abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:55:31 #151
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130198259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 06:14 schreef Chelle23 het volgende:
Ik heb ook echt genoten van Eminem. Stond wel heel stuk vh podium af waardoor ik t slecht kon zien, maar dat kon helaas niet anders ivm mn zwangere buik.

Sommige stukken waren echt live sommige met de band mee gerapt dat was jammer, maar had ik al verwacht.

De setlist was top! Al had ik persoonlijk een paar andere nrs gedaan ipv mosh en 3 am, maar op dat moment me er niet aan gestoord.

Ik stond dus heel ver weg, fotos maken ging voor geen meter, hier mn twee beste...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon prut fotos dus haha.

Verder vond ik Pukkelpop echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk voor mij. Zo enorm massaal, we kwamen binnen en t was echt 1 mensen massa. Het maakt het besef hoe het twee jaar terug moet zijn geweest wel heel erg heftig. k zou niet snel nog een x gaan, gewoon omdat ik het te massaal vond. verder niets mis met het festival, zag er leuk uit en was goed geregeld.
Goh, het is een festival :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:01:01 #152
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130198476
Ik vond het echt geweldig _O_ Bombino was echt helemaal te gek en The Prodigy, Eminem was leuk om een keer meegemaakt te hebben stond 20e rij in het midden ongeveer. Verder aardig wat leuke bandjes gezien waar ik nog nooit van gehoord had. Deftones vond ik was tegenvallen al weet ik niet wat ik ervan verwacht had. Godspeed You! Black Emperor ben ik lekker van in trans geraakt zo in de nacht.

Wat werd er veel wiet gerookt trouwens :') Damn. Leek Amsterdam wel.

Skunk Anansie was ook helemaal te gek met Skin die over het publiek heen liep (en ik stond daar onder :P) Deap Vally en Triggerfinger waren ook helemaal te gek! Net als Miles Kane! Franz Ferdinand was één groot feest en nog velen anderen waren de moeite waard. Om af te sluiten met Opeth _O_ Damn wat waren die goed jammer dat ik van 3 dagenlang dansen geen benen en voeten meer over had :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:46:48 #153
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130200081
pi_130213225
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Goh, het is een festival :D
Oh je meent het!! :X Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
pi_130220342
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Oh je meent het!! :X Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
Welke festivals heb je dan meegemaakt, ik vind het fijne aan Pukkelpop juist dat je tot pak 'm beet, 3-4 uur 's middags gewoon rustig overal kan lopen en zelfs daarna is het niet al te druk.

Op Rock Werchter bijvoorbeeld, dat voelt echt 2x zo druk, omdat het voorvak altijd vol staat en mensen massaal naar de meest populaire act op dat moment gaan (ivm weinig podia is dit een groter probleem dan op pukkelpop)
Jaaa, dansen! dansen!
pi_130220470
Moet trouwens zeggen dat het weer een geslaagde editie was. Weinig dj's gezien, maar merkte ook al snel op dat mensen hier veel meer stil staan dan op Dour, dat was wel een beetje een domper. Wil je bij een dj kijken en dansen, staat de halve vloer stil wachtend tot Netsky gedraaid wordt ofzo :')

Beetje jammer, maar mocht de pret niet drukken. Bij Jamie XX ook nog heerlijk staan dansen tussen de stilstaande mensen.
Jaaa, dansen! dansen!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:39:02 #157
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130221285
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef meowingtons het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het weer een geslaagde editie was. Weinig dj's gezien, maar merkte ook al snel op dat mensen hier veel meer stil staan dan op Dour, dat was wel een beetje een domper. Wil je bij een dj kijken en dansen, staat de halve vloer stil wachtend tot Netsky gedraaid wordt ofzo :')

Beetje jammer, maar mocht de pret niet drukken. Bij Jamie XX ook nog heerlijk staan dansen tussen de stilstaande mensen.
Je wat aantrekken van anderen :')
pi_130221516
Heb me goed vermaakt op Pukkelpop, ondanks dat ik na de pre-party al niet meer op mijn benen kon staan en dat nog wel extra gemerkt heb op de festivaldagen zelf.
Bijna helemaal vooraan gestaan bij Eminem en dat was toch wel erg wreed, ondanks dat ik vooral voor de nummers ging van de eerste 3 albums. (Wat waren die 3 knallen kneiterhard trouwens :p)

Vrijdag me helemaal verheugd op Major Lazer, kwam ik er om 5 uur achter dat ze helemaal niet de plek van NY hadden overgenomen maar alles verschoven was, was het dus net afgelopen toen we op het bord gingen kijken. Dat was wel balen vooral omdat de vrijdag toch wat karig was, maarja eigen schuld natuurlijk.

Bij Noisia en knife party vooraan gestaan waar ik dus helemaal neergemaaid werd door woestelingen in de moshpits. Toch iets waar ik me erg aan ergerde en uiteindelijk maar naar achteren gegaan. Na knife party naar Opeth gaan kijken en dat was toch wel mijn hoogtepunt. Ik kan nu met zekerheid zeggen mijn favoriete metal-band. Fantastisch live en super sfeervolle muziek en dan nog die droge opmerkingen van de zanger tussen de liedjes door om het af te maken. Erg tof.
pi_130222168
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:

[..]

Druk?! Het is juist super rustig :D Tot ver in de middag/vroege avond kun je bij de meeste acts prima door de zaal lopen, er is altijd plek om te zitten en zelfs 's nachts wordt het enkel voor de podia echt druk. Ga alsjeblieft niet naar een festival als Werchter, daar zit je gewoon vanaf drie uur 's middags packt like sardines in a crushd tin box.
pi_130231473
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je wat aantrekken van anderen :')
Het is wat vervelend als ze je gaan duwen omdat je staat te dansen ja, bij Jamie XX was gewoon de ruimte om te dansen tussen stilstaande mensen (of ze namen afstand van me om me uit te lachen, wat ik ook prima vond dan :P )
Jaaa, dansen! dansen!
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:38:31 #161
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130243272
pi_130245991
*zucht* het was VOOR MIJ te druk, nogmaals ik ben 7 maanden zwanger, en dan al die mensen om je heen op t veld vond ik gewoon te druk op dat moment. Meer de angst dat er wat gebeurde, nou stonden we daarom al heel erg aan de zijkant richting eet tentjes, maar t gevoel blijft.

Ik zeg niet dat t drukker is als andere festivals of what ever, alleen dat t nu te druk VOOR MIJ was.

Ik ben geen festival mens, kwam echt alleen voor Eminem.

Op t moment dat wij aankwamen was t na de ingang 1 grote wirwar van mensen en dat vond ik erg druk ogen.
Ja op andere plaatsen kon je lekker relaxed zitten, maar op dat specifieke stuk( waar alles bij elkaar kwam) vond ik het erg chaotisch overkomen.
pi_130263968
Pukkelpop wederom overleefd, was een geslaagde editie maar geen topeditie naar mijn gevoel. Bij Eminem ben ik na 4 nummers weggelopen omdat ik het gevoel had dat die niet eens live aan het zingen/rappen was. Wat overigens meer mensen om mij heen dachten. Ieder zijn eigen ding.

Toppers voor mij waren de iets kleinere bandjes zoals Haim, Surfer Blood, Parquet Courts en Mikal Cronin. Die straalden echt plezier uit in het spelen.

En dan lees je nog dit:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)d-op-Pukkelpop.dhtml

Heb Prince 2 jaar geleden op Sziget gezien, maar Prince mag altijd komen, zeker ten koste van The Prodigy.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:56:26 #164
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130268547
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Professional het volgende:
Pukkelpop wederom overleefd, was een geslaagde editie maar geen topeditie naar mijn gevoel. Bij Eminem ben ik na 4 nummers weggelopen omdat ik het gevoel had dat die niet eens live aan het zingen/rappen was. Wat overigens meer mensen om mij heen dachten. Ieder zijn eigen ding.

Toppers voor mij waren de iets kleinere bandjes zoals Haim, Surfer Blood, Parquet Courts en Mikal Cronin. Die straalden echt plezier uit in het spelen.

En dan lees je nog dit:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)d-op-Pukkelpop.dhtml

Heb Prince 2 jaar geleden op Sziget gezien, maar Prince mag altijd komen, zeker ten koste van The Prodigy.
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.

Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen _O_
pi_130269200
Woensdag was echt een hele vette pre-party, waardoor ik donderdag al hartstikke dood was :'). Donderdag wel vette dingen gezien, met Crystal Fighters als hoogtepunt. Ben het gehele festival vooral in de Boilerroom / Dancehall hoek geweest, met af en toe een uitstapje.

Geweldig festival, vond de Boilerroom echt fantástisch vormgegeven qua lichten. Erg naar m'n zin gehad. Hoogtepunten: Crystal Fighters, Opposites, Prodigy en heel wat dj's.
pi_130272966
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.

Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen _O_
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.

Foo Fighters mogen absoluut komen volgend jaar.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:59:18 #167
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130273075
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:

[..]

Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.

Dit was voor mij de eerste keer The Prodigy dus voor mij was het een nieuwe live ervaring..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:11:36 #168
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130273478
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Greatest hits album :{w
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:15:58 #169
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_130273606
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Greatest hits album :{w
Ja, was het eerste album wat ik kocht, en ook mijn enige hip/hop/rap album tot dusver. Het zijn allemaal lekkere nummers die er op staan en een aantal zelf heel goed :P De rest van z'n nummers en vooral zijn nieuwere werk vind ik niets aan :P Ben ook meer van de rock/grunge/hard rock natuurlijk :P
pi_130276904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:

[..]

Prince was anders heel slecht in Paradiso, enorm slechte reviews kwamen daar van af...

En Prodigy hier en daar een nieuw nummer van IMD? Juist niet, IMD hebben ze behoorlijk wat van gespeeld en daarnaast 5 nieuwe nummers van het album dat nog moet komen.

Blij dat ze op Pukkelpop gewoon gezegd hebben dat Prince pech had en de prodigy de voorkeur.
Jaaa, dansen! dansen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:13:24 #171
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_132281274
Bij welke act gooide iedereen met die biertrays? Of heeft iemand een filmpje? En ik weet dat dat bij bijna alle acts op de mainstage wel gebeurde. Maar op een gegeven moment was het echt overal :)
pi_132284030
quote:
6s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Bij welke act gooide iedereen met die biertrays? Of heeft iemand een filmpje? En ik weet dat dat bij bijna alle acts op de mainstage wel gebeurde. Maar op een gegeven moment was het echt overal :)
Franz Ferdinand bedoel je denk ik... daar gebeurde het in het begin heel erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')