Goh, het is een festivalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 06:14 schreef Chelle23 het volgende:
Ik heb ook echt genoten van Eminem. Stond wel heel stuk vh podium af waardoor ik t slecht kon zien, maar dat kon helaas niet anders ivm mn zwangere buik.
Sommige stukken waren echt live sommige met de band mee gerapt dat was jammer, maar had ik al verwacht.
De setlist was top! Al had ik persoonlijk een paar andere nrs gedaan ipv mosh en 3 am, maar op dat moment me er niet aan gestoord.
Ik stond dus heel ver weg, fotos maken ging voor geen meter, hier mn twee beste...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon prut fotos dus haha.
Verder vond ik Pukkelpop echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk voor mij. Zo enorm massaal, we kwamen binnen en t was echt 1 mensen massa. Het maakt het besef hoe het twee jaar terug moet zijn geweest wel heel erg heftig. k zou niet snel nog een x gaan, gewoon omdat ik het te massaal vond. verder niets mis met het festival, zag er leuk uit en was goed geregeld.
Oh je meent het!!quote:
Welke festivals heb je dan meegemaakt, ik vind het fijne aan Pukkelpop juist dat je tot pak 'm beet, 3-4 uur 's middags gewoon rustig overal kan lopen en zelfs daarna is het niet al te druk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Oh je meent het!!Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
Je wat aantrekken van anderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:20 schreef meowingtons het volgende:
Moet trouwens zeggen dat het weer een geslaagde editie was. Weinig dj's gezien, maar merkte ook al snel op dat mensen hier veel meer stil staan dan op Dour, dat was wel een beetje een domper. Wil je bij een dj kijken en dansen, staat de halve vloer stil wachtend tot Netsky gedraaid wordt ofzo
Beetje jammer, maar mocht de pret niet drukken. Bij Jamie XX ook nog heerlijk staan dansen tussen de stilstaande mensen.
Druk?! Het is juist super rustigquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Oh je meent het!!Ik zeg toch ook "te druk voor mij". Ik hou gewoon niet zo van dat massale, en heb wel meerdere festivals mee gemaakt maar dit was het drukste tot nu toe, en met 7 maanden zwanger is dat dan ff wat minder.
Het is wat vervelend als ze je gaan duwen omdat je staat te dansen ja, bij Jamie XX was gewoon de ruimte om te dansen tussen stilstaande mensen (of ze namen afstand van me om me uit te lachen, wat ik ook prima vond danquote:
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Professional het volgende:
Pukkelpop wederom overleefd, was een geslaagde editie maar geen topeditie naar mijn gevoel. Bij Eminem ben ik na 4 nummers weggelopen omdat ik het gevoel had dat die niet eens live aan het zingen/rappen was. Wat overigens meer mensen om mij heen dachten. Ieder zijn eigen ding.
Toppers voor mij waren de iets kleinere bandjes zoals Haim, Surfer Blood, Parquet Courts en Mikal Cronin. Die straalden echt plezier uit in het spelen.
En dan lees je nog dit:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)d-op-Pukkelpop.dhtml
Heb Prince 2 jaar geleden op Sziget gezien, maar Prince mag altijd komen, zeker ten koste van The Prodigy.
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.
Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen
Dit was voor mij de eerste keer The Prodigy dus voor mij was het een nieuwe live ervaring..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:
[..]
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.
Foo Fighters mogen absoluut komen volgend jaar.
Greatest hits albumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slappe hap die Prince (moet erbij zeggen dat ik hem nog nooit live heb gezien), The Prodigy was geweldig! Ik luister van Eminem liever z'n Curtain Call album dan dat ik hem live zie weet ik nu.
Foo Fighters mogen volgend jaar wel weer komen als ze hun nieuwe plaat uitbrengen
Ja, was het eerste album wat ik kocht, en ook mijn enige hip/hop/rap album tot dusver. Het zijn allemaal lekkere nummers die er op staan en een aantal zelf heel goedquote:
Prince was anders heel slecht in Paradiso, enorm slechte reviews kwamen daar van af...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef Professional het volgende:
[..]
Prince is echt geen slappe hap live kan ik je vertellen. Al is de man 1,50m hoog, hij is steengoed live en zet een fijne show neer. The Prodigy is niet meer wat het was. Heb ze al keer live gezien en ook op Pukkelpop wederom een stuk bekeken. Maar het is telkens hetzelfde, natuurlijk maken ze een feestje en gaat iedereen los. Maar ze doen al 15 jaar hetzelfde trucje met hier en daar nieuw nummer van Invaders Must Die CD.
Foo Fighters mogen absoluut komen volgend jaar.
Franz Ferdinand bedoel je denk ik... daar gebeurde het in het begin heel erg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Bij welke act gooide iedereen met die biertrays? Of heeft iemand een filmpje? En ik weet dat dat bij bijna alle acts op de mainstage wel gebeurde. Maar op een gegeven moment was het echt overal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |