Je kunt ook gewoon zelf kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hier
Niet iedereen kan 3 wedstrijden tegelijk zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf kijken.
Behalve dat, sommige mensen kunnen alleen de wedstrijd hier volgen en dan is het gewoon zeer vervelend als er valse tussenstanden gepost wordenquote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
De tijd er opgetreden werd tegen valse tussenstanden is ook niet meer. Maar ik vind het echt super irritant en zeer onsportief tegen de mede Fok!kers hier
Sowieso, net alsof een 3-0 enigszins boeitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zelf kijken.
Het is ook not dun, gewoon minachting van de Fok!'er.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Goede sollicitatie naar het mod-schapquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Echte bazen wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet iedereen kan 3 wedstrijden tegelijk zien.
In tijden van Rinus Israel was het anders ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
Jank niet zo, het is toch verwijderd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Behalve dat, sommige mensen kunnen alleen de wedstrijd hier volgen en dan is het gewoon zeer vervelend als er valse tussenstanden gepost worden
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?Iedereen merkt vanzelf wel of het onzin is of niet.
Gaat om het principequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof een 3-0 enigszins boeit
Ik wil geen eens mod worden sukkeltje, bovendien heb ik niet eens genoeg postsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goede sollicitatie naar het mod-schap
Hee, je hoeft je verkeerde voorspelling m.b.t. PSV niet om mij af te reageren hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die er niet tegen kunnen hebben wel een heel zuur leven, moet ik zeggen.
Wat? Ik wist in mijzelf heus wel dat PSV niet zou verliezen. Doen ze over 2 weken wel trouwens, samen met Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hee, je hoeft je verkeerde voorspelling m.b.t. PSV niet om mij af te reageren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |