Eerder Atoms For Peace danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Vage statusupdate van Pukkelpop vandaag op Facebook: https://www.facebook.com/(...)3.44891174248&type=1
Wat denken we, hint naar Radiohead of gewoon een foto van het terrein met een regenboog?
Die zijn niet aan het touren tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Vage statusupdate van Pukkelpop vandaag op Facebook: https://www.facebook.com/(...)3.44891174248&type=1
Wat denken we, hint naar Radiohead of gewoon een foto van het terrein met een regenboog?
Als dit echt een hint is word ik boos. Dan moet je het niet in hoofdletters en tussen aanhalingstekens zettenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Stofje het volgende:
Deze kwam ik een paar maanden op Facebook tegen, klinkt wel lekker:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef AgeEll het volgende:
Nieuwe namen zijn niet echt groot. Rudimental vind ik wel grappig. Rest ken ik niet zo
Dit is een mooi nummer van James Blakequote:Op maandag 17 juni 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze kwam ik een paar maanden op Facebook tegen, klinkt wel lekker:
James Blake had deze hit:
San Sisco had dit hitje:
Noah and the Whale en I Am Kloot heb ik ook wel eens van gehoord maar de rest ken ik niet, ik denk dat als het tijdschema het toelaat ik James Blake wel even ga checken..
Prodigy van 0.45 tot 2 uurquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef AgeEll het volgende:
Timetables zijn bekend. Wordt feesten tot in de kleine uurtjes....
Jeuj!!quote:
Ziet er op zich wel oké uit, in ieder geval te verstaan, wat normaal niet zo is bij hip-hopquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:34 schreef Stofje het volgende:
Is Eminem een beetje leuk live? Ik ben hiphopfan en Eminem heeft echt vette dingen gemaakt, maar vooral op een groot podium faalt hiphop doorgaans behoorlijk.
Zoek in de familie rond naar meereiskaartjes die de NS heeft uitgedeeld. Kun je gratis met iemand meereizen. Vervolgens zet je je liefste glimlach op en vraag je vreemdelingen of je misschien met hen mee mag. Tip: ga voor meisjes van jouw leeftijd of 65+'ers. Die zeggen in mijn ervaring vaker ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Gaan er nog mensen uit Groningen? Ben vergeten een dagkaart te kopen en vroeg me af of er nog iemand met kortingskaart heen gaat
Tsja, ik heb 1 zo'n meereiskaart.. Maar mijn vriendin reist met tienertoer maar daar mag ik volgens mij dan niet op meereizen.. Dus die hadden we dan eigenlijk voor de terugweg bedacht..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek in de familie rond naar meereiskaartjes die de NS heeft uitgedeeld. Kun je gratis met iemand meereizen. Vervolgens zet je je liefste glimlach op en vraag je vreemdelingen of je misschien met hen mee mag. Tip: ga voor meisjes van jouw leeftijd of 65+'ers. Die zeggen in mijn ervaring vaker ja.
Je mag er wel een van mij. Ik DM je.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Tsja, ik heb 1 zo'n meereiskaart.. Maar mijn vriendin reist met tienertoer maar daar mag ik volgens mij dan niet op meereizen.. Dus die hadden we dan eigenlijk voor de terugweg bedacht..
Maar kan er misschien nog wel 1 opscharrelen..
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag er wel een van mij. Ik DM je.
Gelukkig is er een omruilservice, dus hij kan nog van z'n ticket af met een beetje mazzelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
Ik baal echt enorm van het cancellen van Neil Young. Bedenk me trouwens net dat mijn buurman op mijn aanraden een ticket heeft gekocht puur en alleen om Young te zien
Het zijn altijd meestal de hits die hij doet met zoiets, is toch wat commercieler.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:34 schreef Stofje het volgende:
Is Eminem een beetje leuk live? Ik ben hiphopfan en Eminem heeft echt vette dingen gemaakt, maar vooral op een groot podium faalt hiphop doorgaans behoorlijk.
Hier precies hetzelfde. Ook bij die shows geweest, en wij gaan alleen donderdag voor Eminem heen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:28 schreef PicoMMP het volgende:
Eminem was vroeger geweldig met optredens. Ben zelf in Ahoy en in de Arena geweest, was echt supervet. Laatste jaren niets meer van hem gezien.. tot a.s. donderdag. Ben erg benieuwd.
Wij gaan enkel op de donderdag (voor Eminem) en ik zie dat er voor de rest ook leuke artiesten spelen, dus dat komt goed uit. Alleen hebben we hier nog wat discussie over de vertrektijd. Mijn vriendin wil supervroeg gaan terwijl ik het ook prima vind om rond 14:00 aan te komen, want daarvoor zie ik niet zo veel boeiends.
Uiteindelijk een tussenweg gevonden wat betreft de vertrektijd. We pakken de trein naar Antwerpen om 9:39. Dus hoeven we niet achterlijk vroeg opstaan. Komen we aan op Antwerpen om 11:19 en vanaf daar de trein een uurtje naar Kiewit. Dus ca 12:30 aanwezig. Dan is het nog "maar" 10 uur wachten op Eminem. Tijdens FOB en NIИ alvast naar voren sneakenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Ook bij die shows geweest, en wij gaan alleen donderdag voor Eminem heen.
Wij komen pas laat aan, ik ben 7 maanden zwanger, maar anders had ik zeker weten vroeg heen gegaan en voor bij de hekken gewacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |