe batch namen:
DONDERDAG 15/8:
Breakbot
The Child of Lov
DJ Green Lantern
Mikal Cronin
Beware of Darkness
VRIJDAG 16/8:
Low
Lucy Rose
twenty one pilots
Little Green Cars
Palm Reader
ZATERDAG 17/8:
Noisettes
!!!
En Soulwax heeft afgezegd.
Daar ga ik woensdag heen in de Melkwegquote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie dat dat lijstje een van de belangrijkste toevoegingen van vandaag mist: Savages. Ik kon me haast niet voorstellen dat ze die niet zouden boeken, een van de hotste namen van dit moment. Erg goed goed debuutalbum afgeleverd, dat is ook iets om naar uit te kijken.
Verder zijn er nog maar 5000 combitickets beschikbaar, maar deze batch namen zal geen reden zijn dat het plots uitverkoopt
Ik had heel graag Phoenix en Disclosure gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef AgeEll het volgende:
Waarom zouden er nog grote namen bijkomen, het is bijna uitverkocht. Welke grote namen zouden dat dan ook moeten zijn?
Heb ergens gelezen dat ze SOAD wel wilde booken maar dat het niet gelukt isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Stofje het volgende:
Omdat Pukkelpop meestal wat meer grote namen heeft dan nu op het program staan. Ik las ergens dat bijvoorbeeld System of a Down nog wel een kanshebber is. Niet mijn ding, wel een leuke toevoeging natuurlijk. Ach, persoonlijk heb ik nu 9 mustsees, da's al een aardig aantal en ik hoop op nog een aantal leuke dingen. Mevrouw An Pierlé verdient wat mij betreft nog wel een plekje.
Beter van niet, ik ga ze 21 aug. al zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat ze SOAD wel wilde booken maar dat het niet gelukt is.
Eerder Atoms For Peace danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Vage statusupdate van Pukkelpop vandaag op Facebook: https://www.facebook.com/(...)3.44891174248&type=1
Wat denken we, hint naar Radiohead of gewoon een foto van het terrein met een regenboog?
Die zijn niet aan het touren tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Vage statusupdate van Pukkelpop vandaag op Facebook: https://www.facebook.com/(...)3.44891174248&type=1
Wat denken we, hint naar Radiohead of gewoon een foto van het terrein met een regenboog?
Als dit echt een hint is word ik boos. Dan moet je het niet in hoofdletters en tussen aanhalingstekens zettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Deze kwam ik een paar maanden op Facebook tegen, klinkt wel lekker:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Nieuwe namen zijn niet echt groot. Rudimental vind ik wel grappig. Rest ken ik niet zo
Dit is een mooi nummer van James Blakequote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze kwam ik een paar maanden op Facebook tegen, klinkt wel lekker:
James Blake had deze hit:
San Sisco had dit hitje:
Noah and the Whale en I Am Kloot heb ik ook wel eens van gehoord maar de rest ken ik niet, ik denk dat als het tijdschema het toelaat ik James Blake wel even ga checken..
Prodigy van 0.45 tot 2 uurquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef AgeEll het volgende:
Timetables zijn bekend. Wordt feesten tot in de kleine uurtjes....
Jeuj!!quote:
Ziet er op zich wel oké uit, in ieder geval te verstaan, wat normaal niet zo is bij hip-hopquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:34 schreef Stofje het volgende:
Is Eminem een beetje leuk live? Ik ben hiphopfan en Eminem heeft echt vette dingen gemaakt, maar vooral op een groot podium faalt hiphop doorgaans behoorlijk.
Zoek in de familie rond naar meereiskaartjes die de NS heeft uitgedeeld. Kun je gratis met iemand meereizen. Vervolgens zet je je liefste glimlach op en vraag je vreemdelingen of je misschien met hen mee mag. Tip: ga voor meisjes van jouw leeftijd of 65+'ers. Die zeggen in mijn ervaring vaker ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Gaan er nog mensen uit Groningen? Ben vergeten een dagkaart te kopen en vroeg me af of er nog iemand met kortingskaart heen gaat
Tsja, ik heb 1 zo'n meereiskaart.. Maar mijn vriendin reist met tienertoer maar daar mag ik volgens mij dan niet op meereizen.. Dus die hadden we dan eigenlijk voor de terugweg bedacht..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek in de familie rond naar meereiskaartjes die de NS heeft uitgedeeld. Kun je gratis met iemand meereizen. Vervolgens zet je je liefste glimlach op en vraag je vreemdelingen of je misschien met hen mee mag. Tip: ga voor meisjes van jouw leeftijd of 65+'ers. Die zeggen in mijn ervaring vaker ja.
Je mag er wel een van mij. Ik DM je.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Tsja, ik heb 1 zo'n meereiskaart.. Maar mijn vriendin reist met tienertoer maar daar mag ik volgens mij dan niet op meereizen.. Dus die hadden we dan eigenlijk voor de terugweg bedacht..
Maar kan er misschien nog wel 1 opscharrelen..
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag er wel een van mij. Ik DM je.
Gelukkig is er een omruilservice, dus hij kan nog van z'n ticket af met een beetje mazzelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
Ik baal echt enorm van het cancellen van Neil Young. Bedenk me trouwens net dat mijn buurman op mijn aanraden een ticket heeft gekocht puur en alleen om Young te zien
Het zijn altijd meestal de hits die hij doet met zoiets, is toch wat commercieler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:34 schreef Stofje het volgende:
Is Eminem een beetje leuk live? Ik ben hiphopfan en Eminem heeft echt vette dingen gemaakt, maar vooral op een groot podium faalt hiphop doorgaans behoorlijk.
Hier precies hetzelfde. Ook bij die shows geweest, en wij gaan alleen donderdag voor Eminem heen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
Eminem was vroeger geweldig met optredens. Ben zelf in Ahoy en in de Arena geweest, was echt supervet. Laatste jaren niets meer van hem gezien.. tot a.s. donderdag. Ben erg benieuwd.
Wij gaan enkel op de donderdag (voor Eminem) en ik zie dat er voor de rest ook leuke artiesten spelen, dus dat komt goed uit. Alleen hebben we hier nog wat discussie over de vertrektijd. Mijn vriendin wil supervroeg gaan terwijl ik het ook prima vind om rond 14:00 aan te komen, want daarvoor zie ik niet zo veel boeiends.
Uiteindelijk een tussenweg gevonden wat betreft de vertrektijd. We pakken de trein naar Antwerpen om 9:39. Dus hoeven we niet achterlijk vroeg opstaan. Komen we aan op Antwerpen om 11:19 en vanaf daar de trein een uurtje naar Kiewit. Dus ca 12:30 aanwezig. Dan is het nog "maar" 10 uur wachten op Eminem. Tijdens FOB en NIИ alvast naar voren sneakenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Ook bij die shows geweest, en wij gaan alleen donderdag voor Eminem heen.
Wij komen pas laat aan, ik ben 7 maanden zwanger, maar anders had ik zeker weten vroeg heen gegaan en voor bij de hekken gewacht.
Goh, het is een festivalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:14 schreef Chelle23 het volgende:
Ik heb ook echt genoten van Eminem. Stond wel heel stuk vh podium af waardoor ik t slecht kon zien, maar dat kon helaas niet anders ivm mn zwangere buik.
Sommige stukken waren echt live sommige met de band mee gerapt dat was jammer, maar had ik al verwacht.
De setlist was top! Al had ik persoonlijk een paar andere nrs gedaan ipv mosh en 3 am, maar op dat moment me er niet aan gestoord.
Ik stond dus heel ver weg, fotos maken ging voor geen meter, hier mn twee beste...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon prut fotos dus haha.
Verder vond ik Pukkelpop echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk voor mij. Zo enorm massaal, we kwamen binnen en t was echt 1 mensen massa. Het maakt het besef hoe het twee jaar terug moet zijn geweest wel heel erg heftig. k zou niet snel nog een x gaan, gewoon omdat ik het te massaal vond. verder niets mis met het festival, zag er leuk uit en was goed geregeld.
Oh je meent het!!quote:
Welke festivals heb je dan meegemaakt, ik vind het fijne aan Pukkelpop juist dat je tot pak 'm beet, 3-4 uur 's middags gewoon rustig overal kan lopen en zelfs daarna is het niet al te druk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Oh je meent het!!Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
Je wat aantrekken van anderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef meowingtons het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het weer een geslaagde editie was. Weinig dj's gezien, maar merkte ook al snel op dat mensen hier veel meer stil staan dan op Dour, dat was wel een beetje een domper. Wil je bij een dj kijken en dansen, staat de halve vloer stil wachtend tot Netsky gedraaid wordt ofzo
Beetje jammer, maar mocht de pret niet drukken. Bij Jamie XX ook nog heerlijk staan dansen tussen de stilstaande mensen.
Druk?! Het is juist super rustigquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Oh je meent het!!Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
Het is wat vervelend als ze je gaan duwen omdat je staat te dansen ja, bij Jamie XX was gewoon de ruimte om te dansen tussen stilstaande mensen (of ze namen afstand van me om me uit te lachen, wat ik ook prima vond danquote:
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Professional het volgende:
Pukkelpop wederom overleefd, was een geslaagde editie maar geen topeditie naar mijn gevoel. Bij Eminem ben ik na 4 nummers weggelopen omdat ik het gevoel had dat die niet eens live aan het zingen/rappen was. Wat overigens meer mensen om mij heen dachten. Ieder zijn eigen ding.
Toppers voor mij waren de iets kleinere bandjes zoals Haim, Surfer Blood, Parquet Courts en Mikal Cronin. Die straalden echt plezier uit in het spelen.
En dan lees je nog dit:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)d-op-Pukkelpop.dhtml
Heb Prince 2 jaar geleden op Sziget gezien, maar Prince mag altijd komen, zeker ten koste van The Prodigy.
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.
Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen
Dit was voor mij de eerste keer The Prodigy dus voor mij was het een nieuwe live ervaring..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:
[..]
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.
Foo Fighters mogen absoluut komen volgend jaar.
Greatest hits albumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.
Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen
Ja, was het eerste album wat ik kocht, en ook mijn enige hip/hop/rap album tot dusver. Het zijn allemaal lekkere nummers die er op staan en een aantal zelf heel goedquote:
Prince was anders heel slecht in Paradiso, enorm slechte reviews kwamen daar van af...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:
[..]
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.
Foo Fighters mogen absoluut komen volgend jaar.
Franz Ferdinand bedoel je denk ik... daar gebeurde het in het begin heel erg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Bij welke act gooide iedereen met die biertrays? Of heeft iemand een filmpje? En ik weet dat dat bij bijna alle acts op de mainstage wel gebeurde. Maar op een gegeven moment was het echt overal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |