Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:
-------------------Stekelenburg---------------
Janmaat---De Vrij-------Indi----------Blind
--------------------Clasie------------------------
---------Vilhena------Sneijder----------------
Schaken-------Persie--------------Robben
Sterkst mogelijke opstelling.
Jep, die ligt er helaas een tijdje uit, iets met z'n enkel geloof ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:16 schreef DSL het volgende:
[..]
Klopt. Eventueel John voor Schaken/Robben. De Guzman en Vilhena mogen invallen.
Waarom is Krul er niet bij? Geblesseerd?
Doet het anders meer dan goed in Portugalquote:Op maandag 18 maart 2013 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
John heeft me niet echt kunnen overtuigen...
Goede opstelling.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
Want wie zou onze Mike oproepen op rechtsbuiten in plaats van Schaken? En wie had hij wel opgeroepen en in plaats van wie dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:11 schreef Mike009000 het volgende:
Ik kan een selectie waar Schaken en Mathijsen (nog) in zitten niet serieus nemen. Overigens heeft van Gaal naar mijn meningen nog meer heel rare keuzes. Van dit Nederlands elftal zal ik niet eens 'fan' zijn op het WK 2014.
lukokiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
Dammenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zou er dan moeten inplaats van schaken?
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?
Ik zal nog even verder gaan.
Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?
Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
Ik vind van der Wiel én van Rhijn beter dan Janmaat. Buiten de middelmaat van de eredivisie heeft Janmaat één keer mogen verdedigen tegen Dinamo Kiev.. Je hoeft geen Puyol of Sergio Ramos te zijn om je als verdediger enigszins staande te houden in de Eredivisie. Ik kijk ook wel naar de Eredivisie ja en ik merk dat Mathijsen in ieder geval zeker wekelijks laat zien dat hij dat niveau nog amper aan kan. Stefan de Vrij verdedigde inderdaad ook lekker volwassen bij een spaarzame uitbraak van FC Utrecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef DSL het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk geen kut van. Wie goed genoeg is, is oud genoeg. Dit geldt ook voor een 30-jarige Schaken die momenteel gewoon meer laat zien dan de alternatieven voor zijn positie. En Janmaat bashen.Je kijkt zeker geen Eredivisie? Bovendien, wie is er beter? Van der Wiel?
Idd estland gaat Robben, van Persie, Lens, Sneijder, Kuijt, Siem enz niet laten scorenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
0:1 denk ik, holland is te onervaren
Gast, het is Vluggejapie99, de grootste droeftoeter van VBL.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Idd estland gaat Robben, van Persie, Lens, Sneijder, Kuijt, Siem enz niet laten scoren
Ben blij dat we het eens zijn vriend. Sta ik nu nr2?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, het is Vluggejapie99, de grootste droeftoeter van VBL.
Bij wedstrijden van het Nederlands Elftal moet je eensgezind zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben blij dat we het eens zijn vriend. Sta ik nu nr2?
Tja, die onervaren jongens hebben wel Italië onlangs naar huis gestuurd. Sure, was een oefeninterland, maar Italië had aardig wat grote namen tussen zitten op het veld, én je kan me niet wijsmaken dat zij graag zichzelf zoek laten spelen door een stel Nederlandse (net geen) tieners (meer).quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef vluggejapie99 het volgende:
0:1 denk ik, holland is te onervaren
Het was 1-1quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:16 schreef Labotte het volgende:
[..]
Tja, die onervaren jongens hebben wel Italië onlangs naar huis gestuurd. Sure, was een oefeninterland, maar Italië had aardig wat grote namen tussen zitten op het veld, én je kan me niet wijsmaken dat zij graag zichzelf zoek laten spelen door een stel Nederlandse (net geen) tieners (meer).
Maar we gaan het meemaken
Samenvatting, wat ben jij een kneus. Rajiv van la Parraquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:47 schreef Mike009000 het volgende:
Ruben Schaken is gewoon een beperkte voetballer die toen hij bijna 30 werd er achter kwam dat hij wellicht toch nog iets in het voetbal wilde doen. Het Nederlands elftal is geen liefdadigheidsdoel. Jean Paul Boetius maakt veel meer aanspraak op een plek in het Nederlands elftal, plus hij is pas 18. Ik denk zelfs dat Rajiv van la Parra nog meer aanspraak zou maken. Die kan in ieder geval nog groeien. Bovendien zou met de aanwezigheid van Ola John en Jeremain Lens speelminuten voor Schaken sowieso een utopie moeten zijn. Wat is dan de meerwaarde van een (bijna) 31-jarige matige rechtsbuiten in het Nederlands elftal?
Ik zal nog even verder gaan.
Spelers in de Duitse, Engelse, Spaanse en (wellicht in iets mindere mate) de Franse en Italiaanse competitie moeten zich bij voorbaat aan een hoger niveau aanpassen. Wellicht spelen Maduro, van der Wiel, Bruma, Emanuelson, Heitinga lang niet alles, maar iedere minuut die je maakt in een dergelijke competitie telt zwaarder dan een wedstrijdje verdedigen tegen de "Zeefuik-en" en de "Melvin Platjes" van de Eredivisie. Een speler als Buttner bijvoorbeeld die vrijwel louter traint bij Man Utd, heeft op die trainingen alsnog meer tegenstand dan de gemiddelde linksback in Nederland. De enige verdediger van Feyenoord die ik basisplaatswaardig acht is Martins-Indi. Als van Gaal perse spelers in Nederland wilt oproepen, waarom heeft een Virgil van Dijk dan nog nooit bij de (voor)selectie gezeten en zit Joris Mathijsen steevast bij de selectie?
Het lijkt er misschien op dat ik louter de Feyenoorders hier afkraak, maar ik zie buiten Martins-Indi niet de meerwaarde van de overigen in. Vilhena en Boetius zullen op den duur absoluut oranje basisspelers kunnen worden, maar met een Janmaat en een Schaken op de rechterflank kun je toch niet aankomen volgend jaar in Brazilie.
Lekker inhoudelijk reactie! Ik meen dat Rajiv van la Parra ook bij onder-21 zit. In een elftal waarin verder slechts Finbogasson en Djuricic van een behoorlijk niveau zijn vind ik dat hij zich behoorlijk staande houd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Samenvatting, wat ben jij een kneus. Rajiv van la Parralens zn laatste actie was mathijsen opwachten
van rhijn beter vinden dan janmaat
kijk je überhaupt wel eens voetbal?
klopt, ik zeg ook nergens dat ze gewonnen hebbenquote:
Van la Parra is een vieze egotripper. Uitbraak in de laatste minuut tegen PSV gezien? Janmaat is momenteel een stuk beter in vorm dan van Rhijn. En die paar extra wedstrijden in de CL maken echt geen verschil. Je kan zeiken op Schaken wat je wil maar hij levert assists en komt zijn man voorbij. Het ziet er misschien niet altijd spectaculair uit maar het is functioneel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:04 schreef Mike009000 het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk reactie! Ik meen dat Rajiv van la Parra ook bij onder-21 zit. In een elftal waarin verder slechts Finbogasson en Djuricic van een behoorlijk niveau zijn vind ik dat hij zich behoorlijk staande houd.
Maar goed, met een beetje geluk hebben we een vergelijkbare loting als in 2010 en dan haal je wel de tweede ronde. Als dan weer een tegenstander van kaliber Slowakije eruit rolt haal je wellicht de kwartfinale en dat is wat mij betreft met deze selectie wel een tocht door de grachten waard.
Ik ben Feyenoorder maar Schaken in Oranje vind ik wel echt diep bedroevend. Hij kan alleen aan de buitenkant erlangs. De binnenkant kun je openlaten want daar gaat hij toch nooit heen. Verder heeft hij een aardige voorzet en is hij heel snel. Een actie heeft die ook niet echt in huis. Goede speler voor de matige eredivisie maar in Oranje zie ik liever Ola John. Dat is een echte voetballer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Van la Parra is een vieze egotripper. Uitbraak in de laatste minuut tegen PSV gezien? Janmaat is momenteel een stuk beter in vorm dan van Rhijn. En die paar extra wedstrijden in de CL maken echt geen verschil. Je kan zeiken op Schaken wat je wil maar hij levert assists en komt zijn man voorbij. Het ziet er misschien niet altijd spectaculair uit maar het is functioneel.
Ola John is gewoon geselecteerd dus dat vergelijk gaat niet op. Het gaat er om of er nog een andere buitenspeler is die te selecteren valt die beter is dan Schaken. Schaken is de Nederlander met de meeste assist in de Eredivisie. Ik ben gek van Boetius maar het beruchte rendement ontbreekt nog een beetje bij hem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder maar Schaken in Oranje vind ik wel echt diep bedroevend. Hij kan alleen aan de buitenkant erlangs. De binnenkant kun je openlaten want daar gaat hij toch nooit heen. Verder heeft hij een aardige voorzet en is hij heel snel. Een actie heeft die ook niet echt in huis. Goede speler voor de matige eredivisie maar in Oranje zie ik liever Ola John. Dat is een echte voetballer.
Oh sorry ik had het verkeerd begrepen ik dacht dat het om een basisplaats ging. Schaken zou ik inderdaad ook wel mee nemen voor op de bank.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ola John is gewoon geselecteerd dus dat vergelijk gaat niet op. Het gaat er om of er nog een andere buitenspeler is die te selecteren valt die beter is dan Schaken. Schaken is de Nederlander met de meeste assist in de Eredivisie. Ik ben gek van Boetius maar het beruchte rendement ontbreekt nog een beetje bij hem.
Het was ook niet helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh sorry ik had het verkeerd begrepen ik dacht dat het om een basisplaats ging. Schaken zou ik inderdaad ook wel mee nemen voor op de bank.
Hmm had ik het bijna goed. zie toch liever Lens voor Schaken. Alleen Lens heeft 3 weken niet mee gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedelijke opstelling:
Vermeer
Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind
De Guzman, Sneijder, Strootman
Schaken, Van Persie, Robben
Nee maar wel van goede talenten. Al is het selecteren van Mathijsen en Schakenquote:
Vorm > Steek atm.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:09 schreef HeroischeRobben het volgende:
lol?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef TLC het volgende:
6-0 tegen Estland en 3-0 tegen Roemenie, gewoon jongens laten spelen die in de eredivisie spelen, dat is voldoende.
Nederland speelt thuis , groot voordeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
lol?
Roemenie is net zo sterk als het Eredivisie elftal.
Beste linksback van NL op dit momentquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Schandalig dat die behaarde aap van een Blind mag spelen, NL heeft de dieptepunt bereikt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
Stukje persconferentie van Gaal:
http://nos.nl/video/486827-estland-weet-jij-zelfs-nog-bert.html
Dit is ook mooi trouwens:
http://nos.nl/video/486823-van-gaal-schreeuwt-complimenten.html
'HOOOOOOOOOOOOOOOW Rafael fantastisch jongen!'
Geniaal tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ah Louies ziet het goed, Lens staat in de basisquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm had ik het bijna goed. zie toch liever Lens voor Schaken. Alleen Lens heeft 3 weken niet mee gedaan.
Hahaha, het lijkt bijna sarcastisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
Lens?quote:
Zakdoekje nodig? Er is een verschil tussen 3 wedstrijden niet meedoen en bijna altijd op de bank zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lens?
Wtf, als je beste spelers niet gespeeld hebben:"Ja niet fit, niet geslecteerd"
Die Lens die heeft niet gespeeld en heeft zich misdragen, basisplek.
Deze misgunner...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Helaas zoutzak vaatdoek Steek in doel.
Hopelijk maakt dikke VDV geen minuten.
Keeper zonder uitstraling en Krul staat klaar om hem te vervangen wanneer deze fit is. Zal zich net als dikkie VDV nooit zien als een reserve en dit in de media gaat uiten.quote:
Doe Vilhena maar in de basis ipv Strootmanquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Keeper zonder uitstraling en Krul staat klaar om hem te vervangen wanneer deze fit is. Zal zich net als dikkie VDV nooit zien als een reserve en dit in de media gaat uiten.
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe Vilhena maar in de basis ipv Strootman
Is een groter talent. Zonde dat Maher er niet bij is. Anders had hij bij mij basis gestaan samen met Sneijder en De Guzman dan maar. Die Strootman vind ik echt helemaal niks.quote:
Nee het is een prutser. Maar Vilhena heeft wel meer talentquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman is ook geen talent meer, dus dat is niet moeilijk.
Ja. Die verkijken zich erop dat hij groot en sterk is. Al ziet Gijp het nu ook. Dat Strootman een simpel werkertje is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja een prutser. Alle trainers en topclub zien het verkeerd.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Die verkijken zich erop dat hij groot en sterk is. Al ziet Gijp het nu ook. Dat Strootman een simpel werkertje is.
Zal best beter zijn als Brama. Maar dat vind ik ook niks.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal best beter zijn als Brama. Maar dat vind ik ook niks.
Blinkt nergens in uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel een complete middenvelder met weinig beperking.
Alleen een verstandelijke beperking.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel een complete middenvelder met weinig beperking.
Als Van Der Sar zo goed keepte als Stekelenburg, en er een Vorm in vorm was, was het acceptabel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
Stekelenburg moet je toch gewoon altijd opstellen man. Net of Van der Sar wel eens gepasseerd werd
Ja, maar Vorm doet het nog steeds beter, en heeft betere reflexen, en het lijkt me niet dat er afstandsschoten gaan komen van Estland.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom geen Stekelenburg? Hij steekt toch weer in goede vorm bij Roma?
Of juist wel. Uitgespeelde kansen zullen ze niet krijgen. En Vermeer is juist goed mijn reflexen. Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, maar Vorm doet het nog steeds beter, en heeft betere reflexen, en het lijkt me niet dat er afstandsschoten gaan komen van Estland.
Vorm heeft bijna net zo goede reflexen als Vermeer, en hij duikt beter, en is bijzonder atletisch voor een keeper (lenig enzo).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Of juist wel. Uitgespeelde kansen zullen ze niet krijgen. En Vermeer is juist goed mijn reflexen. Ik begrijp het niet helemaal.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef Cara het volgende:
Hebben we dr godverdomme zin in??
Ik nietkutzooi. Ik wil gewoon VI kijken, dit wordt niks.
Ik wil ook VIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef Cara het volgende:
Hebben we dr godverdomme zin in??
Ik nietkutzooi. Ik wil gewoon VI kijken, dit wordt niks.
Nein! Vilhena moet voor de 10 gaan. Strootman is een heel ander type speler die hard nodig is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe Vilhena maar in de basis ipv Strootman
Nederland speelt zonder 10, maar met 2 aanvallende middenvelders. En op VM zie ik liever Clasie, Nigel de Jong, De Guzman of Vurnon Anita.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
vermeer
[..]
Nein! Vilhena moet voor de 10 gaan. Strootman is een heel ander type speler die hard nodig is.
Vermeer op goalstaat heel het jaar al goed te keepen.
Strootman speelt tussen de 10 en de 6 in.Een soort van balans op het middenveld zeg maar, die kan doorschuiven maar ook kan zakken. Daarnaast speelt hij gewoon goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland speelt zonder 10, maar met 2 aanvallende middenvelders. En op VM zie ik liever Clasie, Nigel de Jong, De Guzman of Vurnon Anita.
Strootman is niet echt creatief. Wat je wel nodig hebt als je tegen een muur kan spelen. Hij is ook niet goed in de kleine ruimtes. En Anita is een veel betere VM dan Strootman. Maar hij had niet naar Newcastle moeten gaan omdat die niet zijn spelletje spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Strootman speelt tussen de 10 en de 6 in.Een soort van balans op het middenveld zeg maar, die kan doorschuiven maar ook kan zakken. Daarnaast speelt hij gewoon goed.
Anita? Die komt tekort voor Newcastle.
Daleyquote:Op zondag 17 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
8-0 en 4-0. Blind maakt er 3 in beide wedstrijden.
Strootman is geen VM. Strootman heeft een veel betere pass en doet zijn defensieve taken wanneer die nodig zijn. Met 11 aanvallers tegen een muur aan lopen heeft ook geen zin en dan heb je nog de counter.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is niet echt creatief. Wat je wel nodig hebt als je tegen een muur kan spelen. Hij is ook niet goed in de kleine ruimtes. En Anita is een veel betere VM dan Strootman. Maar hij had niet naar Newcastle moeten gaan omdat die niet zijn spelletje spelen.
Ik zie graag een middenveld met Sneijder-Anita-Maher. Dan kan je gaan tikken. Met Strootman op linkshalf ben je daar aanvallend echt niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Strootman is geen VM. Strootman heeft een veel betere pass en doet zijn defensieve taken wanneer die nodig zijn. Met 11 aanvallers tegen een muur aan lopen heeft ook geen zin en dan heb je nog de counter.
Je moet een goede balans hebben, heb spel breed houden en over de flanken aanvallen.
Misschien deze wedstrijd met 3 verdedigers spelen, maar NL heeft 2 goed opkomende backs, dus maakt dat niet zoveel uit.
Vilhena moet het met Snijder uitvechten. Van Dikkie VDV heeft hij al gewonnen. Deze zal straks vervangen worden voor Mahar binnen de selectie.
Met Strootman kan je prima tikken want hij heeft een goede pass en techniek. Anita zal de basis van NL nooit halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie graag een middenveld met Sneijder-Anita-Maher. Dan kan je gaan tikken. Met Strootman op linkshalf ben je daar aanvallend echt niet goed genoeg.
Strootman kan echt niet mee in het combinatiespel hoor. Ik heb zijn goede techniek ook nooit gezien. Hij kan wel een aardige pass geven ja. Maar voor kort combinatiespel mist hij handelingssnelheid en ook de goede techniek. En Anita had gewoon basis gestaan van NL als hij niet zo stom was geweest om naar Newcastle te trekken. Anita is echt een geweldige VM. En Sneijder kan wel goed steekpassen geven. En anders over een paar jaar Vilhena op linkshalf naast Maher.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met Strootman kan je prima tikken want hij heeft een goede pass en techniek. Anita zal de basis van NL nooit halen.
Met Sneijder tikken? Die moet eerst maar eens zijn oude vorm halen. dat is nu al zo'n 3 jaar geleden.
Steekpas is geen tikken knul. dat kan Strootman ook gewoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman kan echt niet mee in het combinatiespel hoor. Ik heb zijn goede techniek ook nooit gezien. Hij kan wel een aardige pass geven ja. Maar voor kort combinatiespel mist hij handelingssnelheid en ook de goede techniek. En Anita had gewoon basis gestaan van NL als hij niet zo stom was geweest om naar Newcastle te trekken. Anita is echt een geweldige VM. En Sneijder kan wel goed steekpassen geven. En anders over een paar jaar Vilhena op linkshalf naast Maher.
Anita heeft toen ook gewoon basis gestaan. En goed gespeeld daar, al is het niet helemaal zijn speelstijl. En Sneijder kan echt wel tikken hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Steekpas is geen tikken knul. dat kan Strootman ook gewoon.
Wanneer Anita zo goed was geweest dan had hij wel basis gestaan. Newcastle heeft zat van blessures dit seizoen en hij heeft kansen genoeg gehad.
Je moet niet 2 dezelfde spelers opstellen.
daarnaast doet Strootman het gewoon goed bij NL, dus.. daar zal geen verandering in komen
Ja dat waren de kansen die hij kreeg. Op meerdere posities en steeds zakte hij door het ijs. Hele slechte periode van Newcastle helaas. Bij Newcastle heeft hij een Cabaye naast zich en Jonas, Ben Arfa om zich heen. Daar moet je wel mee samen kunnen voetballen, want dit is een creatief middenveld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita heeft toen ook gewoon basis gestaan. En goed gespeeld daar, al is het niet helemaal zijn speelstijl. En Sneijder kan echt wel tikken hoor.
Ik heb Strootman nooit goed zien spelen bij Oranje trouwens.
Op de linkshalf en rechtsback na een prima opstellingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Op de keeper na een prima opstelling.
Ik kan wel neutraal kijken. Maar mensen onderschatten Anita. En Strootman wordt erg overschat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat waren de kansen die hij kreeg. Op meerdere posities en steeds zakte hij door het ijs. Hele slechte periode van Newcastle helaas. Bij Newcastle heeft hij een Cabaye naast zich en Jonas, Ben Arfa om zich heen. Daar moet je wel mee samen kunnen voetballen, want dit is een creatief middenveld.
Dat komt omdat je niet neutraal kan kijken.. maargoed.
Wat is er mis met de rechtsback? We hebben toch geen betere?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de linkshalf en rechtsback na een prima opstelling
Ik vind Vermeer voetballend ook niet denderend.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer in goal
Maar filosofie van vGaal heeft altijd gelijk, dus kan hem niet tegenspreken.
quote:
Die was zondag heel positiefquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef TheSolution het volgende:
Een grote Nederlandse trainer?
En dan Leo?![]()
Stadion straalt echt niks uit man, dit moet Oranje vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Omdat die watjes het dak dicht willen doen als het gaat sneeuwen.
Nee. Te weinig te verdienen.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef tralalala het volgende:
Doet de KNVB ook geen wedstrijden meer in Eindhoven?
Dat komt door die chip in jouw hoofdquote:
Die mij drie keer zo slim maakt als de gemiddelde PSV'er ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt door die chip in jouw hoofd
Vergane gloriequote:
Nee, dat je dingen ziet die er niet zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Die mij drie keer zo slim maakt als de gemiddelde PSV'er ?
Zal lastig worden zonder Manolev.quote:
Wie?quote:
Tijdens het EK domineerde PSV ook maar dat even terzijde..quote:
Erg succesvol was het niet he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdens het EK domineerde PSV ook maar dat even terzijde..
Soms ben je echt aandoenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso Depay, Locadia, Zoet, vOoijen, Hendrix, Koch, Brenet etc.
Heb je geen interactieve tv?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
wtf, ik heb iets gemist. Wat deed Louis? Iemand met een dreamboxje die 't even op internet kan zetten?
Moet het nog zien. Het zullen echt geen Van Nistelrooy's, Zenden's of Van Bommel's worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso Depay, Locadia, Zoet, vOoijen, Hendrix, Koch, Brenet etc.
Kort samengevat, Hansie bewees alles al te geweten hebben wat vGaal deed(eerste wedstrijd tegen België al), maar vGaal zegt dat hij de trainer is en dat Hansie een chip in zijn hoofd heeft die zulke dingen zeggen. Zoiets was het.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog analoog en zo'n oud ding uit 1993 ofzo.
Kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Moet het nog zien. Het zullen echt geen Van Nistelrooy's, Zenden's of Van Bommel's worden.
Lijkt het wel op idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Louis de reclame ingesproken??![]()
Het is niet echt hard.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het volkslied van Estland, dat kent U niet.
Wie wil je dan opstellen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mathijssen, Blind, Janmaat, Vermeer, Lens, De Guzman.....
Wat moet je daar toch mee. Tegen ieder land uit de top 20 ga je eraan met dit soort spelers in je elftal.
Tegen Estland is het uiteraard voldoende.
Dat blijkt welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het volkslied van Estland, dat kent U niet.
Die zijn nu al onderweg naar Isreal, laatste minuut de 3-3quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Egypte
10 - 0
Swaziland
Swazilander zijn gefikst, Tom en Iwan moeten wat mij betreft naar Swaziland gestuurd worden.
Heb je interesse?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:29 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Hoe worden die kids uitgekozen eigenlijk die mee mogen lopen
quote:
Balen.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk liedje is dit? ken het zo snel niet..
Ik streak tijdens VI altijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Cara het volgende:
Okee jongens, ik zit er klaar voor in minuut 10 zal ik gaan streaken!
klassieker.quote:
haha jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom speelden ze geen Hand in Hand bij de volksliederen?
Wie dit leest is gek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Wtf stond er op de handschoenen van Vermeer.
is het serieus zo armoedig?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie moeten we daar dan neerzetten?
kansloos iddquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nederlanders die een nummer van een volkszanger harder meezingen dan het eigen volkslied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |