abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124172155

Wedstrijd: Nederland - Estland
Speeldatum: 22 maart 2013
Aanvangstijd: 20:30 uur.

Wedstrijd: Nederland - Roemenie
Speeldatum: 26 maart 2013
Aanvangstijd: 20:30 uur.

Doel: Stekelenburg (AS Roma), Vermeer (Ajax), Vorm (Swansea City).

Defensie: Blind (Ajax), Janmaat (Feyenoord), Mathijsen (Feyenoord), Martins Indi (Feyenoord), Van Rhijn (Ajax), Vlaar (Aston Villa), De Vrij (Feyenoord).

Middenveld: Clasie (Feyenoord), De Guzman (Swansea City), Sneijder (Galatasaray), Strootman (PSV), Vilhena (Feyenoord), Van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: John (Benfica), Siem de Jong (Ajax), Kuijt (Fenerbahçe), Lens (PSV), Van Persie (Manchester United), Robben (Bayern München), Schaken (Feyenoord).

pi_124172367
6-0 en 3-0.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:21:28 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124172829
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
Oh.
pi_124174550
-------------------Stekelenburg---------------
Janmaat---De Vrij-------Indi----------Blind
--------------------Clasie------------------------
---------Vilhena------Sneijder----------------
Schaken-------Persie--------------Robben

Sterkst mogelijke opstelling.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:16:22 #5
245707 DSL
Huddie W.
pi_124174767
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:

Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.

Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
  maandag 18 maart 2013 @ 15:20:16 #6
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_124207714
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef DSL het volgende:

[..]

Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.

Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
Jep, die ligt er helaas een tijdje uit, iets met z'n enkel geloof ik.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:01:52 #7
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_124209200
Ik ben bij beide wedstrijden, ik hoop gewoon op een positief doelpunten festijn *O*
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_124209625
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
  maandag 18 maart 2013 @ 16:33:55 #9
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_124210636
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
Doet het anders meer dan goed in Portugal
RED ONS HENNIEGOD
pi_124217468
Doet de KNVB ook geen wedstrijden meer in Eindhoven?
pi_124218231
Hoppa weer 6 punten in de pocket en op naar Brazilie waar ze hopelijk op zijn minst de achtste finale gaan halen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 18 maart 2013 @ 19:42:33 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124218873
quote:

Goede opstelling.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:08:17 #13
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124245429
Kut interlands
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_124246053
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
_O_
Groot fan van User Wotte
pi_124249630
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
pi_124250416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Mike009000 het volgende:
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
Want wie zou onze Mike oproepen op rechtsbuiten in plaats van Schaken? En wie had hij wel opgeroepen en in plaats van wie dan?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_124250555
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
pi_124251138
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?

Ik zal nog even verder gaan.

Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?

Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
pi_124254569
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
lukoki
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:20:25 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124254587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dammen
Oh.
pi_124254608
Maar als Narsingh niet geblesseerd zou zijn, dan had hij gespeeld natuurlijk.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:37:04 #22
245707 DSL
Huddie W.
pi_124257369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?

Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?

Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen. :') Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel? :')
pi_124257407
pi_124281003
0:1 denk ik, holland is te onervaren
pi_124281199
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef DSL het volgende:

[..]

Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen. :') Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel? :')
Ik vind van der Wiel én van Rhijn beter dan Janmaat. Buiten de middelmaat van de eredivisie heeft Janmaat één keer mogen verdedigen tegen Dinamo Kiev.. Je hoeft geen Puyol of Sergio Ramos te zijn om je als verdediger enigszins staande te houden in de Eredivisie. Ik kijk ook wel naar de Eredivisie ja en ik merk dat Mathijsen in ieder geval zeker wekelijks laat zien dat hij dat niveau nog amper aan kan. Stefan de Vrij verdedigde inderdaad ook lekker volwassen bij een spaarzame uitbraak van FC Utrecht.

Verder heb je met Ola John én Jeremain Lens twee betere rechtsbuitens. Dus waarom Ruben Schaken dan nog erbij? Dan vind ik dat Luuk de Jong of Bas Dost, die in het Duitsland behoorlijk doen, meer aanspraak maken op een plek in de selectie. Mocht je toch graag een buitenspeler in de selectie erbij willen hebben dan heb je toch veel meer aan Jean Paul Boetius.. Die jongen is 18 jaar, Ruben Schaken mag in mijn ogen in deze selectie geen speelminuten krijgen, dus waarom Boetius dan niet erbij pakken.
pi_124281330
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
Idd estland gaat Robben, van Persie, Lens, Sneijder, Kuijt, Siem enz niet laten scoren
pi_124281372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Idd estland gaat Robben, van Persie, Lens, Sneijder, Kuijt, Siem enz niet laten scoren
Gast, het is Vluggejapie99, de grootste droeftoeter van VBL.
pi_124281625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gast, het is Vluggejapie99, de grootste droeftoeter van VBL.
Ben blij dat we het eens zijn vriend. Sta ik nu nr2?
pi_124281635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 08:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben blij dat we het eens zijn vriend. Sta ik nu nr2?
Bij wedstrijden van het Nederlands Elftal moet je eensgezind zijn.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:16:23 #30
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_124282493
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
Tja, die onervaren jongens hebben wel Italië onlangs naar huis gestuurd. Sure, was een oefeninterland, maar Italië had aardig wat grote namen tussen zitten op het veld, én je kan me niet wijsmaken dat zij graag zichzelf zoek laten spelen door een stel Nederlandse (net geen) tieners (meer).

Maar we gaan het meemaken *O*
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Satis Ego Sum
pi_124282678
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:16 schreef Labotte het volgende:

[..]

Tja, die onervaren jongens hebben wel Italië onlangs naar huis gestuurd. Sure, was een oefeninterland, maar Italië had aardig wat grote namen tussen zitten op het veld, én je kan me niet wijsmaken dat zij graag zichzelf zoek laten spelen door een stel Nederlandse (net geen) tieners (meer).

Maar we gaan het meemaken *O*
Het was 1-1
pi_124284263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:

Samenvatting, wat ben jij een kneus. Rajiv van la Parra :') lens zn laatste actie was mathijsen opwachten :') van rhijn beter vinden dan janmaat :') kijk je überhaupt wel eens voetbal?
pi_124285154
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef Cara het volgende:

[..]

Samenvatting, wat ben jij een kneus. Rajiv van la Parra :') lens zn laatste actie was mathijsen opwachten :') van rhijn beter vinden dan janmaat :') kijk je überhaupt wel eens voetbal?
Lekker inhoudelijk reactie! Ik meen dat Rajiv van la Parra ook bij onder-21 zit. In een elftal waarin verder slechts Finbogasson en Djuricic van een behoorlijk niveau zijn vind ik dat hij zich behoorlijk staande houd.

Maar goed, met een beetje geluk hebben we een vergelijkbare loting als in 2010 en dan haal je wel de tweede ronde. Als dan weer een tegenstander van kaliber Slowakije eruit rolt haal je wellicht de kwartfinale en dat is wat mij betreft met deze selectie wel een tocht door de grachten waard.
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:11:36 #34
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_124289565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

Het was 1-1
klopt, ik zeg ook nergens dat ze gewonnen hebben ;). het gaat mij over het 'naar huis spelen'. Ze speelden regelmatig die italianen helemaal zoek. De gelijkmaker was wat dat betreft volledig onverdiend.
Satis Ego Sum
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:49:40 #35
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_124290955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:04 schreef Mike009000 het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk reactie! Ik meen dat Rajiv van la Parra ook bij onder-21 zit. In een elftal waarin verder slechts Finbogasson en Djuricic van een behoorlijk niveau zijn vind ik dat hij zich behoorlijk staande houd.

Maar goed, met een beetje geluk hebben we een vergelijkbare loting als in 2010 en dan haal je wel de tweede ronde. Als dan weer een tegenstander van kaliber Slowakije eruit rolt haal je wellicht de kwartfinale en dat is wat mij betreft met deze selectie wel een tocht door de grachten waard.
Van la Parra is een vieze egotripper. Uitbraak in de laatste minuut tegen PSV gezien? Janmaat is momenteel een stuk beter in vorm dan van Rhijn. En die paar extra wedstrijden in de CL maken echt geen verschil. Je kan zeiken op Schaken wat je wil maar hij levert assists en komt zijn man voorbij. Het ziet er misschien niet altijd spectaculair uit maar het is functioneel.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_124291291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Van la Parra is een vieze egotripper. Uitbraak in de laatste minuut tegen PSV gezien? Janmaat is momenteel een stuk beter in vorm dan van Rhijn. En die paar extra wedstrijden in de CL maken echt geen verschil. Je kan zeiken op Schaken wat je wil maar hij levert assists en komt zijn man voorbij. Het ziet er misschien niet altijd spectaculair uit maar het is functioneel.
Ik ben Feyenoorder maar Schaken in Oranje vind ik wel echt diep bedroevend. Hij kan alleen aan de buitenkant erlangs. De binnenkant kun je openlaten want daar gaat hij toch nooit heen. Verder heeft hij een aardige voorzet en is hij heel snel. Een actie heeft die ook niet echt in huis. Goede speler voor de matige eredivisie maar in Oranje zie ik liever Ola John. Dat is een echte voetballer.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:01:29 #37
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_124291350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Ik ben Feyenoorder maar Schaken in Oranje vind ik wel echt diep bedroevend. Hij kan alleen aan de buitenkant erlangs. De binnenkant kun je openlaten want daar gaat hij toch nooit heen. Verder heeft hij een aardige voorzet en is hij heel snel. Een actie heeft die ook niet echt in huis. Goede speler voor de matige eredivisie maar in Oranje zie ik liever Ola John. Dat is een echte voetballer.
Ola John is gewoon geselecteerd dus dat vergelijk gaat niet op. Het gaat er om of er nog een andere buitenspeler is die te selecteren valt die beter is dan Schaken. Schaken is de Nederlander met de meeste assist in de Eredivisie. Ik ben gek van Boetius maar het beruchte rendement ontbreekt nog een beetje bij hem.
pi_124291410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef DorperTed. het volgende:

[..]

Ola John is gewoon geselecteerd dus dat vergelijk gaat niet op. Het gaat er om of er nog een andere buitenspeler is die te selecteren valt die beter is dan Schaken. Schaken is de Nederlander met de meeste assist in de Eredivisie. Ik ben gek van Boetius maar het beruchte rendement ontbreekt nog een beetje bij hem.
Oh sorry ik had het verkeerd begrepen ik dacht dat het om een basisplaats ging. Schaken zou ik inderdaad ook wel mee nemen voor op de bank. ;)
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:06:01 #39
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_124291528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Oh sorry ik had het verkeerd begrepen ik dacht dat het om een basisplaats ging. Schaken zou ik inderdaad ook wel mee nemen voor op de bank. ;)
Het was ook niet helemaal duidelijk!
Ik neem aan dat v. Gaal met John en Robben begint. Zeker tegen een team als Estland kan je, mits je met een kopsterke spit speelt, Schaken wel een aantal minuten gunnen.
  Redactie Sport woensdag 20 maart 2013 @ 14:37:34 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_124292646
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins
Clasie - Vormer - Vilhena
Schaken - Immers - Boëtius
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_124299377

Vermoedelijke opstelling:

Vermeer
Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind
De Guzman, Sneijder, Strootman
Schaken, Van Persie, Robben
pi_124300855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Vermoedelijke opstelling:

Vermeer
Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind
De Guzman, Sneijder, Strootman
Schaken, Van Persie, Robben
Hmm had ik het bijna goed. zie toch liever Lens voor Schaken. Alleen Lens heeft 3 weken niet mee gedaan.
pi_124302289
Is Van gaal Feyenoord supporter?
sd
  woensdag 20 maart 2013 @ 18:48:58 #44
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_124303002
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef sausagin het volgende:
Is Van gaal Feyenoord supporter?
Nee maar wel van goede talenten. Al is het selecteren van Mathijsen en Schaken :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_124306452
quote:

Vorm > Steek atm.
En Van Persie in de spits tegen zo een verdedigende ploeg?
En sowieso gaat het hem niet worden met Robben op links en Schaken aan de andere kant en dan Van Persie in de spits.

Lijkt me beter.

----

Trouwens, Estland heeft een redelijke spits/linksbuiten.
Henrik Ojamaa
In de SPL:
31 games 2 goals 13 assists
Birth Date:1991/05/20
Height:176cm
Weight:79kg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 20:05:10 ]
pi_124307390
Schandalig dat die behaarde aap van een Blind mag spelen, NL heeft de dieptepunt bereikt.
pi_124309434
6-0 tegen Estland en 3-0 tegen Roemenie, gewoon jongens laten spelen die in de eredivisie spelen, dat is voldoende.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_124314477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
6-0 tegen Estland en 3-0 tegen Roemenie, gewoon jongens laten spelen die in de eredivisie spelen, dat is voldoende.
lol?
Roemenie is net zo sterk als het Eredivisie elftal.
pi_124315393
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

lol?
Roemenie is net zo sterk als het Eredivisie elftal.
Nederland speelt thuis , groot voordeel
maar 6-0 en 3-0 is overdreven , ik verwacht eerder een 3 - 1 en een moeizame 2-1.
sd
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:27:35 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124315486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Schandalig dat die behaarde aap van een Blind mag spelen, NL heeft de dieptepunt bereikt.
Beste linksback van NL op dit moment _O_
Oh.
pi_124317513
Stukje persconferentie van Gaal:
http://nos.nl/video/486827-estland-weet-jij-zelfs-nog-bert.html

Dit is ook mooi trouwens:
http://nos.nl/video/486823-van-gaal-schreeuwt-complimenten.html

'HOOOOOOOOOOOOOOOW Rafael fantastisch jongen!' _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:43:29 #52
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_124321620
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Goede opstelling.
Schaken
pi_124321695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:

:D _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 01:02:55 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124322083
quote:

Geniaal toch _O_
Oh.
pi_124323769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm had ik het bijna goed. zie toch liever Lens voor Schaken. Alleen Lens heeft 3 weken niet mee gedaan.
Ah Louies ziet het goed, Lens staat in de basis :)
pi_124346963
433NL twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:54:36 Definitieve opstelling #Oranje: Steek; Janmaat, De Vrij, Indi, Blind; Strootman, De Guzman, Sneijder; Lens, Van Persie en Robben. #nedest reageer retweet
pi_124351625
quote:

Hahaha, het lijkt bijna sarcastisch.
pi_124354413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
433NL twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:54:36 Definitieve opstelling #Oranje: Steek; Janmaat, De Vrij, Indi, Blind; Strootman, De Guzman, Sneijder; Lens, Van Persie en Robben. #nedest reageer retweet
Lens?
Wtf, als je beste spelers niet gespeeld hebben:"Ja niet fit, niet geslecteerd"
Die Lens die heeft niet gespeeld en heeft zich misdragen, basisplek.
pi_124355978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Lens?
Wtf, als je beste spelers niet gespeeld hebben:"Ja niet fit, niet geslecteerd"
Die Lens die heeft niet gespeeld en heeft zich misdragen, basisplek.
Zakdoekje nodig? Er is een verschil tussen 3 wedstrijden niet meedoen en bijna altijd op de bank zitten.
pi_124358062
Helaas zoutzak vaatdoek Steek in doel.

Hopelijk maakt dikke VDV geen minuten.
pi_124358196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Helaas zoutzak vaatdoek Steek in doel.

Hopelijk maakt dikke VDV geen minuten.
Deze misgunner...
pi_124358494
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Deze misgunner...
Keeper zonder uitstraling en Krul staat klaar om hem te vervangen wanneer deze fit is. Zal zich net als dikkie VDV nooit zien als een reserve en dit in de media gaat uiten.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:29:38 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Keeper zonder uitstraling en Krul staat klaar om hem te vervangen wanneer deze fit is. Zal zich net als dikkie VDV nooit zien als een reserve en dit in de media gaat uiten.
Doe Vilhena maar in de basis ipv Strootman
Oh.
pi_124359539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

nee
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:38:18 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359586
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

nee
Is een groter talent. Zonde dat Maher er niet bij is. Anders had hij bij mij basis gestaan samen met Sneijder en De Guzman dan maar. Die Strootman vind ik echt helemaal niks.
Oh.
pi_124359665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is een groter talent.
Strootman is ook geen talent meer, dus dat is niet moeilijk.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:40:39 #67
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359705
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Strootman is ook geen talent meer, dus dat is niet moeilijk.
Nee het is een prutser. Maar Vilhena heeft wel meer talent :P En Maher al helemaal.
Oh.
pi_124359738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee het is een prutser.
Ja een prutser. Alle trainers en topclub zien het verkeerd.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:41:48 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja een prutser. Alle trainers en topclub zien het verkeerd.
Ja. Die verkijken zich erop dat hij groot en sterk is. Al ziet Gijp het nu ook. Dat Strootman een simpel werkertje is.
Oh.
pi_124359863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja. Die verkijken zich erop dat hij groot en sterk is. Al ziet Gijp het nu ook. Dat Strootman een simpel werkertje is.

Ik ben pitten.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:44:32 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359886
quote:
Zal best beter zijn als Brama. Maar dat vind ik ook niks.
Oh.
pi_124359937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal best beter zijn als Brama. Maar dat vind ik ook niks.
:|W
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:46:14 #73
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124359959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:|W
Niks speciaals aan Strootman.
Oh.
pi_124361211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks speciaals aan Strootman.
Wel een complete middenvelder met weinig beperking.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:20:04 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124361246
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Blinkt nergens in uit
Oh.
pi_124363218
10 10 10
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_124363463
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Alleen een verstandelijke beperking.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:51:51 #78
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_124363711
http://nos.nl/video/487236-robben-neemt-geen-risicos.html

Robben lichtelijk geblesseerd. Hij loopt tegen een bal. Godverdomme zeg _O-
pi_124364003
Oh nu zeggen ze weer Vermeer in goal
pi_124364184
Vermeer waarschijnlijk in goal.
pi_124364225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:38 schreef RetRy32 het volgende:
Vermeer waarschijnlijk in goal.
.......
pi_124371155
Als het te saai wordt kan je altijd nog zappen naar Spanje - Finland met Sierd el Zorro
pi_124374159
Vorm belangrijker vinden dan ervaring en hem dan gewoon niet op goal zetten :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:40:43 #84
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124374205
Vermeer opstellen :')
Oh.
pi_124375054
Stekelenburg moet je toch gewoon altijd opstellen man. Net of Van der Sar wel eens gepasseerd werd :')
pi_124375125
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
Stekelenburg moet je toch gewoon altijd opstellen man. Net of Van der Sar wel eens gepasseerd werd :')
Als Van Der Sar zo goed keepte als Stekelenburg, en er een Vorm in vorm was, was het acceptabel.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:08:22 #87
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124375148
Waarom geen Stekelenburg? Hij steekt toch weer in goede vorm bij Roma?
pi_124375245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom geen Stekelenburg? Hij steekt toch weer in goede vorm bij Roma?
Ja, maar Vorm doet het nog steeds beter, en heeft betere reflexen, en het lijkt me niet dat er afstandsschoten gaan komen van Estland.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:12:04 #89
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_124375273
Vermeer _O_
Snelle Egel
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:12:08 #90
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124375277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ja, maar Vorm doet het nog steeds beter, en heeft betere reflexen, en het lijkt me niet dat er afstandsschoten gaan komen van Estland.
Of juist wel. Uitgespeelde kansen zullen ze niet krijgen. En Vermeer is juist goed mijn reflexen. Ik begrijp het niet helemaal.
pi_124375342
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Of juist wel. Uitgespeelde kansen zullen ze niet krijgen. En Vermeer is juist goed mijn reflexen. Ik begrijp het niet helemaal.
Vorm heeft bijna net zo goede reflexen als Vermeer, en hij duikt beter, en is bijzonder atletisch voor een keeper (lenig enzo).
pi_124380829
Hebben we dr godverdomme zin in??

Ik niet -O- kutzooi. Ik wil gewoon VI kijken, dit wordt niks.
pi_124380864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef Cara het volgende:

Inderdaad
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:59:15 #94
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124381027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef Cara het volgende:

Ik wil ook VI :(
Oh.
pi_124381754
vermeer
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nein! Vilhena moet voor de 10 gaan. Strootman is een heel ander type speler die hard nodig is.

Vermeer op goal ^O^ staat heel het jaar al goed te keepen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:27:18 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124381776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
vermeer

[..]

Nein! Vilhena moet voor de 10 gaan. Strootman is een heel ander type speler die hard nodig is.

Vermeer op goal ^O^ staat heel het jaar al goed te keepen.
Nederland speelt zonder 10, maar met 2 aanvallende middenvelders. En op VM zie ik liever Clasie, Nigel de Jong, De Guzman of Vurnon Anita.
Oh.
pi_124381963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nederland speelt zonder 10, maar met 2 aanvallende middenvelders. En op VM zie ik liever Clasie, Nigel de Jong, De Guzman of Vurnon Anita.
Strootman speelt tussen de 10 en de 6 in.Een soort van balans op het middenveld zeg maar, die kan doorschuiven maar ook kan zakken. Daarnaast speelt hij gewoon goed.

Anita? Die komt tekort voor Newcastle.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:39:58 #98
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124382150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Strootman speelt tussen de 10 en de 6 in.Een soort van balans op het middenveld zeg maar, die kan doorschuiven maar ook kan zakken. Daarnaast speelt hij gewoon goed.

Anita? Die komt tekort voor Newcastle.
Strootman is niet echt creatief. Wat je wel nodig hebt als je tegen een muur kan spelen. Hij is ook niet goed in de kleine ruimtes. En Anita is een veel betere VM dan Strootman. Maar hij had niet naar Newcastle moeten gaan omdat die niet zijn spelletje spelen.
Oh.
pi_124382558
Are you ready for the Strootgod?

Don't get me started about Robben
pi_124382571
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daley _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_124383338
Worden de 8 beste tweedes random tegen elkaar geloot voor play offs? Of zijn het 2 potten met 4 beste 2des en 4 slechtste 2des?
sd
pi_124384179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Strootman is niet echt creatief. Wat je wel nodig hebt als je tegen een muur kan spelen. Hij is ook niet goed in de kleine ruimtes. En Anita is een veel betere VM dan Strootman. Maar hij had niet naar Newcastle moeten gaan omdat die niet zijn spelletje spelen.
Strootman is geen VM. Strootman heeft een veel betere pass en doet zijn defensieve taken wanneer die nodig zijn. Met 11 aanvallers tegen een muur aan lopen heeft ook geen zin en dan heb je nog de counter.
Je moet een goede balans hebben, heb spel breed houden en over de flanken aanvallen.

Misschien deze wedstrijd met 3 verdedigers spelen, maar NL heeft 2 goed opkomende backs, dus maakt dat niet zoveel uit.

Vilhena moet het met Snijder uitvechten. Van Dikkie VDV heeft hij al gewonnen. Deze zal straks vervangen worden voor Mahar binnen de selectie.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:39:06 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124384245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Strootman is geen VM. Strootman heeft een veel betere pass en doet zijn defensieve taken wanneer die nodig zijn. Met 11 aanvallers tegen een muur aan lopen heeft ook geen zin en dan heb je nog de counter.
Je moet een goede balans hebben, heb spel breed houden en over de flanken aanvallen.

Misschien deze wedstrijd met 3 verdedigers spelen, maar NL heeft 2 goed opkomende backs, dus maakt dat niet zoveel uit.

Vilhena moet het met Snijder uitvechten. Van Dikkie VDV heeft hij al gewonnen. Deze zal straks vervangen worden voor Mahar binnen de selectie.
Ik zie graag een middenveld met Sneijder-Anita-Maher. Dan kan je gaan tikken. Met Strootman op linkshalf ben je daar aanvallend echt niet goed genoeg.
Oh.
pi_124384356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie graag een middenveld met Sneijder-Anita-Maher. Dan kan je gaan tikken. Met Strootman op linkshalf ben je daar aanvallend echt niet goed genoeg.
Met Strootman kan je prima tikken want hij heeft een goede pass en techniek. Anita zal de basis van NL nooit halen.

Met Sneijder tikken? Die moet eerst maar eens zijn oude vorm halen. dat is nu al zo'n 3 jaar geleden.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:44:12 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124384423
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Met Strootman kan je prima tikken want hij heeft een goede pass en techniek. Anita zal de basis van NL nooit halen.

Met Sneijder tikken? Die moet eerst maar eens zijn oude vorm halen. dat is nu al zo'n 3 jaar geleden.
Strootman kan echt niet mee in het combinatiespel hoor. Ik heb zijn goede techniek ook nooit gezien. Hij kan wel een aardige pass geven ja. Maar voor kort combinatiespel mist hij handelingssnelheid en ook de goede techniek. En Anita had gewoon basis gestaan van NL als hij niet zo stom was geweest om naar Newcastle te trekken. Anita is echt een geweldige VM. En Sneijder kan wel goed steekpassen geven. En anders over een paar jaar Vilhena op linkshalf naast Maher.
Oh.
pi_124384532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Strootman kan echt niet mee in het combinatiespel hoor. Ik heb zijn goede techniek ook nooit gezien. Hij kan wel een aardige pass geven ja. Maar voor kort combinatiespel mist hij handelingssnelheid en ook de goede techniek. En Anita had gewoon basis gestaan van NL als hij niet zo stom was geweest om naar Newcastle te trekken. Anita is echt een geweldige VM. En Sneijder kan wel goed steekpassen geven. En anders over een paar jaar Vilhena op linkshalf naast Maher.
Steekpas is geen tikken knul. dat kan Strootman ook gewoon.
Wanneer Anita zo goed was geweest dan had hij wel basis gestaan. Newcastle heeft zat van blessures dit seizoen en hij heeft kansen genoeg gehad.

Je moet niet 2 dezelfde spelers opstellen.
daarnaast doet Strootman het gewoon goed bij NL, dus.. daar zal geen verandering in komen
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:48:09 #107
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124384579
Ik moet zeggen dat ik die De Guzman amper zie spelen, ben dus benieuwd. Heb het idee dat het allemaal een beetje snel met hem gaat. Verder hoop ik gewoon op een vermakelijk duel. Ben voornamelijk benieuwd hoe Sneijder, Robben en Van Persie zullen presteren..
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:50:09 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124384655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Steekpas is geen tikken knul. dat kan Strootman ook gewoon.
Wanneer Anita zo goed was geweest dan had hij wel basis gestaan. Newcastle heeft zat van blessures dit seizoen en hij heeft kansen genoeg gehad.

Je moet niet 2 dezelfde spelers opstellen.
daarnaast doet Strootman het gewoon goed bij NL, dus.. daar zal geen verandering in komen
Anita heeft toen ook gewoon basis gestaan. En goed gespeeld daar, al is het niet helemaal zijn speelstijl. En Sneijder kan echt wel tikken hoor.

Ik heb Strootman nooit goed zien spelen bij Oranje trouwens.
Oh.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 19:51:24 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124384706
Hopelijk mag Vilhena in minuut 70 op de plek van Sneijder spelen :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124384930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Anita heeft toen ook gewoon basis gestaan. En goed gespeeld daar, al is het niet helemaal zijn speelstijl. En Sneijder kan echt wel tikken hoor.

Ik heb Strootman nooit goed zien spelen bij Oranje trouwens.
Ja dat waren de kansen die hij kreeg. Op meerdere posities en steeds zakte hij door het ijs. Hele slechte periode van Newcastle helaas. Bij Newcastle heeft hij een Cabaye naast zich en Jonas, Ben Arfa om zich heen. Daar moet je wel mee samen kunnen voetballen, want dit is een creatief middenveld.
Dat komt omdat je niet neutraal kan kijken.. maargoed.
pi_124384995
24 minuten met 11 man voor de goal _O_

VBL / Oranje aast op een speciaal record
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:58:43 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385002
Hansie met de kids.
Oh.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:58:48 #113
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124385004
Op de keeper na een prima opstelling.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:59:17 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385015
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op de keeper na een prima opstelling.
Op de linkshalf en rechtsback na een prima opstelling :+
Oh.
pi_124385028
Mooi man die koters. _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:59:43 #116
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385032
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja dat waren de kansen die hij kreeg. Op meerdere posities en steeds zakte hij door het ijs. Hele slechte periode van Newcastle helaas. Bij Newcastle heeft hij een Cabaye naast zich en Jonas, Ben Arfa om zich heen. Daar moet je wel mee samen kunnen voetballen, want dit is een creatief middenveld.
Dat komt omdat je niet neutraal kan kijken.. maargoed.
Ik kan wel neutraal kijken. Maar mensen onderschatten Anita. En Strootman wordt erg overschat.
Oh.
pi_124385038
Hansie :D _O_
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 19:59:51 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385039
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op de linkshalf en rechtsback na een prima opstelling :+
Wat is er mis met de rechtsback? We hebben toch geen betere?
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:00:02 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385044
Hansie zijn niveau ^O^
Oh.
pi_124385056
Ze kiest voor de neger.

Nu al.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:00:34 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385073
Hij gaat ze zo tips geven over Dolle Duikavond.
Oh.
pi_124385080
Man wat mooi, die koters. Zich nog helemaal van geen kwaad bewust en gewoon oprecht genieten van een bal mogen gooien naar hun idool. :)
pi_124385082
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:00 schreef Confetti het volgende:
Ze kiest voor de neger.

Nu al.
Die is ook de enige die op haar hoogte zit, we hebben helaas geen Mertens.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:00:54 #124
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385085
Wat een prijsvraag _O_
Oh.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:08:10 #125
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124385419
Het blijft natuurlijk een campingzender
pi_124385447
A natuurlijk.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:09:06 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385468
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:08 schreef RemcoW23 het volgende:
A natuurlijk.
Het goeie antwoord staat er niet bij :{w
4045
onlogisch
pi_124385522
Vermeer in goal _O-

Maar filosofie van vGaal heeft altijd gelijk, dus kan hem niet tegenspreken.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:10:06 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385524
Top interview weer *O*
Oh.
pi_124385526
Hansie en Louis, dikke maatjes _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124385528
Hans heeft gelijk mbt de wisselpass _O_
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:10:17 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385536
3 Feyenoorders en 2 oud Feyenoorders _O_
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:10:24 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer in goal _O-

Maar filosofie van vGaal heeft altijd gelijk, dus kan hem niet tegenspreken.
Ik vind Vermeer voetballend ook niet denderend.
Oh.
pi_124385580
monoloog _O_
pi_124385581
Waarom niet in de Kuip?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:11:14 #136
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_124385587
Wat een eigenwijze zak hooi is die van Gaal toch ook. Steek is simpelweg een betere keeper dan Vermeer, stel hem dan ook gewoon op.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:11:15 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385589
Onder MIJN leiding
Oh.
pi_124385601
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Waarom niet in de Kuip?
Omdat je daar niet kan pilsen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:12:01 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385614
Luister even goed. Louis de leraar _O_
Oh.
pi_124385623
Hansie _O_
pi_124385641
Hans hou je bek
pi_124385643
Een grote Nederlandse trainer?
En dan Leo? :') :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:12:37 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124385647
_O-
pi_124385653
_O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:12:44 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385655
Louis _O-
Oh.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:12:47 #146
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_124385659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onder MIJN leiding
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_124385661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef TheSolution het volgende:
Een grote Nederlandse trainer?
En dan Leo? :') :')
Die was zondag heel positief
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:13:24 #148
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_124385686
Hansie Hansie heeft een chip in zijn hoofd.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:13:36 #149
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124385697
IK
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:13:36 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385698
Dit komt zeker terug bij VI _O-
Oh.
pi_124385709
Wat een bedroevend interview weer.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:14:05 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385712
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Waarom niet in de Kuip?
Omdat die watjes het dak dicht willen doen als het gaat sneeuwen.
4045
onlogisch
pi_124385716
Handje :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:14:16 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385722
IK ben de bondscoach
Oh.
pi_124385727
Die kop van Jan-Joost _O- :')
pi_124385733
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

Omdat die watjes het dak dicht willen doen als het gaat sneeuwen.
Stadion straalt echt niks uit man, dit moet Oranje vertegenwoordigen :')

Sfeer meteen 10x minder
pi_124385750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef TheSolution het volgende:
Die kop van Jan-Joost _O- :')
Geen baard meer? :D
pi_124385759
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef tralalala het volgende:
Doet de KNVB ook geen wedstrijden meer in Eindhoven?
Nee. Te weinig te verdienen.
pi_124385788
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee. Te weinig te verdienen.
Gemeente kan toch doneren?
pi_124385794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:15 schreef TheSolution het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:16:16 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124385804
Waarom die kop van Leo in beeld :')
Oh.
pi_124385816
quote:

[..]

Dat komt door die chip in jouw hoofd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 20:16:33 ]
pi_124385818
vuilniszakjas
pi_124385821
6-0.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124385851
Cocu, Bommel, Zenden _O_
pi_124385862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Cocu, Bommel, Zenden _O_
Overmars _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:17:23 #167
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124385871
nostalgie dit
pi_124385875
Allemaal PSVers _O_

Mooie tijden
pi_124385890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat komt door die chip in jouw hoofd
Die mij drie keer zo slim maakt als de gemiddelde PSV'er ? :D
pi_124385908
Jääger _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124385912
quote:
Allemaal PSVers _O_

Mooie tijden
Vergane glorie
pi_124385915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef TheSolution het volgende:

[..]

Die mij drie keer zo slim maakt als de gemiddelde PSV'er ? :D
Nee, dat je dingen ziet die er niet zijn.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:18:23 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385931
quote:
Allemaal PSVers _O_

Mooie tijden
Vergane glorie :D
4045
onlogisch
pi_124385932
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Cara het volgende:

[..]

Vergane glorie
Komt weer een nieuwe aan
pi_124385961
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Komt weer een nieuwe aan
Strontman & co zijn nou niet echt toppers
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:19:12 #176
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_124385974
quote:

[..]

Komt weer een nieuwe aan
Zal lastig worden zonder Manolev.
pi_124385978
quote:

[..]

Komt weer een nieuwe aan
Wie?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:19:43 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124386004
SBS6+ maakt gebruikt van social cookies. Ga naar de cookie settings pagina om je cookie settings aan te passen.

Wat is dit voor ellende? Dan pas je het aan, en ga je terug naar sbs6.nl :{
4045
onlogisch
pi_124386051
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Muto het volgende:

[..]

Wie?
Tijdens het EK domineerde PSV ook maar dat even terzijde..

Sowieso Depay, Locadia, Zoet, vOoijen, Hendrix, Koch, Brenet etc.
pi_124386068
wtf, ik heb iets gemist. Wat deed Louis? Iemand met een dreamboxje die 't even op internet kan zetten?
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:21:30 #181
pi_124386075
Zo, eens kijken wat Feyenoord ervan bakt tegen Estland
pi_124386079
quote:

[..]

pi_124386081
Dat was de eerste wedstrijd na het falen tegen de Ieren waardoor we ons niet kwalificeerden volgens mij. Toen waren ze erg gemotiveerd een goed resultaat neer te zetten ;(
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:21:45 #184
30961 Knaller
knalt er op los
pi_124386087
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Erg succesvol was het niet he. :P
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_124386094
quote:

[..]

Soms ben je echt aandoenlijk
pi_124386095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
wtf, ik heb iets gemist. Wat deed Louis? Iemand met een dreamboxje die 't even op internet kan zetten?
Heb je geen interactieve tv?
pi_124386107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Knaller het volgende:

[..]

Erg succesvol was het niet he. :P
Dat kwam mede door de "niet PSVers"
pi_124386160
Welke FOK!ker bouwt zo`n ding voor zijn vriendin als het uit gaat?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:23:30 #189
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124386166
reclame voor een browser
pi_124386184
Die tyfusstream werkt hier niet, radio 1 doet ook verslag neem ik aan?
pi_124386210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb je geen interactieve tv?
Nee, ik heb nog analoog en zo'n oud ding uit 1993 ofzo. :D
pi_124386218
quote:

[..]

Moet het nog zien. Het zullen echt geen Van Nistelrooy's, Zenden's of Van Bommel's worden.
pi_124386222
Waar is Stylo als je 'm nodig hebt? ;(
pi_124386251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog analoog en zo'n oud ding uit 1993 ofzo. :D
Kort samengevat, Hansie bewees alles al te geweten hebben wat vGaal deed(eerste wedstrijd tegen België al), maar vGaal zegt dat hij de trainer is en dat Hansie een chip in zijn hoofd heeft die zulke dingen zeggen. Zoiets was het.
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:25:45 #195
pi_124386258
Jan-Joost _O_
pi_124386260
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Moet het nog zien. Het zullen echt geen Van Nistelrooy's, Zenden's of Van Bommel's worden.
Klopt :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:25:56 #198
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386265
WIJ ZIJN DE BESTE VAN ESTLAND UND....
graag op anoniem
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:26:14 #199
30961 Knaller
knalt er op los
pi_124386279
Ehm dankjewel ballenjongen Timmy.
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:26:20 #200
pi_124386282
538 serious request? :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:26:26 #201
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_124386286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Louis de reclame ingesproken?? :D :')
Lijkt het wel op idd. :')
pi_124386289
HUP Holland HUP w/
It Never Hurts To Help!
pi_124386297
Is Robben al geblesseerd?
pi_124386300
OEHHH AAHHHH OEEHHH AAHHHHH
pi_124386311
STROOTMAN EN ROBBEN WOW :9~
pi_124386313
Vermeer staat op doel :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:27:34 #207
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
STROOTMAN EN ROBBEN WOW :9~
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:27:47 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386340
STROOTGOD EN ROBGOD
graag op anoniem
pi_124386341
SPARTA EMBLEEM!!

Ajax dus :') _!

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2013 20:27:59 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:28:03 #210
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386347
maar even Robben kijken
♔ KoningenUitGroningen ♔
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:28:10 #211
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:28 schreef Rickazio het volgende:
maar even Robben kijken
graag op anoniem
pi_124386355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Lijkt het wel op idd. :')
Het was wel effectieve reclame, ik wil nu namelijk een ballenjongen genaamd Timmy kopen.
pi_124386357
Jan Maat _O_
pi_124386358
Deutschland al gewonnen zowat *O*Auf geht's
pi_124386378
Sneijder eruit met een liesbreuk ofzo, God aanvoerder _O_
pi_124386381
FluitLetten aanwezig?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:28:50 #217
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124386383
Hup Feijenoorders
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:16 #218
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124386396
Mathijssen, Blind, Janmaat, Vermeer, Lens, De Guzman.....

Wat moet je daar toch mee. Tegen ieder land uit de top 20 ga je eraan met dit soort spelers in je elftal.
Tegen Estland is het uiteraard voldoende.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:19 #219
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386400
ze moeten dit soort wedstrijden gewoon dualscreen met VI doen
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:24 #220
pi_124386402
Dit is het volkslied van Estland, dat kent U niet.
pi_124386410
Egypte
10 - 0
Swaziland

Swazilander zijn gefikst, Tom en Iwan moeten wat mij betreft naar Swaziland gestuurd worden.
pi_124386414
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef Shreyas het volgende:
Vermeer staat op doel :D
Ja WTF :')
It Never Hurts To Help!
pi_124386418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet echt hard.
pi_124386419
Mooi volkslied O+
pi_124386422
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mathijssen, Blind, Janmaat, Vermeer, Lens, De Guzman.....

Wat moet je daar toch mee. Tegen ieder land uit de top 20 ga je eraan met dit soort spelers in je elftal.
Tegen Estland is het uiteraard voldoende.
Wie wil je dan opstellen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:48 #226
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386424
stil nummertje
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_124386427
? :')
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:54 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_124386428
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat blijkt wel :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:55 #229
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124386429
Hoe worden die kids uitgekozen eigenlijk die mee mogen lopen
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:29:59 #230
30961 Knaller
knalt er op los
pi_124386432
Best stil dat volkslied van Estland.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:02 #231
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386435
doe maar Duits volkslied dan
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_124386437
Ja wacht nog langer, halve zool.
pi_124386439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Egypte
10 - 0
Swaziland

Swazilander zijn gefikst, Tom en Iwan moeten wat mij betreft naar Swaziland gestuurd worden.
Die zijn nu al onderweg naar Isreal, laatste minuut de 3-3
pi_124386445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Hoe worden die kids uitgekozen eigenlijk die mee mogen lopen
Heb je interesse?
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:15 #236
pi_124386450
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het is niet echt hard.

Zoiets?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:20 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_124386453
Lekker die toeters vlak achter je hoofd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_124386454
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Rickazio het volgende:
doe maar Duits volkslied dan
^O^
pi_124386455
Dit kan je toch niet serieus nemen? :')
wat een pauperlied
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:26 #240
351676 Groby
Dank Memer
pi_124386457
jostibandvolkslied
It’s coming home
pi_124386461
Geen negers bij Letland!!1!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:38 #242
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_124386464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb je interesse?
:9~
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:40 #243
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124386465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wie wil je dan opstellen?
Geen idee. Ik stel alleen dat het flutspelers zijn. En dat we dus een flutelftal hebben.
pi_124386468
Wat is dat nou weer voor volkslied? :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:54 #246
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Muto het volgende:
Geen negers bij Letland!!1!
te koud daar voor negers
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:30:56 #247
pi_124386483
welk liedje is dit? ken het zo snel niet..
pi_124386488
Feyenoord zingt mee _O_
pi_124386494
De Vrij. _O_

BMI _O_ _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:11 #250
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386496
geen negers bij oranje! oh nevermind
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_124386498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Wilhelmus.
pi_124386502
Volgens mij was dat niet het hele volkslied
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:18 #253
pi_124386503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Die grap deed ik zelf al.
Balen.
pi_124386505
BMI _O_

Kutnegers die niet meezingen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:23 #255
30961 Knaller
knalt er op los
pi_124386507
Waarom keept Stekelenburg niet?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:30 #257
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_124386515
Zelfs Kluivert zingt mee.
pi_124386517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wilhelmus.
Oh.
pi_124386519
Sneijdertje _O_
It Never Hurts To Help!
pi_124386523
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.

Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:38 #261
pi_124386525
Speelt Strootgod?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:43 #262
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386527
bloed zweet en tieten
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_124386529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Muto het volgende:
BMI _O_

Kutnegers die niet meezingen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Rickazio het volgende:
geen negers bij oranje! oh nevermind
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:31:56 #265
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386536
ARJEN ROBBBBBBEN EINDBAAS DER BAZEN
graag op anoniem
pi_124386537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Het Wilhelmus
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:04 #267
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124386540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Strootgod?
God gaat ons redden. Van de rest kunnen we het niet verwachten.
pi_124386545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Knaller het volgende:
Waarom keept Stekelenburg niet?
Weinig voorzetten te verwachten.
sig verwijderd door FA
pi_124386548
Okee jongens, ik zit er klaar voor in minuut 10 zal ik gaan streaken!
pi_124386553
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het Wilhelmus
Origineel.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:23 #271
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386559
de Guzman ? :')
♔ KoningenUitGroningen ♔
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:29 #272
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124386565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

Bruno is de excuusneger. Speciaal voor de NOS samenvattingen.
pi_124386567
Waarom speelden ze geen Hand in Hand bij de volksliederen? :{
pi_124386568
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Cara het volgende:
Okee jongens, ik zit er klaar voor in minuut 10 zal ik gaan streaken!
Ik streak tijdens VI altijd.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:33 #275
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124386569
Vermeer met zen arm :') _O-
pi_124386570
Als ik naar deze selectie kijk denk ik dat we er volgend jaar op het WK er weer in de eerste ronde uitvliegen. Zit zo weinig kwaliteit in in vergelijking met voorgaande jaren. Alleen vPersie speelt bij een topclub.
Jesus saves but death prevails.
pi_124386572
Wtf stond er op de handschoenen van Vermeer.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:39 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124386574
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Rickazio het volgende:
Wie moeten we daar dan neerzetten?
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:40 #279
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386576
is dit een half Olympisch elftal?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:41 #280
pi_124386579
pi_124386584
Die scheidsrechter is zijn trainingspak vergeten uit te doen.
pi_124386585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom speelden ze geen Hand in Hand bij de volksliederen? :{
haha ja
pi_124386586
Van Gaal is trouwens niet consequent door Lens een basisplaats te geven
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_124386588
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Origineel.
Best wel, geen ander land gebruikt het. :)
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:52 #285
pi_124386589
Is dit Ivanov?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:32:54 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124386593
quote:
is dit een half Olympisch elftal?
Want?
4045
onlogisch
pi_124386594
Nederlanders die een nummer van een volkszanger harder meezingen dan het eigen volkslied. :')
pi_124386597
Hazes :r
pi_124386598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Wtf stond er op de handschoenen van Vermeer.
Wie dit leest is gek.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:00 #290
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_124386599
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wie moeten we daar dan neerzetten?
is het serieus zo armoedig?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:02 #291
123170 alors
zlata1234
pi_124386600
quote:
hem niet waarderen :')
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:04 #292
351676 Groby
Dank Memer
pi_124386602
martins indi -O-
It’s coming home
  Redactie Sport vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:09 #293
pi_124386605
Opergod _O_
pi_124386608
Dat vaantje _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_124386609
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Wie dit leest is gek.
Dat zou wel fucking grappig zijn.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:17 #296
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124386610
Canada mooi land
graag op anoniem
pi_124386618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nederlanders die een nummer van een volkszanger harder meezingen dan het eigen volkslied. :')
kansloos idd
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 20:33:28 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124386619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:33 schreef Groby het volgende:
martins indi -O-
Ja er zijn natuurlijk zoveel spelers die ontzettend veel beter zijn _O_
4045
onlogisch