Wake up uit je geile droom.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
God wat is de Telegraaf weer debiel bezig. "Overal in Nederland woedende menigten"
In de oorlog waren ze ook al fout
En Manager je krijgt nog antwoord maar ik wil het niet afraffelen dus in het weekend denk ik.
Nee, sommige kranten berichten er niet over of gebruiken andere woorden. Grote uitzondering is de Telegraaf alleen niet. Gaat mij ook meer om de inhoud dan de woordkeus. Woedende menigte is inderdaad tendentieus. Jeugdzorg vreest alleen wel voor hun veiligheid en dat is wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben alle kranten het over "woendende menigten in heel Nederland" ?
Vrij triest gesteld met de Nederlandse media dan. Ze doen niet onder voor ATV.
Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Dus mijn klacht over olie op het vuur gooien met absurde bewoordingen over de Telegraaf is terecht.
Prima, lekker laten protesteren dat stelletje schreeuwlelijken en dan 's avonds weer zoet naar huis, hebben we dat ook weer gehad........quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Boze Turken de straat op
Overal in het land blijken boze Turken protesten op touw te zetten tegen de opvang van Turkse pleegkinderen bij homoparen en christelijke gezinnen.
Naast de eerder aangekondigde demonstratie bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam is er een dag later een actie gepland bij het hoofdkantoor van Bureau Jeugdzorg Flevoland in Lelystad.
En ook in Den Haag, waar het veelbesproken 9-jarige pleegkind Yunus tot recent woonde voor hij met zijn twee moeders en twee pleegbroertjes moest onderduiken, wordt de kans groot geacht dat een woedende menigte zich verzamelt. „Gezien alle ophef houden we daar rekening mee”, reageert een zegsvrouw van Bureau Jeugdzorg Haaglanden.
Lokale autoriteiten bereiden zich op alles voor. Demonstranten hebben geen vergunning nodig, maar moeten wel een officiële aankondiging doen. Dat is voor het via Facebook georganiseerde protest in Rotterdam nog steeds niet gebeurd. „De politie houdt met alle scenario’s rekening”, reageert burgemeester Aboutaleb via zijn woordvoerder.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_straat_op__.html
Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.
En ik heb het niet over jou, maar mensen die alleen reageren met ' Telegraaf' , die mogen wat mij betreft iets overkomen wat ik hier niet ga vertellen. Heb recent al een note erbij gekregen
.
Ach de Telegraaf is al fout vanaf de oorlog, dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.
Ook toen met dat Molukkers versus Marokkanen. Volgens de Telegraaf zou er toen een burgeroorlog uitbreken en zouden Marokkanen uit heel Nederland komen naar die plek.
Vind ik gewoon een heel trieste wijze van opereren voor een krant. We kunnen hierover van mening verschillen.
Kan niet kloppen, moslima's zijn nooit lesbisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
tot het joch 18 is is hij technisch gezien van de pleegoudersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:13 schreef Gia het volgende:
Ze doen net alsof Yunus Turks bezit is. Het kind is van zichzelf en verder van niemand anders.
Als Yunus besluit jehova te worden, moet hij dat lekker zelf weten, bijvoorbeeld.
tot hij volwassen is is hij technisch gezien van de voogd. Dat kan soms gewoon jeugdzorg zelf zijn. Het is wel mogelijk meen ik om als kind zelf eerder stappen te mogen ondernemen via de rechter vanaf 16 jaar en ouder. Maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
tot het joch 18 is is hij technisch gezien van de pleegouders
Ik zie dat anders. Heb mijn eigen kinderen nooit als eigendom gezien, maar als autonome individuen, die je moet begeleiden tot nette, sociale burgers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:
tot het joch 18 is is hij technisch gezien van de pleegouders
Oh ja, morgen al. Men zou er een cameraploeg op af moeten sturen en alles rechtstreeks uitzenden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:30 schreef fonkeymonkey het volgende:
Nog een dag voor Project allahsnekbarrrr in r'dam
![]()
![]()
Of wel ,worden ze allemaal opgepakt, hebbon wij voorlopig geen last meer van ze.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh ja, morgen al. Men zou er een cameraploeg op af moeten sturen en alles rechtstreeks uitzenden.
Maar goed, laten we hopen dat het rustig blijft en er geen rellen van komen.
Mwa, van Turken hebben we over het algemeen niet zoveel last. Niet meer dan van Nederlands straattuig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:49 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Of wel ,worden ze allemaal opgepakt, hebbon wij voorlopig geen last meer van ze.
Op meerdere plaatsen in het land.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
En nu is het weer in Lelystad. Waar is het nou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |