quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je moet juist een financiële gok nemen als je zo dicht achter op een bus (of elk ander soort voertuig eigenlijk) gaat rijden. Als hij van z'n gas gaat omdat er voor hem iets gebeurt (wat jij niet kan zien omdat je in z'n bumper hangt) zit je er in. 3 Keer raden wie de schade mag betalen. Tip: het is niet de verzekering.
Zou het niet mooi zijn als BadDriversNL en die ScooterCamNet elkaar frontaal aanrijden? En dan een mooie compilatie maken van elkaars beeldenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef zuchtje het volgende:
nog zo'n kneus, maar dan op een scooter
https://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
Inderdaad, auto ook echt gewoon zo laten staan, en heel rustig alles inspecteren. Kan die nog wat langer wachten.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hij lijkt te denken dat als de ander de wet overtreed, het voor hem een vrijbrief is om deze gene te negeren. Hij gaat in het eerste filmpje in de claxon hangen omdat er een auto uit een parkeervak komt, ik was dus als uitparkerende automobilist uitgestapt om te kijken of en wat ik geraakt zou hebben.
Das een FOK!kerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef zuchtje het volgende:
nog zo'n kneus, maar dan op een scooter
https://www.youtube.com/user/scootercamnet?feature=watch
nee maar denken dat je dan maar meteen op zo'n lomp voertuig zou knallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bumperneuken is goed rijden in jouw boekje? Laat me niet lachen..
dat is baddrivernl, hij weet niet beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef Actaeon het volgende:
Dit is wel droevig inderdaad. Zelf niet veel snappen van hoe je je fatsoenlijk in het verkeer begeeft en dan afgeven op anderen in situaties die vaak door hemzelf veroorzaakt zijn. En die scheldkannonades
Als je te dicht op je voorganger zit wordt je zicht beperkt. Optisch feit. Misschien is je auto uitgerust met een periscoop waarmee je over je voorganger heen kan kijken, maar daar ga ik voor het gemak even niet van uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar denken dat je dan maar meteen op zo'n lomp voertuig zou knallen
ook zeg je dat je niks kan zien. ik zie altijd verder dan slechts het voertuig voor mij.... jij blijkbaar dus niet... daarom moet je het allemaal nog leren blijkbaar
Hoorn-Noord - Purmerendquote:Op zondag 17 maart 2013 10:38 schreef Ridocar het volgende:
Herkent iemand de omgeving op de filmpjes?
Dat is wel heel erg, in plaats van gewoon maar te remmen en de fout van die BMW op te vangen gewoon vol claxoneren en erop knallenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Palomar het volgende:
Hij heeft weer een nieuw filmpje, nu met aanrijdingZie bij 3 minuten:
Als ie nou gewoon had geremd ipv. alle focus op zn claxon te richtenEn volgens mij is ie ook nog fout, omdat ie achterop die ander knalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |