SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom geen TT?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zoet keeper volgend seizoen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Doe maar niet, dan laat hij zijn broek zakken en post hij daar foto´s van, hij heeft geloof ik weer aardig wat gebruikt vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan laat hij zijn broek zakken en post hij daar foto´s van, hij heeft geloof ik weer aardig wat gebruikt vandaag.![]()
![]()
![]()
Whuut.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan laat hij zijn broek zakken en post hij daar foto´s van, hij heeft geloof ik weer aardig wat gebruikt vandaag.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van Matavz had ik toch meer verwacht toen hij naar psv ging.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik kon nog net de herhaling zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Bony is echt een klasse apart in onze competitieOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je meent het.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef TLC het volgende:
Zonder Bony zou Vitesse een stuk lager staan![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef TLC het volgende:
Zonder Bony zou Vitesse een stuk lager staan
Van Ajax hebben ze wel gewonnen zonder Bony, maar ja dat was om 12:30, dan zouden we zelfs van Willem II en VVV kunnen verliezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef TLC het volgende:
Zonder Bony zou Vitesse een stuk lager staanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'een open deur intrappen', niet 'Een deur openhouden'."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Daarom. Wees gewoon eerlijk.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ben, een wees is een kind zonder ouders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sommige Bens ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben, een wees is een kind zonder ouders.![]()
Die allen al meerdere overtredingen hebben gemaakt waar niet voor gefloten is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overtredingen 2-11. En dat met van Bommel, Toivonen en Strootman in je team![]()
quote:Jij mag nooit meer klagen over het niveau van mijn grappen
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 21:00:06 ]![]()
Heracles nog steeds op 0-0, dat gebeurt niet vaak.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat weten we al iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoeven ik en stylo niet meer te discussiëren wie van ons de minst grappige is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoeven ik en stylo niet meer te discussiëren wie van ons de minst grappige is.![]()
quote:Wijvenquote:
Het is wachten op...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk valt de 1-1 en dan kunnen ze in een keer wel elke minuut op doel schieten.![]()
Dit plaatje beeld de gemoedelijkheid in Brabant uit en het dus niet scanderen van kwetsende spreekkoren?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef RvLaak het volgende:
"Het is wat stil in Eindhoven"
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit plaatje beeld de gemoedelijkheid in Brabant uit en het dus niet scanderen van kwetsende spreekkoren?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit plaatje beeld de gemoedelijkheid in Brabant uit en het dus niet scanderen van kwetsende spreekkoren?![]()
![]()
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 21:05:46Keus voor Matavz zeker geen gelukkige. Pfff.... #PSVRKC reageer retweet
![]()
Nou, kom maar weer met dat plaatje met die deur.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 21:05:46Keus voor Matavz zeker geen gelukkige. Pfff.... #PSVRKC reageer retweet
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Update spaans voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Update spaans voetbaljaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje Showduik had even een kleine blessure.![]()
Zeg het eerder dan. Mistte net de herhaling.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Update spaans voetbalZe hebben het al opgegeven denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Miste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeg het eerder dan. Mistte net de herhaling.![]()
Ik wilde het wel weten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze man heeft het nog niet door volgens mij.
[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV & Vitesse zijn het belangrijkstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze man heeft het nog niet door volgens mij.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
gast wat moet dat hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaans voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Julliezijntelaat.jpgOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die Spaanse competitie is sowieso al beslistquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou die goal op naam van Weegereef gekomen zijn?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was Archer aan het kijken![]()
Typische PSV wedstrijd. Eerste helft 4x moeten scoren, met 1-0 de rust in en dan de hele tweede helft billenknijpen en wachten op de fout van Marcelo, Bouma of Hutchinson.![]()
Paar afleveringen gezien toen die op Comedy Central was en het was best kut.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik was Archer aan het kijken"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
nee, de assist welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Monolith het volgende:
Zou die goal op naam van Weegereef gekomen zijn?![]()
![]()
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
René, ik zei het toch. PSV gaat nog billenknijpen
En dat doen ze ook gewoon.![]()
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.
Goede jinxquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze wel zouden winnen.
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.![]()
Ze staan gewoon voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zei wel dat psv het lastig zou krijgen, ontken het niet.
Jij altijd met je jinxenquote:Als ikz eg dat PSV hier gaat verliezen ben ik weer een 'PSV-hater'
Ik ben hier niet blij mee Davy.![]()
Archer is 1 van de beste animatie series die er zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Paar afleveringen gezien toen die op Comedy Central was en het was best kut.![]()
![]()
Homo's doen hem er altijd achter inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman moet weer alles achterin doenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
idd, verpest hij het hier welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best goed.![]()
![]()
Dat jij daar meteen aan denkt zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Homo's doen hem er altijd achter in![]()
Scoort ie ook nog!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wijnaldum speelt eigenlijk best goed.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:
PSV wint hier gewoon terecht en iedereen wist dat al van te voren, behalve Ajacied422Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijn.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ja, die zei dat ze het nog moeilijk zouden krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:15 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint hier gewoon terecht en iedereen wist dat al van te voren, behalve Ajacied422![]()
![]()
begrafenisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:16 schreef RvLaak het volgende:
Hebben de Vitesse spelers na de wedstrijd een begrafenis?![]()
![]()
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hierOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Minachting van de FOK!kersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hier![]()
Oke.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hier![]()
Je kunt ook gewoon zelf kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Niet iedereen kan 3 wedstrijden tegelijk zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf kijken.![]()
Behalve dat, sommige mensen kunnen alleen de wedstrijd hier volgen en dan is het gewoon zeer vervelend als er valse tussenstanden gepost wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hierIedereen merkt vanzelf wel of het onzin is of niet.
![]()
Sowieso, net alsof een 3-0 enigszins boeitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf kijken.![]()
![]()
Het is ook not dun, gewoon minachting van de Fok!'er.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Goede sollicitatie naar het mod-schapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
![]()
Echte bazen wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 3 wedstrijden tegelijk zien.![]()
In tijden van Rinus Israel was het anders ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hier"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jank niet zo, het is toch verwijderd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Behalve dat, sommige mensen kunnen alleen de wedstrijd hier volgen en dan is het gewoon zeer vervelend als er valse tussenstanden gepost worden![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?Iedereen merkt vanzelf wel of het onzin is of niet.
Gaat om het principequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof een 3-0 enigszins boeitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil geen eens mod worden sukkeltje, bovendien heb ik niet eens genoeg postsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goede sollicitatie naar het mod-schapOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, je hoeft je verkeerde voorspelling m.b.t. PSV niet om mij af te reageren hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die er niet tegen kunnen hebben wel een heel zuur leven, moet ik zeggen.
Ik dacht dat het de keeper was, met die handschoenen alles.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat? Ik wist in mijzelf heus wel dat PSV niet zou verliezen. Doen ze over 2 weken wel trouwens, samen met Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hee, je hoeft je verkeerde voorspelling m.b.t. PSV niet om mij af te reageren hoor![]()
iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.![]()
![]()
heeft ie er een kaart voor gekregen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Och jee, nu gaan we weer een week zeuren over dat Mertens Sneijder neerhoekt.![]()
nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?Dit, dus.![]()
Tuurlijk niet, KNBBquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?![]()
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beter een typefout dan een fout typequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?![]()
Beoordeeld door scheidsrechter, dus niks.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
heeft ie er een kaart voor gekregen?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ah, kwestie van aankaarten bij de KNVB, staat er weer 1 van PSV meerdere wedstrijden naast het veldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nee. Scheids zag het niet. Dus gaat er weer een week over gezeurd worden.![]()
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.quote:Dit, dus.![]()
Beter klagen over de onthouden strafschop daarnet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Taalnaziquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beter een typefout dan een fout type![]()
![]()
Ik heb het sowieso niet gezien, iemand een gifje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, was niks aan de hand. Hij kopte de arm van Mertens, die hem volgens mij niet eens zag. Kortom; gejank om zaalvoetbal.![]()
Ik ben hem al weer vergeten hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Zorro het volgende:
Beter klagen over de onthouden strafschop daarnet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jawel man ik dacht dat je Real keek. Gelukkig kunnen we nog van je genieten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik was weggezapt hé.![]()
Ik had echt een andere UN moeten kiezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel geluk, guus.![]()
![]()
Ik onthoud dat altijd. Zal wel aan mij liggen. Of nee, scheidsrechter onthield hem ook. Pff, was ik even ongerust.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:
Bonyquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Open deur nummer zoveel?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij dacht dat je een domme opmerking maakte om grappig te doen, maar je maakte gewoon een domme opmerking.quote:![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is trouwens al 0-2 voor Heracles. Jammer voor VVV![]()
![]()
Wat een fenomeen is het toch
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
wel als het gaat om de titelracequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is toch kansloos in de eredivisie man![]()
Bony, Mertens is een kutkabouterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Mertens? Vind zijn acteerwerk tegenvallen.RvP; Feyenoord
Doet het gewoon goed daar, dus snap zijn verbazing ook niet.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tot het einde van het seizoen zijn ze in ieder geval nog groter dan Feyenoord hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente is toch kansloos in de eredivisie manOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dit weer héquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen zijn ze in ieder geval nog groter dan Feyenoord hoor.![]()
![]()
Tokkie?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Schijnt van hetzelfde ras als Clasie te zijn."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sowieso wel een keeper met veel potentie.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze zijn even grootquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens hoort meer bij de kabouterclub![]()
![]()
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:27 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Schijnt van hetzelfde ras als Clasie te zijn.RvP; Feyenoord
Ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En Messi is ook even groot. Wat nu?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Mertens draagt hoge hakkenquote:RvP; Feyenoord
Erg leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?![]()
Mertens is een irritante kutkabouter. Clasie is een baas met een verkeerd gespelde tattoo.
Voor de duidelijkheid.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Hij is undercover.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is Clasie een belg die ervan houdt om het gras met zijn pielemuis aan te duwen?![]()
Dat klopt welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens laat het alleen zien tegen clubs uit het rechter rijtje.
[ afbeelding ]
RvP; Feyenoord
Hij kan ook in jouw tuin staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens hoort meer bij de kabouterclub![]()
Is ook niet echt wat, een tuinkabouter die de helft van de tijd op de grond ligt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij kan ook in jouw tuin staan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
is jullie al mede gedeeld dat vvv 0-2 her![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: