vooral de dj's vind ik ook vet ja.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef Slickk het volgende:
Wat een namen zeg, geweldigEcht heel blij hiermee, zoveel toffe DJs erbij.
Vind ik ook, de donderdag wordt gelijk volle gas.quote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef AgeEll het volgende:
vooral de dj's vind ik ook vet ja.
Wel jammer vind ik dat de leukste namen op donderdag staan. Vind de zaterdag de minste dag.
Mja, dat ligt er maar net aan wat je leuk vindt. De laatste namen zitten wel veel DJs bij die in hetzelfde straatje liggen (electro voornamelijk) en kan me voorstellen dat veel mensen meer bands missen ofzo. Scheelt dat ik zelf juist enorm fan ben van de muziek in die hoekquote:Op maandag 22 april 2013 11:27 schreef AgeEll het volgende:
[..]
vooral de dj's vind ik ook vet ja.
Wel jammer vind ik dat de leukste namen op donderdag staan. Vind de zaterdag de minste dag.
Low is wel gaaf en Noisettes, de rest ken ik niet. Jammer van Soulwax..quote:Op maandag 13 mei 2013 13:41 schreef Arn0 het volgende:
Nieuwe batch namen:
DONDERDAG 15/8:
Breakbot
The Child of Lov
DJ Green Lantern
Mikal Cronin
Beware of Darkness
VRIJDAG 16/8:
Low
Lucy Rose
twenty one pilots
Little Green Cars
Palm Reader
ZATERDAG 17/8:
Noisettes
!!!
En Soulwax heeft afgezegd.
Daar ga ik woensdag heen in de Melkwegquote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Arn0 het volgende:
Ik zie dat dat lijstje een van de belangrijkste toevoegingen van vandaag mist: Savages. Ik kon me haast niet voorstellen dat ze die niet zouden boeken, een van de hotste namen van dit moment. Erg goed goed debuutalbum afgeleverd, dat is ook iets om naar uit te kijken.
Verder zijn er nog maar 5000 combitickets beschikbaar, maar deze batch namen zal geen reden zijn dat het plots uitverkoopt
Ik had heel graag Phoenix en Disclosure gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef AgeEll het volgende:
Waarom zouden er nog grote namen bijkomen, het is bijna uitverkocht. Welke grote namen zouden dat dan ook moeten zijn?
Heb ergens gelezen dat ze SOAD wel wilde booken maar dat het niet gelukt isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Stofje het volgende:
Omdat Pukkelpop meestal wat meer grote namen heeft dan nu op het program staan. Ik las ergens dat bijvoorbeeld System of a Down nog wel een kanshebber is. Niet mijn ding, wel een leuke toevoeging natuurlijk. Ach, persoonlijk heb ik nu 9 mustsees, da's al een aardig aantal en ik hoop op nog een aantal leuke dingen. Mevrouw An Pierlé verdient wat mij betreft nog wel een plekje.
Beter van niet, ik ga ze 21 aug. al zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat ze SOAD wel wilde booken maar dat het niet gelukt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |