Neuh, weinig kans dat ik erop sta, of het moet zijn dat 'ie me vind treuzelen. Ik ben geen hardrijder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben je boos dat hij jouw gefilmd heeft ofwa?
Hij is niet echt populair, en volgens mij weet 'ie het zelf ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Goed topic; laten we zulke sukkels vooral hypen, zodat ze veel views krijgen, en straks nog gaan denken dat ze populair zijn ook
Idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:08 schreef D0808 het volgende:
"red busdriver"Verder het bekijken niet waard
top. pm me het linkje eensquote:Op zondag 17 maart 2013 07:46 schreef jitzzzze het volgende:
De baddest driver is hij zelfDat heb ik hem op Flitsservice ook al verteld; vond ie niet zo leuk
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topicquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topic
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft af en toe best een punt, maar zijn lachwekkende commentaar iedere keer is wel het meest trieste van alles.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.
en een punt en ik zie hem meer belachelijks doen dan datgene waar hij het over heeft.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.
Noord Hollandquote:Op zondag 17 maart 2013 10:38 schreef Ridocar het volgende:
Herkent iemand de omgeving op de filmpjes?
Ik dacht precies hetzelfde...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:42 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Ik dacht dat ik naar typetjes van Kees van Kooten en Wim de Bie aan het luisteren was.
Dat is helemaal waar, ook dat uitrijden van een parkeerplaats bij de supermarkt, dat je zo iemand dan dwingt om weer dat parkeervak in te rijden, dan ben je echt zwaar triest.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel geinig om te zien, minder geinig dat je zo iemand zomaar op de nl wegen kan tegen komen
Je bespaart nog veel meer als je IN die bus gaat zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Hendroit het volgende:
Dat kleven achter zo'n bus is best slim, bespaar je veel brandstof mee.
Openbaar vervoerquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bespaart nog veel meer als je IN die bus gaat zitten
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij gevaarlijker doet dan de meeste andere mensen in zijn filmpjes.
"De reacties in mijn filmpje zijn in ieder geval een stuk minder zielig als alle reacties hier in dit bericht."quote:Op zondag 17 maart 2013 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topic
Hij lijkt te denken dat als de ander de wet overtreed, het voor hem een vrijbrief is om deze gene te negeren. Hij gaat in het eerste filmpje in de claxon hangen omdat er een auto uit een parkeervak komt, ik was dus als uitparkerende automobilist uitgestapt om te kijken of en wat ik geraakt zou hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij net zo gevaarlijk doet als de mensen in zijn filmpjes.
Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef JDude het volgende:
hij heeft wel veel bewijsmateriaal online staan. tijd dat de politie ingrijptquote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
[/b]
daarom dus ook kijken, zo iemand de de situatie creeert en dan gaat janken
Kansloze arme zieltjes die achter een bus gaan hangen om brandstof te besparenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef Hendroit het volgende:
Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
we zijn niet allemaal zo rijk als jijquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kansloze arme zieltjes die achter een bus gaan hangen om brandstof te besparen
tiefusquote:Op zondag 17 maart 2013 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waar hij een rechtdoorgaande fietster (op de stoep) bijna aanrijdt als hij afslaat en zeg "wat een mongool zeg haha" 1:45 en zo zitten er nog meer situaties in waar hij toch echt fout had gezeten was het misgegaan. artikeltje gevaarlijk weggedrag. wie ligt koos spee in![]()
Je moet juist een financiële gok nemen als je zo dicht achter op een bus (of elk ander soort voertuig eigenlijk) gaat rijden. Als hij van z'n gas gaat omdat er voor hem iets gebeurt (wat jij niet kan zien omdat je in z'n bumper hangt) zit je er in. 3 Keer raden wie de schade mag betalen. Tip: het is niet de verzekering.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo rijk als jij
De verzekering betaald het juist wel, of heb jij een uitsluitingsgrond in je polis voor overtredingen?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je moet juist een financiële gok nemen als je zo dicht achter op een bus (of elk ander soort voertuig eigenlijk) gaat rijden. Als hij van z'n gas gaat omdat er voor hem iets gebeurt (wat jij niet kan zien omdat je in z'n bumper hangt) zit je er in. 3 Keer raden wie de schade mag betalen. Tip: het is niet de verzekering.
ow zelf heb ik geld zat dus doe ik het niet. het ging me meer om het principe dat dit even gezegd moest wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je moet juist een financiële gok nemen als je zo dicht achter op een bus (of elk ander soort voertuig eigenlijk) gaat rijden. Als hij van z'n gas gaat omdat er voor hem iets gebeurt (wat jij niet kan zien omdat je in z'n bumper hangt) zit je er in. 3 Keer raden wie de schade mag betalen. Tip: het is niet de verzekering.
Simpel: jij bent fout als je achter op iemand rijd. Dan doet je verzekering niet veel. Bij allrisk misschien wel, maar ik wil de poliskosten niet zien daarnaquote:Op zondag 17 maart 2013 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De verzekering betaald het juist wel, of heb jij een uitsluitingsgrond in je polis voor overtredingen?
Nou je verzekering betaald alle schade aan de tegenpartij. Afhankelijk van je polis ook nog wat voor jouw schade. En je gaat één of meerdere treden terug in je aantal schadevrije jaren. Het is echt niet zo dat je verzekering alles op jou verhaalt als je bumperklevend (of niet) achterop iemand rijd.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Simpel: jij bent fout als je achter op iemand rijd. Dan doet je verzekering niet veel. Bij allrisk misschien wel, maar ik wil de poliskosten niet zien daarna
als ze het niet kunnen bewijzen niet nee. maar verzekeraars zijn lief tot je een ongeluk krijgt. dan ga je door de wringerquote:Op zondag 17 maart 2013 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou je verzekering betaald alle schade aan de tegenpartij. Afhankelijk van je polis ook nog wat voor jouw schade. En je gaat één of meerdere treden terug in je aantal schadevrije jaren. Het is echt niet zo dat je verzekering alles op jou verhaalt als je bumperklevend (of niet) achterop iemand rijd.
True, maar nog steeds val je niet buiten de verzekering als je een overtreding beging.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ze het niet kunnen bewijzen niet nee. maar verzekeraars zijn lief tot je een ongeluk krijgt. dan ga je door de wringer
Mja, I stand corrected.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou je verzekering betaald alle schade aan de tegenpartij. Afhankelijk van je polis ook nog wat voor jouw schade. En je gaat één of meerdere treden terug in je aantal schadevrije jaren. Het is echt niet zo dat je verzekering alles op jou verhaalt als je bumperklevend (of niet) achterop iemand rijd.
Dat ben ik geheel met je eens. Ik heb twee keer iemand achterin gehad, heb er jaren later nog steeds af en toe last van.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, I stand corrected.![]()
Overigens volledig bezopen in mijn ogen. Kleven is bewust risico's opzoeken. Dan dok je er ook maar fijn zelf voor.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:49 schreef Palomar het volgende:
Vanaf ong. 8 minutenWat 'input' van dat wijf dat kennelijk altijd ernaast zit
Ik krijg een donkerbruin vermoeden hoe jij je in het verkeer begeeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:02 schreef gammapooka het volgende:
Vind het allemaal wel meevallen met die knakker.
Gewoonweg irritant hoe sommige weggebruikers hem bv dwingen hun voor te laten gaan, hij bijt teminste van zich af.
Ik zou het ook niet pikken.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou het niet mooi zijn als BadDriversNL en die ScooterCamNet elkaar frontaal aanrijden? En dan een mooie compilatie maken van elkaars beeldenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef zuchtje het volgende:
nog zo'n kneus, maar dan op een scooter
https://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Inderdaad, auto ook echt gewoon zo laten staan, en heel rustig alles inspecteren. Kan die nog wat langer wachten.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hij lijkt te denken dat als de ander de wet overtreed, het voor hem een vrijbrief is om deze gene te negeren. Hij gaat in het eerste filmpje in de claxon hangen omdat er een auto uit een parkeervak komt, ik was dus als uitparkerende automobilist uitgestapt om te kijken of en wat ik geraakt zou hebben.
Das een FOK!kerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef zuchtje het volgende:
nog zo'n kneus, maar dan op een scooter
https://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
nee maar denken dat je dan maar meteen op zo'n lomp voertuig zou knallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bumperneuken is goed rijden in jouw boekje? Laat me niet lachen..
dat is baddrivernl, hij weet niet beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef Actaeon het volgende:
Dit is wel droevig inderdaad. Zelf niet veel snappen van hoe je je fatsoenlijk in het verkeer begeeft en dan afgeven op anderen in situaties die vaak door hemzelf veroorzaakt zijn. En die scheldkannonades
Als je te dicht op je voorganger zit wordt je zicht beperkt. Optisch feit. Misschien is je auto uitgerust met een periscoop waarmee je over je voorganger heen kan kijken, maar daar ga ik voor het gemak even niet van uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar denken dat je dan maar meteen op zo'n lomp voertuig zou knallen
ook zeg je dat je niks kan zien. ik zie altijd verder dan slechts het voertuig voor mij.... jij blijkbaar dus niet... daarom moet je het allemaal nog leren blijkbaar
Hoorn-Noord - Purmerendquote:Op zondag 17 maart 2013 10:38 schreef Ridocar het volgende:
Herkent iemand de omgeving op de filmpjes?
Dat is wel heel erg, in plaats van gewoon maar te remmen en de fout van die BMW op te vangen gewoon vol claxoneren en erop knallenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Palomar het volgende:
Hij heeft weer een nieuw filmpje, nu met aanrijdingZie bij 3 minuten:
Als ie nou gewoon had geremd ipv. alle focus op zn claxon te richtenEn volgens mij is ie ook nog fout, omdat ie achterop die ander knalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |