Neuh, weinig kans dat ik erop sta, of het moet zijn dat 'ie me vind treuzelen. Ik ben geen hardrijder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben je boos dat hij jouw gefilmd heeft ofwa?
Hij is niet echt populair, en volgens mij weet 'ie het zelf ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
Goed topic; laten we zulke sukkels vooral hypen, zodat ze veel views krijgen, en straks nog gaan denken dat ze populair zijn ook
Idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 07:08 schreef D0808 het volgende:
"red busdriver"Verder het bekijken niet waard
top. pm me het linkje eensquote:Op zondag 17 maart 2013 07:46 schreef jitzzzze het volgende:
De baddest driver is hij zelfDat heb ik hem op Flitsservice ook al verteld; vond ie niet zo leuk
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topicquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topic
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heeft af en toe best een punt, maar zijn lachwekkende commentaar iedere keer is wel het meest trieste van alles.
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.
en een punt en ik zie hem meer belachelijks doen dan datgene waar hij het over heeft.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:06 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat dus. Als je zo achter het stuur zit ben je toch wel ernstig gefrustreerd.
Noord Hollandquote:Op zondag 17 maart 2013 10:38 schreef Ridocar het volgende:
Herkent iemand de omgeving op de filmpjes?
Ik dacht precies hetzelfde...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:42 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Ik dacht dat ik naar typetjes van Kees van Kooten en Wim de Bie aan het luisteren was.
Dat is helemaal waar, ook dat uitrijden van een parkeerplaats bij de supermarkt, dat je zo iemand dan dwingt om weer dat parkeervak in te rijden, dan ben je echt zwaar triest.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wel geinig om te zien, minder geinig dat je zo iemand zomaar op de nl wegen kan tegen komen
Je bespaart nog veel meer als je IN die bus gaat zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:07 schreef Hendroit het volgende:
Dat kleven achter zo'n bus is best slim, bespaar je veel brandstof mee.
Openbaar vervoerquote:Op zondag 17 maart 2013 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bespaart nog veel meer als je IN die bus gaat zitten
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij gevaarlijker doet dan de meeste andere mensen in zijn filmpjes.
"De reacties in mijn filmpje zijn in ieder geval een stuk minder zielig als alle reacties hier in dit bericht."quote:Op zondag 17 maart 2013 08:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Google BadDriversNL eens, ergens op driekwart van de pagina staat dat topic
Hij lijkt te denken dat als de ander de wet overtreed, het voor hem een vrijbrief is om deze gene te negeren. Hij gaat in het eerste filmpje in de claxon hangen omdat er een auto uit een parkeervak komt, ik was dus als uitparkerende automobilist uitgestapt om te kijken of en wat ik geraakt zou hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef Prullenbak6 het volgende:
Volgens mij heeft hij zelf niet door dat hij net zo gevaarlijk doet als de mensen in zijn filmpjes.
Op zaterdag 16 maart 2013 22:32 schreef JDude het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |