Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitessequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
Dit PSV kan echt niet de CL in, één countertje van een beetje goede ploeg en ze staan al achter.
Geen enkele Nederlandse club heeft iets te zoeken in de Europese competitiesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:37 schreef Tyron het volgende:
Dit PSV kan echt niet de CL in, één countertje van een beetje goede ploeg en ze staan al achter.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitesse
Die hebben toch wel een wat betere verdediging.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt ook voor Ajax, Feyenoord en Vitesse
Mocro´s praten als Ooijer.quote:
Bedankt voor het intrappen van die open deur.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Geen 1 club kan de CL in. Niets te zoeken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
bedankt Calandquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het intrappen van die open deur.
origineel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, mocro-ooijer is origineel, jankemmer.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Note, jankemmer gaat echt te ver.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet tussen clubs als barca, real en bayern, maar er zitten genoeg mineere clubs in de CL.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Haha, daar stond een spelfout.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.
Maar bedankt dat je dit bevestigt.
Zoals Manchester City.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet tussen clubs als barca, real en bayern, maar er zitten genoeg mineere clubs in de CL.
Van mij ook dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen opmerking van mezelf, ik maakte iemand anders duidelijk dat hij een open deur intrapte.
Maar bedankt dat je dit bevestigt.
kwam hij vanmiddag speciaal verkondigen in het PSV topicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vindt die dat ook?
Dan ben ik helemaal overtuigd van mijn mening.
BvB en Real zijn ook slechte ploegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel verkracht worden door Steaua , BVB en Real.
Soms zegt ie wel zinnige dingen. Heel soms.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kwam hij vanmiddag speciaal verkondigen in het PSV topic
sympathieke kerel, al die moeite om jullie op te hoogte te houden van het laatste nieuws
Nee man. Topteams.quote:
Verkracht worden, uitgeschakeld worden na penalties en uit nipt verliezen door een doelpunt in de 87e minuut bedoel je.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Precies. Ajax werd derde in zwaarste poule op papier. In een mindere poule hadden ze wellicht tweede kunnen worden.quote:
Ik had er heel wat voor over gehad om mijn club verkracht zien worden door BvB en Realquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer vernederd worden en een negatief record . Dan hoor je gewoon niet in de CL thuis voorlopigquote:
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten in de CL.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 keer vernederd worden en een negatief record . Dan hoor je gewoon niet in de CL thuis voorlopig
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten in de CL.
quote:
Tegen Madrid was Ajax een speelbal van een ploeg die niet eens 100 % gas gaf. En Dortmund uit stond ene Ryan Babel in de spits. Als je geen goals wilt maken moet je vooral hem in de punt van de aanval zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uit tegen BvB werd het in de 87ste minuut 0-1 en had het ook andersom kunnen zijn, Madrid thuis had ook anders kunnen uitpakken (net zoals vorig jaar overigens) tegen Steau had niks met voetbal te maken maar met mentaliteit, wij hebben het pech gehad dat we weer in een 'doodspoule' zaten.
Oja natuurlijk gaf Madrid geen gas en Manchester City zeker ook niet? Die zijn gewoon vernederd door Ajax.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Madrid was Ajax een speelbal van een ploeg die niet eens 100 % gas gaf. En Dortmund uit stond ene Ryan Babel in de spits. Als je geen goals wilt maken moet je vooral hem in de punt van de aanval zetten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |