abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124253614
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
Wake up uit je geile droom.
pi_124255128
Boze Turken de straat op

Overal in het land blijken boze Turken protesten op touw te zetten tegen de opvang van Turkse pleegkinderen bij homoparen en christelijke gezinnen.

Naast de eerder aangekondigde demonstratie bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam is er een dag later een actie gepland bij het hoofdkantoor van Bureau Jeugdzorg Flevoland in Lelystad.

En ook in Den Haag, waar het veelbesproken 9-jarige pleegkind Yunus tot recent woonde voor hij met zijn twee moeders en twee pleegbroertjes moest onderduiken, wordt de kans groot geacht dat een woedende menigte zich verzamelt. „Gezien alle ophef houden we daar rekening mee”, reageert een zegsvrouw van Bureau Jeugdzorg Haaglanden.

Lokale autoriteiten bereiden zich op alles voor. Demonstranten hebben geen vergunning nodig, maar moeten wel een officiële aankondiging doen. Dat is voor het via Facebook georganiseerde protest in Rotterdam nog steeds niet gebeurd. „De politie houdt met alle scenario’s rekening”, reageert burgemeester Aboutaleb via zijn woordvoerder.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_straat_op__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_124255202
Turkije klaagt ook in België over pleegouders

Turkije vraagt de Belgische overheid om Turkse kinderen niet meer bij Belgische pleegouders onder te brengen. Dat meldden verschillende Vlaamse media dinsdag.

Aanleiding is de ophef rond de 9-jarige Yunus, het jongetje van Turkse afkomst dat in Nederland bij lesbische pleegouders woont.

Turkije vindt het onacceptabel dat Turkse kinderen bij christelijke of homoseksuelen gezinnen worden grootgebracht. Ze zijn bang dat zo'n plaatsing leidt tot vervreemding van hun eigen waarden en tot gedwongen assimilatie.

België zegt niet aan de eis te kunnen voldoen. "Ten eerste beslissen niet wij dat een kind moet worden weggehaald uit een gezin, dat doet een jeugdrechter", aldus Karel Henderickx, afdelingshoofd algemene diensten van het Agentschap Jongerenwelzijn. "Ten tweede is onze voornaamste opdracht geschikte pleeggezinnen te vinden, die opleidingen gevolgd hebben en aan onze eisen voldoen. Hoewel we altijd met respect handelen voor culturele en religieuze overtuigingen, houden we geen rekening met nationaliteiten."
Turkije klaagt ook in België over pleegouders
pi_124255338
God wat is de Telegraaf weer debiel bezig. "Overal in Nederland woedende menigten" :')

In de oorlog waren ze ook al fout

En Manager je krijgt nog antwoord maar ik wil het niet afraffelen dus in het weekend denk ik.
pi_124255476
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
God wat is de Telegraaf weer debiel bezig. "Overal in Nederland woedende menigten" :')

In de oorlog waren ze ook al fout

En Manager je krijgt nog antwoord maar ik wil het niet afraffelen dus in het weekend denk ik.
Heeft geen haast.

Dat het van de Telegraaf is is hier geheel toevallig. Ik had elke krant uit kunnen kiezen, maar koos gewoon de eerste link die ik zag.

Dat het taalgebruik opmerkelijk is soms...ok, maar dat veranderd helemaal niets aan de inhoud. Kies maar een andere krant uit waar ik het bericht van plaats dan.

Edit: Ik heb nu 4 krantenberichten gezien van 4 verschillende type kranten. Alle berichten zijn vrijwel identiek aan elkaar qua taalgebruik. Dat het van de Telegraaf is maakt dus niets uit. Blijkbaar stoor jij je dan gewoon aan al het taalgebruik van de kranten. Of het woord Telegraaf maakt gewoon een Pavlov reactie los, zoals dat wel vaker bij andere users gebeurt.

[ Bericht 15% gewijzigd door voetbalmanager2 op 19-03-2013 16:51:16 ]
pi_124255792
Hebben alle kranten het over "woendende menigten in heel Nederland" ?

Vrij triest gesteld met de Nederlandse media dan. Ze doen niet onder voor ATV.
pi_124255974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben alle kranten het over "woendende menigten in heel Nederland" ?

Vrij triest gesteld met de Nederlandse media dan. Ze doen niet onder voor ATV.
Nee, sommige kranten berichten er niet over of gebruiken andere woorden. Grote uitzondering is de Telegraaf alleen niet. Gaat mij ook meer om de inhoud dan de woordkeus. Woedende menigte is inderdaad tendentieus. Jeugdzorg vreest alleen wel voor hun veiligheid en dat is wel zorgwekkend.
pi_124256142
Er zijn trouwens ook erg positieve krantenberichten, maar degene die ik wil posten staat vooralsnog alleen in de enige 'unquotebare' krant.
pi_124256576
Dus mijn klacht over olie op het vuur gooien met absurde bewoordingen over de Telegraaf is terecht.
pi_124256826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Dus mijn klacht over olie op het vuur gooien met absurde bewoordingen over de Telegraaf is terecht.
Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.

En ik heb het niet over jou, maar mensen die alleen reageren met ' Telegraaf :') ' , die mogen wat mij betreft iets overkomen wat ik hier niet ga vertellen. Heb recent al een note erbij gekregen :@ .
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:34:44 #191
241662 Jian
Well, well, well
pi_124257283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Boze Turken de straat op

Overal in het land blijken boze Turken protesten op touw te zetten tegen de opvang van Turkse pleegkinderen bij homoparen en christelijke gezinnen.

Naast de eerder aangekondigde demonstratie bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam is er een dag later een actie gepland bij het hoofdkantoor van Bureau Jeugdzorg Flevoland in Lelystad.

En ook in Den Haag, waar het veelbesproken 9-jarige pleegkind Yunus tot recent woonde voor hij met zijn twee moeders en twee pleegbroertjes moest onderduiken, wordt de kans groot geacht dat een woedende menigte zich verzamelt. „Gezien alle ophef houden we daar rekening mee”, reageert een zegsvrouw van Bureau Jeugdzorg Haaglanden.

Lokale autoriteiten bereiden zich op alles voor. Demonstranten hebben geen vergunning nodig, maar moeten wel een officiële aankondiging doen. Dat is voor het via Facebook georganiseerde protest in Rotterdam nog steeds niet gebeurd. „De politie houdt met alle scenario’s rekening”, reageert burgemeester Aboutaleb via zijn woordvoerder.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_straat_op__.html
Prima, lekker laten protesteren dat stelletje schreeuwlelijken en dan 's avonds weer zoet naar huis, hebben we dat ook weer gehad........
Oh en bij ongeregeldheden er meteen overheen met de blanke sabel wapenstok. Rotzooi schoppen doe je maar in Turkije :{w
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:36:22 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_124257348
Boze Turken :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_124257383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:36 schreef Hathor het volgende:
Boze Turken :')
Roze jurken :')
pi_124258041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.

En ik heb het niet over jou, maar mensen die alleen reageren met ' Telegraaf :') ' , die mogen wat mij betreft iets overkomen wat ik hier niet ga vertellen. Heb recent al een note erbij gekregen :@ .
Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.

Ook toen met dat Molukkers versus Marokkanen. Volgens de Telegraaf zou er toen een burgeroorlog uitbreken en zouden Marokkanen uit heel Nederland komen naar die plek.

Vind ik gewoon een heel trieste wijze van opereren voor een krant. We kunnen hierover van mening verschillen.
pi_124258082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wake up uit je geile droom.
:@
pi_124258285
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.

Ook toen met dat Molukkers versus Marokkanen. Volgens de Telegraaf zou er toen een burgeroorlog uitbreken en zouden Marokkanen uit heel Nederland komen naar die plek.

Vind ik gewoon een heel trieste wijze van opereren voor een krant. We kunnen hierover van mening verschillen.
Ach de Telegraaf is al fout vanaf de oorlog, dat weet iedereen toch?

cartoon van Nu.nl:
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:07:58 #197
3542 Gia
User under construction
pi_124258418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
Kan niet kloppen, moslima's zijn nooit lesbisch.
pi_124258468
A die jaren gaven ze er geen moer om, en nu is iedereen ineens laaiend.

Hypocrisie :r
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:13:33 #199
3542 Gia
User under construction
pi_124258614
Ze doen net alsof Yunus Turks bezit is. Het kind is van zichzelf en verder van niemand anders.

Als Yunus besluit jehova te worden, moet hij dat lekker zelf weten, bijvoorbeeld.
pi_124258957
quote:
Erg sterk. ^O^
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 18:30:19 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124259270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:13 schreef Gia het volgende:
Ze doen net alsof Yunus Turks bezit is. Het kind is van zichzelf en verder van niemand anders.

Als Yunus besluit jehova te worden, moet hij dat lekker zelf weten, bijvoorbeeld.
tot het joch 18 is is hij technisch gezien van de pleegouders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 18:37:37 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124259512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

tot hij volwassen is is hij technisch gezien van de voogd. Dat kan soms gewoon jeugdzorg zelf zijn. Het is wel mogelijk meen ik om als kind zelf eerder stappen te mogen ondernemen via de rechter vanaf 16 jaar en ouder. Maar pin me er niet op vast.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:37:47 #203
3542 Gia
User under construction
pi_124259518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:

Ik zie dat anders. Heb mijn eigen kinderen nooit als eigendom gezien, maar als autonome individuen, die je moet begeleiden tot nette, sociale burgers.

Als een zoon van mij op zijn 12de had gezegd dat hij niet het vormsel wilde doen, was dat geen probleem.
  woensdag 20 maart 2013 @ 09:30:53 #204
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124282812
Nog een dag voor Project allahsnekbarrrr in r'dam

:') :')
"Do the monkey with me"
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:39:08 #205
3542 Gia
User under construction
pi_124286399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:30 schreef fonkeymonkey het volgende:
Nog een dag voor Project allahsnekbarrrr in r'dam

:') :')
Oh ja, morgen al. Men zou er een cameraploeg op af moeten sturen en alles rechtstreeks uitzenden.

Maar goed, laten we hopen dat het rustig blijft en er geen rellen van komen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:49:06 #206
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124286753
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh ja, morgen al. Men zou er een cameraploeg op af moeten sturen en alles rechtstreeks uitzenden.

Maar goed, laten we hopen dat het rustig blijft en er geen rellen van komen.
Of wel ,worden ze allemaal opgepakt, hebbon wij voorlopig geen last meer van ze.
"Do the monkey with me"
pi_124288545
En nu is het weer in Lelystad. Waar is het nou? :')
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:28:55 #208
3542 Gia
User under construction
pi_124290230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:49 schreef fonkeymonkey het volgende:

[..]

Of wel ,worden ze allemaal opgepakt, hebbon wij voorlopig geen last meer van ze.
Mwa, van Turken hebben we over het algemeen niet zoveel last. Niet meer dan van Nederlands straattuig.

Maar goed, 't is crisis, Turkije heeft wat grensprobleempjes en dan ook nog een Turks jongetje bij lesbische pleegouders....kan genoeg zijn.

Hier dat ik daar begrip voor heb. Vandalisme is nooit goed te praten.
  woensdag 20 maart 2013 @ 13:29:34 #209
3542 Gia
User under construction
pi_124290258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
En nu is het weer in Lelystad. Waar is het nou? :')
Op meerdere plaatsen in het land.
Morgen tv aan!
pi_124290504
Er gaat heel weinig gebeuren.

Ik gok een paar honderd man en evenveel journalisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')